بهترین بازی های آفلاین موبایل با لینک مستقیم دانلود

بهترین بازی های آفلاین موبایل

بهترین بازی های آفلاین موبایل با لینک مستقیم دانلود . معرفی 11 بازی از بهترین بازی های موبایل با لینک مستقیم دانلود برای اندروید و iOS .

بهترین بازی های آفلاین موبایل با لینک مستقیم دانلود

در اینجا بهترین بازی های موبایلی که نیازی به اتصال به اینترنت ندارند، آورده شده است که به شما امکان می دهد داده های تلفن همراه خود را ذخیره کنید.

بهترین بازی های آفلاین موبایل

این روزها برنامه های دیتای موبایلی زیاد هستند . با این حال، حتی به اصطلاح برنامه های داده نامحدود اغلب دارای سرپوش ها، محدودیت ها و کاهش سرعت پنهان هستند.

این ناراحتی بزرگ به همین دلیل مهم است که برخی از بازی‌ های سرگرم‌ کننده موبایلی را نصب کنید که به اتصال اینترنت قوی یا استفاده از داده نیاز ندارند. متأسفانه، محبوب ترین بازی های تلفن همراه اغلب فقط برای باز کردن آنها نیاز به اتصال به اینترنت دارند. و اگر می خواهید آنها را بازی کنید، باید داده های بیشتری را خرج کنید.

ما برخی از کارهای سنگین را برای شما انجام داده ایم. در اینجا بهترین بازی های موبایلی که از دیتای موبایل استفاده نمی کنند و برای بازی نیازی به اتصال به اینترنت ندارند، آورده شده است.

اهل بازی هستین؟ از بازی های تکراری خسته شدین؟ به این مقاله حتما سر بزنید: بهترین بازی های سبک بقا اندروید 2022 با لینک دانلود مستقیم

1. Alto’s Odyssey

بهترین بازی های آفلاین موبایل

شکی نیست که Alto’s Odyssey یکی از بهترین بازی های موبایل آفلاینی است که می توانید روی گوشی هوشمند خود بازی کنید. اما این همه ماجرا نیست. همچنین بازی کردن, فوق العاده سرگرم کننده است.

Alto’s Odyssey دارای همه چیزهایی است که بازی قبلی خود یعنی Alto’s Adventure را تبدیل به یک بازی عالی کرده است. این به معنای کنترل های بصری و آسان برای یادگیری، فضایی زیبا و مکان های زیادی برای کاوش است. هدف شما این است که تا جایی که می توانید پیش بروید، مکان های مختلف را کاوش کنید و اسرار آنها را بیاموزید.

در طول مسیر، قفل شخصیت های دیگری را نیز باز خواهید کرد که می توانید در ماجراجویی خود از آنها استفاده کنید. به طور کلی، این بازی فوق العاده سرگرم کننده است و شما عاشق تجربه دنیای جدید با مکان های زیبا خواهید بود. و اگر فکر می‌کنید Apple Arcade ارزشش را دارد، پس از بازی Alto’s Odyssey — Remastered که حتی بهتر از نسخه اصلی به نظر می‌رسد را دوست خواهید داشت.

لینک دانلود: Android / iOS

2. Plague Inc

بهترین بازی های آفلاین موبایل

اگر تا به حال بازی فلش Pandemic را انجام داده اید، Plague Inc که گزینه دوم بهترین بازی موبایل آفلاین است را دوست خواهید داشت. مفهوم آن یکسان است: هدف شما گسترش طاعون، آلوده کردن جهان و پایان دادن به بشریت است.

به نظر می رسد آسان باشد، اما این یک بازی استراتژیک در هسته خود است – آنقدر سخت نیست که بخواهید آن را رها کنید، اما به اندازه کافی چالش را برای ادامه دادن به شما ارائه می دهد. هر کشوری تمام تلاش خود را می کند تا طاعون را متوقف کند، بنابراین باید سریع و هوشمندانه جلوی آنها را بگیرید.
لینک دانلود: Android  | iOS

3. Pixel Dungeon

بهترین بازی های آفلاین موبایل
اگر هرگز Pixel Dungeon را بازی نکرده‌اید، این بازی را که از جمله بهترین بازی های آفلاین موبایل است از دست داده‌اید. احتمالاً این بهترین مقدمه برای Roguelikes در ژانر اندروید است. به طور خلاصه، این یک RPG سبک وزن با سطوح، آیتم ها و هیولاها به صورت تصادفی است.
این به این معنی است که هیچ دو راه بازی یکسان نیستند. هر بار منحصر به فرد است، بنابراین زمان زیادی طول می کشد تا از بازی کردن آن خسته شوید.
لینک دانلود: Android | iOS

4. Unblock Me

بهترین بازی های آفلاین موبایل

شاید Unblock Me را با همتای واقعی آن، Rush Hour، بشناسید. راه اندازی این بازی که گزینه دیگر بهترین بازی های موبایل آفلاین است ساده است: شما یک شبکه 6×6 از بلوک ها دارید که فقط می توانند در جهت طول آنها حرکت کنند و هدف شما این است که بلوک قرمز را از شبکه خارج کنید.

این یک بازی پازل است، بدیهی است که سخت‌تر از آن چیزی است که انتظار دارید، اما به روشی سرگرم‌کننده و اعتیادآور. در ابتدا، با هیچ سطحی مشکلی نخواهید داشت، اما همانطور که به جلو می روید، باید متوقف شوید و به حرکت بعدی خود فکر کنید. این شما را وادار می کند که خارج از چارچوب فکر کنید و هر پیروزی کاملاً رضایت بخش است.

لینک دانلود: Android | iOS

5. Doodle Jump

بهترین بازی های آفلاین موبایل

Doodle Jump یک جامپر عمودی بی پایان است. برخلاف بسیاری از بازی‌های محبوب دونده بی‌پایان، Doodle Jump کمتر دچار آشفتگی و آشفتگی می‌شود. در عوض، این بازی اعتیاد آور و یکی از بهترین بازی های موبایل آفلاین برای وقت گذرانی است.

هدف شما این است که از هر سطح تا جایی که می توانید بالا بروید. فقط مطمئن شوید که سقوط نمی کنید یا با هیچ دشمنی برخورد نمی کنید. بسیاری از موانع منحصر به فرد وجود دارد که چالش ایجاد می کنند، اما همچنین قدرت های زیادی برای کمک به شما وجود دارد. البته، اگر چیزی مدرن‌تر می‌خواهید، می‌توانید Doodle Jump 2 را نیز امتحان کنید، اما واقعاً نمی‌توانید کلاسیک‌ها را شکست دهید.

لینک دانلود: Android  | iOS

6. Mini Metro

بهترین بازی های آفلاین موبایل

Mini Metro ممکن است آرامش بخش ترین بازی استراتژی باشد که تا به حال ساخته شده است. آیا تا به حال دوست داشته اید که یک برنامه ریز شبکه مترو باشید و سعی کنید راندمان حمل و نقل مسافران را به حداکثر برسانید و در عین حال از صدای آرام و ریتمیک صداهای محیط لذت ببرید؟ پس این بازی که یکی دیگر از بهترین بازی های موبایل آفلاین است برای شماست و ما معتقدیم که همه باید حداقل یک بار آن را امتحان کنند.

لینک دانلود: Android  | iOS

7. Cut the Rope

بهترین بازی های آفلاین موبایل

وقتی صحبت از بازی های کلاسیک موبایل در اپ استور و گوگل پلی استور به میان می آید، Cut the Rope یکی از بهترین بازی های موبایل آفلاین به شمار می رود. این بازی از فیزیک به گونه ای هوشمندانه و قابل درک استفاده می کند که در کمترین زمان به این بازی معتاد خواهید شد.

حتی از زمان محبوبیت زیاد بازی Cut the Rope، دنباله‌های متفاوت و جدید زیادی برای این بازی وجود داشته است، اما Cut the Rope اصلی هنوز هم به همان اندازه سرگرم‌کننده است و قطعاً باید آن را امتحان کنید.

لینک دانلود: Android | iOS

8. Super Hexagon

بهترین بازی های آفلاین موبایل

به دنبال یک بازی سخت هستید که با شما مانند یک کودک رفتار نکند؟ Super Hexagon همان بازی است. درحالیکه این بازی بسیار ساده است اما در عین حال واقعاً سخت است—در واقع، این یکی از سخت ترین بازی های موجود است. یک بازیکن متوسط اولین بازی خود را در سه ثانیه می بازد.

نکته جالب در مورد Super Hexagon که یکی دیگر از بهترین بازی های موبایل آفلاین است این است که سخت اما منصفانه است. هر باختی تقصیر شماست و باعث می‌شود بخواهید دوباره تلاش کنید. با تمرین کافی، همه می توانند در نهایت این بازی را شکست دهند (با فرض اینکه ابتدا تسلیم نشوند).

لینک دانلود: Android | iOS

9. Papers, Please

بهترین بازی های آفلاین موبایل

Papers, Please که یکی دیگر از بهترین بازی های موبایل آفلاین است یکی از بهترین بازی های کنسولی است که می توانید روی گوشی هوشمند خود بازی کنید. داستان آن جذاب است، شخصیت‌ها منحصربه‌فرد، مرموز و گاهی اوقات خنده‌دار هستند و هر تصمیمی که در بازی می‌گیرید می‌تواند زندگی شما و خانواده‌تان را نجات دهد یا نابود کند.

شما به عنوان یک افسر مهاجرت از Arstotzka بازی خواهید کرد، سرزمینی خیالی که اخیراً به یک جنگ پایان داده است. وظیفه شما این است که مطمئن شوید همه اجازه ورود به کشور شما را دارند و به دنبال مشکل نیستند. البته به زودی متوجه خواهید شد که بازی به عنوان افسر مهاجرت هیجان انگیزتر از آن چیزی است که به نظر می رسد.

لینک دانلود: Android  | iOS

10. Worldsmyth

بهترین بازی های آفلاین موبایل

Worldsmyth یک بازی کلمات آرامش بخش است که اگر بخشی از روند Wordle باشید، آن را دوست خواهید داشت. این بازی که گزینه بعدی بهترین بازی های موبایل آفلاین است به شما 9 حرف مختلف می دهد و وظیفه شما این است که تا حد امکان کلمات بیشتری پیدا کنید. نگران نباشید؛ در صورت گیر افتادن، بازی به همان اندازه که نیاز دارید به شما نکات می دهد.

هر روز، مجموعه جدیدی از حروف و کلمات را برای پیدا کردن دریافت خواهید کرد، اما اگر بخواهید قبل از شروع یک روز جدید تمام کنید، همیشه می‌توانید به روز قبل برگردید. به طور کلی، این یکی از بهترین بازی های کلمه ای است که می توانید در گوشی هوشمند خود بازی کنید.

لینک دانلود: Android | iOS

11. Journey

بهترین بازی های آفلاین موبایل

Journey یکی از بهترین و آرامش بخش ترین بازی های مستقل است که می توانید در هر کنسول یا گوشی هوشمندی پیدا کنید. این بازی که گزینه آخر بهترین بازی موبایل آفلاین است چیزی در مورد خودش به شما نمی گوید. وقتی شروع می کنید، نمی دانید چه کاری انجام می دهید یا به کجا می روید. تنها چیزی که می دانید این است که باید به کشف آن ادامه دهید. اما همانطور که از نامش می توانید حدس بزنید، این بازی تماماً در مورد سفر است، نه مقصد.

Journey شما را به ماجراجویی در دنیای منحصر به فردی می برد که قبلاً هرگز آن را تجربه نکرده اید و هر دقیقه از آن را دوست خواهید داشت.

لینک دانلود: iOS

کدام بازی های سرگرم کننده موبایل را بازی می کنید؟

این بازی‌های سرگرم‌کننده موبایل، دفعه بعد که بدون اینترنت یا داده گرفتار شدید، شما را همراهی می‌کنند—یا اگر فقط می‌خواهید بدون نگرانی در مورد مصرف داده سرگرم شوید.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید