نحوه مخفی کردن اعلان های صفحه قفل گوشی اندروید

مخفی کردن اعلان های صفحه قفل گوشی اندروید

آیا می خواهید با نحوه مخفی کردن اعلان های صفحه قفل گوشی اندروید آشنا شوید؟ در اینجا نحوه تنظیم اطلاعاتی که می‌توانید ببینید و نمی‌توانید ببینید، آمده است.

مخفی کردن اعلان های صفحه قفل گوشی اندروید

آیا می توانید بدون اعلان در صفحه قفل خود زندگی کنید؟ شما می توانید. اما تنظیم سختی خواهد بود. اعلان‌های صفحه قفل به راحتی در زمان صرفه‌جویی می‌کنند و به شما می‌گویند که چه پیامی را از دست داده‌اید.

علاوه بر راحتی، آنها همچنین اطلاعات حساسی را نشان می دهند که هر رهگذری می تواند به آنها نگاه کند. مانند نام، آدرس ایمیل، نام‌های کاربری و حتی اطلاعاتی در مورد زندگی روزمره‌تان، مانند روابط و محل کارتان. اگر این کار حریم خصوصی شما را مختل می کند، ممکن است بخواهید جزئیات حساس نمایش داده شده در اعلان های صفحه قفل خود را تنظیم کنید.

بیشتر بخوانید: نحوه استفاده از افزونه های گوگل کروم در اندروید

نحوه مخفی کردن همه اعلان ها در صفحه قفل

در قسمت اول مخفی کردن اعلان های صفحه قفل گوشی اندروید به نحوه مخفی کردن همه اعلان ها در صفحه قفل می پردازیم. دستگاه اندرویدی شما چندین گزینه برای انتخاب سطح جزئیات نمایش اعلان های شما در صفحه قفل ارائه می دهد. دو مورد وجود دارد که می خواهیم روی آنها تمرکز کنیم: پنهان کردن اعلان ها به طور کلی یا غیرفعال کردن اعلان های حساس. بیایید با اولی شروع کنیم.

برای این مثال، من از پیکسل 7 استفاده می‌کنم تا نحوه تغییر نحوه نمایش اعلان‌ها در صفحه قفل را به شما نشان دهم. گزینه‌ها ممکن است متفاوت با گوشی شما باشد، اما دستورالعمل‌های کلی در همه دستگاه‌ها یکسان است.

برای پنهان کردن همه اعلان‌ها در صفحه قفل دستگاه اندرویدی خود، برنامه تنظیمات را باز کنید. روی Notifications > Notifications on lock screen > Don’t show any notifications ضربه بزنید

مخفی کردن اعلان های صفحه قفل گوشی اندروید

نحوه غیرفعال کردن اعلان های حساس در صفحه قفل

در قسمت دوم مخفی کردن اعلان های صفحه قفل گوشی اندروید نحوه غیر فعال کردن اعلان های حساس در صفحه قفل را مورد بررسی قرار می دهیم. اگر ترجیح می‌دهید نمایش اعلان‌ها در صفحه قفل را به طور کلی غیرفعال نکنید، با پنهان کردن جزئیات مربوط به اعلان‌های برنامه خود از صفحه قفل، این کار را انجام دهید. این به قیمت خاموش کردن یک روش خاص برای باز کردن قفل دستگاه شما تمام می شود (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد).

برای پنهان کردن جزئیات اعلان‌های خود در صفحه قفل، به بخش Notifications در برنامه تنظیمات بازگردید. این بار، اعلان‌های حساس را خاموش کنید . در آینده، تا زمانی که قفل دستگاه خود را باز نکنید، نمی‌توانید محتویات اعلان‌ها را روی صفحه قفل ببینید

مخفی کردن اعلان های صفحه قفل گوشی اندروید

Face Unlock را غیرفعال کنید تا واقعاً اعلان‌های حساس را پنهان کنید

در این قسمت از مخفی کردن اعلان های صفحه قفل گوشی اندرویدی, غیر فعال کردن Face Unlock را بررسی می کنیم. غیرفعال کردن اعلان های حساس یک سازش مفید برای خصوصی نگه داشتن اعلان های صفحه قفل شما است. اما از آنجایی که باز کردن قفل دستگاه اندرویدی خود بدون رمز عبور آسان است ، به احتمال زیاد ممکن است Face Unlock را فعال کرده باشید. اگر چنین است، به محض اینکه به دستگاه خود نگاه می کنید، قفل آن اعلان ها باز می شود و گام های شما برای محافظت از اطلاعات شخصی شما بیهوده می شود.

بیایید با تغییر نحوه باز کردن قفل دستگاه اندروید خود، آن را تغییر دهیم. برنامه تنظیمات را یک بار دیگر باز کنید، سپس Security & privacy > Device lock > Face & Fingerprint Unlock > Face Unlock > Delete face model > Delete را انتخاب کنید . با این کار مدل صورت شما حذف می‌شود، بنابراین نمی‌توان از آن برای باز کردن قفل دستگاه استفاده کرد و در عین حال به شما امکان می‌دهد آن را از طریق اثر انگشت باز کنید.

مخفی کردن اعلان های صفحه قفل گوشی اندروید

این امن ترین گزینه هنگام باز کردن قفل دستگاه شما نیز هست. بنابراین وقتی در این بخش هستید، با انتخاب Unlock your phone خود در بخش Ways to unlock در صفحه Face & Fingerprint Unlock، اطمینان حاصل کنید که باز کردن قفل با اثر انگشت فعال است .

مخفی کردن اعلان های صفحه قفل گوشی اندروید

اعلان های خصوصی خود را ایمن کنید

در زمان به نمایش در آمدن اعلان های خصوصی در صفحه قفل شما ممکن است شخصی در حال نگاه کردن به گوشی شما باشد. با انجام تنظیمات لازم در نحوه نمایش آنها، آن را تغییر دهید و اطلاعات شخصی خود را شخصی نگه دارید.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید