راهنمای خرید بهترین قلم های لمسی گوشی 2021 بهمراه قیمت

راهنمای خرید بهترین قلم های لمسی گوشی 2021 بهمراه قیمت

راهنمای خرید بهترین قلم های لمسی گوشی 2021 بهمراه قیمت. قلم های لمسی گوشیی همانند اپل, سامسونگ, JamJake و غیره و قیمت, ویژگی ها و مزایا و معایب این قلم ها.

راهنمای خرید بهترین قلم های لمسی گوشی 2021 بهمراه قیمت

راهنمای خرید بهترین قلم های لمسی گوشی 2021 بهمراه قیمت

آیا به دنبال بهترین قلم هستید؟ ما قبل از خرید 8 قلم برتر روی 50 قلم تحقیق کردیم تا در جستجوی ابزار خلاقیت مناسب برای شما, آنها را رو در رو آزمایش کنیم. فهمیدن اینکه کدام قلم با تبلت شما کار می کند و چه نوع ترکیبی از نوک و دسته برای نیازهای شما ایده آل است, گیج کننده است. بمنظور کمک به فهم این موضوع, ما این قلم ها را روی چهار دستگاه مختلف با صفحه نمایش لمسی به مدت چند هفته آزمایش کردیم, از یادداشت برداری سریع تا یادداشت برداری در جلسات, خلق شاهکارهای بازاریابی اجتماعی و طراحی فقط برای سرگرمی. ما کیفیت نوشتن و طراحی خارق العاده و قلم های چشمگیر را با قیمت مناسب برای هر نوع صفحه لمسی کشف کردیم. پس برای یافتن قلم مورد نظر خود به خواندن ادامه دهید.

همچنین می توانید مطالبی را نیز در مورد بهترین هدفون های مخصوص بازی و موسیقی و بهترین دوربین های عکاسی DSLR مشاهده کنید.

1. مداد اپل

راهنمای خرید بهترین قلم های لمسی گوشی 2021 بهمراه قیمت

نوک: نوک مداد | دستگاه ها: iPad Pro 11 “(نسل 1-2) ، 12.9” (نسل 3-4)

چرا باید مداد اپل را خریداری کنیم
  • دقیق و بدون تاخیر
  • به فشار حساس است
  • داری قابلیت Palm-rejection است
  • شارژ مغناطیسی و بی سیم
چرا نباید مداد اپل را خریداری کنیم
  • صدای جیر جیر می دهد
  • گران قیمت
  • سازگاری دستگاه محدود

در مورد راهنمای خرید بهترین قلم های لمسی گوشی 2021 بهمراه قیمت آنها باید بگوییم که مداد اپل نسل دوم ما را بسیار شیفته و مجذوب خود کرد. استفاده از آن بمنظور ایجاد رنگهای پر جنب و جوش و ضد لک روی صفحه در Adobe Illustrator Draw بسیار عالی است. مداد حرکتها را به آرامی ردیابی می کند و از این نظر که به فشار حساس است, اثری پر رنگ را بجای می گذارد و یا بسته به میزان فشار شما ، کم رنگ ترین اثری از رنگ را باقی می گذارد – ویژگی ای که مطمئناً برای هنرمندان جذاب خواهد بود. یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه پشتیبانی از قابلیت Palm rejection است. در کنار JamJake و S Pen, مداد به شما این امکان را می دهد تا هنگام نوشتن دست خود را روی صفحه قرار دهید, و خوانا بنویسید و به طرز تحسین برانگیزی نقاشی کنید. این ابزار نوشتاری دیجیتالی در آزمایشات دقیق ما بسیار بالا رفت و نوک سفت و محکم مداد باعث می شود خطوط و اشکال خود را دقیقاً در جایی که می خواهید قرار دهید. مداد اپل بطرز نامحسوسی دچار لگ می شود که همچنین آزمایش کنندگان ما با این موضوع موافق هستند.

این مداد را می توانید با iPad خود جفت کنید. یک نوار اتصال مغناطیسی در سمت راست, قلم را هنگام شارژ کردن ذخیره می کند. بزرگترین مشکلی که ما با مداد داریم این است که گران است و فقط با چهار دستگاه کار می کند, نسل اول و دوم آیپد 11 اینچی و نسل سوم و چهارم 12.9 اینچی. اگرچه اپل ادعا می کند که کج کردن نوک قلم باعث ایجاد ضربات گسترده تری مانند یک مداد واقعی می شود, اما ما نتوانستیم این کار را انجام دهیم . فشار مورد استفاده بزرگترین متغیر مربوط به ضخامت خط بود. نوک مداد نیز می تواند در حین انجام برخی کارها مانند مرتب سازی مجدد آیکون های برنامه, صدای جیر جیر بکند. با این وجود, اگر برای یکی از چهار آیپد سازگار به یک قلم حساس به فشار و تقریباً بی عیب و نقص نیاز دارید, مداد اپل برای شما مناسب است.

قیمت در سایت آمازون: 124.98 دلار

2. قلم استایلوس JamJake Palm Rejection

راهنمای خرید بهترین قلم های لمسی گوشی 2021 بهمراه قیمت

نوک: نوک مداد | دستگاه ها: iPad Pro ، iPad ، iPad Mini ، iPad Air (وابسته به نسل)

چرا باید قلم استایلوس JamJake Palm Rejection را خریداری کنیم
  • دقیق
  • Palm rejection
  • مقرون به صرفه
چرا نباید قلم استایلوس JamJake Palm Rejection را خریداری کنیم
  • زوایای لمسی تر
  • محافظ صفحه شیشه ای را توصیه کنید
  • نیاز به شارژر دارد

اگرچه به اندازه مداد اپل صاف, ساده و پیچیده نیست, اما ارزش JamJake غیرقابل انکار است. تقریباً هر کاری که مداد انجام می دهد ، تقریباً با کسری از قیمت ، انجام می دهد. کمی ضخیم تر از مداد است اما در غیر این صورت شبیه به آن است. در دست شما, مانند یک قلم سنتی احساس می شود. اولین بار است که با iPad خود جفت می شوید. پس از جفت شدن, فقط روی قسمت بالای صفحه (جایی که پاک کن قرار بود) ضربه بزنید و شروع به کار کنید. فناوری دقیق و Palm rejection, یادداشت برداری واضح و آثار هنری دقیق را آسان می کند.

ما متوجه عدم حساسیت JamJake به فشار شدیم. تنها راه برای تغییر قدرت خط با این قلم (و هر قلم قلم دیگری که جدا از مداد اپل آزمایش کردیم) این است که این کار را از طریق هر برنامه ای که استفاده می کنید انجام دهید. این بدان معناست که شما نمی توانید ضخامت خط را در یک حرکت تغییر دهید, و از ظرافتی که می توانید با مداد گرافیتی یا قلم درجه یک اپل بدست آورید سلب کنید. به صورت مغناطیسی به دستگاه شما متصل نمی شود و برای شارژ به کابل USB نیاز دارد. این شرکت همچنین محافظ صفحه شیشه ای را برای iPad خود توصیه می کند. وگرنه JamJake ارزش بالایی را ارائه می دهد و با طیف وسیع تری از دستگاه های iPad نسبت به نسل دوم مداد اپل سازگار است. به طور کلی, این گزینه عالی برای کسانی است که نیازی به قلم حساس به فشار ندارند.

قیمت در سایت آمازون: 29.99 دلار

3. قلم Mixoo Capacitive

راهنمای خرید بهترین قلم های لمسی گوشی 2021 بهمراه قیمت

نوک: گرد و صیقلی | دستگاه ها: صفحه لمسی خازنی*

چرا باید قلم Mixoo Capacitive را خریداری کنیم
  • دارای 2 نوک
  • راحت و دقیق
  • دارای سه نوک قابل تعویض
چرا نباید قلم Mixoo Capacitive را خریداری کنیم
  • فاقد Palm rejection
  • دسته لاستیکی تنها در سمت صیقلی است

در مورد راهنمای خرید بهترین قلم های لمسی گوشی 2021 بهمراه قیمت آنها باید بگوییم که اگرچه قلم Meko ارزش کلی بهتر را به صورت دو به یک ارائه می دهد, اما اگر به دو عدد از آنها نیاز ندارید (مانند بسته Meko), Mixoo این ترفند را با هزینه کمتری انجام می دهد. اگرچه در آزمایشات ما بر روی برخی از دستگاه ها لگ وجود داشت, اما Mixoo دو طرفه بطرز عالیی حرکات شما را در سراسر صفحه دنبال می کند. خوشبختانه قلم دارای یک انتهای مشبک است که کشش بیشتری را برای کمک به مدیریت عدم استفاده از فناوری Palm rejection فراهم می کند. این مدل ها که بصورت کاربرپسندی ارائه می شوند, با   قلم های عمومی دیگر که از فناوری  Palm rejection می کشند, همتراز هستند. قلم دارای یک نوک مش اضافی و دو دیسک جایگزین است.

داشتن دو دیسک اضافی ویژگی خوبی است, به این علت که آنها بسیار شکننده هستند. در اینجا به این پی می بریم که باید به این فکر باشیم که نوکهای محکم تری را انتخاب کنیم. ما همچنین به این پی بردیم که کنترل دیسک پلاستیکی روی صفحه دشوار است و یادداشت های نامرتب و طراحی هایی با دقت کمتر ایجاد می کنیم. قلم, در سمت دیسک, گرفتن آنرا فراهم می کند. اما از آنجا که ما معمولاً از گزینه مش استفاده می کنیم, می خواهیم کشش بیشتری در دو طرف قلم ایجاد شود. اگر قصد دارید تا یک قلم مقرون به صرفه خریداری کنید, از Mixoo دقیق و راحت استفاده کنید.

قیمت در سایت آمازون: 9.99 دلار

راهنمای خرید بهترین قلم های لمسی گوشی 2021 بهمراه قیمت

4. قلم S Pen سامسونگ گلگسی تب S6 لایت

راهنمای خرید بهترین قلم های لمسی گوشی 2021 بهمراه قیمت

نوک: نوک قلم عالی | دستگاه ها: سامسونگ گلگسی تب S6 لایت

چرا باید قلم S Pen سامسونگ گلگسی تب S6 لایت را خریداری کنیم
  • نوک بسیار روان
  • دارای قابلیت Palm rejection
  • دقیق
  • براحتی به متن ترجمه می شود
چرا نباید قلم S Pen سامسونگ گلگسی تب S6 لایت را خریداری کنیم
  • خطوط در برخی از برنامه ها دچار لگ می شود
  •  کمی باریک است
  • مخصوص مدلهای جداگانه تبلت سامسونگ گلگسی

هر قلم S Pen مخصوص دستگاهی است و دستگاهی که ما آزمایش کردیم فقط با سامسونگ گلگسی تب S6 لایت کار می کند. این قلم دقیق است و با یک نوک واکنشگرا به طرز دلپذیری به راحتی بدون لغزش روی صفحه می لغزد. همچنین برای ردیابی آسان به صورت مغناطیسی به دستگاه شما متصل می شود. این تنها قلم استایلوس در آزمایش است که وقتی قلم خود را بر روی صفحه نمایش می گذارید با یک نقطه توخالی کوچک محل نوک قلم را ردیابی می کند. کمک بصری و شفافیت می تواند اتصالات خطی دقیق و نویگیشن یادداشت ها را ارتقا دهد. قلم S Pen با برنامه Samsung Notes فوق العاده کار می کند, که در این برنامه میتوانید بدون اینکه دچار لگ شوید بنویسد و طراحی کنید. خطوط حرکات شما را کاملاً ردیابی می کنند و می توانید با قلم زاویه قلم را در هنگام کشیدن عرض خط خود افزایش دهید. این برنامه همچنین به راحتی و با دقت, یادداشت های شما را به متن تبدیل می کند.

متأسفانه, قلم S Pen در برنامه های دیگر مورد استفاده ما لگ قابل توجهی دارد. این امر به ویژه در Adobe Illustrator Draw آشکار است, که در آنجا ما مشاهده کردیم خطوط تا انتهای قلم به اندازه یک چهارم اینچ دنبال می شوند. ما همین مشکل را در برنامه Evernote نیز مشاهده کردیم. در حالی که حروف آنقدر سریع ظاهر می شوند که تقریباً چشم شما را فریب می دهند, عدم مشاهده اشکال هنگام ایجاد آنها می تواند تفاوت خوانایی را ایجاد کند. با این وجود, قلم S Pen نسبت به سایر قلم های عمومی در هنگام استفاده از تبلت گلکسی دارای لگ کمتری است. این تنها قلمی است که با برنامه Adobe Illustrator روی دستگاه کار می کند. (همین قلم ها هنگام استفاده در iPad کمترین تأخیر را نشان می دهند.) ما احساس نوشتن S Pen را دوست داریم, اما نگه داشتن آن برای مدت طولانی خسته کننده است. در کل, این بهترین همراه برای سامسونگ گلگسی تب S6 لایت شما است.

قیمت در سایت آمازون: 45.24 دلار

5. قلم استایلوس MEKO Universal

راهنمای خرید بهترین قلم های لمسی گوشی 2021 بهمراه قیمت

نوک: گرد و صیقلی | دستگاه ها: صفحه لمسی خازنی*

چرا باید قلم استایلوس Meko Universal را خریداری کنیم
  • متنوع با دو حالت نوک متفاوت
  • راحت
  • دو قلم با شش نوک قابل تعویض
چرا نباید قلم استایلوس Meko Universal را خریداری کنیم
  • فاقد Palm rejection
  • دستگیره بهتر در قسمت صیقلی

در مورد راهنمای خرید بهترین قلم های لمسی گوشی 2021 بهمراه قیمت آنها باید بگوییم که قلم Meko Universal و Mixoo Capacitive , به جز گیره های کمی متفاوت روی درب آنها, برای ما یکسان به نظر می رسند. این دو قلم دارای طول قابل استفاده هستند و مانند یک قلم کوچکتر در حال استفاده احساس می شوند. آنها کاملاً دقیق هستند اما کمی دچار لگ می شوند, به ویژه هنگامی که با Samsung Galaxy Tab استفاده می کنیم. شما می توانید بین یک نوار مش نرم و یک دیسک پلاستیکی شفاف, که از نوک خوبی بمنظور افزایش دقت برخوردار است, یکی را انتخاب و استفاده کنید. مش به خوبی می لغزد و کنترل بیشتری را نسبت به دیسک لغزنده ارائه می دهد. دستگیره لاستیکی راحت, کار با دیسک را آسان تر می کند, و ما از استفاده از این گزینه جهانی لذت می بریم.

به طور کلی, ما عاشق نوشتن با نوک دیسک نیستیم. آنها نرم هستند و کنترل آنها سخت تر است. و از آنجا که این قلم ها فاقد فناوری Palm rejection هستند, باید بدون دست زدن به صفحه بنویسید و بکشید. در حالی که دیسک های شفاف به شما اجازه می دهند نشانگر نوک ریز خود را واضح تر ببینید, زمان زیادی طول می کشد تا مغز شما خود دیسک را ویرایش کند. و اگر قلم همانند Meko دچار لگ شود, مزیت آن از بین می رود. دیسک Meko نیز حساس است و به مرور زمان شل می شود. قطعاً درب دیسک قلم را برای ذخیره نگه دارید. Meko و Mixoo با قابلیت کار با اکثر صفحه های لمسی و ارائه دو گزینه مختلف به شما, همه کاره ترین قلم در  تست ما هستند.

قیمت در سایت آمازون: 13.95 دلار

راهنمای خرید بهترین قلم های لمسی گوشی 2021 بهمراه قیمت

6. قلم استایلوس Cosmonaut Wide-Grip

راهنمای خرید بهترین قلم های لمسی گوشی 2021 بهمراه قیمت

نوک: لاستیک سفت | دستگاه ها: صفحه لمسی خازنی*

چرا باید قلم استایلوس Cosmonaut Wide-Grip را خریداری کنیم
  • فوق العاده راحت
  • احساس نوشتن فوق العاده
  • در هر زاویه ای کار می کند
چرا نباید قلم استایلوس Cosmonaut Wide-Grip را خریداری کنیم
  • فاقد Palm rejection
  • نوک ضخیم تر ، دقت را سخت می کند
  • برای کارهای هنری مفصل عالی نیست

ظاهرا سازندگان Cosmonaut می خواستند که با این قلم استایلوس, احساس نوشتنی همچون نوشتن با یک مارکر خشک را به آنها بدهد. چیزی که آنها درست کردند بسیار بهتر است. این قلم به اندازه یک مارکر است اما با یک احساس لاستیکی (و بدون بوی شیمیایی و صدای جیر جیر). این قلم, با وزنی که دارد,به خوبی متعادل است. قلم همچنین تقریباً در هر زاویه ای ثبت می شود, به این معنی که هنگام جابجایی قلم نگران از دست دادن قسمتی از خط خود نباشید. منحصر به فرد ترین ویژگی آن, اندازه آن, باعث می شود که حتی در هنگام پوشیدن دستکش نیز بتوان آن را راحت نگه دارید. همچنین وقتی آنرا در کیف خود قرار می دهید,به دلیل اندازه و محکمی آن, پیدا کردن آن در کیف راحت تر است. ما از کنترل فیزیکی اضافی که هنگام نوشتن بر روی سطوح کوچک مانند گوشی هوشمند دریافت می کنیم, لذت می بریم و دوست داریم که این قلم راحت با هر صفحه لمسی خازنی و همه دستگاه هایی که آزمایش کرده ایم کار کند (هرچند که عملکرد Samsung Galaxy Tab S6 Lite طبق نظر ما محدود است).

متأسفانه ، هدف مارکر خشک نیز, چارچوبی مناسب برای توضیح قابلیت های دقیق قلم را ارائه می دهد. این قلم, برای نوشتن یادداشت ها و پیش نویس طراحی, بسیار عالی است. اگرچه می توانید با Cosmonaut با خط بسیار خوبی بنویسید، اما هدایت آن دشوار است زیرا شکل ضخیم قلم مانع دید شما می شود. و قلم فاقد فناوری Palm rejection است, بنابراین نمی توانید دست خود را ثابت نگه دارید (هرچند این موضوع در iPad Pro که برای آزمایش استفاده می کردیم اهمیت چندانی نداشت). در حالی که هنگام استفاده از این قلم با رایانه لوحی بزرگتر مانند iPad Pro, بدست آوردن جزئیات آسان تر است, این یک قلم قلم عالی برای یادداشت برداری سریع در گوشی های هوشمند ما است.

قیمت در سایت آمازون: 25 دلار

راهنمای خرید بهترین قلم های لمسی گوشی 2021 بهمراه قیمت

7. قلم Adonit Pro 4 A Luxury

راهنمای خرید بهترین قلم های لمسی گوشی 2021 بهمراه قیمت

نوک: صاف | دستگاه ها: صفحه لمسی خازنی*

چرا باید قلم Adonit Pro 4 A Luxury را خریداری کنیم
  • خوش ساخت
  • بطرز خوشایندی واکنشگرا است
  • کمتر دچار لگ می شود
چرا نباید قلم Adonit Pro 4 A Luxury را خریداری کنیم
  • تیز
  • فاقد Palm rejection
  • دیسک ها سخت تر کنترل می شوند

قلم Adonit Pro 4 A Luxury یک گزینه دیسک شیک و محکم است. با این حال, ما نوک های صاف را ترجیح نمی دهیم زیرا اصطکاک کمتری دارند و بنابراین کنترل کمتری نسبت به گزینه های لاستیکی یا مش دار دارند. از آنجا که این قلم استایلوس, فاقد قابلیت Palm rejection hsj، پس کنترل آن سخت تر است. نوک خود محکم و ایمن است, بسیار بیشتر از دیسک های Meko و Mixoo. برای ثبت حرکات شما باید آن را بیشتر از سایر گزینه های دیسک برای صفحه لمسی نگه دارید. این در محدوده حرکت طبیعی دست است. ما متوجه لگ بسیار کمی در این قلم می شویم, حتی هنگام استفاده از آن با تبلت Samsung Galaxy که مستعد لگ است.

قلم کوچک, باریک و تا حدودی صاف است و نگه داشتن آن خسته کننده است. یک برش برای قرار دادن قلم روی لبه جیب یا کیف طراحی شده است که هوشمندانه است, اما بسیار تیز است. اگرچه هرگز دست ما را نمی برد اما خیلی خوشایند نیست و ما نمی توانیم بر این احساس باشیم که نوشتن بی توجه باعث می شود که ما هر لحظه به دنبال چسب زخم باشیم. اگر شما عاشق نوک تیز دیسک هستید و پوست ضخیمی دارید, این قلم محکم می تواند برای شما مناسب باشد.

قیمت در سایت آمازون: 19 دلار

راهنمای خرید بهترین قلم های لمسی گوشی 2021 بهمراه قیمت

8. قلم LIBERRWAY 10-Pack

راهنمای خرید بهترین قلم های لمسی گوشی 2021 بهمراه قیمت

نوک: لاستیک نرم | دستگاه ها: صفحه لمسی خازنی*

چرا باید قلم LIBERRWAY 10-Pack را خریداری کنیم
  • ارزان قیمت
  • کاربردی
  • خیلی کم دچار لگ می شود
چرا نباید قلم LIBERRWAY 10-Pack را خریداری کنیم
  • دقت کم
  • برای دست گرفتن خیلی خوشایند نیست
  • فاقد Palm rejection

 بسته 10 Liberrway وسوسه انگیز است. دادن ده برابر قدرت قلم با هزینه کمتر به نظر می رسد که از قبل کار ساده ای نیست. خوب است که همیشه یک قلم در دست داشته باشید. آنها همچنین نسبتاً خوب کار می کنند و در اکثر دستگاه ها دچار لگ کمتری می شوند.

به نظر آزمایشگران ما اینها آنقدر دقیق نیستند که بتوانند بیشتر از حرکت در صفحه و نوشتن چند یادداشت کوتاه برای شما کاردهی داشته باشند. نوک لاستیکی نه تنها بسیار نرم است, بلکه بزرگ است, بنابراین شما می توانید مقدار بیشتری از آن را برای کشیدن روی صفحه نمایش داشته باشید. تشخیص کارهایی که انجام می دهید سخت است و نمی توانید همزمان دست خود را به صفحه تکیه داده و بنویسید. اگر ترجیح می دهید با قلم حرکت کنید و علاقه ای به کنترل کافی برای کشیدن یا یادداشت برداری دقیق ندارید, اینها خوب است.

قیمت در سایت آمازون: 6.99 دلار

چرا باید به ما اعتماد کنید

Clark Tate, آزمایش کننده اصلی قلم استایلوس ما, نویسنده ای است که به طرز غافلگیرانه ای به تایپیست تبدیل شده است. تیم تحریریه ما با کلارک کار کرد تا بازار قلم های کنونی را برای بهترین گزینه ها آزمایش کند و قبل از خرید مجموعه ارائه شده در این بررسی, بیش از 50 مدل منحصر به فرد را مورد بررسی قرار داد. برای آزمایش این قلم ها, ما Android Pixel 3a ، iPhone SE ، iPad Pro 12.9 “(نسل 4) و Samsung Galaxy Tab S6 Lite را با دو برنامه – Evernote و Adobe Illustrator Draw تنظیم کردیم. این قلم ها, کارهای استاندارد نوشتن و طراحی را با هر قلم روی هر دستگاهی که با آن کار می کنند را انجام دادند. کلارک همچنین آنها را به دوستان و خانواده منتقل کرد تا نظرات مختلفی در مورد عملکرد این قلم ها بدست آورد.

آنالیز و نتیجه آزمایش

یک قلم عالی می تواند به شما کمک کند تا حداکثر استفاده را از دستگاه های صفحه لمسی خود ببرید. آنها می توانند هنگام حرکت سریع و دقیق, صفحه نمایش شما را تمیز نگه دارند, در یک جلسه با احتیاط یادداشت برداری کنند و بر اساس میل خود هنر دیجیتال ایجاد کنید. در زیر, ما یافته های مقایسه ای خود را در مورد عملکرد هر قلم در معیارهای آزمایش خود مورد بحث قرار می دهیم.

دقت

همه این قلم هایی که ما آزمایش کردیم می توانند خطوط ظریفی داشته باشند و حرکت قلم شما را به نحو احسنت دنبال کنند ، اما همه آنها به یک اندازه ایجاد نشده اند. چهار نکته را باید در نظر بگیرید که می توانید انتظار داشته باشید قلم شما چقدر دقیق است – تا چه مقدار گرفتن آن در دست راحت است, چه نوع نوکی دارد, به چه میزان لگ دارد و اینکه آیا می توانید در حین نوشتن یا نقاشی روی صفحه لمسی دست خود را استراحت دهید.

فناوری Palm rejection یکی از ویژگی های مورد علاقه ما است. این امکان را به شما می دهد تا برای ایجاد آرامش و عملکرد ارگونومیک کف دست خود را بدون ایجاد هیچگونه علامت ناخواسته ای, روی صفحه قرار دهید. فقط سه قلم مورد آزمایش ما دارای این قابلیت است – مداد اپل, JamJake Palm Rejection Stylus و S Pen – و به همین دلیل آنها مورد علاقه ما هستند.

از بین این موارد, مداد اپل بالاترین نمرات دقیق را دریافت می کند. این چیزی است که اپل آنرا زمان تاخیر نامحسوس بین حرکات مداد و زمانی که علامت حاصله روی صفحه ظاهر می شود نامیده است. قلم S Pen هنگام استفاده در Samsung Notes به طور مشابه یکپارچه است, اما در برنامه های غیر بومی تاخیر و یا لگ زیادی دارد. به نظر می رسد تاخیر تابعی از نحوه ارتباط قلم, برنامه و تبلت است. همه قلم های استایلوس کلی که با آیپد اپل کار می کردند کمی تاخیر نشان می دادند. قلم های مشابه در مقایسه با گلکسی سامسونگ حتی بیشتر از S Pen دچار لگ می شدند.

بقیه به نوع نوک و گرفتن بستگی دارد. اپل و JamJake هر دو دارای یک نوک سفت و محکم شبیه به مداد هستند که به شما امکان می دهد از دقت بالایی برخوردار باشید. نوک روی Cosmonaut مشابه است اما بسیار گسترده تر است و بیشتر شبیه یک نشانگر است. این امر باعث می شود که جایی که می نویسید را نبینید و قلم شما آسیب ببیند. همه این قلم ها به راحتی در دست گرفته می شوند.

نوک قلم مورد علاقه بعدی ما نوک مش فلزی روی قلم های یکسان Meko و Mixoo است. آنها شبیه به نوک لاستیکی نرم Libberway عمل می کنند اما در جایی که لاستیک تمایل به کشیدن دارد می لغزند. آنها همچنین شکل خود را بهتر حفظ می کنند و نوشتن با آنها را آسان تر می کند.

وقتی قلم های Meko و Mixoo را به اطراف می چرخانید, آنها دارای نوک دیسکی هستند, کمترین نوع مورد علاقه ما. آنها با اصطکاک بسیار کمی می لغزند, که خوانایی واضح و مشخص را دشوارتر می کند. خوشبختانه, دیسک این قلم ها دارای یک لاستیک خوب است. Adonit Pro4 دارای نوک دیسکی با کیفیت بالاتری است که استفاده از آن با لگ کمتر آسان تر است.

احساس نوشتاری

در مورد راهنمای خرید بهترین قلم های لمسی گوشی 2021 بهمراه قیمت آنها باید بگوییم که قلم S Pen و مداد اپل و Cosmonaut سه قلم برتر در اینجا هستند, و همچنین قلم  JamJake که تقریبا شبیه به آنهاست. همه آنها تجربیات کاملاً متفاوتی را ارائه می دهند. اپل و JamJake که قلم های سفت و محکمی هستند, به دلیل عملکرد و ماهیت استفاده آسان از یکدیگر متمایز می شوند. استفاده از آنها بیشتر احساس استفاده از یک قلم سنتی را به شما می دهند. طبیعت سفت و سخت آنها باعث می شود گاهی اوقات صدای جیر جیر بدهند و گاهی اوقات احساس می کنید ممکن است صفحه نمایش خود را بشکنید. JamJake محافظت از شیشه را قبل از استفاده از آن در دستگاه توصیه می کند.

مداد اپل به دلیل حساسیت به فشار بسیار جذاب است. این حساسیت پاسخ این است که چگونه قلم را محکم روی شیشه فشار می دهید. این مداد اجازه می دهد تا مانند یک مداد یا نشانگر واقعی بنویسد و بکشید. هرچه فشار بیشتری وارد کنید, نوشته های شما برجسته تر هستند. مداد تنها مدلی بود که به ورودی های مبتنی بر فشار پاسخ می داد.

Cosmonaut کمی نوار در اطراف نوک دارد که در برابر صفحه نمایش شگفت انگیز است و خطر کمتری برای آن دارد. ما فقط برای لذت بردن از کشیدن آن در اطراف تبلت با این قلم نقاشی می کنیم. قلم S Pen نیز به همان اندازه دلپذیر است و نوک نرمی را ارائه می دهد.

از بین مابقی قلم ها, ما علاقه به قلم هایی با نوک مش داریم، که صاف هستند اما کنترل آنها آسان است. نوک لاستیکی خوب است. ما دریافتیم که دیسک ها کمی راحت تر روی صفحه می لغزنذ.

راحتی

دسته خوب به این معنی است که می توانید قلم را راحت در دست خود نگه دارید. از بین این قلم ها, ما بیشتر به سراغ مداد اپل و Cosmonaut رفتیم. شگفت آور است که این دو مدل کاملاً متفاوت از یکدیگر طراحی شده اند. Pencil در واقع مانند یک مداد عمل می کند که همه ما می توانیم با آن ارتباط برقرار کنیم. تصور می شود که Cosmonaut یک مداد شمعی چربی است که با لاستیک لمسی پوشانده شده است. اندازه بزرگتر در واقع اجازه می دهد دست و ساعد شما بیشتر انعطاف پیدا کند.

طول و وزن متعادل نیز تفاوت زیادی ایجاد می کند. طول Meko ، Mixoo و S Pen تقریباً به اندازه یک قلم معمولی است. اینجاست که شباهت ها به پایان می رسد. قلم S بسیار نازک و سبک است, در حالی که Meko و Mixoo نسبت قلم معمولی دارند و وزن بیشتری دارند. چیزی که به خوبی کار نمی کند قلم هایی مانند Liberrway است که آنقدر کوتاه و سبک هستند که نگه داشتنشان مشکل است.

تطبیق پذیری

در مورد راهنمای خرید بهترین قلم های لمسی گوشی 2021 بهمراه قیمت آنها باید بگوییم که تطبیق پذیری به تعداد دستگاه هایی که قلم قادر به کار با آنها است و تعداد کارهایی که می تواند روی آن ماشین ها انجام دهد, اشاره دارد. مداد اپل در فعالیت هایی که می تواند انجام دهد بسیار متنوع است. این مداد به راحتی یادداشت و طراحی می کند. این سازگاری با دستگاه محدود است و فقط با چهار محصول اپل کار می کند. همچنین برای ذخیره, جفت شدن و شارژ آسان به iPad متصل می شود. اما JamJake, که کمی در کارهای خود مهارت ندارد, بر روی طیف وسیع تری از دستگاه های iPad کار می کند. با این حال, هیچ یک از آنها استفاده خود را فراتر از دستگاه های اپل گسترش نمی دهند. قلم S Pen فقط با یک دستگاه (Samsung Galaxy Tab S6 Lite) کار می کند, اگرچه قادر است تمام وظایفی را که از قلم انتظار دارید انجام دهد. سامسونگ همچنین برنامه Notes رایگان خود را ارائه می دهد که باعث می شود نوشتار شما به متن تبدیل شود. به نظر می رسد قلم های دیگر به یک برنامه غیر بومی نیاز دارند و طبق یافته های ما, همه آنها هزینه بر هستند.

بقیه قلم ها با تمام صفحه های لمسی خازنی, کم و بیش کار می کنند. به عنوان مثال, هیچ یک از قلم های عمومی نمی توانند از سامسونگ گلگسی تب S6 با استفاده از برنامه Illustrator استفاده کنند. اگرچه همه آنها می توانند یادداشت بردارند و حرکت کنند, اما فقط قلم S می تواند روی دستگاه نقاشی کند. از بین این قلم های وسیع ، Meko و Mixoo متنوع ترین هستند زیرا دو نوع نوک را ارائه می دهند.

خلاصه مطلب

پس از آزمایش گسترده, ما از قابلیت های فناوری پیشرفته قلم های استایلوس درجه یک بسیار تحت تأثیر قرار گرفتیم, اما طیف وسیعی از عملکرد را بین مدل ها و محدوده قیمت تشخیص می دهیم. ما امیدواریم که بررسی عمیق ما در مورد دنیای هنرمندانه قلم ها, شما را با تمام اطلاعاتی که برای خرید یک صفحه نمایش لمسی کامل خود نیاز دارید بی نیاز کرده باشد.

منبع: TECHGEARLAB.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید