نحوه استفاده از کنترل از راه دور TeamViewer برای عیب یابی دستگاه های اندرویدی

عیب یابی با TeamViewer

نحوه استفاده از کنترل از راه دور TeamViewer برای عیب یابی دستگاه های اندرویدی . چگونه از راه دور عیب دستگاه های اندرویدی را با کنترل از راه دور TeamViewer مشخص کنیم.

نحوه استفاده از کنترل از راه دور TeamViewer برای عیب یابی دستگاه های اندرویدی

با کنترل از راه دور TeamViewer، می توانید از راه دور به دستگاه اندرویدی یکی از دوستان یا اعضای خانواده متصل شوید تا به آنها در رفع مشکلات نرم افزاری کمک کنید.

عیب یابی با Teamviewer

عیب یابی دستگاه اندرویدی از راه دور نیازمند یک راه حل قابل اعتماد و از راه دور است. TeamViewer Remote Control را وارد کنید: برنامه ای که اتصال از راه دور از یک دستگاه به دستگاه دیگر را ساده می کند. در اینجا، نگاهی دقیق‌تر به کنترل از راه دور TeamViewer، نحوه عملکرد آن و نحوه استفاده از برنامه برای عیب‌ یابی دستگاه‌های اندرویدی از راه دور خواهیم انداخت.

TeamViewer چیست؟

TeamViewer یک برنامه کنترل از راه دور یا نظارت از راه دور سبک وزن است که برای کنفرانس های وب، انتقال فایل ها و عیب یابی استفاده می شود. این پلتفرم از بسیاری از پلتفرم ها از جمله iOS، Windows، ChromeOS، Mac، Linux و خوشبختانه اندروید پشتیبانی می کند.

TeamViewer ویژگی های خود را در طول سال ها گسترش داده و به مجموعه ای از برنامه ها از جمله TeamViewer Tensor و TeamViewer AR تبدیل شده است. اما کنترل از راه دور TeamViewer همچنان محبوب‌ترین برنامه آن است، و این همان چیزی است که ما در این راهنما از آن استفاده خواهیم کرد. بیایید به چند نمونه از مشکلاتی که می توانید با استفاده از آن از راه دور حل کنید نگاه کنیم.

لینک دانلود: TeamViewer Remote Control

چه مشکلاتی را می توانید با کنترل از راه دور TeamViewer عیب یابی کنید؟

با استفاده از کنترل از راه دور TeamViewer، می توانید با اتصال از راه دور به یک دستگاه دیگر، بسیاری از مشکلات در سطح نرم افزار را با موفقیت عیب یابی کنید. برای مثال، می‌توانید با انجام اقدامات پیشگیرانه برای دور نگه داشتن بدافزار از دستگاه اندروید یا حذف برنامه‌ های مزاحم که باتری دستگاه را خالی می‌کنند، مشکلات را حل کنید.

موقعیت های دیگری که کنترل از راه دور TeamViewer می تواند مفید باشد عبارتند از:

  • راه اندازی یک دستگاه اندروید برای اولین بار استفاده.
  • کمک به شخصی در یادگیری و پیمایش یک برنامه.
  • سازماندهی و تمیز کردن فایل ها
  • فعال یا غیرفعال کردن تنظیماتی که به سختی پیدا می شوند.
  • پشتیبان گیری از فایل های مهم

با این حال، هشدارهایی وجود دارد. اگر دستگاه اندروید با حافظه داخلی ناموفق، حلقه های راه اندازی، مشکلات اتصال یا مشکلات برق مواجه شد, در این موارد Remote Control TeamViewer نمی تواند کمکی به شما بکند. کنترل از راه دور TeamViewer می تواند کارهای زیادی انجام دهد. اما تعمیر عیوب فیزیکی از جمله کارهای این برنامه نیست.

همچنین کنترل از راه دور TeamViewer در هر دستگاه اندرویدی پشتیبانی نمی‌شود (اگرچه اکثر سازندگان اندروید از آن پشتیبانی می‌کنند). مهم‌تر از همه، در دستگاه‌ های سامسونگ، تنها آنهایی که توسط Knox ایمن شده‌اند، به طور رسمی پشتیبانی می‌شوند. لیست TeamViewer از سازندگان اندروید را بررسی کنید تا ببینید کدام دستگاه‌ها از کنترل از راه دور TeamViewer پشتیبانی می‌کنند.

از طرف دیگر، کنترل از راه دور TeamViewer را در Google Play جستجو کنید تا تأیید کنید که دستگاه شما از برنامه پشتیبانی می کند. مطمئن شوید که گزینه This device در زیر منوی کشویی Your devices انتخاب شده است. اگر می توانید برنامه را ببینید، دستگاه شما پشتیبانی می شود. در غیر این صورت، برنامه اندروید را در کنار بارگذاری کنید تا ببینید آیا همچنان کار می کند، اگرچه مسافت پیموده شده شما ممکن است متفاوت باشد.

عیب یابی با TeamViewer

راه اندازی اندازی کنترل از راه دور TeamViewer در دستگاه شما

پس از نصب کنترل از راه دور TeamViewer، باز کردن برنامه و پذیرش شرایط و ضوابط، به صفحه اتصال هدایت می شوید. این صفحه پیش فرض کنترل از راه دور TeamViewer است. به چهار تب در پایین برنامه توجه کنید:

  • اتصال (صفحه ای که در حال مشاهده آن هستید)
  • کامپیوترها
  • چت
  • راه حل ها

عیب یابی با TeamViewer

دستگاه هایی را که مجاز به اتصال به آنها هستید در تب کامپیوترها خواهید یافت. اما ابتدا اگر حساب کاربری رایگان TeamViewer ندارید، ثبت نام کنید. برای انجام آن:

برای دسترسی به تنظیمات، نماد چرخ دنده را در گوشه سمت راست بالا انتخاب کنید. روی Sign Up در پایین صفحه ضربه بزنید. آدرس ایمیل، نام و رمز عبور خود را وارد کنید. از یک رمز عبور منحصر به فرد استفاده کنید: بعداً، این رمز عبور را با هاست (دستگاه اندرویدی که از راه دور در حال عیب یابی آن هستید) به اشتراک خواهید گذاشت.

برای ورود به حساب TeamViewer جدید خود، Sign Up را انتخاب کنید. سپس روی فلش برگشت ضربه بزنید، Computers را انتخاب کنید و روی دکمه Plus (+) ضربه بزنید. چهار گزینه را خواهید دید:

  • همین نزدیکی
  • گروه
  • کامپیوتر
  • مخاطب

عیب یابی با TeamViewer

اگر قصد دارید در طول زمان چندین دستگاه را از راه دور عیب یابی کنید – مثلاً برای دوستان و اعضای خانواده – ممکن است ایده خوبی باشد که از قبل برنامه ریزی کنید و گروه های مختلفی برای آنها ایجاد کنید. در اینجا به این صورت است:

  • روی Group ضربه بزنید.
  • نام گروه جدید خود را در قسمت افزودن گروه انتخاب کنید.
  • Add را انتخاب کنید.

گروه جدید در قسمت گروه ها لیست می شود. هنگامی که دستگاهی را اضافه کردید (که بعداً انجام خواهید داد)، می توانید آن را به یک گروه اضافه کنید. وقتی برای انجام این کار آماده شدید، روی نام دستگاه ضربه بزنید، سپس Edit > Groups > [Group Name] را بزنید. Checkmark را فعال کنید، سپس به عقب برگردید تا دستگاه را در گروه جدید آن ببینید.

شما همچنین می‌توانید مطالب تغییر کیبورد اندروید ، استفاده از مترجم همزمان اندروید ، تست سالم بودن گوشی و همچنین تبدیل گوشی به کامپیوتر را از این بخش بخوانید.

راه اندازی هاست TeamViewer

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید