بهترین کیف لپ تاپ 2023 ، راهنمای خرید کیف و کوله پشتی لپ تاپ

راهنمای خرید بهترین کیف و کوله پشتی های لپ تاپ 2021

بهترین کیف لپ تاپ 2022  ، راهنمای خرید بهترین کیف ها و کوله پشتی های لپ تاپ 2022 . کیف لپ تاپ ، کوله لپ تاپ چه کیف لپ تاپی بخریم ؟ کوله پشتی بخریم یا کیف ؟ ویژگی ها و قیمت و مزایا و معایب کیف ها و کوله پشتی های لپ تاپ 2022.

بهترین کیف لپ تاپ 2022

راهنمای خرید بهترین کیف و کوله پشتی های لپ تاپ 2021

بهترین کوله پشتی و کیف لپ تاپ 2022 , حمل وسایل شخصی شما (البته از جمله لپ تاپ شما) را در طول رفت و آمد به محل کار و یا مسافرت بسیار راحت می کند. چه اینکه به مدرسه و یا به سر کار بروید, بهترین کوله پشتی و کیف لپ تاپ به اندازه کافی مسافرتی و جادار است که می تواند تمام ملزومات ضروری شما را ذخیره کند. آنها همچنین بدون اینکه شیک بودن و مد روز آنها را در نظر بگیریم, بسیار کاربردی خواهند بود.

ما لیستی از بهترین کوله پشتی و کیف لپ تاپ را تهیه کرده ایم که نیازهای روزمره شما را برآورده می کند. ما همچنین انتظار داریم که کیف های لپ تاپ کاربردی و شیک تری در اواخر امسال وارد قفسه های مغازه ها شود, بنابراین حتماً این صفحه را علامت گذاری کنید تا در جریان آخرین نسخه ها قرار بگیرید.

در همین حین, بیایید تا شما را درگیر محبوب ترین گزینه های بازار کنیم. در اینجا لیستی از بهترین کیف های لپ تاپ از کیف های کوریر گرفته تا کوله پشتی های بزرگ برای گیمرها در نظر گرفته شده است.

بهترین کوله پشتی و کیف لپ تاپ چیست؟

بهترین کوله پشتی لپ تاپ Peak Design Everyday Messenger است. منتقد ما کیف  Peak Design Everyday Messenger را آزمایش کرد و آن را یکی از بهترین کیف های لپ تاپ لقب داد که تا به حال از حمل و نقل آن لذت برده است.

این کوله پشتی, شیک, راحت و دارای بند قابل تنظیم آسان است. جداکننده های داخلی کیف, منطقه ای دنج و مناسب برای قرار دادن لپ تاپ در شما فراهم می کند. چندین مدل از این کیف وجود دارد. مدل 15 اینچی می تواند اکثر لپ تاپ ها را تا اندازه یک مک بوک پرو 15 اینچی نگه دارد. از طرف دیگر, پیام رسان روزمره 13 اینچی, مخصوص سیستم های فوق العاده کوچکتر است.

برای کسانی که می خواهند کیفی به جای یک بند دو شانه ای داشته باشند, Peak Design یک نسخه کوله پشتی از Everyday Messenger نیز می سازد.

می توانید بفهمید چرا Peak Design Everyday Messenger کیف مورد علاقه ما است – بسته به نیازها و خواسته های شماU دارای نسخه ها و مدل های مختلفی است. در حالی که پیام رسان Peak Design Everyday بهترین انتخاب ما است, ممکن است کیف های لپ تاپ دیگری وجود داشته باشد که از نظر سبک, ویژگی ها و طراحی بهتر با سلیقه شما سازگار باشد. به لیست ما نگاهی بیندازید و بهترین کیف لپ تاپ را برای خود بررسی کنید.

همچنین می توانید مطالبی را نیز در مورد بهترین لپ تاپ گیمینگ 2022 ،  بهترین هدفون های مخصوص بازی و موسیقی و بهترین دوربین های عکاسی DSLR مشاهده کنید.

در اینجا می توانید فهرست بهترین کوله پشتی ها و کیف های لپ تاپ را در سال 2022 مشاهده کنید:

1. کیف لپ تاپ Peak Design Everyday Messenger
2. کوله پشتی لپ تاپ Herschel Supply Co. Pop Quiz
3. کوله پشتی لپ تاپ Swissgear 1900 ScanSmart Mini/Slim Version
4. کوله پشتی لپ تاپ Timbuk2 Spire
5. کیف لپ تاپ Solo Duane Laptop/Briefcase Hybrid
6. کوله پشتی لپ تاپ Mancro Anti-Theft
7. کوله پشتی لپ تاپ eBags Professional Slim
8. کیف لپ تاپ AmazonBasics
9. کوله پشتی لپ تاپ Samsonite Gridlok
10. کوله پشتی لپ تاپ HP Envy Urban

1. کیف لپ تاپ مسنجر Peak Design Everyday

راهنمای خرید بهترین کیف و کوله پشتی های لپ تاپ 2021

ویژگی ها و مشخصات

اندازه: 16.9 x 7.1 x 11.8 اینچ

وزن: 2.4 پوند

حداکثر ظرفیت: 14 – 18 لیتر

رنگهای موجود: 2

چرا باید کیف لپ تاپ  مسنجر Peak Design Everyday  را خریداری کنیم
  • سیستم گیره Maglatch جادویی
  • تقسیم کننده های ذخیره سازی قابل تنظیم
  • آستین لپ تاپ زیپ دار
  • طراحی شیک و مینیمالیستی
چرا نباید کیف لپ تاپ مسنجر Peak Design Everyday  را خریداری کنیم
  • قیمت گران

بهترین کیف لپ تاپ مقاوم : بله,گران است, اما کیف مسنجر Peak Design یکی از بهترین محصولات موجود در بازار امروز است که تفکری عالی در پشت آن است. بسته شدن مغناطیسی آن MagLatch مانند جادو عمل می کند و اطمینان می دهد که کیف شما ایمن است, اما باز کردن آن آسان است. همچنین, تقسیم کننده های قابل انعطاف قابل تنظیم آن به شما امکان می دهد فضای ذخیره سازی خود را طوری تنظیم کنید که کاملاً با ترجیحات شخصی مطابقت داشته باشد.

یک بند شانه ای راحت و قابل تنظیم, یک بند اضافی برای کمک به تعادل بارهای سنگین و یک آستین لپ تاپ که حتی بزرگترین لپ تاپ های 15 اینچی را نیز در خود جای می دهد. بنابراین, این یک کوله پشتی لپ تاپی است که هر شخصی می تواند آنرا خریداری کند.

قیمت: در حدود دو میلیون و پانصد هزار تومان

2. کوله پشتی لپ تاپ Herschel Supply Co. Pop Quiz

راهنمای خرید بهترین کیف و کوله پشتی های لپ تاپ 2021

ویژگی ها و مشخصات

اندازه: 17 12 12 5 5 اینچ

وزن: 1.61 پوند

حداکثر ظرفیت: 20 لیتر

رنگهای موجود: 44

چرا باید کوله پشتی لپ تاپ Herschel Supply Co. Pop Quiz را خریداری کنیم
  • امضای ماهرانه Herschel
  • جیب هایی که به راحتی قابل دسترسی هستند
  • زیپ و روکش ضد آب
  • در چندین طرح و رنگ موجود است
چرا نباید کوله پشتی لپ تاپ Herschel Supply Co. Pop Quiz را خریداری کنیم
  • جیب های جلویی بسیار کوچک هستند

بهترین کیف لپ تاپ سبک : کوله پشتی لپ تاپ Pop Quiz مثالی واضح از یک کوله پشتی شیک و ارزان قیمت است. محفظه اصلی جذاب کیف دارای یک آستین لپ تاپ پشمی است که می تواند سیستم هایی تا 15 اینچ را در خود جای دهد.

طراحی همه کاره آن با کیفیت ساخت با دوام و چندین جیب ذخیره ساز و سازماندهنده که دسترسی به دستگاهها را در حال حرکت یکپارچه می کند, برجسته شده است. و از آنجا که این کوله پشتی در بیش از 44 رنگ مختلف موجود است, برای پیدا کردن رنگ مورد علاقه خود دچار مشکل نخواهید شد.

3. کیف پشتی لپ تاپ Swissgear 1900 ScanSmart Mini/Slim Version

راهنمای خرید بهترین کیف و کوله پشتی های لپ تاپ 2021

ویژگی ها و مشخصات

اندازه: 16 11 11 6 6 اینچ

وزن: 2 پوند

حداکثر ظرفیت: 31 لیتر

رنگ موجود: 1

چرا باید کوله پشتی لپ تاپ Swissgear 1900 ScanSmart Mini/Slim Version را خریداری کنیم
  • TSA-friendly
  • کیفیت برتر
  • ذخیره سازی سازمان عالی
  • راحت
چرا نباید کوله پشتی لپ تاپ Swissgear 1900 ScanSmart Mini/Slim Version را خریداری کنیم
  • طراحی سطح پایین

Swissgear 1900 بعنوان بهترین کیف لپ تاپ شناخته شد, زیرا این کیف TSA-friendly است و می توانید به راحتی آن را زیر صندلی هواپیما قرار دهید. همچنین می تواند تبلت 13 اینچی شما را بدون هیچ مشکلی جا دهد.

Swissgear 1900 نیز به دلیل طراحی پلی استر با کیفیت و مقاوم یکی از بهترین کیف های لپ تاپ ما است. این بهترین کیف لپ تاپ برای سازماندهی وسایل شخصی شما, اعم از قلم, پوشه, کتاب و موارد دیگر بسیار عالی است.

این گزینه بهترین کیف لپ تاپ همچنین دارای بندهای شانه ای ارگونومیک و بالایی است که به پنل پشتی جریان هوا مجهز شده است تا تنفس در تمام طول روز را فراهم کند. دسته چنگک نیز محکم و بادوام است, بنابراین نیازی نیست نگران خراب شدن آن در حین رفت و آمد یا مسافرت باشید. همچنین یک جیب بطری آب جانبی برای سهولت, در برداشتن بطری آب وجود دارد.

قیمت: در حدود چهار میلیون و پانصد هزار تومان

4. کیف پشتی لپ تاپ Timbuk2 Spire

راهنمای خرید بهترین کیف و کوله پشتی های لپ تاپ 2021

ویژگی ها و مشخصات

اندازه: 12.4 5. 5.1 18 18.7 اینچ

وزن: 2.4 پوند

ظرفیت حداکثر: 30 لیتر

رنگهای موجود: 6

چرا باید کوله پشتی لپ تاپ Timbuk2 Spire را خریداری کنیم
  • رول تاپ ضد آب
  • محفظه اصلی گسترده
  • توری زنجیره ای Daisy اجازه می دهد تا لوازم جانبی متصل شوند
  • پنل پشتی مشبک تهویه هوا
چرا نباید کوله پشتی لپ تاپ Timbuk2 Spire را خریداری کنیم
  • طراحی باریک
  • تسمه ها بعد از مدتی با مشکل مواجه می شوند

بهترین کیف لپ تاپ گران قیمت :لپ تاپ ها سرمایه گذاری عمده ای هستندU به همین دلیل است که شما هرگز نمی خواهید آنها را در شرایط سخت محیطی مانند باران یا برف حمل کنید. با TimBuk2 Spire, یک کیف مدرن تهیه می کنید که دارای یک رولپلاک ضد آب یکپارچه است تا از نفوذ آب به داخل کیف شما و آسیب رساندن به وسایل شخصی جلوگیری کند.

این دستگاه در دو رنگ موجود است و مناسب یک لپ تاپ 15.6 اینچی MacBook است و دارای جیب iPad جداگانه, همراه با جیب های داخلی و خارجی برای سایر وسایل الکترونیکی دستی است. توری با زنجیر گل مروارید برای دوچرخه سواران و ماجراجویان در فضای باز که هنگام محدود شدن فضای کیف نیاز به حمل کمی بیشتر دارند, مفید است.

قیمت: در حدود 9 میلیون تومان

5. کیف لپ تاپ Solo Duane Laptop/Briefcase Hybrid

راهنمای خرید بهترین کیف و کوله پشتی های لپ تاپ 2021

ویژگی ها و مشخصات

اندازه: 12 5 5 17 17 اینچ

وزن: 1 پوند

حداکثر ظرفیت: 17 لیتر

رنگهای موجود: 3

چرا باید کیف لپ تاپ Solo Duane Convertible Briefcase را خریداری کنیم
  • محفظه لپ تاپ کاملا پر شده
  • سه روش حمل راحت
  • نمای بیرونی مقاوم در برابر آب
  • بسیار مقرون به صرفه
چرا نباید کیف لپ تاپ Solo Duane Convertible Briefcase را خریداری کنیم
  • محفظه زیادی در اختیار ندارد

کیف لپ تاپ Duane Convertible ممکن است شبیه یک کیف استاندارد باشد, اما هنگامی که آن را به طرف دیگر بچرخانید, ویژگی های آن پدیدار می شوند. Solo Convertible Briefcase به طور یکپارچه هنگامی که بازوهای شما خسته می شوند به یک کوله پشتی تبدیل می شود و می تواند برای مانور بهتر یا زمانی که در یک محیط رسمی تر هستیn به یک کیف مسنجر تبدیل شود.

اگر صاحب MacBook Pro 15.6 اینچی یا Dell XPS 15 هستید, می توانید آنها را در محفظه پر شده کیف قرار دهید, در حالی که تعداد انگشت شماری از محصولات فناوری دیگر را می توان در یک جیب بزرگ جلویی قرار داد. حتی یک جفت جیب برای تلفن, کلید و کیف پول شما وجود دارد.

قیمت: در حدود سه میلیون تومان

6. کوله پشتی لپ تاپ Mancro Anti-Theft

راهنمای خرید بهترین کیف و کوله پشتی های لپ تاپ 2021

ویژگی ها و مشخصات

اندازه: 20 12 12.2 5. 5.7 اینچ

وزن: 1.5 پوند

حداکثر ظرفیت: 22 لیتر

رنگهای موجود: 6

چرا باید کوله پشتی لپ تاپ Mancro Anti-Theft را خریداری کنیم
  • بیش از 10 محفظه
  • ساخته شده از مواد سازگار با محیط زیست
  • قفل زیپ ترکیبی ضد سرقت
  • پورت شارژ USB خارجی
چرا نباید کوله پشتی لپ تاپ Mancro Anti-Theft را خریداری کنیم
  • جیب های کناری دارای فضای کافی نستند

در مورد راهنمای خرید بهترین کیف ها و کوله پشتی های لپ تاپ 2022 باید بگوییم که هر نوع کوله پشتی با ویژگی های امنیتی مانند قفل زیپ ترکیبی طراحی شده است, به ویژه برای مسافرانی که با وسایل گران قیمت سفر می کنند, ارزش دیدن را دارد. کوله پشتی ضد سرقت Mancro بهترین کار را برای ایمن سازی کالاهای شما انجام می دهد, همراه با یک قفل کوچک که عملکرد آن ساده است و به راحتی از طریق سوراخ های زیپ عبور می کند.

محفظه اصلی می تواند هر لپ تاپ 15 اینچی و تبلت های بزرگ را به طور همزمان ذخیره کند, در حالی که محفظه های کوچک متعدد کیف, موارد EDC را منظم و ایمن نگه می دارد. با این حال, قانع کننده ترین ویژگی آن درگاه شارژ USB داخلی است که زمانیکه شارژ Anker گزینه مناسبی نباشد, می تواند برای تقویت دستگاه های قابل حمل استفاده شود.

قیمت: در حدود 6 میلیون تومان

7. کوله پشتی لپ تاپ eBags Professional Slim

راهنمای خرید بهترین کیف و کوله پشتی های لپ تاپ 2021

ویژگی ها و مشخصات

اندازه: 18 12. 12.75 8 8.5 اینچ

وزن: 3 پوند

ظرفیت حداکثر: 21.61 لیتر

رنگهای موجود: 3

چرا باید کوله پشتی لپ تاپ eBags Professional Slim را خریداری کنیم
  • محفظه های قفل شونده
  • بندهای شانه قابل تنظیم و پر شده
  • دارای چند جیب کمکی
  • دسته بند محکم
چرا باید کوله پشتی لپ تاپ eBags Professional Slim را خریداری کنیم
  • برای ابزارهای بزرگ مانند دوربین های DSLR ایده آل نیست

eBags نه تنها کوله پشتی می فروشد, بلکه خود eBags نیز کوله پشتی را نیز تولید می کند. برای دانش آموزان و کاربران تجاری که می خواهند چندین محفظه ایمن در یک کیف کوچک داشته باشند, Slim Procession گزینه مناسبی است.

این کیف مناسب برای کسب و کار دارای آستین لپ تاپ 17 اینچی, گاراژ آداپتور AC مقاوم در برابر خرد شدن و جیب زیپ دار عمودی جلویی مناسب است. طراحی روکش تفلون همچنین آب را به طور موثری برای حفظ نمای بیرونی و محافظت از داخل آن دفع می کند.  ممکن است که این کوله پشتی گران به نظر برسد, اما با این قیمت می توانید چند کوله پشتی را با هم در اختیار داشته باشید.

قیمت: در حدود 5 میلیون تومان

8. کیف لپ تاپ AmazonBasics

راهنمای خرید بهترین کیف و کوله پشتی های لپ تاپ 2021

ویژگی ها و مشخصات

اندازه: 15.5 x 2.8 x 12 اینچ

وزن: 1.01 پوند

حداکثر ظرفیت: N/AA

رنگ موجود: 1

چرا باید کیف لپ تاپ AmazonBasics را خریداری کنیم
  • محفظه های سازمان یافته برای چندین ابزار
  • سبک و راحت برای حمل
  • بند شانه چند منظوره
  • موجود در 5 اندازه بین 7 تا 17 اینچ
چرا نباید کیف لپ تاپ AmazonBasics را خریداری کنیم
  • طراحی سطح پایین

این کیف گزینه مناسبی برای شما است. کیف شانه باریک و جمع و جور آمازون به شما این امکان را می دهد تا هر لپ تاپی را به صورت گسسته روی شانه یا کنار دسته حمل کنید.

با طراحی سیاه و سفید زیر پا نمی گذارید, اما حامل به هدف خود این است که با خیال راحت کامپیوتر قابل حمل و وسایل EDC شما را از نقطه A به نقطه B برساند. هیچ ویژگی برجسته ای وجود ندارد, اما به طور باور نکردنی ارزان است و شما واقعاً می توانید ” بیش از آنچه در حال حاضر ارائه می دهد: انعطاف پذیری و سازماندهی.

قیمت: در حدود 1 میلیون و پانصد هزار تومان

9. کوله پشتی لپ تاپ Volher مخصوص کار و مسافرت

راهنمای خرید بهترین کیف و کوله پشتی های لپ تاپ 2021

ویژگی ها و مشخصات

اندازه: 18 13 13 8 8 اینچ

وزن: 2.2 پوند

حداکثر ظرفیت: N/AA

رنگ موجود: 1

چرا باید کوله پشتی لپ تاپ Volher را خریداری کنیم
  • وزن سبک
  • برای سفرهای کاری خوب است
  • طراحی چشم نواز
  • پورت USB داخلی
چرا نباید کوله پشتی لپ تاپ Volher را خریداری کنیم
  • شارژ باتری کند

در مورد راهنمای خرید بهترین کیف ها و کوله پشتی های لپ تاپ 2022 باید بگوییم که کوله پشتی لپ تاپ Volher برای تجارت و مسافرت یکی از بهترین کیف های لپ تاپ در بازار است. یکی از مهمترین نقاط فروش این کیف, شارژر USB داخلی آن است که می توانید در قسمت بیرونی آن پیدا کنید. در قسمت داخلی نیز یک شارژر USB تعبیه شده است. این برای مسافران عالی است زیرا در حال حاضر آنها می توانند در هنگام حرکت به راحتی دستگاه های خود را شارژ کنند.

این کوله پشتی لپ تاپ Volher مقاوم در برابر آب است و جنس آن از پارچه پلی استر مقاوم ساخته شده است و استفاده طولانی مدت را تضمین می کند. یکی دیگر از دلایلی که باعث شده این لپ تاپ روی بهترین صفحه کوله پشتی لپ تاپ قرار گیرد, طراحی شیک آن است. این بسیار مدرن و تمیز به نظر می رسد, اما هنوز از زیبایی مد روز برخوردار است.

 کوله پشتی لپ تاپ پشتی Volher می تواند هر لپ تاپ 15.6 اینچی را در محفظه لپ تاپ بزرگ و جادار خود قرار دهد. در کنار آن جیب های مشبک برای بطری آب و چتر وجود دارد تا وسایل شما را مرتب کرده و دسترسی به آنها راحت باشد.

قیمت: در حدود دو میلیون و ششصد هزار تومان

10. کوله پشتی لپ تاپ  اچ پی Envy Urban

راهنمای خرید بهترین کیف و کوله پشتی های لپ تاپ 2021

ویژگی ها و مشخصات

اندازه: 17.32 12. 12.4 5. 5.9 اینچ

وزن: 3.34 پوند

حداکثر ظرفیت: 17 لیتر

رنگ موجود: 1

چرا باید کوله پشتی لپ تاپ اچ پی Envy Urban را خریداری کنیم
  • طراحی جذاب
  • زیپ های ضد آب مقاوم در قفل شدن
  • حفاظت RFID
  • سازگار با TSA
چرا نباید کوله پشتی لپ تاپ اچ پی Envy Urban را خریداری کنیم
  • محدود به یک رنگ

چه کسی می دانست اچ پی به وسایل سفر شیک توجه داشته باشد؟ غول کامپیوترهای شخصی قطعاً توجه ما را با کوله پشتی شیک خود که کاملاً ضد آب است و دارای دسته های چرم اصل است جلب کرده است, که Envy Urban را به کیف دستی تبدیل می کند. با این حال, این چیزی بیش از یک مد است.

تعداد زیادی جیب, از جمله یک جیب فن آوری زیپ دار و یک محفظه نرم و کاملاً آستری, برای حمل همه اشیاء ارزشمند خود پیدا خواهید کرد. یکی دیگر از ویژگی های مناسب سیستم مسیریابی کابل است که باعث می شود دستگاه های قابل حمل خود را به راحتی شارژ کنید. از همه بهتر, حفاظت از RFID برای محافظت از اطلاعات شخصی شما در برابر هکرها ارائه می شود.

راهنمای خرید بهترین کیف لپ تاپ

انواع مختلفی از کوله پشتی لپ تاپ وجود دارد, بنابراین برای سهولت خرید, ایده خوبی است که گزینه های خود را به کوله پشتی هایی متناسب با نیازهای خود محدود کنید. چندین جنبه فوق العاده مهم در کوله پشتی لپ تاپ وجود دارد که قبل از خرید باید به آنها توجه کنید, از جمله اندازه, محفظه ها و طرح های ابتکاری به نحوی که بتواند با حفظ ابعاد سازگار با TSA, فضا را به حداکثر برساند.

اندازه: اگر قصد خرید کوله پشتی لپ تاپ را دارید, باید مطمئن شوید که لپ تاپ شما البته در کوله پشتی انتخابی شما قرار می گیرد. شما باید عرض لپ تاپ (از چپ به راست) و عمق (از لولا تا لب) را اندازه گیری کنید. هنگام جستجوی اینترنت برای کوله پشتی لپ تاپ, باید مطمئن شوید که کوله پشتی حداقل یک اینچ بیشتر از عرض لپ تاپ شماست, زیرا لپ تاپ ها عموماً در کوله پشتی لپ تاپ قرار می گیرند. همچنین باید مطمئن شوید که کوله پشتی به اندازه کافی مناسب برای عمق لپ تاپ شما باشد. همچنین اگر قصد سفر دارید, ببینید کوله پشتی با دستورالعمل های TSA مطابقت دارد یا خیر.

محفظه ها: محفظه ها سازندگان کوله پشتی لپ تاپ هستند و کیف های خلاقانه ای طراحی می کنند که مناسب مصرف کنندگان خاصی است. اگر هنگام رفت و آمد و مسافرت تمایل به داشتن تعداد زیادی کوله پشتی کوچک دارید, بهتر است کوله پشتی لپ تاپ را انتخاب کنید که دارای جیب ها و کیف های پنهان سرگرم کننده زیادی است.

اگر یک زن یا مردی هستید که مشغله کاری زیادی دارد, باید  کوله پشتیی را انتخاب کنید که دارای محفظه ای باشد که بتواند پرونده ها و پوشه های شما را با خیال راحت کنار هم قرار دهد.

ویژگی های مفید: اولین چیزی که من در کوله پشتی لپ تاپ به دنبال آن هستم, یک پورت شارژ USB است, که در صورتیکه شارژ گوشی من تمام شود, مجبور نخواهم شوم تا از شارژرهایی که در فرودگاه وجود دارد استفاده کنم. کوله پشتی های لپ تاپ حرفه ای ویژگی های مفیدی را ارائه می دهند که رفت و آمد به محل کارتان و مسافرت شما را بسیار راحت تر می کند. 

دوام: همچنین باید پارچه و مواد کوله پشتی خود را در نظر داشته باشید. اگر قصد دارید در مکان های ناهموار یا مناطق با آب و هوای نامساعد گشت و گذار کنید, قطعاً باید خرید کوله پشتی لپ تاپ با پارچه مقاوم را در نظر بگیرید. به عنوان مثال, اگر به آب و هوای بارانی می روید, ممکن است بخواهید یک کوله پشتی ضد آب بخرید. همچنین توصیه می کنم کوله پشتی لپ تاپ تهیه کنید.

اگر شما اغلب در مسافرت به سر می برید, به احتمال زیاد کوله پشتی لپ تاپ خود را به زیر صندلی خود فشار می دهید, بنابراین باید پارچه ای را انتخاب کنید که لکه ها را خیلی راحت به روی خود به جای نگذارد و به راحتی نشت کند, مانند پلی استر ضد آب. 

منبع: LAPTOPMAG.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید