معرفی و دانلود بهترین پیام رسان های داخلی ، آی گپ ، سروش ، ایتا و بله

بهترین پیام رسان های داخلی

در حال حاضر در ایران پیام رسان ها گستردگی و محبوبیت زیادی دارند. هر پیام رسان باید قابلیت ها و امکانات مناسب داشته باشد. در ادامه به معرفی و دانلود بهترین پیام رسان های داخلی از جلمه سروش، ایتا، بله و آی گپ اشاره خواهیم کرد.

همانطور که می دانید اپلیکیشن تلگرام که بیش از 30 میلیون نصب فعال در کشورمان داشت، در سال 96 از دسترس خارج شد و کاربران دیگه به سادگی نمی توانند از این پیام رسان حرفه استفاده کنند. پس از آن اپلیکیشن های پیام رسان داخلی بیش از پیش رشد و توسعه پیدا کردند و رقابت در این زمینه نیز زیاد شد. در حال حاضر بیش از 5 پیام رسان داخلی قوی داریم که هر کدام مزیت و امکانات خاص خود را دارند. شاید شما هم به دنبال این هستید که بهترین پیام رسان داخلی کدام است؟ از کدام یک استفاده کنیم؟ آیا پیام رسان های داخلی امن هستند؟

به طور کلی هر پیام رسان دیتابیس عظیمی از اطلاعات شخصی و گفت و گو های کاربران را در خود دارد و مورد کنترل نیز قرار می گیرند. نمی توان گفت همه پیام رسان ها امن هستند، اما خب برای استفاده و مصارف عادی می توان از آن ها استفاده کرد و مشکلی هم پیش نخواهد آمد. بنابراین توصیه می کنیم که تا انتهای مطلب را بخوانید و پس از آن بین پیام رسان های داخلی یکی را انتخاب کنید.

فهرست بهترین پیام رسان های داخلی:

  • سروش
  • بله
  • ایتا
  • بیسفون
  • واتس اپ
  • لاین

معرفی و دانلود بهترین پیام رسان های داخلی

سروش

اولین و معروف ترین پیام رسان ایرانی جایگزین تلگرام و یکی از بهترین پیام رسان های داخلی پیام رسان سروش می باشد که به نوعی به جام جم و صدا و سیما مرتبط می باشد. این پیام رسان ایرانی همچون تلگرام امکان ساخت گروه، کانال را داشته و به کاربر اجازه می دهد با دوستان و مخاطبین خود به چت خصوصی بپردازد. این پیام رسان ایرانی بیشترین تعداد کاربر ایرانی را به خود اختصاص داده که تا الان تعداد کاربران برابر ۱۴ میلیون ایرانی می باشد.

پیام رسان ایرانی سروش

سروش همچنین امکانات جانبی دیگری نظیر پخش زنده، آب و هوا، اوقات شرعی و … را نیز در اپلیکیشن خود جای داده است. این پیام رسان اگرچه تعداد زیادی کاربر دارد اما در برخی قسمت ها دچار ضعف و نارسایی هایی می باشد که باعث نارضایتی کاربران شده است. همچنین سرعت پایین سروش یکی از اصلی ترین مشکلات این پیام رسان ایرانی به حساب می آید.

ضعف پیام رسان سروش

  1. امنیت پایین الگوریتم های این برنامه
  2. این برنامه برای جذب کاربر اعلام کرده بود اینترنت اش رایگان است که با شکایت کاربران معلوم شد این گونه نبوده است.

قوت پیام رسان سروش

  1. امکان انجام کارهای بانکی بر بسترش
  2. داشتن کانال های تعاملی با امکان ایجاد نظر سنجی
  3. داشتن ربات های هوشمند

دانلود سروش

ایتا

از جمله بهترین پیام رسان های داخلی و شبیه‌ترین اپلیکیشن داخلی به تلگرام ایتا است که برخی آن را کپی تلگرام می دانند. ایتا از نظر ظاهری دقیقا کپی شده از روی تلگرام می باشد. علتش هم این است که بسیاری از کاربران به فضای ظاهری تلگرام عادت کرده بودند و سازندگان ایتا می خواستند پس از فیلتر شدن تلگرام کاربران این پیام رسان خارجی به راحتی بتوانند از فضای تلگرام در ایتا استفاده نمایند.

پیام رسان ایرانی ایتا

پیام رسان ایتا اگرچه به کلی از روی تلگرام کپی شده است اما تمام قابلیت های آن را ندارد و برخی ویژگی های تلگرام در ایتا غیرفعال می باشد. یک ویژگی جالب در ایتا این است که کاربران دارای کانال تلگرام که کانال آنها در سامانه وزارت ارشاد ثبت شده است به راحتی می توانند کانال و اعضای آن را به طور کامل از تلگرام به ایتا منتقل نمایند.

ایتا همچون دیگر پیام رسان های داخلی دارای سرورهای داخلی و ایرانی می باشد که این موضوع باعث می شود علاوه بر کاهش هزینه های اینترنت کاربر سرعت بالایی نیز برای او به ارمغان آورد. اگرچه تعداد کاربران ایتا کم است اما در میان پیام رسان های ایرانی ایتا یکی از بهترین هاست و کاربران بسیاری بدون مشکل از این اپلیکیشن ارتباطی استفاده می کنند.


بیشتر بخوانید:


ویژگی های ایتا :

  1. امکان انتقال اطلاعات تلگرام به برنامه ایتا وجود دارد.
  2. ربات های مفید بسیاری دارد.
  3. دارای نسخه وب است.

دانلود ایتا

بله

اپلیکیشن بله پیام رسانی بانکی و بهترین پیام رسان های داخلی در این زمینه است. بله در حقیقت ترکیبی از پیام رسان و اپلیکیشن بانکی است که توسط بانک ملی ایران ساخته شده و توسط شرکت سداد پشتیبانی امنیتی می شود. امکانات مختلف پیام رسان تلگرام در اپلیکیشن بله جای گرفته است و کاربران از این جهت دچار مشکلی نخواهند بود. علاوه بر این امکانات بانکی نظیر انتقال وجه، کارت به کارت، پرداخت قبض، خرید شارژ تلفن همراه را نیز پشتیبانی می کند.

بهترین پیام رسان های داخلی

بله تمام قابلیت های یک پیام رسان را دارد و کاربران می توانند از چت خصوصی، گروهی و عضویت در کانال های بله استفاده نمایند. اما علاوه بر اینها قابلیت های بانکی بله است که این پیام رسان را از دیگر پیام رسان ها متمایز کرده و باعث شده این اپلیکیشن یکی از محبوب ترین پیام رسان های ایرانی باشد. زیرا کاربران به راحتی می توانند حین استفاده از فضای مجازی و پیام رسان امور بانکی خود را نیز انجام دهند.

ویژگی های بله

  1. امکان انجام تمامی کارهای بانکی با این نرم افزار
  2. امکان پرداخت عوارض خروج از کشور
  3. امکان ایجاد چت گروهی و شخصی

دانلود بله

 

دانلود آی گپ

این مسنجر ایرانی همان طور که از نام اش پیداست بستری امن برای ارسال پیام می باشد و با پشتیبانی از پیام و کانال می تواند گزینه ای مناسب به جای تلگرام باشد. در این پیام رسان ایرانی می توانید فایل های صوتی و تصویری خود را ارسال کنید.


مطالب مرتبط:


ویژگی های آی گپ

  1. امکان ذخیره سازی پیام های پیش نویس
  2. پشتیبانی از زبان های انگلیسی و فارسی
  3. داشتن نسخه تحت وب

دانلود آی گپ

 

پیام رسان های خارجی جایگزین تلگرام

اگرچه استفاده از پیام رسان های داخلی برای کاربران ایرانی بهتر است اما به هر حال پس از معرفی تعدادی از پیام رسان های داخلی برخی از پیام رسان های خارجی جایگزین تلگرام را نیز معرفی می کنیم.

واتس اپ (Whatsapp)

بزرگ‌ترین پیام رسان در کل دنیا که بیشترین تعداد کاربر در میان پیام رسان ها را به خود اختصاص داده است. کاربران واتس اپ از سراسر دنیا و از کشورهای مختلف هستند و همین باعث شده واتس اپ برترین پیام رسان دنیا به حساب آید. گفته شده تعداد کاربران واتس اپ بیش از یک میلیارد نفر می باشد که در میان آنها برخی کاربران ایرانی نیز قرار دارند.

بهترین پیام رسان های داخلی

پیام رسان واتس‌اپ امکانات و قابلیت های فراوانی دارد که به مرور افزایش یافته است. در حال حاضر مالکیت واتس اپ در اختیار شرکت فیس بوک می باشد. از جمله امکانات واتس اپ امکان مکالمه صوتی و تصویری با کیفیت بالا، ارسال صوت، تصویر و ویدیو و چت خصوصی با دوستان می باشد.

پیش از ورود تلگرام به ایران بسیاری از ایرانی ها از واتس اپ استفاده می کردند. اما با پولی شدن آن و راه اندازی تلگرام کاربران ایرانی پیام رسان تلگرام را جایگزین واتس اپ نمودند. اما پس از فیلترینگ تلگرام و رایگان شدن واتس اپ مجددا کاربران ایرانی از این اپلیکیشن استفاده می کنند.

  1. امکان اجرای ویدیو های یوتیوب
  2. امکان ارسال موقعیت مکانی برای دیگران
  3. امکان استفاده از پیام صوتی
  4. امکان گذاشتن استاتوس

دانلود نرم افزار واتساپ

منبع: ONDIGITAL

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

2 دیدگاه در حال حاضر

  1. تلاش برای آبادی کشور چیز دور از دسترسی نیست یک عده ای از جوانان کشور تلاش می کنند و پیامرسان درست می کنند و شما آن را معرف می کنید از این بابت از شما متشکرم. متأسفانه بسیاری از ما به دلایل واهی بازیجه دسیسه ها می شویم و بجای اعتماد و اتکا به خودمان به دیگران پناه می بریم و البته چوبش را می خوریم. همیشه موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید