بهترین کنسول بازی 2023 ، قیمت و خرید جدیدترین پلی استیشن ، ایکس باکس

بهترین کنسول بازی 2020

بهترین کنسول بازی 2023 ، قیمت و خرید جدیدترین کنسول بازی و دستگاه بازی خرداد 1402 .راهنمای خرید بهترین کنسول بازی 2023 ارزان قیمت و قیمت کنسول های بازی پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو ، مشخصات هر کدام و مزایا و معایب محبوب ترین کنسول بازی های دنیا را در سال 1402 .

شرکت‌های سونی، مایکروسافت و نینتندو پرچم‌داران تولید کنسول های بازی و گیمینگ در دنیا هستند، بعضی از شرکت‌ها به دنبال تولید کنسول های بسیار پیشرفته با قابلیت‌های جدید و بعضی دیگر به فکر تولید کنسول هایی هستند که به صرفه و بهینه باشد.

اگر می‌خواهید بهترین کنسول بازی 2023 را خریداری کرده و از بازی کردن با آن لذت ببرید حتما این مطلب را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را در مورد کنسول های بازی ، بنویسید.

بهترین کنسول بازی 2023 خرداد 1402 قیمت ، راهنمای خرید

پلی استیشن 5 ، بهترین کنسول بازی جدید دنیا 2023

خرید و قیمت کنسول پلی استیشن 5 ، با عرضه نسخه استاندارد یا کمی ارزان تر ، دیجیتال (که بدون درایو دیسک عرضه می شود) ، PS5 جدیدترین پلی استیشن سونی و بهترین کنسول بازی فعلی است – و همانطور که انتظار دارید بهترین کنسول سال 2023 نیز به شمار می رود.

سونی قسمت های اصلی تجربه پلی استیشن را با PS5 دوباره اجرا کرده است – از نصب ساده تر و رابط کاربری کاملاً فکر شده جدید ، تا یک کنترلر انقلابی و پاداش های اضافی برای اعضای PS Plus – و نتیجه کنسولی است که مانند یک گام واقعی بالاتر از پلی استیشن 4 و پلی استیشن 4 پرو که قبل از آن آمده اند در نظر گرفته می شود

مطمئناً ، تعداد کمی از بازی های شخص اول برای این کنسول در هنگام راه اندازی وجود دارد اما به لطف عناوینی مانند Marvel’s Spider-Man: Miles Morales ، Sackboy: A Big Adventure و Demon’s Souls PS5 موفق می شود نسل بعدی خود را برتر کند همتای خود ، Xbox Series X ، در این زمینه را کنار بگذارد.

قیمت پلی استیشن 5

قبل از هر چیزی پیشنهاد می کنیم ، اگر قصد خرید پلی استیشن 5 را دارید ، این مطلب را نیز بخوانید. همچنین باید بگوییم که از نظر قیمت کنسول ، دستگاه پلی استیشن 5 در سال 1402 با قیمت نزدیک به 18 تا 28 میلیون تومان به فروش می رسد.

سازگاری معکوس پلی استیشن 5 تا حدی کمک می کند که به کتابخانه بازی های عالی PS4 که بسیاری از آنها انحصاری شخص اول هستند ، دسترسی پیدا کنید. همانطور که گفته شد ، سازگاری PS5 به نسخه های قبل تر به اندازه آنچه توسط Xbox Series X ارائه شده است ، که می تواند عناوین مربوط به هر نسل Xbox گذشته را پخش کند ، جامع نیست. با این حال ، PS5 به طور قطع در PS4 از نظر سازگاری به عقب بهبود یافته است و به طور کلی PlayStation 5 احساس می شود یک سرمایه گذاری محکم است و ما اطمینان داریم که تجربه PS5 با افزایش تجربه کاربری بهبود می یابد. پلی استیشن 5 در حال حاضر بهترین کنسول سال به شمار می رود

راهنمای خرید و مشخصات فنی پلی استیشن 5

  • پردازنده: پردازنده مبتنی بر AMD Zen 2 با 8 هسته در 3.5 گیگاهرتز (فرکانس متغیر)
  • GPU: 10.28 TFLOPs ، 36 CU در 2.23GHz (فرکانس متغیر)
  • معماری GPU: RDNA سفارشی 2
  • رابط حافظه: 16 گیگابایت GDDR6 / 256 بیتی
  • پهنای باند حافظه: 448 GB / s
  • حافظه داخلی: SSD 825 گیگابایتی سفارشی
  • فضای ذخیره سازی قابل استفاده: 667.2 گیگابایت
  • توان IO: 5.5 گیگابایت بر ثانیه (خام) ، معمولاً 8-9 گیگابایت بر ثانیه (فشرده)
  • فضای ذخیره سازی قابل ارتقا: اسلات NVMe SSD
  • ذخیره سازی خارجی: پشتیبانی از USB HDD (فقط بازی های PS4)
  • درایو نوری: درایو Blu-ray 4K UHD (برای نسخه استاندارد)

نینتندو سوییچ ، بهترین کنسول قابل حمل جهان

بهترین کنسول بازی 2020

آیا نینتندو سوییچ بخریم؟قیمت کنسول نینتندو سوییچ چقدر است؟ نینتندو سوییچ یکی از بهترین کنسول بازی هایی است که می‌تواند تجربه یک دستگاه قابل حمل بازی را به شما بدهد. اگر چه در مقابل رقبای خود آن چنان قدرتمند نیست اما با یک دستگاه کوچک قابل حمل می‌توانید بازی هایی همچون Skyrim و The Wicher 3 را به همراه پوکمون و سوپر ماریو روی این کنسول بازی ، انجام دهید.

با استفاده از کنسول بازی نینتندو سوییچ ، حتما لازم نیست که به تلویزیون متصل باشید، و می‌توانید آن را هر کجا که خواستید با خود ببرید. این دستگاه بسیار سبک بوده و حتی در کیف یا جیب بزرگ شما نیز جا می‌شود.

قیمت کنسول نینتندو سوییچ

باید بگوییم که از نظر قیمت کنسول ، دستگاه نینتندو سوییچ در سال 1402 با قیمتی نزدیک 18 تا 24میلیون تومان به فروش می رسد و نینتندو سوییچ لایت نیز 12 الی 16 میلیون قیمت دارد.

البته یکی از معایب این دستگاه، عدم قابلیت بازی آنلاین به صورتی که در ایکس باکس یا پلی استیشن هست، خواهد بود. هر چند برای این سرگرم شدن به مدت چند ساعت یا گذراندن وقت با دوستان، یکی از بهترین کنسول های بازی 2023 به شمار می‌رود.

مزایا:

  • قابل حمل
  • بازی های اختصاصی
  • فروشگاه‌های معتبر برای خرید بازی و لوازم جانبی
  • سیستم داک مد برای اتصال به تلویزیون
  • قابلیت تماشا در حالت 1080p روی تلویزیون

معایب:

  • کارایی ضعیف و قابلیت بازی آنلاین کمتر نسبت به پلی استیشن و ایکس باکس
  • حافظه داخلی کم

ایکس باکس وان X بهترین کنسول بازی ارزان قیمت

بهترین کنسول بازی 2020

قیمت کنسول ایکس باکس وان X چقدر است؟ بهترین کنسول بازی 2023 جهان از نظر قدرت پردازش و گرافیک، کنسول ایکس باکس وان X است، این کنسول می‌تواند شش ترافلاپس عملیاتی پردازشی انجام دهد و از ظاهر و طراحی خوبی نیز برخوردار است. اگر به دنبال بهترین کنسول بازی از نظر عملکرد و گرافیک هستید، این دستگاه را انتخاب کنید. البته در بعضی بازی ها کیفیت 4K با نرخ فریم 60FPS را دریافت خواهید کرد.

مایکروسافت با تولید یک اکوسیستم بازی واقعی، کاربران را در ایکس باکس وان X ترغیب به بازی می‌کند، سرویس‌های ماهانه این کنسول گیمینگ شامل تماشای ویدیوهای نت فلیکس نیز می‌شود، اما می‌توانید با داشتن حساب کاربری پرمیوم، بازی ها را به صورت آنلاین دانلود و روی ایکس باکس نصب کنید. حتی می‌توانید بازی های قدیمی‌تر ایکس باکس 360 را نیز روی این کنسول نصب کرده و بازی کنید.

قیمت کنسول ایکس باکس وان X

همچنین باید بگوییم که از نظر قیمت کنسول ، دستگاه ایکس باکس وان ایکس در سال 1402 با قیمتی نزدیک به 22 تا 30 میلیون تومان به فروش می رسد.

مایکروسافت بازی های اختصاصی بسیار زیادی را برای کنسول بازی ایکس باکس وان X به صورت اختصاصی عرضه کرده است که از جمله آن می‌توان به God Of War , Uncharted, Horizon Zero Dawn , Gears of War , Halo و Forza نیز اشاره کرد.

مزایا:

  • بهترین گرافیک در بین تمام کنسول ها
  • Xbox Game Pass
  • تطابق با ورژن های قدیمی بازی ایکس باکس
  • سیستم ایکس باکس لایو و دانلود بازی ها

معایب:

  • قیمت بالا
  • کم بودن بازی اختصاصی

 

پلی استیشن 4 پرو ، بهترین کنسول بازی حرفه ای 2023

بهترین کنسول بازی 2020

آیا پلی استیشن 4 هنوز هم بهترین کنسول دنیا محسوب می شود؟ سونی به دلیل بازی های انحصاری بالا زیاد شناخته شده است. پلی استیشن تنها کنسولی است که می‌توانید شاهکارهایی مانند The Last of Us و God of War را بازی کنید ، و دیگر این که بازی های آینده مانند The Last of Us Part II و Death Stranding را نیز به صورت کاملا اختصاصی می‌توانید روی این دستگاه بازی کنید. کیفیت نمونه کارها سونی تقریبا بی نظیر است ، و مطمئناً برخی از این بازی ها به تنهایی ارزش خرید یک کنسول را دارند. اما قیمت کنسول پلی استیشن 4 پرو چقدر است و خرید آن به چه نحوی است؟

پلی استیشن نیز تنها کنسولی است که پشتیبانی VR مناسبی را ارائه می‌دهد و PSVR با Pro بهترین عملکرد را دارد. اما کنسول های دیگر به سادگی نمی‌توانند با آن رقابت کنند .

همچنین می توانید مطالب بهترین بازی های پلی استیشن 5 سال 2021  ،بهترین بازی های پلی استیشن 4 سال 2021  ،  راهنمای خرید لپ تاپ تا 30 میلیون ، مقایسه پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 و مقایسه پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان  را از این بخش بخوانید.

به همان اندازه پلی استیشن 4 پرو ، از نظر ویژگی‌ها و قدرت از Xbox تقریبا کمی ضعیف‌تر اس. این کنسول بازی می‌تواند بازی های 4K و 60FPS را ارائه دهد. هر چند که PlayStation now یک سیستم همانند Gamepass ایکس باکس راه اندازی شده اما باز هم قدرت و امکانات آن را ندارد.

قیمت کنسول پلی استیشن 4 پرو ، دستگاه بازی ارزان قیمت

از نظر قیمت کنسول بازی ، دستگاه پلی استیشن 4 پرو در سال 1402 با قیمتی نزدیک به 18 تا 28 میلیون تومان به فروش می رسد.

مزایا:

  • بهترین بازی های اختصاصی
  • گرافیک و کارایی خوب
  • ارزان‌تر از ایکس باکس وان ایکس
  • قابلیت پشتیبانی از VR

معایب:

  • قدرت کمتر نسبت به ایکس باکس وان ایکس
  • عدم توانایی اجرا بازی های نسخه های قبلی پلی استیشن

 

پلی استیشن 4 اسلیم ، خرید و قیمت کنسول PS4

بهترین کنسول بازی 2020

خرید و قیمت پلی استیشن4 اسلیم ، پلی استیشن 4 اسلیم بهترین کنسول بازی 2023 در دنیا از نظر قیمت و میزان بازی هایی است که در اختیار می‌گیرید. پلی استیشن 4 استاندارد تحسین برانگیز است و هنوز تجربه بازی قابل توجهی در 1080p و 30FPS ارائه می‌دهد ، که برای اکثر مصرف کنندگان به اندازه کافی مناسب است. به علاوه ، این کنسول گیمینگ،  هدست واقعیت مجازی اختصاصی خود را دارد ، چیزی که Xbox هنوز هم ارائه نکرده است.

قیمت پلی استیشن 4 اسلیم

از نظر قیمت کنسول بازی ، دستگاه پلی استیشن 4 اسلیم در سال 1402 با قیمتی نزدیک به 18 تا 22 میلیون تومان به فروش می رسد.

مهم‌ترین نقطه ضعف آن این است که به اندازه PS4 Pro یا Xbox One X قدرتمند نیست و مانند Nintendo Switch قابل حمل نیست که با توجه به ماهیت آن به عنوان یک کنسول بازی خانگی قابل درک است.

مزایا:

  • دارای بازی های اختصاصی زیاد
  • ارزان‌تر از سایر دستگاه ها
  • قابلیت پشتیبانی از VR

معایب:

  • قدرت کمتر نسبت به سایر دستگاه ها

 

ایکس باکس وان S ، خرید و قیمت کنسول

بهترین کنسول بازی 2020

هنگامی که برای اولین بار ایکس باک وان راه اندازی شد ، به دلیل سنگین بودن و گران بودن مورد انتقاد قرار گرفت. ایکس باکس وان S این مسئله را اصلاح کرد. این دستگاه، قدرتمندتر نیست ، اما عملکرد قابل توجهی نسبت به خواهر و برادر بزرگ‌تر خود دارد. آنچه باعث بهتر شدن آن می‌شود ، طراحی آن است.

قیمت کنسول ایکس باکس وان S

از نظر قیمت کنسول بازی ، دستگاه ایکس باکس وان اس در سال 1402 با قیمتی نزدیک به 15 تا 18 میلیون تومان به فروش می رسد.

نباید مثل ایکس بان وان X ، به دنبال بهترین موارد خاص در این کنسول از بهترین کنسول بازی در جهان بگردید. برخی افراد به آنچه مایکروسافت ارائه می‌دهند اعتقاد و اعتماد زیادی دارید ، اما به طور کلی ، اکثر مردم قبول دارند که سونی در هنگام بازی های اختصاصی بهتر از مایکروسافت است.

مزایا:

  • گرافیک خوب و قابل قبول
  • Xbox Game Pass
  • پشتیبانی از بازی های قدیمی‌تر ایکس باکس
  • ایکس باکس لایو

معایب:

  • قدرت کمتر نسبت به پلی استیشن 4
  • نبودن بازی های اختصاصی زیاد

 

کنسول بازی NSE Classic

بهترین کنسول بازی 2020

بهترین کنسول بازی 2021 که خاطرات قدیمی شما را زنده می‌کند، کنسول نینتندو NSE Classic است که می‌توانید با یک کابل HDMI آن را به تلویزیون وصل کنید.

نینتندو تصمیم گرفت NES Classic را به صورت مجدد منتشر کند ، یک نسخه کوچک از سیستم محبوب که بازی های کنسول خانگی را شروع کرده است. اکنون می‌توانید بازی های مورد علاقه کودکی خود را در تلویزیون مدرن خود از طریق HDMI انجام دهید ، و با برخی از ویژگی‌های فوق العاده اضافی مانند توانایی تنظیم مجدد بازی در گیم پلی شما همراه است.

این کنسول فقط 30 بازی دارد. نکته دیگر اینکه نینتندو مقدار زیادی از این کنسول تولید نکرد و با توجه به میزان محبوبیت NES Classic ، به سرعت در بیشتر خرده فروشان فروخته شد. احتمالا اگر این کنسول را پیدا کنید، باید با قیمت نجومی آن را بخرید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. سلام ایکس باکس سری اس اصلا ارزش هزینه کردن نداره، حافظه نداره، هنگ میکنه و به نظر من کمی بیشتر هزینه کنین و ایکس باکس سری ایکس را خریداری کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید