بهترین دوربین ارزان قیمت 2021 از 5 تا 20 میلیون تومان

بهترین دوربین های ارزان ۲۰۲۱

بهترین دوربین ارزان قیمت 2021 از 5 تا 20 میلیون تومان. دوربین هایی همچون سونی و کانن و اینکه از ۵ تا ۲۰ میلیون تومان چه دوربینی را می توانیم خریداری کنیم.

بهترین دوربین ارزان قیمت 2021 از 5 تا 20 میلیون تومان

بهترین دوربین های ارزان ۲۰۲۱

بهترین دوربین‌های ارزان قیمت, کیفیت تصویر کافی را با قیمت بسیار پایین ارائه می‌دهند.

حتی اکنون که بهترین دوربین‌ های گوشی ها می‌توانند در کیفیت تصویر با هم رقابت کنند، بهترین دوربین‌ های ارزان قیمت هنوز هم ویژگی‌ هایی را ارائه می‌دهند که ارزش داشتن آن‌ ها را برای مصارف خاص دارند، .

اول از همه، آنها می توانند گزینه ای عالی برای بچه ها یا کسانی که در مورد عکاسی یاد می گیرند به حساب بیایند. برخلاف دوربین‌های DSLR پیچیده‌ تر یا دوربین‌ های بدون آینه، بهترین دوربین‌ های ارزان قیمت معمولاً برای استفاده آسان هستند، بدون کنترل‌ های زیاد یا منحنی یادگیری شیب‌دار. همچنین اگر به قابلیت های دیگر و یا ضد آب بودن نیاز دارید، آنها یک انتخاب عالی هستند. همه دوربین‌ هایی که توصیه می‌کنیم عکس‌ های خوبی را با قیمتی کمتر از 160 دلار می گیرند.

انتخاب های ما برای بهترین دوربین‌ های ارزان قیمت شامل دوربین‌ های دیجیتال و دوربین‌های عکس فوری می‌شود، که دومی تنها چند ثانیه پس از گرفتن عکس، عکس را چاپ می‌کند. به علاوه، برخی از آنها کپی های دیجیتالی را نیز ذخیره می کنند، بنابراین می توانید آنها را از طریق شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

در نهایت، اگر به جایی می‌روید که نمی‌خواهید گوشی هوشمند گران‌ قیمت خود را به خطر بیندازید، بهترین دوربین‌ های ارزان قیمت می‌توانند گزینه خوبی باشند – یا حداقل ریسک بیرون آوردن آن را اغلب از جیب خود نداشته باشید. به هر حال، انداختن یک دوربین 70 دلاری در کنار کوه به اندازه گم کردن یک گوشی 700 دلاری شما را آزار نخواهد داد.

بهترین دوربین های ارزان قیمت کدامند؟

پس از آزمایش و ارزیابی تعدادی از مدل‌ها، سونی Cyber-Shot DSC-W800 بهترین دوربین‌های ارزان قیمت را شامل می شود. قیمت آن حدود 100 دلار است، اما تصاویر با کیفیت خوبی ارائه می‌کند و دارای زوم اپتیکال 5 برابری (معادل لنز زوم 35-130 میلی‌متری) است. اگر می خواهید چند دلار بیشتر خرج کنید، سونی DSC-W830 دارای زوم اپتیکال 8 برابری است.

W800 دارای سنسور تصویر 20.1 مگاپیکسلی است که در اکثر موقعیت ها عملکرد خوبی را با یک صفحه نمایش ال سی دی نسبتاً بزرگ 2.7 اینچی در پشت ارائه می دهد. با این حال، منظره یاب وجود ندارد، بنابراین برای کادربندی عکس‌ های خود باید به صفحه‌ نمایش تکیه کنید.

ما همچنین از جمع و جور بودن W800 خوشمان آمد. این دوربین با ابعاد 2.1*2*0.9 اینچ، و وزن آن تنها 3.5 اونس، به راحتی در جیب ما قرار می گیرد و آن را به یک همراه عالی برای سفر تبدیل می کند.

اگر دوربینی می‌خواهید که مقاوم باشد، پیشنهاد می‌کنیم دوربین ارزان پاناسونیک Lumix DMC-TS30  را بررسی کنید. این دوربین می تواند غوطه ور شدن در عمق 26 فوتی آب را تحمل کند و می تواند در برابر قطرات تا ارتفاع 5 فوتی بر روی سطوح سخت مقاومت کند. همچنین دارای زوم اپتیکال 4X است و برای تقریبا هر جیبی به اندازه کافی باریک است. و در یکی از سه رنگ آبی، مشکی یا قرمز موجود است.

اکثر دوربین های فوری نیز کمتر از 160 دلار قیمت دارند که آنها را واجد شرایط برای بهترین لیست دوربین های ارزان می کند.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد بهترین تبلت های ارزان قیمت 2021 از 2 تا 10 میلیون تومان و بهترین اسپیکرهای بلوتوثی ارزان قیمت 2021 را مشاهده کنید.

1. سونی Cyber-Shot DSC-W800

زوم 5 برابری و قیمت حدود 100 دلار این دوربین را به بهترین دوربین ارزان قیمت تبدیل کرده است.

بهترین دوربین های ارزان ۲۰۲۱

ویژگی ها و مشخصات

رزولوشن: 20.1 مگاپیکسل

زوم اپتیکال: 5 برابر

فاصله کانونی: 26-130 میلی متر (معادل 35 میلی متری)

ویدئو ( ماکسیمم): 720 پیکسل (1280*720)

اندازه: 2.1*2*0.9 اینچ

وزن: 3.5 انس

چرا باید دوربین سونی Cyber-Shot DSC-W800 را خریداری کنیم
  • ارزان
  • قابل حمل
  • کیفیت تصویر خوب
چرا باید دوربین سونی Cyber-Shot DSC-W800 را خریداری کنیم
  • صفحه نمایش در زیر نور آفتاب به خوبی کار نمی کند

دوربین ارزان سونی Cyber-Shot DSC-W800 در صدر لیست بهترین دوربین‌های ارزان قیمت ما قرار دارد، زیرا کیفیت تصویر خوبی را در یک بسته جمع‌وجور ارائه می‌کند، اندازه این دوربین فقط 2.1*2*0.9 است و 3.5 اونس وزن دارد.

وقتی آن را روشن می کنید، تلسکوپ عدسی از جلو خارج می شود و زوم 5 برابری را ارائه می دهد که برای گرفتن عکس از دوستان از راه دور به اندازه کافی خوب است. تصاویر 20.1 مگاپیکسلی می گیرد که در یک کارت SD (شامل نشده) که در کنار باتری باریک قرار می گیرد، ذخیره می شود. صفحه نمایش کریستال مایع 2.7 اینچی اندازه مناسبی دارد، اما به نظر می رسد مسدود است و در نور مستقیم خورشید بسیار سخت دیده می شود. قرار دادن ناخواسته انگشتان روی فلاش نیز آسان است. 

تصاویر گرفته شده توسط W800 هنگام عکاسی در نور شدید، دارای رنگ و جزئیات قوی هستند. با کاهش سطح نور، کیفیت به سرعت کاهش می یابد. عکس‌های شبانه و داخل ساختمان بدون فلاش، رنگی کدر دارند و عکس به صورت دانه دانه است.

با این حال، 100 دلار به شما یک دوربین بسیار قابل حمل می دهد که می تواند تصاویر جذابی بگیرد. برای کسانی که به دنبال یک دوربین ارزان قیمت هستند، این بهترین گزینه است. فقط توجه داشته باشید که به نظر می رسد سونی به تدریج آن را حذف می کند، بنابراین قبل از اینکه خیلی دیر شود، همین حالا خرید کنید.

قیمت در سایت آمازون: 174 دلار

2. سونی Cyber-Shot DSC-W830

اگر می‌خواهید زوم ۸ برابری بهتری داشته باشید، این مدل ارتقا یافته را انتخاب کنید.

بهترین دوربین های ارزان ۲۰۲۱

ویژگی ها و مشخصات

رزولوشن: 20.1 مگاپیکسل

زوم اپتیکال: 8 برابر

فاصله کانونی: 20-200 میلی متر (معادل 35 میلی متری)

ویدئو ( ماکسیمم): 720 پیکسل (1280*720)

اندازه: 3.1*2*0.9 اینچ

وزن: 4.2 انس

چرا باید دوربین سونی Cyber-Shot DSC-W830 را خریداری کنیم
  • زوم اپتیکال 8 برابر
  • حالت پانوراما
چرا نباید دوربین سونی Cyber-Shot DSC-W830 را خریداری کنیم
  • روی لنز گرد و غبار می نشیند

اگر چند دلار بیشتر برای خرج کردن دارید، دوربین ارزان سونی Cyber-shot DSC-W830 تعداد شگفت انگیزی از ویژگی ها را در یک بسته کوچک گنجانده است، از جمله ویدیو با کیفیت بالا، تصاویر پانوراما و لنز زوم طولانی 8 برابر. وقتی آن را روشن می کنید، تلسکوپ عدسی از جلو به سه بخش خارج می شود، اما مجموعه نسبتا شکننده به نظر می رسد. DSC-W830 همچنین دارای شکاف هایی است که می تواند دانه های شن یا خاک را جذب کند و دوربین را مسدود کند. در واقع، مدل بررسی ما مقداری گرد و غبار در مکانیزم لنز گیر کرده بود که به صورت یک سایه سیاه روی تصاویر زوم شده نشان داده می شد.

صفحه نمایش 2.7 اینچی در پشت شفاف و نسبتاً واضح است، اما در نور مستقیم خورشید به سختی دیده می شود و فاقد صفحه نمایش لمسی است. در عوض، مجموعه‌ ای از دکمه‌ها و سوئیچ‌ های کشویی مانند لغزنده سه حالته برای دوربین، پانوراما یا حالت فیلم‌برداری را دریافت می‌کنید. کنترل زوم در بالای دوربین پشتی کوچک است اما برای عکاسی با یک دست در جای مناسبی قرار گرفته است – می‌توانید با استفاده از انگشت شست خود زوم کنید و همچنان با انگشت اشاره خود به شاتر برسید تا عکس بگیرید.

W830 تصاویر بسیار خوبی (به غیر از گرد و غبار)، با رنگ قوی و جزئیات خوب ثبت کرد. با این حال، تصاویر در پایان محدوده زوم کمی نرم می شوند.

قیمت در سایت آمازون: 159.95 دلار

3. کانن PowerShot Elph 190 IS

بهترین دوربین های ارزان ۲۰۲۱

ویژگی ها و مشخصات

رزولوشن: 20 مگاپیکسل

زوم اپتیکال: 10 برابر

فاصله کانونی: 24-240 میلی متر (معادل 35 میلی متر)

ویدئو ( ماکسیمم): 720 پیکسل (1280*720)

اندازه: 3.8*2.2*0.9 اینچ

وزن: 5.5 انس

چرا باید دوربین کانن PowerShot Elph 190 IS را خریداری کنیم
  • زوم اپتیکال 5 برابر
  • وای فای
  • پایداری تصویر
چرا نباید دوربین کانن PowerShot Elph 190 IS را خریداری کنیم
  • کیس دوربین لغزنده است

در جایگاه سوم لیست بهترین دوربین‌های ارزان قیمت، Elph 190 IS دارای لنز تلسکوپی است که محدوده زوم چشمگیر 10 برابری، از زاویه باز معادل 24 میلی‌متر تا تله‌ فوتوی بسیار طولانی، معادل 240 میلی‌متر را ارائه می‌دهد. این مدت به اندازه‌ ای است که قبل از اینکه ماموران امنیتی شما را دور کنند، گودی‌ های صورت یک فرد مشهور را ثبت کنید. کنترل زوم حلقه ای در اطراف دکمه شاتر است، بنابراین به راحتی می توان عکس خود را قاب کرد، سپس به سرعت بدون حرکت دست آن را گرفت.

این دوربین یکی از ارزان‌ ترین دوربین‌ هایی است که دیده‌ایم که شامل Wi-Fi می‌شود که می‌توان از آن برای ارسال تصاویر به تلفن هوشمند و همچنین به فیسبوک، توییتر و سرویس‌های ابری مانند Google Drive استفاده کرد. این یک روش منظم برای پشتیبان گیری از تصاویر خود بدون استفاده از لپ تاپ است.

تثبیت‌ کننده تصویر در تنظیمات بزرگ‌ نمایی گسترده‌تر به خوبی کار می‌کند، اما در تنظیمات بزرگ‌نمایی طولانی‌تر نه. ما متوجه شدیم که قاب پلاستیکی صاف 190 IS نسبتاً لغزنده بود. صفحه نمایش 2.7 اینچی LCD آن واضح است، اما در نور مستقیم خورشید به سختی دیده می شود. هم تصاویر و هم ویدیو (حداکثر 720p) عالی هستند، با جزئیات دقیق ثبت شده و رنگ روشن، اما نه خیلی واضح.

قیمت در سایت آمازون: 336.70 دلار

4. پاناسونیک Lumix DMC-TS30

دوربین ضد آب مقرون به صرفه

بهترین دوربین های ارزان ۲۰۲۱

ویژگی ها و مشخصات

رزولوشن: 16.1 مگاپیکسل

زوم اپتیکال: 4 برابر

فاصله کانونی: 25-100 میلی متر (معادل 35 میلی متر)

ویدئو ( ماکسیمم): 720 پیکسل (1280*720)

اندازه: 4.1*2.3*0.8 اینچ

وزن: 5.3 انس

چرا باید دوربین پاناسونیک Lumix DMC-TS30 را خریداری کنیم
  • تا 8 متری ضد آب است
  • مقاوم در برابر قطرات آب
چرا نباید دوربین پاناسونیک Lumix DMC-TS30 را خریداری کنیم
  • رنگ های تخت در عکس ها

اگر ماجراجویی های شما شامل فضای باز نیز می شود، دوربین ارزان قیمت پاناسونیک Lumix DMC-TS30 ممکن است برای شما مناسب باشد. این یک دوربین کوچک مقاوم است که می‌تواند تا عمق 26 فوتی آب را تحمل کند و از ارتفاع 5 فوتی روی سطوح سخت بریزد. همچنین به عکاسی در سرما ادامه می‌دهد: پاناسونیک ادعا می‌کند که در دمای حداقل 14 درجه فارنهایت به کار خود ادامه می‌دهد، بنابراین می‌تواند به جز سخت‌ ترین ماجراجویی‌ های اسکی و بارش برف، از پس همه چیز بربیاید. مطمئناً سخت‌ ترین گزینه در میان بهترین دوربین‌ های ارزان قیمت ما است.

DMC-TS30 تصاویر 16.1 مگاپیکسلی می‌گیرد و دارای زوم اپتیکال 4 برابری است که برای عکس‌ های دسته‌جمعی کافی است. تصاویری که می گیرد خوب هستند، اما عالی نیستند: رنگ نسبتاً صاف بود و در نور کم نسبتاً نویز می شد. صفحه نمایش نیز عالی نیست: در مقایسه با دوربین‌های گران‌تر، مسدود و کم رنگ به نظر می‌رسد. با این حال، آنها سازش قابل قبولی برای دوربینی هستند که بتواند از ماجراجویی های شما جان سالم به در ببرد.

دستگاه شناور نمی‌شود، بنابراین مطمئن شوید که از مچ بند موجود استفاده می‌کنید. مطمئن شوید که همه انتخاب های ما را برای بهترین دوربین های مقاوم و ضد آب بررسی کنید.

قیمت در سایت آمازون: 239.99 دلار

5. کداک PixPro AZ421

دوربین ارزان با زوم بالا

بهترین دوربین های ارزان ۲۰۲۱

ویژگی ها و مشخصات

رزولوشن: 16 مگاپیکسل 1/2.3 CCD

زوم اپتیکال: 42 برابر

فاصله کانونی: 24-1008 میلی متر (معادل 35 میلی متری)

ویدئو ( ماکسیمم): 720 پیکسل (1280*720)

اندازه: 3.32*4.44*3.21 اینچ

وزن: 15 انس

چرا باید دوربین کداک PixPro AZ421 را خریداری کنیم
  • لنز زوم 42 برابر
  • پایداری تصویر اپتیکال
چرا نباید دوربین کداک PixPro AZ421 را خریداری کنیم
  • حداکثر ویدئو 720 پیکسل

اگر می‌خواهید با قیمت کمتری به شیئی نزدیک شوید – واقعاً، واقعاً نزدیک – کداک PixPro AZ421 می‌تواند بهترین گزینه باشد. این دوربین مقرون به صرفه دارای لنز زوم 42X است که معادل لنزهای 24-1008 میلی‌متری برای دوربین‌های 35 میلی‌متری است، به این معنی که شما باید ماه را با شکوه و عظمتش ببینید یا از دور از حیات وحش عکس بگیرید.

PixPro AZ421 دارای صفحه نمایش 3.0 اینچی 460k-dot LCD (اما بدون صفحه لمسی)، لرزشگیر اپتیکال تصویر (اگرچه شما همچنان به یک سه پایه نیاز دارید) و محدوده ISO 80-3200 دارد. مواردی وجود دارد: محدوده f/stop آن محدود است، از f/3 تا f/6.8، و می‌تواند ویدیو را با حداکثر 720p ضبط کند.

قیمت در سایت آمازون: 164.99 دلار

6. کداک PixPro FZ53

یک دوربین قوی که عکس های ماکرو خوبی می گیرد.

بهترین دوربین های ارزان ۲۰۲۱

ویژگی ها و مشخصات

رزولوشن: 16 مگاپیکسل

زوم اپتیکال: 5 برابر

فاصله کانونی: 28-140 میلی متر (معادل 35 میلی متر)

ویدئو ( ماکسیمم): 720 پیکسل (1280*720)

اندازه: 3.6*2.2*0.9 اینچ

وزن: 3.8 انس

چرا باید دوربین کداک PixPro FZ53 را خریداری کنیم
  • طیف گسترده ای از حالت های عکسبرداری
  • عکس های ماکرو خوب
  • حالت دستی
چرا نباید دوربین کداک PixPro FZ53 را خریداری کنیم
  • باربینی کند

FZ مخفف Friendly Zoom است و نام خوبی برای دوربین ارزان و ساده کداک است. این دستگاه کوچک (3.6*2.2*0.9 اینچ) دارای مجموعه‌ ای از ویژگی‌ ها نسبت به قیمت است، از جمله لنز زوم 5 برابر، سنسور 16 مگاپیکسلی و ویدیوی 720p. صفحه نمایش ال سی دی 2.7 اینچی آن خیلی روشن نیست، اما به اندازه کافی خوب است. یکی از مشکلات این دوربین ارزان این است که دوربین در نور کم به حالت پیش‌ نمایش با سرعت آهسته سوئیچ می‌کند، بنابراین شما فقط هر نیم ثانیه یک تصویر به‌روزرسانی می‌ کنید.

FZ53 طیف خوبی از حالت های عکاسی را ارائه می دهد، از جمله چندین حالت صحنه، حالت پشت سر هم (البته تنها با یک فریم در ثانیه) و یک حالت تایم لپس که به طور خودکار در فواصل 30 ثانیه یا 10 دقیقه عکس می گیرد. یک حالت دستی نیز وجود دارد که به شما امکان می دهد با اضافه کردن جبران نوردهی، نوردهی را تغییر دهید. این دوربین به اندازه حالت دستی کامل دوربین های پیچیده تر قدرتمند نیست، اما کنترل بیشتری نسبت به اکثر دوربین های ارزان می دهد.

تصاویری که PixPro FZ53 می گیرد دارای رنگ تمیز، دقیق و جزئیات خوب به خصوص عکس های ماکرو هستند. با زوم روی تنظیمات طولانی تر، تصاویر تا حدودی نرم و مبهم می شوند، به خصوص در لبه های کادر.

قیمت در سایت آمازون: 84.95 دلار

7. کداک Smile

یک دوربین فوری ساده اما کارآمد

بهترین دوربین های ارزان ۲۰۲۱

ویژگی ها و مشخصات

رزولوشن: 10 مگاپیکسل

زوم اپتیکال: ندارد

فاصله کانونی: 8 میلی متر

ویدئو ( ماکسیمم): ندارد

اندازه: 4.8*3.1*0.9 اینچ

وزن: 6 انس

چرا باید دوربین کداک Smile را خریداری کنیم
  • استفاده آسان
  • طراحی هوشمند
  • قیمت خوب
چرا نباید دوربین کداک Smile را خریداری کنیم
  • استارت آپ کند
  • پرینت عکس متوسط

دوربین ارزان کداک اسمایل یکی از بهترین دوربین های ارزان قیمت و یکی از بهترین دوربین های فوری است. کداک اسمایل ساده اما موثر، تصاویر شما را روی کاغذ Zink چاپ می کند. ما کیفیت را به اندازه سایر دوربین های فوری دوست نداشتیم، اما Smile نسبت به قیمت خوب بود.

ما مکانیسم ساده اسلاید به باز شدن Smile را دوست داشتیم، اگرچه چند ثانیه بیشتر از سایر دوربین های فوری طول می کشد تا خود را برای اولین عکس آماده کند. با این حال،  کداک اسمایل همچنین به شما امکان می دهد تصاویر را روی کارت microSD ذخیره کنید، و برخلاف سایر دوربین های فوری، Smile شما را مجبور نمی کند هر عکسی را که می گیرید چاپ کنید. با توجه به اینکه کاغذ عکس ارزان ترین نیست، اگر انگشت ماشه ای داشته باشید، این کار باعث صرفه جویی در هزینه های چاپ می شود.

قیمت در سایت آمازون: 149.99 دلار

8. Polaroid Snap

یک دوربین فوری جالب

بهترین دوربین های ارزان ۲۰۲۱

ویژگی ها و مشخصات

رزولوشن: 10 مگاپیکسل

زوم اپتیکال: ندارد

فاصله کانونی: 3.4 میلی متر

ویدئو ( ماکسیمم): N/A

اندازه:4.7*2.95*0.98 اینچ

وزن: 7.5 انس

چرا باید دوربین Polaroid Snap را خریداری کنیم
  • پرینت واقعی عکس ها را انجام می دهد
  •  تصاویر دیجیتال را ذخیره می کند
چرا نباید دوربین Polaroid Snap را خریداری کنیم
  • پرینت ها رنگ تخت را به نمایش می گذارند

همانطور که ممکن است از نام پولاروید انتظار داشته باشید، دوربین ارزان اسنپ همه چیز در مورد رضایت از عکس فوری است. تعبیه شده در اسنپ یک چاپگر است. پس از گرفتن عکس، یک کپی از کناره دوربین در عرض یک دقیقه بیرون می‌آید. یک بسته 30 قطعه ای از کاغذ عکس مخصوصی که استفاده می کند حدود 15 دلار برای شما هزینه دارد، بنابراین هر چاپ کمتر از 50 سنت قیمت دارد. کاغذ چاپ Zink که استفاده می‌کند نیز در رنگ‌ های مختلف موجود است، بنابراین برای اسکرپ‌بوک یا استفاده به‌ عنوان دوربین در مهمانی‌ها عالی است.

جدا از چاپ، یک دوربین بسیار ابتدایی است. شما یک لنز فوکوس و فاصله کانونی ثابت (بدون زوم) دریافت می کنید، و همچنین یک صفحه نمایش LCD یا هیچ راهی برای مشاهده تصاویر 10 مگاپیکسلی که می گیرد، دریافت نمی کنید. تصاویر بر روی یک کارت میکرو SD ذخیره می شوند و می توان آنها را از طریق کابل USB همراه به کامپیوتر منتقل کرد.

تنها دکمه های روی دوربین عبارتند از شاتر، شاتر تاخیری 10 ثانیه ای، دکمه چاپ و دکمه حالت که بین رنگ معمولی، رنگ زنده و سیاه و سفید جابجا می شود. عکس ها را از طریق یک منظره یاب اپتیکال بازشو قاب می کنید که دوربین را نیز روشن می کند.

تصاویر دیجیتالی گرفته شده توسط اسنپ دارای سطوح معقولی از جزئیات بودند، اما رنگ ها نسبتاً مسطح بودند.

قیمت در سایت آمازون: 179.97 دلار

9. کانن Powershot Elph 180

بهترین دوربین های ارزان ۲۰۲۱

ویژگی ها و مشخصات

رزولوشن: 20 مگاپیکسل

زوم اپتیکال: 8 برابر

فاصله کانونی: 28 – 224 میلی متر

ویدئو ( ماکسیمم): 720 پیکسل (1280*720)

اندازه:3.7*2.1*0.9 اینچ

وزن: 4.4 انس

چرا باید دوربین کانن Powershot Elph 180 را خریداری کنیم
  • زوم اپتیکال 8 برابر
  • بازتولید رنگ و جزئیات خوب
چرا نباید دوربین کانن Powershot Elph 180 را خریداری کنیم
  • کیفیت تصویر در تنظیمات تاریک کاهش می یابد

دوربین ارزان Elph 180 سلف Elph 190 است و قیمت کمتری دارد، اما دارای لنز زوم 8 برابر کوتاهتر، بدون وای فای و لرزشگیر اپتیکال است. شما هنوز یک دوربین بسیار خوب دارید که تصاویر 20 مگاپیکسلی و ویدیوهای 720p می گیرد، به علاوه یک سیستم تثبیت کننده تصویر دیجیتال که حرکات کوچک دست را جبران می کند. 

تصاویر گرفته شده توسط Elph 180 رنگ های جذاب و جزئیات خوبی دارند. اما، مانند بسیاری از حتی بهترین دوربین های ارزان قیمت، با عکس هایی که در شب گرفته می شوند مشکل دارند به این علت که این عکس ها دانه دانه و سفید می شوند.

انتخاب این مدل یا Elph 190 بستگی به این دارد که شما تا چه اندازه ویژگی‌های اضافی را می‌خواهید: بزرگ‌نمایی گسترده‌ تر یک مزیت قطعی دوربین گران‌ تر است، و وای فای یک ویژگی مفید است. اما، اگر شما آن ویژگی ها را نمی خواهید یا نیاز ندارید، Elph 180 یک انتخاب خوب و کم هزینه است.

قیمت در سایت آمازون: 139.99 دلار

10. کداک PixPro FZ43

بهترین دوربین های ارزان ۲۰۲۱

ویژگی ها و مشخصات

رزولوشن: 16 مگاپیکسل

زوم اپتیکال: 4 برابر

فاصله کانونی: 27-108 میلی متر

ویدئو ( ماکسیمم): 720 پیکسل (1280*720)

اندازه:3.6*2.4*1.12 اینچ

وزن: 4.2 انس

چرا باید دوربین کداک PixPro FZ43 را خریداری کنیم
  • ارزان قیمت
  • صفحه نمایش روشن
چرا نباید دوربین کداک PixPro FZ43 را خریداری کنیم
  • عمر باتری کوتاه

اگر به دنبال دوربین ارزان قیمتی هستید که بتواند از پس بسیاری از کارها برآید، اما نمی‌خواهید زیاد هزینه کنید، FZ43 ارزش خوبی دارد. فقط انتظار تکنولوژی پیشرفته را نداشته باشید. تصاویر 16 مگاپیکسلی می گیرد، زوم 4 برابری دارد و دارای صفحه نمایش LCD تمیز و روشن 2.7 اینچی است. FZ43 با دو باتری قلمی تغذیه می شود که دوام زیادی ندارند. مال ما پس از یک روز استفاده متوسط ​​تمام شد.

عکس‌های گرفته شده با FZ43 خوب بودند، با جزئیات واضح و رنگ‌ های روشن اما غیرقابل تحمل. ما متوجه شدیم که مانند بسیاری از دوربین‌های ارزان‌ قیمت، کیفیت تصویر در انتهای بازه بزرگنمایی کاهش می‌یابد، و جزئیات ظریف در یک مه ملایم در لبه فریم کمی گم می‌شوند.

با این حال، این دوربین ارزان برای کسانی که می‌خواهند در ساحل با یک دوربین ساده از بچه‌ ها عکس بگیرند (یا اجازه دهند بچه‌ها عکس بگیرند) بدون اینکه نگران افتادن آن در دریا باشند انتخاب خوبی است.

قیمت در سایت آمازون: 70.79 دلار

نحوه انتخاب بهترین دوربین ارزان

هنگام خرید یک دوربین ارزان قیمت، باید نیازهای خود را در نظر بگیرید. دوربین های ارزان زیادی وجود دارد، اما یک دوربین ارزان همیشه با یک دوربین خوب یکسان نیست.

برای شروع، دوربین هایی که کمتر از 150 دلار قیمت دارند، تصاویری با کیفیت مشابه دوربین هایی که حتی 50 تا 100 دلار قیمت دارند، ارائه نمی کنند. در واقع، بسیاری از جدیدترین گوشی های هوشمند می توانند عکس های بهتری بگیرند. با این حال، برای بچه ها و کسانی که فقط می خواهند یک دوربین ارزان قیمت داشته باشند، کیفیت تصویر باید خوب باشد. در تست های ما، دوربین های ارزان قیمت کانن و سونی بهترین عکس ها را تولید کرده اند.

در حالی که بسیاری از دوربین های ارزان قیمت دارای نمایشگر عقب هستند، اغلب اوقات آنها صفحه نمایش لمسی نیستند، بنابراین باید از دکمه های فیزیکی دوربین استفاده کنید. این یک ناراحتی جزئی برای کسانی است که از صفحه نمایش لمسی گوشی های هوشمند بزرگ استفاده می کنند.

اگر قصد دارید دوربین را در فضای باز ببرید، دوربینی می خواهید که بتواند از خیس شدن جان سالم به در ببرد.

منبع: TOMSGUIDE.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید