نرم افزار CRM چگونه به افزایش فروش شما کمک می کند؟

  • توسط پویان ایزدی
  • آذر 29, 1400
  • ویژه
  • 0
نرم افزار CRM

مایکروسافت داینامیک CRM یک مجموعه توسعه‌ دهنده قدرتمند و جامع است که توسط شرکت مایکروسافت ارائه شده است. CRM به کسب‌و‌کارها فرصتی برای بهبود روابط خود با مشتریان، خودکارسازی عملکردهای مختلف برای افزایش کارایی و همچنین افزایش سود ارائه می‌کند.

قابلیت‌های سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با ویژگی‌ها و عملکردهای مختلفی ارائه می‌شود که تمام زمینه‌های عملکردهای تجاری از جمله فروش، بازاریابی، پشتیبانی مشتریان، مالی، پشتیبانی فنی و موارد دیگر را شامل می‌شود. قابلیت‌های نرم افزار CRM در بسته‌های مختلفی ارائه می‌شوند که به راحتی می‌توانند با سیستم‌ها و فرایندهای موجود کسب‌و‌کارها، برای افزایش فروش و ایجاد تاکتیک‌های بازاریابی موثرتر یکپارچه شوند. این سیستم به کسب‌و‌کارها، بینش‌های اجتماعی و هوش تجاری برای ایجاد گزارش‌های تعاملی را ارائه می‌کند تا مدیران بتوانند تصمیمات آگاهانه‌تری اتخاذ کنند. مدیریت ارتباط با مشتری همچنین به طور کامل از تلفن‌های همراه و تبلت‌ها برای بهره‌وری بهتر و کارایی تجاری پشتیبانی می‌کند. در ادامه به مهم ترین ویژگی‌های CRM می‌پردازیم که بیشتر کسب‌و‌کارها را به خود جذب می‌کند:

مدیریت ارتباط با مشتری

تمرکز داده‌ها

عملکرد خود را اندازه‌گیری کنید، نقاط قوت و ضعف خود را با تجسم بینش داده کارآمد شناسایی کنید. تصمیمات هوشمندانه تر و آگاهانه تر بگیرید.

روابط با مشتری

کل داده‌ها و اطلاعات دریافتی مشتری از همه کانال‌ها را ادغام کنید تا تجربه‌ای شخصی‌تر و استثنایی‌تر برای مشتری ارائه دهید.

امکانات یکپارچه‌سازی

این سیستم به راحتی با آفیس 365 و دیگر پلتفرم‌های مایکروسافت ادغام می‌شود تا کارایی و بهره‌وری افزایش یابد.

امنیت داده‌ها

داینامیک 365 با معیارهای حریم خصوصی اتحادیه اروپا از جمله GDPR مطابقت دارد. این قابلیت به شما این اطمینان را می‌دهد که داده‌های مشتری خود را در فضای ابری کاملا ایمن نگه دارید.

به روز‌رسانی منظم

برای بهبود مستمر و گسترش قابلیت‌های داینامیک 365، حجم زیادی از تحقیق و توسعه را با به روز رسانی‌های منظم دریافت کنید.

اتوماسیون فرایندها

شما می‌توانید قوانینی را برای هر فرایند ایجاد کنید و برای دستیابی به نتایج دلخواه شخصی‌سازی کنید. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا به داده‌های با کیفیت بالا دست یابید.

قابلیت دسترسی

داینامیک 365 از هر دستگاهی با هر پلتفرم اعم از اندروید، ویندوز و iOS قابل دسترسی است.

قابلیت استفاده

زمان، پول و تلاش کمتری برای اجرای عملیات خود سرمایه‌گذاری کنید. محصولاتی تولید کنید که اصول روابط کاربردی مشابهی را رعایت کنند.

نرم افزار CRM

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM در چه مواردی مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

در دنیای مبتنی بر فناوری امروزه، داده‌ها با ارزش‌ترین دارایی برای کسب‌و‌کارها هستند که به طور فزاینده‌ای در حال ادغام با جدیدترین فناوری‌ها هستند، که می‌توانند به آن‌ها کمک کنند تا بینش‌های ارزشمندی را از داده‌های خود بدست آورند. به همین دلیل است که از این سیستم در تجزیه‌‌و‌تحلیل داده‌ها، پرده‌برداری از روندهای کلیدی داده‌ها و همچنین اتخاذ تصمیمات آگاهانه در سازمان استفاده می‌شود. CRM توسط میلیون‌ها کسب‌و‌کار کوچک، SMB و سازمان‌های بزرگ برای ساده‌سازی عملکردهای بازاریابی، فروش و خدمات مشتری مورد استفاده قرار می‌گیرد. ادغام آسان این سیستم، جدا از آخرین ویژگی‌ها و قابلیت‌ها، یکی از دلایل بسیار مهم جذب بسیاری از مشاغل به خود است. ویژگی پیشرفته هوش تجاری یا BI ارائه شده توسط این سیستم، به کسب‌و‌کارها کمک می‌کند تا عملکردهای کلی تصمیم‌گیری خود را بهبود ببخشند.

ویژگی‌های سیستم CRM در کسب‌و‌کارهای نوپا

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری برای استارتاپ‌ها و کسب‌و‌کارهای کوچکی که به دنبال بهینه‌سازی عملکردهای تجاری خود با قیمت‌های مقرون به صرفه هستند، بسیار ایده‌آل است. CRM یک پلتفرم پویا، مقرون به صرفه و کاربردی است که برای پاسخگویی به نیازهای رو به رشد استارتاپ‌ها مقیاس‌پذیر است.

 حفظ مشتری

نرم افزار سی آر ام دارای ویژگی‌ها و عملکردهای مختلفی است که نه تنها به استارتاپ‌ها و سازمان‌های کوچک کمک می‌کند تا مشتریان جدیدی بدست آورند، بلکه به حفظ مشتری نیز کمک بسیار می‌کند: یک جنبه کلیدی برای پایداری و رشد استارتاپ‌ها. حفظ مشتری بخش مهمی از رشد سازمان‌های کوچک و نوپا است، زیرا حفظ مشتریان فعلی در مقایسه با جذب مشتریان جدید هزینه بسیار کمتری دارد.

بهبود فروش

سازمان‌های کوچک و استارتاپ‌ها همیشه پول نقد ندارند و برای بدست آوردن سهم بازار باید به تیمی متشکل از متخصصان با استعداد متکی باشند. ویژگی‌های پیشرفته در CRM به تیم‌های پیشرو این امکان را می‌دهد تا با خودکارسازی وظایف مختلف و ارائه بینش‌های کلیدی، به سهم‌های جدیدی در بازار دست یابند. همچنین، ویژگی‌هایی مانند فروش اجتماعی، مدیریت فرصت و موارد دیگر، کارایی فروش تیم را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد که مستقیما به درآمد بیشتر منجر می‌شود.

نرم افزار CRM

راه‌حل‌های نرم‌افزاری یکپارچه

موفقیت هر سازمان به توانایی آن در ایجاد عملکردهای یکپارچه و بدون مشکل بستگی دارد. به همین دلیل، آن‌ها نمی‌توانند با ادغام سیستم‌های اختصاصی مختلف در فرآیندهای تجاری خود شانس بیاورند. CRM به استارتاپ‌ها فرصتی ایده‌آل برای ادغام تقریبا هر بخش از تجارت از طریق یک پلتفرم ارائه می‌دهد. CRM به طور طبیعی با سیستم‌های مختلف تجاری دیگر مانند آفیس 365، شیرپوینت و راه‌حل‌های دیگر یکپارچه شده است.

شرکت تکران ارائه دهنده خدمات راهکارهای سازمانی است که می‌تواند به رشد کسب‌و‌کار شما کمک کند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید