نحوه دریافت ایموجی های جدید در اندروید , معرفی اپلیکیشن با لینک مستقیم دانلود

نحوه دریافت ایموجی های جدید در اندروید

آیا می خواهید ایموجی های بیشتری در اندروید دریافت کنید؟ در اینجا چگونگی دریافت ایموجی های جدید در اندروید را مورد بررسی قرار می دهیم.

نحوه دریافت ایموجی های جدید در اندروید

نحوه دریافت ایموجی های جدید در اندروید

ایموجی‌ ها هر مکالمه‌ ای را طبیعی تر جلوه می دهند، زیرا به خوبی احساسات ما را به تصویر می‌کشند. هیچ چیز بیشتر از یک ایموجی خوب قدیمی Rolling on the Floor Laughing نمی گوید که دارم از خنده می میرم.

اما ایموجی‌ ها دائماً به‌ روز رسانی می‌ شوند و شما دوست ندارید تا از این به روز رسانی عقب بمانید. خوشبختانه، راه‌ هایی برای اضافه کردن ایموجی‌ های جدید به گوشی اندرویدی، ساختن ایموجی‌ های خود یا حتی استفاده از ایموجی‌ های iOS وجود دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین سایت های دانلود ایمن APK اندروید

در اینجا نحوه دریافت ایموجی های جدید در اندروید و به روز رسانی ایموجی ها در دستگاه های اندرویدی آورده شده است.

1. به آخرین نسخه اندروید آپدیت کنید

در اولین بخش از دریافت ایموجی های جدید در اندروید باید گفت که هر نسخه جدید اندروید ایموجی های جدیدی را به ارمغان می آورد. به عنوان مثال، اندروید 11، 117 کاراکتر کاملاً جدید را معرفی کرد، در حالی که بیش از 2000 ایموجی که قبلاً موجود بود، طرح های جدیدی را در یک به روز رسانی ایموجی اضافی اندروید دریافت کردند. همیشه دستگاه اندروید خود را به روز کنید زیرا احتمال زیادی وجود دارد که ایموجی های صفحه کلید شما را نیز به روز کند.
مطمئن نیستید که آیا دستگاه اندرویدی شما این به‌ روز رسانی را دریافت کرده است؟ این چیزی است که می توانید انجام دهید:
  1. در منوی گوشی خود، روی Settings ضربه بزنید و سپس به About Phone بروید. در برخی از دستگاه‌ها، ابتدا باید از سیستم عبور کنید. سپس، روی نسخه نرم افزار ضربه بزنید، که به شما می گوید در چه آپدیت اندروید هستید. اگر در آخرین مورد نیستید، به مرحله بعدی بروید.
  2. یک بار دیگر به تنظیمات بروید. روی About Phone ضربه بزنید و بررسی کنید که آیا به‌ روز رسانی در دسترس است یا خیر. سپس روی دکمه به روز رسانی ضربه بزنید و Install را بزنید. مطمئن شوید که به Wi-Fi یا هر اتصال اینترنت تلفن همراه متصل هستید.
  3. برای بررسی موفقیت آمیز بودن به روز رسانی، به هر برنامه پیام رسان بروید. در حین تایپ کردن، سعی کنید به دنبال چیزی مانند ایموجی Ninja یا Black در نسخه اندروید باشید. هر دو نسبتا جدید هستند.

البته، هر سازنده گوشی اندرویدی با به روز رسانی نرم افزار خوب نیست، بنابراین ممکن است این مورد در دسترس شما نباشد. خوشبختانه، چیزهای دیگری وجود دارد که می توانید امتحان کنید.

2. از Emoji Kitchen استفاده کنید

نحوه دریافت ایموجی های جدید در اندروید

برنامه صفحه کلید بومی گوگل، Gboard، دارای Emoji Kitchen است که دریافت ایموجی های جدید در اندروید را آسان می کند. این به کاربران اجازه می دهد تا از استیکرهای خود ترکیبی ایجاد کنند. در اینجا نحوه ایجاد یک ایموجی جدید با استفاده از این کیبورد نیز آمده است:

  1. برنامه پیام‌رسانی دلخواه خود مانند Facebook Messenger را باز کنید.
  2. سپس روی یکی از مخاطبین خود ضربه بزنید تا مکالمه شروع شود.
  3. برای شروع تایپ روی نوار متن ضربه بزنید. در مرحله بعد، روی دکمه ایموجی (که دارای صورتک است) که در داخل صفحه کلید نشان داده شده است و نزدیک ناحیه ورودی پیام نیست ضربه بزنید. برای فعال کردن ویژگی Emoji Kitchen، ایموجی مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  4. از اینجا می‌توانید ترکیب‌ های اموجی احتمالی را در بالای صفحه‌ کلید خود مشاهده کنید. روی استیکرها انگشت خود را بکشید و موردی را که می‌خواهید ارسال کنید انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که همه برنامه‌ های پیام‌ رسان از ویژگی جدید Emoji Kitchen پشتیبانی نمی‌کنند. 

3. یک کیبورد جدید نصب کنید

نحوه دریافت ایموجی های جدید در اندروید

روش دیگری که می‌توانید از آن برای دریافت ایموجی‌ های جدید در اندروید استفاده کنید، نصب کیبورد ایموجی اندروید غیر بومی است. مانند کیبورد Emoji، برخی از این برنامه ها حتی با یک آیکون دیکشنری ارائه می شوند، بنابراین می توانید به راحتی معنای ایموجی را بررسی کنید.

علاوه بر این، این برنامه همچنین دارای یک ویژگی پیش بینی است و به شما امکان می دهد استیکر و GIF را به سایت های رسانه های اجتماعی مانند اسنپ چت و اینستاگرام ارسال کنید.

در اینجا نحوه نصب یک صفحه کلید غیر بومی بر روی گوشی هوشمند خود آورده شده است:

  1. در منوی گوشی، روی Google Play ضربه بزنید. در نوار جستجوی بالا، برنامه صفحه کلید مورد نظر خود را تایپ کنید.
  2. بعد روی Install ضربه بزنید. اگر برنامه صفحه کلید با گوشی شما سازگار نیست، می توانید گزینه های دیگر را امتحان کنید.
  3. صبر کنید تا دانلود انجام شود.

برخی از بهترین برنامه های صفحه کلید غیر بومی که می توانید انتخاب کنید عبارتند از:

  •  Ginger(خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)
  • Chrooma (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)
  • Fleksy (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)
  •  Microsoft SwiftKey (رایگان)

این برنامه‌ ها جایگزین‌ های عالی برای برنامه کیبورد Google Gboard هستند که روی هر گوشی نصب می‌شود. برخی از سازندگان دستگاه‌ ها، از جمله سامسونگ، صفحه‌ کلیدهای خود را از قبل نصب می‌کنند، بنابراین آنها را نیز بررسی کنید.

این برنامه‌ ها جایگزین‌ های عالی برای برنامه صفحه‌کلید Google Gboard هستند که روی هر گوشی نصب می‌شود. برخی از سازندگان دستگاه‌ها، از جمله سامسونگ، صفحه‌کلیدهای خود را از قبل نصب می‌کنند، بنابراین آنها را نیز بررسی کنید.

4. ایموجی سفارشی خود را بسازید

نحوه دریافت ایموجی های جدید در اندروید

اگر می خواهید ایموجی های شما منعکس کننده شخصیت و سلیقه شما باشد، می توانید ایموجی های سفارشی خود را بسازید. فروشگاه گوگل پلی دارای ده ها برنامه دریافت ایموجی های جدید در اندروید است که می توانید آنها را روی دستگاه های اندرویدی خود نصب کنید. حتی می توانید با Memoji خود را به یک ایموجی تبدیل کنید.

برای نصب ایموجی ساز روی گوشی خود، همانند دانلود صفحه کلید برنامه سوم خود را دنبال کنید. Bitmoji یکی از محبوب ترین سازندگان ایموجی های سفارشی است و همچنین کتابخانه بزرگی از برچسب ها را برای سفارشی کردن ارائه می دهد.

لینک دانلود: Bitmoji (رایگان)

اگر با این برنامه تازه کار هستید، در اینجا نحوه دریافت ایموجی های جدید در اندروید آورده شده است.

  1. پس از دانلود برنامه، با ایمیل خود ثبت نام کنید. اگر قبلاً یک حساب کاربری دارید، با استفاده از اطلاعات کاربری خود وارد شوید. همچنین می توانید به طور خودکار با استفاده از حساب اسنپ چت خود ثبت نام کرده و وارد شوید.
  2. بعد، یک جنسیت برای آواتار Bitmoji خود انتخاب کنید. همچنین می‌توانید یک سلفی بگیرید و به برنامه اجازه دهید آواتاری ایجاد کند که بسیار شبیه کاربر است یا از ابتدا آن را طراحی کند. حتی می توانید لباس، مدل مو، رنگ پوست و موارد دیگر را سفارشی کنید.
  3. هنگامی که از آواتار خود راضی شدید، روی ذخیره در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.
  4. سپس، Keyboard را انتخاب کنید تا تب Bitmoji Keyboard باز شود. پس از آن، روی Turn on Keyboard > Enable در تنظیمات ضربه بزنید و صفحه کلید Bitmoji را در صفحه بعد تغییر دهید.
  5. پس از فعال شدن، Bitmoji گزینه ای را در اختیار شما قرار می دهد تا از آن به عنوان صفحه کلید اصلی خود استفاده کنید. روی Switch Keyboard ضربه بزنید و Bitmoji را از پنجره پاپ آپ انتخاب کنید.
  6. اکنون می‌توانید از میان چندین ایموجی که صورت خود را روی آن‌ها قرار داده‌اند، از طریق رسانه‌های اجتماعی برای دوستان یا عزیزانتان ارسال کنید.

5. از یک ویرایشگر فونت استفاده کنید

نحوه دریافت ایموجی های جدید در اندروید

مسلما iOS اپل دارای ایموجی های بهتری نسبت به اندروید گوگل است. اگر می خواهید از ایموجی های iOS در دستگاه اندرویدی خود استفاده کنید، از ویرایشگر فونت مانند zFont استفاده کنید. می توانید این برنامه را از طریق Google Play Store دانلود کنید.
لینک دانلود: zFont (رایگان)
پس از دانلود برنامه، در اینجا نحوه به روز رسانی ایموجی ها در اندروید آمده است:
  1. در صفحه اصلی برنامه، به قسمت Emoji بروید. از اینجا می‌توانید فایل‌های ایموجی مورد استفاده در پلتفرم‌های آنلاین مختلف مانند Windows، Facebook، WhatsApp یا JoyPixel را دانلود کنید.
  2. برای مشاهده همه بسته های ایموجی موجود در zFont روی See all ضربه بزنید.
  3. یکی از آخرین نسخه‌های iOS را انتخاب کنید و روی دانلود در صفحه پیش‌نمایش فونت ضربه بزنید تا آن را در دستگاه خود ذخیره کنید. پس از پایان دانلود، پیش نمایشی از ایموجی های جدید نشان داده می شود.
  4. روی Apply ضربه بزنید و یک روش نصب را انتخاب کنید. ما از طریق Theme استفاده خواهیم کرد، اما اگر روی دستگاه شما کار نمی کند، می توانید هر گزینه دیگری را انتخاب کنید.
  5. در آخر، به تنظیمات گوشی خود بروید، سپس Theme manager را بزنید. پس از آن، نسخه ای را که به تازگی دانلود کرده اید اعمال کنید. چند دقیقه صبر کنید تا تغییرات اعمال شوند.

توجه داشته باشید که ویرایشگرهای فونت مانند zFont ممکن است برخی از فونت ها را به دلیل برخی مشکلات سازگاری به درستی نشان ندهند. علاوه بر این، این برنامه تبلیغات پاپ آپ زیادی دارد و شما نمی توانید فونت های ایموجی بیت مپ را ادغام کنید.

منتظر بمانید تا گوگل ایموجی های جدید را اضافه کند

شاید ساده ترین راه برای دریافت ایموجی های جدید اندروید این باشد که منتظر باشید تا گوگل آنها را اضافه کند. علاوه بر این، اگر نمی‌توانید مقاومت کنید و می‌خواهید اولین نفری باشید که ایموجی‌ های جدید را دریافت می‌کنید، می‌توانید نسخه بتا برنامه Gboard را دانلود و نصب کنید.
هر روشی را که انتخاب کنید، به‌ روز رسانی ایموجی‌ های خود بسیار آسان است. و نصب کیبورد جدید مزایای دیگری نیز دارد. خوشبختانه، تغییر کیبورد خود نیز کار ساده ای است.
منبع: MAKEUSEOF.COM
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید