راهنمای خرید بهترین گوشی های سامسونگ 2023, قیمت و مشخصات فنی

بهترین گوشی های سامسونگ
سامسونگ برخی از بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی موجود در بازار را تولید می کند و اغلب می توانید آنها را با قیمتی کمتر خریداری کنید. در این مقاله بهترین گوشی های سامسونگ 2023 را مورد بررسی قرار می دهیم.

راهنمای خرید بهترین گوشی های سامسونگ 2023, قیمت و مشخصات فنی

بهترین گوشی های سامسونگ

اگر به دنبال یک تجربه عالی از گوشی های هوشمند هستید، گوشی های سامسونگ بهترین انتخاب شما هستند. آنها طیف گسترده ای از دستگاه ها را متناسب با هر بودجه ای ارائه می دهند، بنابراین لازم نیست برای تهیه یک گوشی پیشرفته هزینه زیادی کنید.

بهترین گوشی های سامسونگ 2023

سری گوشی های سامسونگ گلکسی S23

سامسونگ گلکسی S23

بهترین گوشی های سامسونگ
آیا به دنبال گوشی هستید که بهترین انتخاب شما باشد؟ سامسونگ گلکسی S23 را بررسی کنید! این گوشی شیک، سریع است و دارای یک سیستم دوربین برتر است. به‌ علاوه، با جدیدترین نرم‌ افزار اندروید و مجموعه‌ ای از ویژگی‌ های راحت، شریک مناسبی برای سبک زندگی پرمشغله و در حال حرکت است. چرا صبر کنید؟ همین امروز این دستگاه ضروری را در دست بگیرید!
قیمت: 49 میلیون تومان

سامسونگ گلکسی S23 پلاس

بهترین گوشی های سامسونگ
اگر به دنبال یک گوشی پیشرفته هستید، به سامسونگ گلکسی S23 پلاس نگاه نکنید. این گوشی ویژگی های زیادی دارد که شما بخواهید و بیشتر! با نمایشگر بزرگتر و چشمگیرتر، پردازنده قدرتمند و باتری که خاموش نمی شود، بهترین زندگی خود را خواهید داشت. به علاوه، سیستم دوربین پیشرفته آن می تواند بدون توجه به نور، عکس ها و فیلم های خیره کننده ای را ثبت کند.  به ما اعتماد کنید، این گوشی ارزش سرمایه گذاری را دارد.
قیمت: 50 میلیون تومان

سامسونگ گلکسی S23 اولترا

بهترین گوشی های سامسونگ

سامسونگ گلکسی S23 اولترا بهترین گوشی سامسونگ است که تا به حال ساخته است. این صفحه نمایش بزرگ و زیبا، پردازنده قدرتمند و سیستم دوربین عالی دارد. همچنین دارای یک قلم S داخلی است که آن را برای یادداشت برداری، طراحی و ویرایش عکس ها عالی می کند. اگر به دنبال بهترین گوشی موجود در بازار هستید، سامسونگ گلکسی S23 اولترا انتخاب واضحی است.

قیمت: 64 میلیون تومان

بهترین گوشی های سامسونگ 2023

سری سامسونگ گلکسی S22

سامسونگ گلکسی S22

بهترین گوشی های سامسونگ
گلکسی اس 22 دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی با اندازه فوق العاده است که آن را برای همه، صرف نظر از اندازه دست، مناسب می کند. و با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، می توانید تمام برنامه های مورد علاقه خود را مستقیماً در دستان خود نگه دارید. به علاوه، با 8 گیگابایت رم، همه چیز عالی است.
قیمت: 40 میلیون تومان

 سامسونگ گلکسی S22 پلاس

بهترین گوشی های سامسونگ

به دنبال یک گوشی جدید هستید؟ به سامسونگ گلکسی S22 نگاه نکنید. با صفحه نمایش 6.1 اینچی خود، برای همه مناسب است. و به لطف فضای ذخیره سازی قابل توجه 128 گیگابایتی، فضایی برای همه برنامه های مورد علاقه خود خواهید داشت. با 8 گیگابایت رم نیز، فوق العاده روان کار می کند.  نسخه 128 گیگابایتی دارای ویژگی‌های عالی است، مانند دوربین 50 مگاپیکسلی که فیلم‌های خیره‌کننده 8K و عکس‌های شگفت‌انگیز را در هر نوری می‌گیرد. و صفحه نمایش 6.6 اینچی تطبیقی می‌تواند از آن به‌روزرسانی شود. 48 هرتز تا 120 هرتز، چه در حال تماشای فیلم و چه در حال بازی کردن، شفافیت و صافی سطح بعدی را ارائه می دهد. این ارتقاء شگفت انگیز را از دست ندهید!

قیمت: 44 میلیون تومان

سامسونگ گلکسی S22 اولترا

بهترین گوشی های سامسونگ
به دنبال آخرین گوشی 2022 هستید؟ به سامسونگ S22 اولترا سامسونگ نگاه نکنید. این گوشی با کیفیت دوربین درجه یک و صفحه نمایش 6.8 اینچی WQHD+ که با فرکانس 120 هرتز رفرش می شود، ابزاری عالی برای کار و بازی است. به علاوه، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی آن تضمین می کند که هرگز نگران تمام شدن آن نخواهید بود.
قیمت: 50 میلیون تومان

بهترین گوشی های سامسونگ 2023

سری سامسونگ گلکسی Z

سامسونگ گلکسی Z Fold 4

بهترین گوشی های سامسونگ
ما راه درازی را در دنیای گوشی های هوشمند پیموده‌ایم! گلکسی Z Fold 4 سامسونگ را در نظر بگیرید — مانند یک کتاب تا می شود . صفحه نمایش بزرگ 7.6 اینچی AMOLED آن برای پخش فیلم یا بازی کردن مناسب است؛ به علاوه، 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد و قابلیت های دوربین 50 مگاپیکسلی را با قیمتی شگفت انگیز و با قیمت مناسب دارد.
قیمت: 80 میلیون تومان

سری سامسونگ گلکسی Z Flip

سامسونگ گلکسی Z Flip 4

بهترین گوشی های سامسونگ

اگر احساس نوستالژی دارید و می‌خواهید دنیای گوشی تاشو را کشف کنید، گلکسی Z Flip4 را تا زمانی که در حال فروش است، بررسی کنید. این یک برداشت مدرن از طراحی کلاسیک است و اندازه آن آن را به گزینه ای مناسب برای جیب تبدیل می کند. با 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، صفحه نمایش 6.7 اینچی و دوربین ثابت، سامسونگ گلکسی  Z Flip4 یک انتخاب فوق العاده برای کسانی است که به دنبال یک تلفن جدید هستند. به علاوه، مانند یک رویا کار می کند.

قیمت: 40 میلیون تومان

بهترین گوشی های سامسونگ 2023

سایر گوشی های سامسونگ

البته، اگرچه ممکن است این گوشی‌ ها جدیدترین گوشی‌های سامسونگ باشند که با هر نوع تخفیفی عرضه می‌شوند، اما به این معنی نیست که در حال حاضر تنها گوشی‌ هایی هستند که برای خرید در دسترس هستند. بسیاری از گوشی‌ های سامسونگ دیگر وجود دارند که می‌توانید به راحتی و با قیمت بسیار ارزان‌تری تهیه کنید.

سامسونگ گلکسی A54 5G

بهترین گوشی های سامسونگ

سامسونگ گلکسی A54 با نام تجاری جدید ممکن است تنها چند هفته باشد که عرضه شده است، اما در حال حاضر در فروش است. این گوشی دارای باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی، یک صفحه نمایش فوق العاده Super AMOLED و قدرت کافی برای هر یک از بازی های شما است. وقتی از این دستگاه جدید سامسونگ استفاده می‌کنید، عکس‌ها عالی می‌شوند و رنگ‌ها واضح هستند.
قیمت: 20 میلیون تومان

سامسونگ گلکسی A53

بهترین گوشی های سامسونگ

اگر یک گوشی میان رده می خواهید، سامسونگ گلکسی A53 یک انتخاب عالی است. با فضای ذخیره سازی 128 گیگابایتی، این گوشی هوشمند 6.5 اینچی می تواند به شما کمک کند روز را بدون مشکل سپری کنید. عمر باتری مناسب، دوربین خوب و هر چیزی که برای سرگرمی نیاز دارید ارائه می شود.
قیمت: 18 میلیون تومان
هر گوشی هوشمند سامسونگی که در نهایت بخرید، می‌دانیم که دقیقاً همان چیزی را که برای سرگرم شدن، گرفتن عکس‌ های عالی و پشت سر گذاشتن روز بدون هیچ گونه مشکلی نیاز دارید، پیدا خواهید کرد.
منبع: MAKEUSEOF.COM
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید