بهترین اسپیکر بلوتوثی ارزان قیمت 2022 تا 2 و 3 میلیون تومان

اسپیکر بلوتوثی ارزان

بهترین اسپیکر های بلوتوثی ارزان قیمت 2022 ، بهترین اسپیکر تا 2 میلیون ، بهترین اسپیکر از 3 تا 5 میلیون تومان اسپیکر های ضد آب ، کوچک و بزرگ ارزان قیمت . معرفی اسپیکر های بلوتوثی ارزانی همانند انکر و JBL و همچنین اینکه از 800 هزار تومان تا 2 میلیون پانصد هزار تومان چه اسپیکر بلوتوثی را می توانیم خریداری کنیم.

بهترین اسپیکر های بلوتوثی ارزان قیمت 2022

بهترین اسپیکر بلوتوثی ارزان که صدایی عالی را با بودجه کمتر ارائه می دهند.

اسپیکر بلوتوثی ارزان

بهترین های اسپیکر بلوتوثی ارزان قیمت به گونه ای طراحی شده اند که هزینه بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورند. آنها ممکن است به طور کلی با سخت افزار، مشخصات یا مجموعه ویژگی های بهترین بلندگوهای بلوتوث مطابقت نداشته باشند، اما این بدان معنا نیست که اسپیکر های بلوتوثی ارزان قیمت قابل حمل نمی توانند عملکرد بالاتری را برای مقرون به صرفه ارائه دهند.

برخی از جدیدترین انواع اسپیکر بلوتوثی ارزان قیمت سیستم خود را تقویت کرده‌اند و قابلیت‌های اشتراک‌ گذاری صدا، عمر باتری طولانی‌ تر و حتی ضد آب بودن در سطح مدل‌ های پریمیوم Sonos Roam و UE Megaboom 3 را دارند. برخی از آنها حتی با پشتیبانی از برنامه ارائه می شوند که عملکرد را افزایش می دهد، با این حال, انتخاب کمی را در اختیار خواهید داشت. در زیر لیست ما از بهترین های اسپیکر بلوتوثی ارزان بر اساس عملکرد و ارزش آورده شده است که به شما کمک می کند چیزی را پیدا کنید که با بودجه شما مطابقت داشته باشد.

  • بهترین های اسپیکر بلوتوثی ارزان فضای باز برای خرید
  • در حال حاضر ما بهترین اسپیکر های ضد آب را آزمایش کردیم

بهترین انواع اسپیکر بلوتوثی ارزان قیمت چه هستند؟

بهترین اسپیکر بلوتوثی ارزان برای اکثر مردم Anker’s Soundcore 2 است. انکر بیشتر به خاطر کابل ها و لوازم جانبی کامپیوترش شناخته شده است و این لوازم جانبی هستند که آن را تثبیت کرده اند. Soundcore 2 چیزهایی را ارائه می دهد که ما فکر می کنیم در یک اسپیکر بی سیم مقرون به صرفه مهم ترین هستند: صدای متعادلی تولید می کند، در برابر آب مقاوم است و 24 ساعت شگفت انگیز با شارژ کامل پخش می کند. اینها انواع ویژگی هایی هستند که قبلاً در اسپیکر های بلوتوثی با قیمت 200 دلار پیدا می کردید. همراه داشتن آن نیز آسان است، زیرا خیلی بزرگ یا سنگین نیست. برای شکست دادن Soundcore 2، باید UE Wonderboom 2 را خریداری کنید و کمی بیشتر هزینه کنید.

اگر شما فردی هستید که اغلب دست‌ هایتان پر است و دوست دارید که اسپیکر قابل حملی را داشته باشید، JBL Clip 2 کاملاً مناسب است. این دنباله در سری اسپیکر های بلوتوثی محبوب JBL از چندین جهت از جمله طراحی، صدا و عمر باتری نسبت به نسل قبلی خود بهبود یافته است. چندین گزینه رنگ – مشکی، آبی، قرمز، آبی و خاکستری – نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

کسانی که بودجه کمی دارند ممکن است Oontz Angle 3 را تقریباً به خوبی Soundcore 2 بدانند. Angle 3 سبکتر و کوچکتر است، که قابلیت حمل بهتر را دارد، اما شما مقداری از عمر باتری را کاهش می دهید – 14 ساعت در مقابل 24 ساعت برای باتری Soundcore 2 – و به نظر غنی از Soundcore 2 نیست.

در اینجا بهترین انواع مختلفی از اسپیکر بلوتوثی ارزان که می توانید خریداری کنید آورده شده است.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد بهترین تلویزیون های ارزان قیمت 2021 و بهترین گوشی تا 4 میلیون تومان را مشاهده کنید.

بهترین اسپیکر تا 3 میلیون

1. انکر Soundcore 2

بهترین اسپیکر بلوتوثی ارزان قیمت تا 3 میلیون تومان ، مدل انکر 2 ساندکر است.

اسپیکر بلوتوثی ارزان

ویژگی ها و مشخصات

اندازه: 6.5*2.2*1.8 اینچ

وزن: 14.6 انس

عمر باتری: 24 ساعت

ضد آب: بله (IPX5)

چرا باید اسپیکر بلوتوثی انکر Soundcore 2 را خریداری کنیم
  • عمر باتری عالی
  • کیفیت صدای عالی
چرا نباید اسپیکر بلوتوثی انکر Soundcore 2 را خریداری کنیم
  • فاقد اپلیکیشن

اسپیکر بلوتوثی ارزان انکر Soundcore 2 تقریباً هر آنچه را که در یک اسپیکر بلوتوث می خواهید دارد و همچنین یک خرید عالی است. اسپیکر بی‌سیم 6.5*2.2*1.8 اینچی به اندازه‌ای کوچک است که به راحتی قابل حمل باشد، و عمر باتری فوق‌العاده 24 ساعته آن به این معنی است که می‌توانید برای مدت طولانی بین شارژ مجدد گوش دهید. دارای مقاومت IPX5 در برابر آب است که آن را به یک همراه عالی در استخر یا حمام تبدیل می کند. بهتر از همه این است که Soundcore 2 صدایی عالی دارد و باس، تریبل و تون های میانی را به خوبی متعادل می کند. اگر می‌خواهید از این اسپیکر بلوتوثی ارزان به عنوان اسپیکرفون استفاده کنید، دارای یک میکروفون است و قدرت بی‌سیم خوبی با برد تا 66 فوت را در اختیار دارد.

بزرگترین نقطه ضعف این اسپیکر بلوتوثی ارزان، نبود اپلیکیشنی برای تنظیم صدا یا جفت کردن آن با اسپیکر های دیگر است، چیزی که معمولاً در اسپیکر های بلوتوث گران‌تر پیدا می‌کنید.

قیمت در سایت آمازون: 43.99 دلار

2. JBL Clip 2 اسپیکر کوچک ارزان ، بهترین اسپیکر تا 2 میلیون تومان

بهترین اسپیکر بلوتوثی ارزان برای مسافرت تا قیمت 2 میلیون تومان

اسپیکر بلوتوثی ارزان

ویژگی ها و مشخصات

اندازه: 5.5*3.7*1.7

وزن: 6.5 انس

عمر باتری: 8 ساعت

ضد آب: بله (IPX7)

چرا باید اسپیکر بلوتوثی JBL Clip 2 را خریداری کنیم
  • ضد آب
  • عمر باتری بهبود یافته است
  • صدای خیلی خوب برای اسپیکر کوچیک
چرا باید اسپیکر بلوتوثی JBL Clip 2 را خریداری کنیم
  • صدای خیلی بلندی ندارد
  • فاقد اپلیکیشن

این اسپیکر بلوتوثی ارزان, پنج سال است که در بازار وجود دارد و یکی از بهترین معاملات در این رده باقی مانده است. جی بی ال Clip 2 دارای عملکرد صوتی قوی است که با تریبل، میدرنج و بیس چشمگیر برجسته شده است و طراحی فشرده و محکمی دارد که با در نظر گرفتن قابلیت حمل طراحی شده است. کارابین قابل اتصال که در بالا نصب شده است، اسپیکر را براحتی بر روی هر وسیله ای می چسباند: کوله پشتی، دسته دوچرخه، کیف دستی… نمای بیرونی ضدآب (IPX7) یکی دیگر از مشخصه های اصلی است که هنگام پرتاب کردن اسپیکر به داخل استخر یا دوچرخه سواری با آن در پارک در هنگام طوفان باران غافلگیرکننده، آرامش خاطر را به ارمغان می آورد.

حتی می تواند با دو اسپیکر دیگر Clip 2 برای صدای فراگیر، بسته به جایی که هر سه را قرار می دهید، متصل شود. اگر می‌خواهید حضور صوتی قوی‌ تری داشته باشید، احتمالاً باید روی بیش از یک مورد سرمایه‌گذاری کنید، زیرا این اسپیکر بلوتوثی ارزان صدای خیلی بلندی را ارائه نمی دهد. این یک مدل قدیمی است همچنین به معنای عدم پشتیبانی از برنامه است، اما لزوماً یک مانع بزرگ نیست.

قیمت: 2250000 تومان

3. Cambridge SoundWorks Oontz Angle 3 اسپیکر بلوتوث ارزان

بهترین اسپیکر بلوتوثی ارزان زیر 3 میلیون تومان

اسپیکر بلوتوثی ارزان

ویژگی ها و مشخصات

اندازه: 5.3*2.8*2.6 اینچ

وزن: 9 انس

عمر باتری: 14 ساعت

ضد آب: بله (IPX5)

چرا باید اسپیکر بلوتوثی Cambridge SoundWorks Oontz Angle 3 را خریداری کنیم
  • نسبت به اندازه اش صدای خوبی دارد
  • عمر باتری بالا
چرا نباید اسپیکر بلوتوثی Cambridge SoundWorks Oontz Angle 3 را خریداری کنیم
  • فاقد اپلیکیشن

با چنین پول کمی، اسپیکر های بهتری نسبت به Oontz Angle 3 پیدا نخواهید کرد. این اسپیکرها صدای واضح و تریبلی را تولید می‌کند، و حتی کمی باس ارائه می‌کند – چیزی که در دیگر اسپیکر های بلوتوثی ارزان قیمت کم است. با طراحی منحصر به فرد مثلثی 5.3*2.6*2.8 اینچی، می‌تواند جمع و جور باشد و در عین حال صدایی زیاد را ایجاد کند. مقاومت IPX5 آن در برابر آب و هوا به این معنی است که دیگر نگران این نباشید که به آن آب پاشیده شود (اما نباید آن را در استخر فرو کنید). همچنین اگر قصد دارید تا از این اسپیکر بلوتوثی ارزان به عنوان اسپیکرفون استفاده کنید، دارای یک میکروفون است.

این نسخه از Oontz نسبت به مدل های قبلی عمر باتری بهتری دارد و آهنگ ها را تا 14 ساعت پخش می کند. در حالی که صدای آن به خوبی SoundCore 2 نیست، سیگنال بی سیم قوی تری دارد. مانند SoundCore، فاقد اپلیکیشنی برای تنظیم صدا است.

قیمت: 934800 تومان

4. JBL Go 3 بهترین اسپیکر تا 2 میلیون تومان

بهترین اسپیکر بلوتوثی ضد آب تا 2 میلیون تومان

اسپیکر بلوتوثی ارزان

ویژگی ها و مشخصات

اندازه: 3.4*2.7*1.6 اینچ

وزن: 7.4 انس

عمر باتری: 5 ساعت

ضد آب: بله (IPX7)

چرا باید اسپیکر بلوتوثی JBL Go 3 را خریداری کنیم
  • فشرده و ضد آب
  • بیس قوی
  • تنوع شش رنگ
چرا نباید اسپیکر بلوتوثی JBL Go 3 را خریداری کنیم
  • فاقد پشتیبانی از اپلیکیشن
  • فاقد پشتی صوتی

اسپیکر بلوتوثی JBL Go 3 بسیار کوچک و دوست‌داشتنی، تقریباً همه کارها را انجام می‌دهد، و به ندرت پول نقد دارد. این بسیار قابل حمل است، حتی بیشتر از Go 2 به لطف حلقه طناب جدید، و ضد آب و گرد و غبار با استاندارد IP67 است. این با مدل پیشرو در کلاس UE Megaboom 3 برابری می کند. همچنین ظاهر خوبی دارد، با شش گزینه رنگی برای انتخاب، و بلوتوث 5.1 آن محکم و قابل اعتماد است.

5 ساعت از نظر باتری زیاد به نظر نمی رسد، اما در آزمایش با رعایت ولوم های متوسط ​​به 10 ساعت نزدیکتر شدیم. کیفیت صدا خوب است تا عالی، با باس زیاد، اما کمتر از Soundcore 2 برای جزئیات بیشتر، اما در کل این یک خرید فوق العاده است.

قیمت در دیجی کالا: 988000 تومان

5. Tribit XSound Go

یکی دیگر از اسپیکر های بلوتوث ارزان قیمت عالی و کاملا ضد آب

اسپیکر بلوتوثی ارزان

ویژگی ها و مشخصات

اندازه: 6.7*2.3*2.2 اینچ

وزن: 13 انس

عمر باتری: 24 ساعت

ضد آب: بله (IPX7)

چرا باید اسپیکر بلوتوثی Tribit XSound Go را خریداری کنیم
  • ضد آب قوی
  • عمر باتری بالا
چرا نباید اسپیکر بلوتوثی Tribit XSound Go را خریداری کنیم
  • فاقد باس
  • فاقد اپلیکیشن

از بهترین اسپیکر های بلوتوثی تا 2 میلیون تومان  : با چند دلار کمتر از Anker SoundCore 2، Tribit XSound Go تقریباً با مشخصات اسپیکر بلوتوثی ارزان قیمت ما مطابقت دارد: عمر باتری 24 ساعته، برد بی سیم عالی و ورودی کمکی. با 6.7*2.3*2.2 اینچ، Tribit کمی بزرگتر از SoundCore 2 است، اما وزن آن کمی کمتر است. این بهترین اسپیکر بلوتوثی ارزان ضد آب SoundCore با رتبه IPX7 است، به این معنی که می توان آن را به طور کامل در آب فرو برد. مانند SoundCore 2 و Oontz Angle 3، اگر می خواهید از آن به عنوان اسپیکرفون استفاده کنید، دارای یک میکروفون است.

با این حال، در حالی که Tribit صدای کلی بسیار خوبی را برای یک اسپیکر کوچک ارائه می‌کند، نمی‌تواند با خروجی باس SoundCore 2 مطابقت داشته باشد. مانند SoundCore 2 و Oontz Angle 3، فاقد برنامه‌ای است که به شما امکان تنظیم صدا را بدهد. 

قیمت: 2100000 تومان

6. Tribit StormBox Micro

بهترین اسپیکر بلوتوثی ارزان قیمت قابل حمل

اسپیکر بلوتوثی ارزان

ویژگی ها و مشخصات

اندازه: 3.9*3.9*1.4 اینچ

وزن: 9.6 انس

عمر باتری: 8 ساعت

ضد آب: بله (IP67)

چرا باید اسپیکر بلوتوثی Tribit StormBox Micro را خریداری کنیم
  • کوچک و سبک
  • بیس مناسب
  • ضد آب و گرد و غبار
چرا نباید اسپیکر بلوتوثی Tribit StormBox Micro را خریداری کنیم
  • فاقد اپلیکیشن
  • عمر باتری کوتاه

از بهترین اسپیکر های بلوتوثی تا 3 میلیون تومان  : اسپیکر بلوتوثی ارزان Tribit StormBox Micro پنجاه دلار قیمت دارد، اما ارزشش را دارد. این اسپیکر بسیار جمع و جورتر از همتای خود، XSound Go است و هم کاملاً ضد آب است (تا عمق 1 متر) و هم در برابر گرد و غبار و خاک محافظت می شود. برخلاف بسیاری از اسپیکر های بسیار کوچک، صدایی عالی نیز دارد و صدایی واضح و باس شگفت‌ آور قوی تولید می‌کند.

برای یک چیز کوچک به اندازه کافی برای چسباندن به یک کیف یا دسته دوچرخه، در واقع بسیار خوب است. تنها ایرادات آن عدم وجود برنامه 9 است، اگرچه می‌توانید همزمان با دو دستگاه جفت کنید) و عمر باتری نسبتاً کم، که باعث می‌شود StormBox Micro بعد از 8 ساعت تمام شود.

قیمت: 2400000 تومان

7. Doss SoundBox

بهترین اسپیکر بلوتوثی ارزان مناسب برای روی میز

اسپیکر بلوتوثی ارزان

ویژگی ها و مشخصات

اندازه:6.6*2.9*2.7 اینچ

وزن:19.7 انس

عمر باتری:  12 ساعت

ضد آب: مقاوم در برابر پاشیده شدن آب (IPX4)

چرا باید اسپیکر بلوتوثی Doss SoundBox را خریداری کنیم
  • باس خوب
  • عمر باتری خوب
چرا نباید اسپیکر بلوتوثی Doss SoundBox را خریداری کنیم
  • صدای خوبی ندارد

از بهترین اسپیکر های بلوتوثی تا 1 میلیون تومان  : اگر قصد دارید از اسپیکر بی سیم خود به طور عمده روی میز خود استفاده کنید، Doss SoundBox را بررسی کنید. باس خوب و صدای کامل را با قیمت بسیار مناسب ارائه می دهد. اما وزن آن 1.2 پوند است، بنابراین واحد 6.6*2.9*2.7 اینچی واقعاً برای فضای باز مناسب نیست، حتی با عمر باتری چشمگیر 12 ساعته و مقاومت در برابر آب. این اسپیکر در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی، صورتی و قرمز برای تطابق بهتر با استایل شخصی شما عرضه می‌شود و دارای یک صفحه لمسی در بالا برای کنترل صدا است.

صدا به خوبی پخش نمی شود، بنابراین وقتی در نزدیکی آن نشسته باشید، واقعاً بهترین عملکرد را دارد. اگر صدا را افزایش دهید، صدا نیز بسیار تند و تیز می شود – دلیل دیگری که برای گوش دادن شخصی بهترین است. اگر می خواهید از آن به عنوان اسپیکرفون استفاده کنید، دارای یک میکروفون است.

قیمت: 890000 تومان

8. Aomais Sport II

بهترین اسپیکر بلوتوثی ارزان کاملا ضد آب

اسپیکر بلوتوثی ارزان

ویژگی ها و مشخصات

اندازه:9.3*4.6*2.4 اینچ

وزن:21.8 انس

عمر باتری:  15 ساعت

ضد آب: مقاوم در برابر پاشیده شدن آب (IPX7)

چرا باید اسپیکر بلوتوثی Aomais Sport II را خریداری کنیم
  • وکال عالی
  • صدای تیز
چرا نباید اسپیکر بلوتوثی Aomais Sport II را خریداری کنیم
  • باس ضعیف

وقتی اندازه را با قابلیت حمل متعادل می کنید، گاهی اوقات اندازه اضافی ارزش آن را دارد. Aomais Sport II با ابعاد 9.3*4.6*2.4 اینچ، 21.8 اونس فضایی را در بسته شما اشغال می کند، اما با صدای زیادی که تولید می کند ارزش آنرا دارد. این اسپیکر به لطف دو درایور خود صداهای واضح و صدای تریبل تیز تولید می کند، با این حال باس کمی ضعیف است. ضد آب بودن IPX7 آن را به یکی از مقاوم‌ترین اسپیکر های ارزان قیمت بلوتوث تبدیل می‌کند و به این معنی است که می‌توانید بدون ترس از آسیب آن را زیر آب ببرید.

این اسپیکر بلوتوثی ارزان با 16 ساعت پخش با شارژ کامل، عمر باتری بهتر از حد متوسط ​​را نیز دارد. اگر نمی خواهید بی سیم باشید، می توانید از طریق سیم 3.5 میلی متری متصل شوید. برای سهولت در حمل آن، می توانید آن را با استفاده از پایه سه پایه به دوچرخه خود وصل کنید یا پوشش زنجیر Aomais را بخرید تا یک دسته به آن بدهید.

قیمت: 800000 تومان

9. JBL Clip Plus اسپیکر کوچک و ارزان

یک اسپیکر قدیمی با ارزش فراوان

اسپیکر بلوتوثی ارزان

ویژگی ها و مشخصات

اندازه:4.2*3.5*1.7 اینچ

وزن:5.3 انس

عمر باتری:  5 ساعت

ضد آب: خیر ( مقاوم در برابر آب)

چرا باید اسپیکر بلوتوثی JBL Clip Plus را خریداری کنیم
  • کیفیت صدای چشمگیر نسبت به اندازه آن
  •  کلیپ یکپارچه راحت
  •  بلندگوی داخلی
چرا نباید اسپیکر بلوتوثی JBL Clip Plus را خریداری کنیم
  • عمر باتری محدود
  • فاقد ویژگی ضد آب

نسل اول اول JBL Clip به دلیل قرار دادن چنین صدای قدرتمندی در یک طراحی جمع و جور مورد توجه قرار گرفت، اگرچه فاقد یک ویژگی اصلی بود که کلیپ پلاس معرفی کرد: محافظت در برابر آب. تقریباً شش سال از زمان عرضه اولیه آن می‌گذرد و این اسپیکر بلوتوثی ارزان فوق‌قابل حمل همچنان یک وسیله محبوب برای دوچرخه‌ سواری و پیاده‌ روی است. صدای تریبل واضح و باس عمیق را از درایور 40 میلی‌متری دریافت خواهید کرد. کارابین یکپارچه نیز برای قلاب کردن به کوله پشتی یا حلقه کمربند بسیار راحت است.

Clip Plus از آنجایی که یک مدل قدیمی است، با عمر باتری که همتاهای جدیدتر ارائه می دهند مطابقت ندارد. کاملا ضد آب نبودن به این معنی است که نمی توانید آن را زیر دوش یا استخر نیز ببرید، اما این بدان معنا نیست که در فضای باز نمی توانید با آن سرگرم شوید.

قیمت: 1900000 تومان

10. SoundBot SB510 HD

اسپیکر بلوتوثی ارزان

ویژگی ها و مشخصات

اندازه:12*8*6 اینچ

وزن:1.6 انس

عمر باتری:  5 ساعت

ضد آب: بله ( بدون آی پی ریت)

چرا باید اسپیکر بلوتوثی SoundBot SB510 HD را خریداری کنیم
  • وکال خوب و تریبل
  • تریبل تیز
چرا نباید اسپیکر بلوتوثی SoundBot SB510 HD را خریداری کنیم
  • ساخته شده از مواد سست و نامرغوب
  • باس محدود

از بهترین اسپیکر های بلوتوثی تا 2 میلیون تومان  : حتی وقتی صحبت از اسپیکر های بلوتوثی ارزان قیمت به میان می آید، ظاهر می تواند فریبنده باشد. SoundBot SB510 HD با تنها 1.6 اونس، گنبدی شکل ظاهری ضعیف دارد، اما صدای بهتری را نسبت به مدل‌های با ظاهر محکم‌تر ارائه می‌کند. وقتی صحبت از وکال و صدای تریبل به میان می‌آید, صدای فوق‌العاده بزرگ SB510 می‌درخشد. این در مجموعه ای از رنگ ها از جمله سیاه، سفید، آبی، سبز و زرد موجود است. اگر می‌خواهید از آن به عنوان اسپیکرفون استفاده کنید، حتی یک میکروفون نیز دارد، اگرچه احتمالاً گوشی شما عملکرد بهتری دارد.

این اسپیکر بلوتوثی ارزان دارای یک کاپ مکش است تا بتوانید آن را به میز یا دیوار بچسبانید، که به آن کمک می کند صدای بزرگ خود را ایجاد کند – و اتصال آن را به دیوار دوش راحت تر می کند. این اسپیکر بلوتوثی ارزان مقاوم در برابر پاشیده شدن آب است بنابراین لازم نیست نگران کمی خیس شدن آن باشید، اما آن را در حمام غوطه ور نکنید.

قیمت: 843700 تومان

نحوه انتخاب بهترین اسپیکر بلوتوثی ارزان

بهترین اسپیکر های ارزان قیمت بلوتوث تعادلی بین قیمت، کیفیت صدا، اندازه و امکانات است. در حالی که هیچ یک از این اسپیکرها قیمت بالایی ندارند، در بین اسپیکر هایی که قیمت آنها نزدیک به 40 دلار است نسبت به آنهایی که کمتر از 20 دلار هستند، تنوع زیادی در کیفیت صدا مشاهده خواهید کرد. اگر بتوانید چند دلار بیشتر هزینه کنید، با وکال و باس بهتر و به طور کلی عمر باتری بهتری را در اختیار خواهید داشت.

اگر می‌دانید که می‌خواهید در پیاده‌ روی و استخر اسپیکر را با خود حمل کنید، اسپیکری سبک را انتخاب کنید، ضدآب باشد و در حالت ایده‌آل به اندازه‌ای بلند باشد که صدای محیط به گوش برسد. همچنین باید به برد بی سیم توجه کنید – برخی از اینها در فاصله 100 فوتی منبع صوتی شما متصل می مانند، در حالی که برخی دیگر فقط در فاصله 33 فوتی خوب هستند. در حالی که اکثر این اسپیکر های بلوتوث ارزان دارای یک میکروفون برای استفاده به عنوان بلندگو هستند، کیفیت ممکن است بهتر از آن چیزی نباشد که گوشی شما می تواند تولید کند.

چگونه اسپیکر های بلوتوثی را تست می کنیم

ما این اسپیکرها را با استفاده از آهنگ‌هایی از ژانرهای مختلف موسیقی، از جمله راک، هیپ هاپ و آکوستیک آزمایش کردیم. ما برای وضوح صدا، وضوح صدای تریبل و بلندی باس گوش می دهیم. برای سهولت استفاده، کنترل‌های روی دستگاه را امتحان می‌کنیم. برای آزمایش عمر باتری، چندین ساعت به هر کدام گوش دادیم و بررسی کردیم که چقدر شارژ باقی مانده است. ما حجم را با استفاده از برنامه‌ ای که دسی بل را اندازه‌گیری می‌کند، محک می‌زنیم.

منبع: TOMSGUIDE.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید