نحوه استفاده از گوشی اندرویدی بعنوان دستگاه جی پی اس

به ردیاب GPS نیاز دارید؟ از گوشی اندرویدی خود استفاده کنید! در این مقاله نحوه استفاده از گوشی اندرویدی بعنوان دستگاه جی پی اس آورده شده است.

نحوه استفاده از گوشی اندرویدی بعنوان دستگاه جی پی اس

نحوه استفاده از گوشی اندرویدی بعنوان دستگاه جی پی اس

GPS برای بازیابی دستگاه شما هنگام گم شدن یا سرقت یا حرکت در هنگام رانندگی با Google Maps بسیار عالی است. و به خصوص انجام این کار بسیار خوب است زیرا GPS حتی در هنگام قطع از اینترنت کار می کند. فقط نقشه های خود را قبل از زمان بارگیری کنید!

اما نحوه استفاده از گوشی اندرویدی بعنوان دستگاه جی پی اس چگونه است؟ این ممکن است قابل اطمینان ترین گزینه نباشد ، و با برخی از اشکالاتی نه چندان مهم همراه است ، اما اگر ناامید باشید می تواند کار را انجام دهد. در اینجا نحوه استفاده از گوشی اندرویدی بعنوان دستگاه جی پی اس آورده شده است.

بیشتر بخوانید: نحوه افزایش سرعت دیتای گوشی در اندروید

ردیابی با ویژگی های بومی اندرویدی

در این قسمت از نحوه استفاده از گوشی اندرویدی بعنوان دستگاه جی پی اس, ردیابی با ویژگی های بومی اندرویدی را مورد بررسی قرار می دهیم. اکثر دستگاه های اندرویدی که از سال 2014 به بعد منتشر شده اند ، دارای یک ویژگی داخلی با نام Find My Device (که قبلاً به نام Find My Android خوانده می شد). این سرویس دائماً مکان دستگاه شما را به سرورهای گوگل باز می گرداند تا گوگل بداند گوشی شما کجاست.

برای کار کردن ، گوگل انواع مختلفی از داده ها را در مورد گوشی شما جمع آوری می کند ، مانند موقعیت مکانی تقریبی و دقیق شما و شناسه های مختلف ، از جمله شناسه های شخصی. سپس می توانید از رابط وب گوگل استفاده کنید تا ببینید دستگاه شما در هر زمان معین کجاست.

برای یافتن دستگاه من ، باید یک حساب گوگل در دستگاه خود داشته باشید. دستگاه شما باید دسترسی به مکان را فعال کند ، در Google Play قابل مشاهده باشد ، قدرت داشته باشد و به داده های تلفن همراه یا Wi-Fi وصل شود. در آخر ، پیدا کردن دستگاه من باید فعال شود. در اینجا نحوه انجام آن بدین صورت است:

نحوه فعال کردن  Find My Device

  1. به Settings دستگاه خود بروید.
  2. روی Passwords and security ضربه بزنید.
  3.  Privacy را انتخاب کنید.
  4. روی Find My Device ضربه بزنید.
  5. در صفحه بعد تاگل را روی feature قرار دهید.

نحوه استفاده از گوشی اندرویدی بعنوان دستگاه جی پی اس

مراحل دقیق در تلفن شما ممکن است متفاوت باشد ، اما برای اکثر دستگاه های اندروید باید نسبتاً مشابه باشد. اگر نمی توانید بفهمید که پیدا کردن دستگاه من در دستگاه شما در کجا قرار دارد ، برنامه تنظیمات را باز کرده و برای تجربه بدون دردسر از نوار جستجو در بالا استفاده کنید. نکته خوب در مورد پیدا کردن دستگاه من این است که فقط یک ردیاب نیست – به شما امکان می دهد دستگاه را از دور کنترل کنید.

نحوه استفاده از Find My Device در اندروید

در قسمت بعدی نحوه استفاده از گوشی اندرویدی بعنوان دستگاه جی پی اس نحوه استفاده از Find my Device در اندروید را بررسی می کنیم. پس از فعال کردن ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک مرورگر وب را راه اندازی کنید ، به Find My Device dashboard بروید و به حساب Google خود وارد شوید (همان شخصی که با دستگاه شما مرتبط است).

پس از ورود به سیستم ، گوشی مورد نظر خود را انتخاب کنید (در صورت داشتن چندین نفر) و Find My Device آخرین مکان شناخته شده خود را نشان می دهد ، چه مدت قبل آخرین بار در آن مشاهده شد ، به اینترنت وصل می شود و سطح باتری .

نحوه استفاده از گوشی اندرویدی بعنوان دستگاه جی پی اس

این نسبتاً دقیق است ، به خصوص اگر در یک محیط شهری زندگی کنید. در مناطقی با دید ضعیف GPS می تواند تا 20 متر خاموش باشد. به علاوه ، GPS می تواند در هنگام ساختمانها نادرست باشد.

پیگیری با برنامه های اندرویدی غیر بومی

قسمت بعدیی که در موضوع نحوه استفاده از گوشی اندرویدی بعنوان دستگاه جی پی اس مورد بررسی قرار می دهیم پیگیری با برنامه های اندرویدی غیر واقعی است. اگر دوست ندارید Find My Device را به هر دلیلی پیدا کنید ، همیشه می توانید به یکی از بسیاری از گزینه های غیر بومی موجود در   Google Play Store متوسل شوید. یا اگر ترجیح می دهید از گوشی اندرویدی خود بدون گوگل استفاده کنید ، می توانید آنها را از یکی از بهترین سایت ها برای بارگیری Android Apks بارگیری کنید. نصب این برنامه ها آسان است ، و شما واقعاً لازم نیست کاری فراتر از ایجاد یک حساب کاربری برای استفاده از آنها انجام دهید.

دو مورد وجود دارد که ما توصیه می کنیم: Life360 و Prey. بیشتر برنامه های ردیابی به عنوان برنامه های امنیتی ضد سرقت و ضد ضایعات برای اندروید به بازار عرضه می شوند و مطمئناً برای این اهداف مفید هستند ، اما در صورت تمایل می توانید از آنها برای ردیابی مستقیم استفاده کنید.

1. Life360

  اگر می خواهید با استفاده از دستگاه های آنها ، زبانه ها را روی اعضای خانواده خود نگه دارید ، Life360 یک برنامه Go-to است. اما علی رغم عملکرد اصلی آن ، می توانید در صورت از بین رفتن ، از برنامه برای ردیابی گوشی خود با استفاده از GPS استفاده کنید.

این به والدین بیشتر کمک می کند زیرا آنها می توانند جایی را مکان فرزندانشان را پیگیری کنند. تنها نکته منفی این است که برنامه ویژگی های Find My Device پاک کردن یا قفل کردن یک دستگاه گمشده را ارائه نمی دهد.

لینک دانلود: Life360

2. Prey

نحوه استفاده از گوشی اندرویدی بعنوان دستگاه جی پی اس

در استفاده عملی، Prey بسیار شبیه Find My Device است. به طور مشابه، می تواند تلفن همراه شما را به یک ردیاب GPS تبدیل کند. با این حال، مزیت بزرگ آن این است که در چندین پلتفرم از جمله ویندوز، مک، لینوکس و آیفون در دسترس است، بنابراین می‌توانید همه دستگاه‌های خود را از هر کجا ردیابی کنید.

Prey مدتی است که وجود داشته است، که به نسبت تعداد زیادی از برنامه های ردیابی کمتر شناخته شده موجود در Google Play Store، به آن امتیاز جایزه می دهد.

لینک دانلود: Prey

دستگاه Android خود را برای ردیابی قابل نصب کنید

هنگامی که دستگاه شما به عنوان قابل ردیابی تنظیم شد، چه با استفاده از Find My Device یا یک برنامه غیر بومی، تنها یک کار باقی می ماند: دستگاه را به شخص یا شیئی که می خواهید ردیابی کنید متصل کنید. بدیهی است که گفتن این کار بسیار ساده تر از انجام آن است.

آیا می خواهید بدانید که چگونه یک ماشین را با تلفن همراه ردیابی کنید؟

در این قسمت از نحوه استفاده از گوشی اندرویدی بعنوان دستگاه جی پی اس این سوال را مورد بررسی قرار می دهیم که آیا می خواهید بدانید که چگونه یک ماشین را با گوشی ردیابی کنید. ساده ترین و موثرترین گزینه استفاده از پایه ماشین مغناطیسی است. اکثر کیت های دو تکه دارای یک درج مغناطیسی (که در داخل قاب دستگاه خود قرار می دهید) و یک پایه مغناطیسی (که به هر چیزی که می خواهید نصب کنید وصل می کنید) ارائه می شود. با یک مدل خوب، نیروی مغناطیسی باید به اندازه‌ای قوی باشد که گوشی شما روی پایه بچسبد و ایمن بماند.

نحوه استفاده از گوشی اندرویدی بعنوان دستگاه جی پی اس

پایه WixGear Universal Stick-On Magnetic Car Mount آسان، راحت و مقرون به صرفه است. این یک مدل چسبنده با یک چسب حاوی ده آهنربا برای حداکثر قدرت مغناطیسی است.

اگر به چسب ها اعتماد ندارید، پایه ماشین WixGear Universal Stick-On Magnetic Car Mount را در نظر بگیرید. این بسیار بیشتر از نوع چوبی قابل مشاهده است، اما مکنده قوی است و ممکن است ارزش معاوضه را داشته باشد.

قاب گوشی ندارید؟ می توانید به جای آن از صفحات فلزی چسب دار مانند پایه های فلزی چسب جهانی Pop-Tech استفاده کنید. آنها درست به پشت دستگاه شما می چسبند و به شما اجازه می دهند طبق معمول از پایه های مغناطیسی استفاده کنید.

هیچ چیز بهتر از ردیاب GPS اختصاصی نیست

اگرچه دستگاه اندرویدی شما می تواند به عنوان یک ردیاب کار کند، اما این انتظار را نداشته باشید که بعنوان یک ردیاب موقعیت مکانی GPS جدی کار کند. سه اشکال اصلی وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید، و اگر هر یک از این ایرادات برای شما مشکل ساز شد، باید به جای آن از یک ردیاب اختصاصی استفاده کنید:

عمر باتری: گوشی هوشمند شما نرم افزارهای زیادی مانند سرویس های سطح سیستم و برنامه های غیر بومی را در پس زمینه همیشه در حال اجرا دارد و تمام این پردازش ها عمر باتری را کاهش می دهد. یک ردیاب GPS اختصاصی فقط نیاز به پردازش ردیابی GPS دارد که در نتیجه عمر باتری بسیار طولانی‌تری در هر بار شارژ دارد.

کیفیت سیگنال: ردیاب‌های GPS بی‌نقص نیستند، اما سیگنال‌ های آن‌ها بسیار برتر از سیگنال‌ های گوشی‌ های هوشمند است. به این ترتیب، نه تنها ردیاب‌های اختصاصی GPS دقیق‌تر هستند، بلکه می‌توانند حتی در مناطقی که گوشی‌های هوشمند معمولاً قطع می‌کنند، ردیابی کنند.

خطرات و هزینه ها: آیا حاضرید دستگاه اندرویدی خود را از دست بدهید؟ فرض کنید آن را به زیر شاسی ماشینی سوار کردید و در وسط یک بزرگراه افتاد. ردیاب‌های GPS اختصاصی نصب آسان‌تر و قوی‌تر هستند و حتی اگر گم یا آسیب ببینند، تعویض آن‌ها ارزان‌تر است.

به عبارت دیگر، گوشی اندرویدی خود را به ردیاب GPS تبدیل نکنید، مگر اینکه گزینه دیگری نداشته باشید. برای جایگزینی دقیق تر و قابل اعتمادتر، چیزی مانند ردیاب GPS قابل حمل Spytec یا ردیاب GPS Tracki را امتحان کنید.

گوشی اندرویدی شما برنامه های زیادی دارد

گوشی اندرویدی شما قدرتمندتر از آن چیزی است که فکر می کنید. می‌توانید از آن به‌عنوان یک دوربین برای گرفتن عکس و فیلم، یک وسیله ارتباطی برای برقراری ارتباط با دوستان، خانواده و همکاران، و یک ردیاب GPS، از جمله موارد دیگر استفاده کنید. گوشی شما می تواند چیزهای زیادی باشد. تنها نیاز این است که بدانید چگونه از ویژگی های گسترده آن بهره ببرید. امیدواریم اکنون بتوانید با پیروی از دستورالعمل های بالا از دستگاه خود به عنوان ردیاب GPS استفاده کنید.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید