بررسی ساعت هوشمند ردمی واچ 4

ردمی واچ 4

در دهمین سالگرد ردمی که به تازگی به پایان رسیده است، نه تنها با عرضه سری موردانتظار K70، ردمی مجموعه‌ای از محصولات جدید را نیز عرضه کرد. در میان تمام این لوازم جانبی، جالب‌ترین مورد برای من ردمی واچ 4 است ، زیرا این اولین بار است که برای سری‌های مقرون‌به‌صرفه، واقعاً از “روکش فلزی” استفاده می‌کند. بیایید ببینیم که آیا این بهترین ساعت هوشمند مقرون به صرفه برای خرید امسال است یا خیر.

بررسی ساعت هوشمند ردمی واچ 4

طراحی و قاب فلزی

این ساعت هوشمند ردمی واچ 4 است. اگرچه طراحی با روکش فلزی استفاده شده باعث می‌شود احساس برتری بیشتری در آن ایجاد شود، اما در طول باکسینگ، هنوز توهم این را دارم که یک ساعت اپل در اختیار دارم. بنابراین، در حالی که طراحی ساعت جدید را تا کنون کاملاً دوست دارم، هنوز هم باید بگویم که این ساعت شبیه ترین مدل ساعت 2023 اپل است.

اگر نسل قبلی آن یعنی ردمی واچ 3 را به خاطر داشته باشید، ممکن است به خاطر بیاورید که بسیار تلاش کرد تا متالیک جلوه کند. اما با قاب پلاستیکی، واچ 3 هنوز هم شکایت های زیادی در مورد احساس و ظاهر ارزان خود داشت. به نظر می رسد ردمی واچ 4 از اشتباهات خود درس گرفته است و در مورد آوردن قاب آلومینیومی به این خط محبوب تر جدی است، که عالی به نظر می رسد.

و ردمی واچ 4 همچنان سبک وزن است، اگرچه با یک روکش فلزی عرضه می‌شود، و در مقایسه با واچ 3 10 گرم سنگین تر است.

سطح فلزی با روکش مات می تواند اثر انگشت را دور نگه دارد و یکی دیگر از جزئیات خوب این است که تاج جدید در اینجا حتی از فولاد ضد زنگ با بافتی ظریف ساخته شده است. بنابراین وقتی با پردازش خوب قاب مواجه می شود، پس همه چیز دراین ساعت عالی ارائه می شود.

قاب جلویی کاملا صاف با لبه های تیز است. اما من در اینجا نگرانی هایی دارم: باید بسیار حواسمان به این باشد که روی ساعت خش نیفتد و آسیب نبیند. بنابراین، یک یادآوری کوچک در اینجا، فقط مراقب باشید.

یه مشکل کوچیک دیگه هم هست من عادت دارم ساعتم را روی مچ دست چپم بگذارم. گاهی آن را خیلی محکم می بندم، بعد که مچ دستم را بلند می کنم اشتباهاً کرون و یا همان دکمه ساعت بیرون زده لمس می شود. بنابراین هنگامی که شما دچار همان سردرگمی هستید، ساده ترین راه حل این است که آن را روی مچ خود شل کنید.

در مورد تسمه ها، خبر خوب اینجاست که ردمی واچ  4 نیز به گونه ای ارتقا یافته است که برداشتن و تعویض بندها بسیار آسان تر شود. با بندهای دیگر پوشیدنی های شیائومی، مانند بند Xiaomi Band 8 Pro، سازگار است. بنابراین به این معنی است که شما بند های بیشتری برای انتخاب دارید و خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت هوشمند 2023 شیائومی ، سامسونگ ، اپل

جلو تخت و صفحه نمایش 1.97 اینچی AMOLED

بیایید نگاهی به جلو بیندازیم. قسمت جلویی همچنان دارای طراحی صفحه‌ای مربعی است که نزدیک به اپل است و آنها در خط تولید Redmi به آن پایبند بوده‌اند. در مقایسه با مدل قبلی، صفحه نمایش 1.97 اینچی AMOLED و نسبت صفحه نمایش به بدنه 74.8 درصد در اینجا، صفحه نمایش اطلاعات کامل تری را ارائه می دهد و همچنین کمی تجربه عملکرد را بهبود می بخشد.

کیفیت صفحه نمایش با وضوح مناسب و رنگ های زنده همچنان عالی است. روشنایی قابل تنظیم خودکار می تواند صفحه نمایش را تا 600 نیت برای استفاده در فضای باز افزایش دهد که در روز روشن کاملاً واضح است. یکی دیگر از ویژگی های خوب در اینجا رفرش ریت متغیر است. در حین کار، نمایشگر می تواند با فرکانس 60 هرتز کار کند تا تجربه ای روان داشته باشد. همچنین می‌توان رفرش ریت را در حین خاموش بودن صفحه به 5 هرتز کاهش داد. بنابراین در حالت AOD، ساعت جدید حتی می‌تواند صرفه‌جویی بیشتری در مصرف انرژی داشته باشد.

نرم افزار – HyperOS

تغییرات در سطح نرم‌افزار نیز دلیل بزرگی است که من مشتاقانه منتظر این ساعت هستم، ردمی واچ 4 دارای جدیدترین HyperOS Xiaomi است که آن را به دومین خط پوشیدنی شیائومی با HyperOS تبدیل می‌کند.

شماره‌گیری آن طیف وسیعی از نمایشگرهای شخصی‌سازی شده را ارائه می‌دهد، و من مطمئن هستم که شما همیشه می‌توانید سبکی را انتخاب کنید که بیشتر برای شما مناسب است.

رابط کاربری هنوز مرتب و واضح است. تفاوت چندانی با نسخه‌های قبلی وجود ندارد، برای بررسی اعلان‌ها و بررسی ویجت‌هایی که در برنامه تلفن به نام Mi Fitness از پیش تعیین کرده‌اید، صفحه شماره‌گیری را در جهت‌های مختلف بکشید. اما تنها یک کرون و یا همان دکمه ساعت برای ضربه زدن به منوی برنامه وجود دارد. بنابراین هیچ دکمه میانبری برای اقداماتی مانند شروع ورزش ندارید.

ردیابی سلامت و ردیابی ورزش

در مورد ویژگی های ردیابی سلامت چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد. هنوز هم خوب است، با یک سنسور نظارت بر ضربان قلب ارتقا یافته برای ثبت دقیق تر ضربان قلب. مانیتورینگ اکسیژن خون همچنین از ردیابی خودکار 24/7 پشتیبانی می کند، اکنون می توانید سوابق اکسیژن خون خود را در طول روز بررسی کنید. علاوه بر این، ردیابی خواب، ردیابی استرس، ریمایندر چرخه زنان و آموزش تنفس نیز موجود است.

در مورد ردیابی ورزشی، ساعت جدید از بیش از 150 حالت ورزشی پشتیبانی می کند که تقریباً تمام ورزش هایی که من می شناسم را پوشش می دهد، مانند 17 ورزش آبی، 40 ورزش در فضای باز، 26 ورزش با توپ و غیره. حتی می توانید برخی از بازی های کارتی یا تخته ای را در آنجا پیدا کنید! اما در ورزش هایی مانند بسکتبال و فوتبال توصیه نمی کنم که این ساعت را دست کنید چون لبه های تیز آن می تواند به دیگران آسیب برساند.

ویژگی های دیگر

این دستگاه دارای یک تراشه مستقل GNSS داخلی است که از 5 سیستم موقعیت یابی ماهواره ای اصلی روی کره زمین پشتیبانی می کند. بدون گوشی، همچنان می تواند مسیر دویدن در فضای باز را ضبط کند. و به لطف عایق رطوبتی 5ATM، می توانید آن را هنگام انجام ورزش های آبی مانند شنا نیز بپوشید. واگر به ویژگی NFC نیز اهمیت می دهید باید بگویم که این ساعت از این ویژگی برخوردار است.

عمر باتری

همانطور که ادعا شد، ساعت جدید 50٪ تا 80٪ در عملکرد باتری بهبود یافته است. می تواند تا 10 روز در حالت معمولی AOD و 20 روز در حالت معمولی با تنظیمات پیش فرض کارخانه دوام بیاورد. ما نتوانستیم عمر باتری را آزمایش و تأیید کنیم، زیرا سعی کردیم در اسرع وقت درباره ساعت با شما صحبت کنیم. اگر از استفاده بعدی ناامید شدم به شما اطلاع می دهم. اما بر اساس استفاده تمام روز با بیشتر ردیابی خودکار و AOD روشن، کاهش 11 درصدی باتری بسیار چشمگیر است.

خلاصه مطلب

بنابراین، این مورد انتظارترین ساعت هوشمند من در نیمه دوم سال 2023 است. ردمی واچ همچنان رقیب اصلی بهترین ساعت هوشمند مقرون به صرفه است. اما در حال حاضر، هنوز نتوانسته است به طور کامل از اتصال چند دستگاهی شیائومی استفاده کند.

منبع: GIZMOCHINA.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید