چرا باید گوشی گلکسی A53 سامسونگ بخریم؟ مزایای گلکسی A53 سامسونگ

معایب گلکسی A53

آیا گلکسی A53 سامسونگ ارزش خرید دارد ؟ مزایای گلکسی A53 سامسونگ چیست؟ آیا باید گوشی گلکسی A53 سامسونگ را بخریم یا نه؟ در ادامه میبینیم.

چرا باید گوشی گلکسی A53 سامسونگ بخریم؟  مزایای گلکسی A53 سامسونگ

مزایای گلکسی A53 سامسونگ : در دنیایی با گوشی های 1000 دلاری، سامسونگ گلکسی A53 5G به عنوان راه حل مشکلات شما معرفی شده است، گوشیی که هر کاری را که نیاز دارید انجام می‌دهد و کارهای بیشتری را بدون هدر دادن پول انجام می‌دهد. اما آیا سامسونگ گلکسی A53 5G در عمل خوب است؟ بیایید معایل گوشی سامسونگ گلکسی A53 5G را بررسی کنیم…

سامسونگ بزرگترین تولید کننده گوشی روی کره زمین است. در مجموع، بیش از هر شرکت دیگری، از جمله اپل، گوشی‌ های بیشتری عرضه می‌کند. اما راز تسلط سامسونگ در فضای موبایل، گلکسی اس 22 گران قیمت یا گوشی های تاشو آن نیست. نه، این گوشی‌های ارزان‌ تر و میان‌ رده‌اش مانند سامسونگ گلکسی A53 5G هستند که خطوط درآمد آن را هدایت می‌کنند.

با توجه به اینکه اقتصاد جهانی همچنان درگیر همه‌گیری کووید است، با تورم که قدرت مخارج مردم را از بین می‌برد، ایده کاهش بیش از 50 درصد از دستمزد اکثر مردم برای چیزی به اندازه یک گوشی, زائد به نظر می‌رسد، خوب… البته کمی احمقانه به نظر می رسد. اما خوشبختانه برای گوشی‌ هایی مانند سامسونگ گلکسی A53 5G که بعنوان یک گوشی پرچم دار به حساب می آید, با قیمت مناسبی ارائه می شود.

قیمت سامسونگ گلکسی A53 5G چقدر است؟ می‌توانید یکی را با قیمت 399 پوند/449 دلار انتخاب کنید – یا بهترین بخش از قیمت 1000 دلار/1000 پوند ارزان‌تر از بالاترین مدل گلکسیS22 اولترا سامسونگ. این یک مشکل بزرگ است، به خصوص وقتی در نظر بگیرید که این گوشی چه عملکردی دارد، مشخصات آن و ظاهر آن – برای لحظه ای به عنوان یک “گوشی ارزان” شناخته نمی شود. در واقع، برای بسیاری، این گوشی می‌تواند بهترین گوشی برای استفاده از چند سال پرتلاطم و تورم آتی باشد.

اما قبل از اینکه به بررسی معایب گوشی سامسونگ گلکسی A53 5G بپردازیم، ابتدا نگاهی به مشخصات و سخت افزار مورد استفاده در  سامسونگ گلکسی A53 5G بیندازیم. هنگامی که این کار را انجام دادیم، سپس می‌توانیم نگاهی به بررسی‌ های سامسونگ گلکسی A53 5G از سراسر وب بیندازیم، و در نهایت، تحلیل کنیم که آیا این گوشی ارزش وقت و هزینه شما را دارد یا خیر. هشدار اسپویلر: قطعاً ارزش وقت و پول شما را دارد.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد اولین آپدیت گلکسی A53 سامسونگ باعث بهینه سازی دوربین شد و بررسی گوشی پوکو M4 پرو, قیمت و مشخصات فنی مطالعه کنید.

بررسی مشخصان فنی گوشی سامسونگ گلکسی A53

ابعاد: 159.6* 74.8*8.1 میلی متر

اندازه صفحه نمایش: 6.5 اینچ

نوع صفحه نمایش: Super AMOLED و 120 هرتز

سی پی یو: Exynos 1280

رم: 4 گیگابایت، 6 گیگابایت یا 8 گیگابایت

باتری: 5000 میلی آمپر ساعت

دوربین: 64 مگاپیکسل (واید) + 12 مگاپیکسل (فوق عریض) + 5 مگاپیکسل (عمق) + 5 مگاپیکسل (ماکرو)

جک هدفون: خیر

5G: بله

فضای ذخیره سازی: 128 یا 256 گیگابایت

پشتیبانی از کارت SD: بله

رنگ ها: مشکی، سفید، آبی، هلویی

مزایای گلکسی A53 سامسونگ : برای قیمت درخواستی، سامسونگ گلکسی A53 5G دارای مشخصات بسیار شگفت انگیزی است. این گوشی دارای یک صفحه نمایش Super AMOLED 120 هرتزی است که نه تنها خیره کننده به نظر می رسد، بلکه برای تماشای رسانه و بازی نیز اندازه ای عالی دارد. و با اندازه 6.5 اینچی، کمی کوچکتر از برخی دیگر از گوشی های این کلاس – Moto G Stylus 5G 2022 – است و این باعث می شود که حس کلی جمع و جورتر را بدون قربانی کردن صفحه نمایش زیاد، ایجاد کند.

 

معایب گلکسی A53

اگر تنها چیزی که نیاز دارید یک گوشی قابل اعتماد با قدرت زیاد در زیر کاپوت و همچنین پشتیبانی عالی برای به روز رسانی است، پس سامسونگ گلکسی A53 5G ارزش خرید در سال 2022 را دارد، به خصوص به دلیل قیمت بسیار چشمگیر آن.

در واقع، از منظر طراحی، سامسونگ گلکسی A53 5G شاید یکی از بهترین گوشی های اندرویدی میان رده موجود در بازار باشد. صفحه نمایش AMOLED با نرخ به روز رسانی «درجه پرچمدار» بخش بزرگی از این موضوع است، اما طراحی صنعتی سامسونگ نیز همینطور است – ظاهر و احساسی شبیه به یک گوشی پرچمدار دارد که روش خوبی برای گفتن این است که جدای از وزن این گوشی, در قسمت طراحی و ظاهر عملکرد خوبی را ارائه می دهد.

با عملکرد دوربین، باز هم سامسونگ گلکسی A53 5G نسبت به قیمتش قابل توجه است. این دوربین کاملاً با بهترین در کلاس خود – آن هم پیکسل 5a گوگل – نیست، اما یک دوربین خوب است که برای نیازهای بیشتر مردم بیش از اندازه کافی است. نور کم می تواند بهتر باشد و هیچ لنز تله فوتو وجود ندارد، اما نمی توانید انتظار داشته باشید که همه چیز را با این قیمت داشته باشید – همیشه وقتی از گوشی های غیر پرچمدار استفاده می کنید هشدارهایی وجود دارد.

یکی از مواردی که قطعاً شایان ذکر است این است که سامسونگ شارژ را در گوشی خود قرار نمی دهد. تنها چیزی که دریافت می کنید یک کابل است، بنابراین اگر دوشاخه شارژ USB نوع C ندارید، باید آن را بخرید. اکثر مردم این کار را می کنند، اما اگر این اولین گوشی شماست، قطعا باید به آن توجه داشته باشید. هیچ کس دوست ندارد یک گوشی کاملاً جدید را باز کند و سپس بفهمد که هیچ وسیله ای برای شارژ کردن آن ندارد. 

معایب گوشی سامسونگ گلکسی A53 5G

The Verge

مزایای گلکسی A53 سامسونگ : سامسونگ تعداد زیادی از گوشی های مقرون به صرفه سری A را ارائه می دهد، و آنها به طور کلی جزو بهترین گزینه ها در قیمت های مربوطه هستند. A53 5G در بهترین حالت خود سری A سامسونگ است. در حال حاضر با وظایف روزمره مطابقت دارد و اگر از آن مراقبت کنید باید تا چهار یا پنج سال آینده ادامه یابد. A52 خرید خوبی با 50 دلار بیشتر بود، و A53 ​​بازگشت سرمایه‌ تان را بهتر به شما می‌دهد – حتی اگر اکنون مجبور باشید شارژر خود را بیاورید.

منتظر عکس های با کیفیت خوب در نور روشن، با رنگ های تیز و اشباع باشید. دوربین اصلی در نور کم و حتی بسیار کم خود را حفظ می کند، با حالت شب که جزئیات خوبی را به نمایش می گذارد به شرط اینکه سوژه شما زیاد حرکت نکند. عکس‌ های حالت پرتره نیز قابل استفاده هستند، مخصوصاً زمانی که نور زیادی وجود دارد، اما نه آنقدر که در گلکسی S22 دیدیم. همچنین هیچ لنز تله فوتو در اینجا وجود ندارد، بنابراین تنها گزینه شما برای پرتره، نمای گسترده تر دوربین استاندارد است.

A53 یک برنامه را سریعتر از A52 باز می کند. در استفاده عملی، من آن را یک جابجایی بین این دو می نامم. من متوجه تردیدهای جزئی در طول استفاده روزانه ام از اینجا و آنجا می شوم، اما همه اینها در محدوده معمولی برای یک گوشی میان رده است . حتی Genshin Impact را اجرا می کند، البته با لکنت های مکرر زمانی که اتفاقات زیادی روی صفحه می افتد. من انتظار دارم عملکرد کلی حتی پس از سه یا چهار سال به‌ روز رسانی نرم‌افزار نیز به خوبی حفظ شود.

Tech Radar

مزایای گلکسی A53 سامسونگ : سامسونگ گلکسی A53 ممکن است در بخش دوربین و نمایشگر رقبای هم قیمت خود را پشت سر بگذارد، اما در مورد عملکرد بسیار عقب است. تراشه در اینجا Exynos 1280 است که یک قطعه کیت میان رده خانگی از سامسونگ است.

در عمل، متوجه شدیم که گوشی تقریباً یک روز بین شارژ دوام می آورد. اگر از این وسیله کم استفاده کنیم، می‌توانیم عمر باتری کمی بیشتر داشته باشیم – یا اگر زمان زیادی را صرف عکس‌ برداری یا استفاده از دستگاه برای ناوبری کنیم، کمتر. اما برآورد تقریبی استفاده از آن یک روز کامل است.

دوربین ها عکس‌هایی روشن و رنگارنگ می‌گیرند که باعث می‌شود عکس‌ هایی از حیات وحش، غذا، مناظر یا مردم به نمایش درآید. محدوده دینامیکی بالایی برای گوشی با این قیمت وجود دارد و تصاویر نیز واضح هستند، البته تا زمانی که آنها را روی دوربین اصلی بگیرید.

عکاسی در شب نیز بسیار خوب است. ما چند عکس در نور کم گرفتیم که جزئیات کمی را حفظ کردند. کاملاً با کیفیت آیفون نبود، اما با این سطح قیمت، بهتر از آن چیزی بود که ما انتظار داشتیم.

GSM Arena

مزایای گلکسی A53 سامسونگ : به طور خلاصه، به نظر می‌رسد که گلکسی A53 5G جدید یک نوع «بهینه‌سازی‌شده» از آنچه که سامسونگ از قبل می‌داند کار می‌کند و به خوبی می‌فروشد، باشد. باتری کمی بزرگتر همیشه خوب است، اما چیزی که قرار است A53 5G را بسازد یا خراب کند، قطعا چیپست جدید Exynos 1280 است. برای اینکه کاملاً صادق باشیم، فقط باید به خوبی و حتی بهتر از اسنپدراگون 778G 5G که جایگزین آن می‌شود، باشد. این به معنای موج دیگری از مشتریان خوشحال خواهد بود زیرا هر ویژگی دیگری از A53 5G از مدل قبلی منتقل شده است، و هنوز هم یک بسته فوق العاده است.

با در نظر گرفتن همه موارد، ما به نوعی متوجه می شویم که چرا سامسونگ عجله ای برای به اشتراک گذاشتن جزئیات مربوط به چیپست Exynos 1280 یا ارائه آن در مواد مطبوعاتی برای Galaxy A53 5G و A33 5G جدید ندارد. در حالی که این یک تراشه بسیار قدرتمند است، اما یک کاهش واضح از اسنپدراگون 778G است که توسط گلکسی A52s 5G سال گذشته استفاده شده بود و حتی از برخی جهات با اسنپدراگون 750G در گلکسی A52 5G فاصله دارد.

اگرچه این یک تنظیم دوربین آزمایش شده و آزمایش شده است، در مقایسه با نسل گذشته هیچ ارتقای وجود ندارد. پس از بررسی فایل‌ ها و مسیرهای سیستم، بدون تعجب متوجه شدیم که A53 5G دارای لیستی از حسگرهای پشتیبانی شده مشابه با نسل قبلی خود است. دوربین اصلی (f/1.8، 0.8 میکرومتر و اندازه سنسور حدود 1/1.7X اینچ با PDAF و OIS) می‌تواند از سنسور s5kgw1p سامسونگ، که معمولاً به عنوان GW1 یا Sony IMX682 شناخته می‌شود، استفاده کند. متأسفانه، ما راهی نداریم که بدانیم واحد ما کدام یک را دارد. همین امر در مورد سلفی 32 مگاپیکسلی (f.2،2، 0.8 میکرومتر، 1/2.8 اینچ، فوکوس ثابت) صدق می کند، که می تواند Samsung s5kgd2 یا Sony IMX616 باشد.

Pocket-Lint

مزایای گلکسی A53 سامسونگ : سامسونگ گلکسی A53 5G به خوبی از گلکسی A52 پیروی می‌کند – گوشی‌ای که فروش خوبی برای سامسونگ بود و ما نیز به آن امتیاز بالایی دادیم. در حقیقت، هیچ پیشرفت قابل توجهی در اینجا وجود ندارد، مانند آنچه در مورد جدیدترین طیف گلکسی اس یافتیم. با این حال، A53 بدون توجه به یک گوشی میان رده قوی است.

نمایشگر جلویی عالی و روشن با انیمیشن (عمدتا) نرم است و عمر باتری و سرعت و عملکرد کلی بسیار خوب است.

با این حال، در قیمت آن، رقابت زیادی دارد. شما می‌ توانید گوشی‌ های عملکردی مشابهی مانند Redmi، Realme و OnePlus را پیدا کنید که قیمت کمتری دارند و همچنین گوشی‌هایی با قیمت مشابه که در برخی مناطق عملکرد بهتری دارند.

آیا بررسی سامسونگ گلکسی A53 5G ارزش آن را دارد؟

مزایای گلکسی A53 سامسونگ : وقتی نوبت به ساخت گوشی‌ های میان‌ رده بسیار جذابی می‌رسد که به خوبی خارج از رده وزنی خود کار می‌کنند، سامسونگ واقعاً می‌داند که دارد چه می‌کند. دلیل خوبی وجود دارد که چرا این بزرگترین برند گوشی روی کره زمین است، و این به خاطر گوشی های پرچمدارش نیست – دلیل آن گوشی هایی مانند سامسونگ گلکسی A53 5G و سامسونگ گلکسی M13 است.

این گوشی های میان رده اندرویدی خوراک سامسونگ هستند، آنها گوشی هایی هستند که تقریباً تمام سود و درآمد و رشد آن را در بازارهایی به اندازه ایالات متحده، اروپا، بریتانیا، هند، برزیل و رشد می کنند. آفریقا و با توجه به آنچه که این گوشی نشان می دهد و چه کاری می تواند انجام دهد، جای تعجب نیست که سامسونگ در سال 2022 آن را به اوج می رساند. سامسونگ گلکسی A53 5G یک گوشی فوق العاده است که به طور انبوه در تمام مهم ترین زمینه ها ارائه می شود.

عالی به نظر می رسد، به روز رسانی های امنیتی چهار ساله و سه نسخه اصلی اندروید را دریافت می کند، دوربین بسیار خوب است، عمر باتری عالی است، و 5G را انجام می دهد، و دارای صفحه نمایش AMOLED 120 هرتزی است. شما همچنین از طریق Exynos 1280 عملکرد مناسبی دارید، اگرچه به هیچ وجه به سطح پرچمدار، گزینه های ذخیره سازی کافی و حتی پشتیبانی از کارت های SD نزدیک نیست. تنها چیزی که این گوشی از آن بهره مند نیست جک هدفون (و شارژ) است.

به نظر می رسد تنها مشکل واقعی این گوشی مربوط به CPU آن باشد. فقط به خوبی مشابه کوالکام نیست. اما وقتی صحبت از اسنپدراگون در مقابل اگزینوس به میان می‌آید، اغلب این‌طور است – ما این را در گوشی‌ های پرچمدار سامسونگ نیز می‌بینیم. انواع اسنپدراگون همیشه خنک تر و کارآمدتر کار می کنند. آیا این معامله شکن است؟ من استدلال می کنم، نه؛ نه اگر تنها کاری که می خواهید انجام دهید مرور وب، اجرای برنامه ها و پیام فوری است. اگر این تمام چیزی است که نیاز دارید، CPU Exynos کاملاً قادر به مدیریت این موارد است.

اگر به چیز پیشرفته‌ تری نیاز دارید یا می‌ خواهید بازی‌ های موبایلی رده بالا را اجرا کنید، باید کمی بیشتر هزینه کنید و با گوشیی همراه شوید که چیپست مناسبی دارد – و یکی از آن‌ها را با قیمت کمتر از آن دریافت نخواهید کرد. 500 دلار متاسفانه برای اکثر افراد، Exynos 1280 برای انجام کارهای روزمره شما کافی است، اما باید در نظر داشته باشید که این یک CPU سطح بالایی نیست، بنابراین از نظر عملکرد انتظار معجزه نداشته باشید.

آیا سامسونگ گلکسی A53 5G ارزش خرید دارد؟

مزایای گلکسی A53 سامسونگ : من می‌توانم بگویم، بله، این گوشی یک گزینه عالی برای هر کسی است که می‌خواهد در سال 2022 بدون دادن امتیازات زیاد، بیشترین سود را به دست آورد. اگر چیزی بهتر می‌خواهید یا نیاز دارید، توصیه می‌کنم یا منتظر Pixel 6a باشید یا امروز 150 دلار بیشتر بپردازید و Pixel 6 را تهیه کنید – دوربین بهتر، CPU بهتر و نرم‌افزار برتر دارد. اما گران تر است. اگر تنها چیزی که نیاز دارید یک تلفن قابل اعتماد با قدرت زیاد در زیر کاپوت و همچنین پشتیبانی عالی برای به روز رسانی است، پس سامسونگ گلکسی A53 5G ارزش خرید در سال 2022 را دارد، به خصوص به دلیل قیمت بسیار چشمگیر آن.

منبع: KNOWYOURMOBILE.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید