• صفحه خانگی
  • >
  • گیم شات
  • >
  • بهترین بازی های بتل رویال برای گوشی موبایل 2022 با لینک دانلود مستقیم

بهترین بازی های بتل رویال برای گوشی موبایل 2022 با لینک دانلود مستقیم

بهترین بازی های بتل رویال 2022 برای موبایل

بهترین بازی های بتل رویال و سبک battle royal برای گوشی های موبایل 2022 اندروید و iOS چیست؟ جدیدترین بازی بتل رویال دانلود و لینک مستقیم اندروید و آیفون.

بهترین بازی های بتل رویال برای گوشی موبایل 2022

بهترین بازی های بتل رویال 2022 برای موبایل

آیا گوشی هوشمند شما دستگاه بازی انتخابی شماست؟ در این مقاله بازی های جدید بتل رویال 2022 را مورد بررسی قرار می دهیم.

در مورد بهترین بازی های بتل رویال برای گوشی موبایل 2022 این سوال پیش می آید که آیا ممکن است Fortnite، Valorant و Call of Duty: Warzone را روی کامپیوتر شخصی یا کنسول بازی کرده باشید تا نیاز خود را برای افزایش آدرنالین برآورده کنید؟ اما اگر Gaming station شما در دسترس نباشد، چگونه می توانید بازی کنید؟

نگران نباشید زیرا می توانید این کار را با دستگاهی که در جیب خود دارید انجام دهید. چه کاربر اندروید یا آیفون باشید، بازی بتل رویال برای شما در دسترس خواهد بود.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد بهترین بازی های دو نفره موبایل با لینک دانلود مستقیم و جدیدترین بازی های آفلاین اندروید 2022 با لینک مستقیم دانلود مشاهده کنید.

در لیست زیر می توانید بهترین بازی های بتل رویال برای گوشی موبایل 2022 را مشاهده کنید.

1. PUBG Mobile

بهترین بازی های بتل رویال 2022 برای موبایل

در مورد بهترین بازی های بتل رویال برای گوشی موبایل 2022 در این قسمت متوجه این موضوع می شویم که بر اساس بازی اصلی پابجی  Battlegrounds، PUBG Mobile یکی از بازی‌های اصلی بتل رویال است که می‌توانید آن را روی موبایل دانلود کنید. همچنین با بیش از یک میلیارد دانلود در حال حاضر بسیار محبوب است. شما می توانید این بازی را به صورت انفرادی، با یک شریک یا با یک تیم چهار نفره بازی کنید. شما همچنین می توانید انتخاب کنید که دید اول شخص و سوم شخص را در اختیار داشته باشید.

Battle Royale حالت بازی رتبه بندی شده اولیه PUBG Mobile است. این حالت دارای شش نقشه است که به بازیکنان امکان می دهد مناطق جدید را کشف کرده و تاکتیک های مختلف را اعمال کنند. از آنجایی که رتبه بندی شده است، شما با بازیکنان دیگری همسان می شوید که سطح مهارتی مشابه شما دارند. این تضمین می‌کند که در حین تقویت مهارت‌ های خود از بازی لذت می‌برید و با بازیکنان خبره‌ای که بر شما تسلط خواهند داشت همسان نمی‌شوید.

پرطرفدار ترین بازی سبک بتل رویال 2022  : کسانی که می خواهند کمی آرام تر بازی کنند، می توانند حالت بدون رتبه را انتخاب کنند. جدای از بتل رویال معمولی، شما همچنین می توانید چهار مسابقه در مقابل چهار مسابقه مختلف از جمله بازی مرگ، حمله، سلطه و بازی تفنگ را انجام دهید. حتی می توانید برای سرگرمی بیشتر، مسابقه منطقه هشت در مقابل هشت را انتخاب کنید.

با وجود اینکه اولین بازی بتل رویال هنوز در حال بازی شدن است، نقشه‌ها و حالت‌های مختلف بازی PUBG Mobile هنوز هم نگاهی تازه به بازی‌های شوتر اول شخص دارند. بنابراین، چه بخواهید یک نزاع همه جانبه داشته باشید یا یک استراتژی سنجیده داشته باشید، قطعا از PUBG Mobile لذت خواهید برد.

لینک دانلود: PUBG Mobile for Android | iOS

2. Call of Duty: Mobile

بهترین بازی های بتل رویال 2022 برای موبایل

در مورد بهترین بازی های بتل رویال برای گوشی موبایل 2022 می توان گفت که فرانچایز محبوب کالاف دیوتی الهام‌ بخش این ورودی است و چندین شخصیت از بازی اصلی را در خود دارد. این به شما امکان می دهد شخصیت های نمادین مانند Captain Price، Ghost، Makarov، David Mason، Reznov و غیره را بازی کنید.

در حال حاضر دو نقشه برای حالت بتل رویال وجود دارد – Isolated و Black Out – که معمولاً سی دقیقه طول می کشد. همچنین می‌توانید حالت‌ های مینی‌ گیم گه‌ گاهی مانند آلکاتراز، مسابقه BR که در جزیره‌ای کوچک‌تر تنظیم می‌شود، Blitz، که در بخش کوچکی از Isolated تنظیم می‌شود، و 20 در مقابل 20 Warfare را بازی کنید. با این حال، باید توجه داشته باشید که حالت BR CODM فقط مسابقات رتبه بندی شده را مجاز می کند.

جدیدترین بازی سبک بتل رویال 2022  : اگر زمان زیادی برای یک جلسه بازی ندارید، می توانید به جای آن یک مسابقه چند نفره بازی کنید. این مسابقات معمولاً سه تا پنج دقیقه طول می کشد و شامل حالت های رتبه بندی شده و بدون رتبه می شود. بازی های رتبه بندی شده به شما امکان می دهند Frontline، Deathmatch، Domination، Hardpoint و Search & Destroy را بازی کنید. از سوی دیگر، مسابقات بدون رتبه همه حالت‌ های فصلی به علاوه مانند Gunfight و Secondary School را ارائه می‌دهند.

حالت بتل رویال کالاف دیوتی موبایل نیز فیزیک های ساده تری از بازی را ارائه می دهد. مهمات بر اساس نوع تفنگ متفاوت است، مانند مهمات سبک، مهمات سنگین، مهمات تک تیرانداز و گلوله های تفنگ ساچمه ای. بسیاری از اسلحه های بازی نیز تخیلی هستند. این در تضاد با PUBG Mobile است، جایی که می‌توانید با اسلحه‌ های واقعی و مهمات مربوط به آن‌ها در دنیای واقعی بازی کنید.

لینک دانلود: Call of Duty: Mobile for Android | iOS

3. Fortnite

بهترین بازی های بتل رویال 2022 برای موبایل

در مورد بهترین بازی های بتل رویال برای گوشی موبایل 2022 باید گفت که بازی Fortnite از Epic Game نیز یکی از بازی‌ های بتل رویال بسیار محبوب است. با این حال، نصب آن کمی چالش برانگیزتر به دلیل اختلافات آن با اپل و به طور مشابه با گوگل است. به دلیل این مشکلات، باید برنامه را استریم کنید یا آن را از طریق یک نصب کننده غیر بومی آنرا دانلود کنید.

اگر از آیفون استفاده می کنید، می توانید فورتنایت را از طریق GeForce NOW در مرورگر گوشی خود بازی کنید. کاربران اندروید نیز می توانند این برنامه را روی گوشی خود نصب کنند تا همین کار را انجام دهند. همچنین، می‌توانید  Epic Games App Store را دانلود کرده و سپس برنامه را از آنجا نصب کنید.

باحالترین بازی سبک بتل رویال 2022 : چیزی که این بازی را منحصر به فرد می کند، توانایی بازیکنان در ساخت سازه هاست. کسانی که در بازی هستند می توانند عناصر محیط اطراف خود را از بین ببرند که سپس مصالح ساختمانی را از بین می برند. سپس می توانند آن مواد را جمع آوری کنند – مانند چوب، سنگ و فلز – برای ایجاد رمپ، کف، دیوار و سقف.

جدا از ساختن استحکامات درون بازی، بازیکنان همچنین می توانند خلاقیت بیشتری در بازی داشته باشند. Fortnite Creative به کاربران اجازه می‌دهد نقشه‌ هایی ایجاد کنند و به آنها اجازه می‌دهد با دوستان خود روی آن بجنگند. آنها حتی می‌توانند آن را با پایگاه بزرگ‌تر بازیکنان Fortnite به اشتراک بگذارند، و اگر ساخته‌ شان منحصر به‌ فرد باشد، فرصتی برای نمایش در لابی اصلی بازی خواهند داشت.

4. Creative Destruction

بهترین بازی های بتل رویال 2022 برای موبایل

پرطرفدار ترین بازی سبک بتل رویال 2022 شبیه به فورتنایت :  اگر فرمت فورتنایت را دوست دارید اما نمی‌خواهید با نصب آن مشکلی نداشته باشید، می‌توانید به جای آن این بازی را انتخاب کنید. فیزیکی مشابه فورتنایت با ساختمان های تخریب پذیر و توانایی ساخت استحکامات دارد.

وقتی وارد میدان می شوید، باید یک حیوان خانگی با خود بیاورید. این همراه با افزایش سطح، علاقه‌مندان و امتیازات بیشتری به ارمغان می‌آورد. همچنین می توانید پوسته های منحصر به فردی به آن بدهید تا با شخصیت شما مطابقت داشته باشد. همچنین می توانید عملکرد ساخت سریع خود را سفارشی کنید تا به شما کمک کند تا قلعه ها را سریعتر بسازید. این به شما این امکان را می دهد که یک ساختار منحصر به فرد ایجاد کنید که زمانی که در انبوه نبرد هستید، مخالفان شما انتظار آن را نخواهند داشت.

یکی از بزرگ‌ ترین امتیازات بازی این است که به شما امکان می‌دهد با حداکثر پنج نفر متحد شوید—یکی بیشتر از بازی معمولی بتل رویال. بنابراین، اگر یک گروه 5 نفره از دوستانتان هستید، نیازی نیست که کسی را پشت سر بگذارید.

در حالی که Creative Destruction به اندازه Fortnite محبوب نیست، فیزیک های گیم پلی مشابه و سبک بصری آن به شما اجازه می دهد از آن لذت ببرید. علاوه بر این، با استفاده از حالت آموزشی و صفحه نمایش های لابی خانگی و بازی که به راحتی قابل درک است، وقتی تازه وارد بازی شده اید، یادگیری آسان تر است.

لینک دانلود: Creative Destruction for Android | iOS

5. Guns Royale

بهترین بازی های بتل رویال 2022 برای موبایل

در مورد بهترین بازی های بتل رویال برای گوشی موبایل 2022 باید گفت که درک بیشتر بازی های بتل رویال دشوار است. آنها معمولاً چندین مکانیک بازی مانند مهمات خاص در هر تفنگ، سازه های ساختمانی و قابلیت های ویژه دارند. اگر می‌خواهید از یک تیراندازی ساده لذت ببرید که در هر دور زمان زیادی را نمی‌گیرد، Guns Royale بازی BR برای شماست.

این بازی از بالا به پایین دارای شخصیت های pixiled و یک نقشه کوچک است. هر مسابقه حدود 3 تا 5 دقیقه طول می کشد و شما فقط با کمتر از 20 حریف روبرو هستید. بازی نیز بسیار ساده است. فقط سلاح و مهمات را بردارید، سپس به دشمنان خود شلیک کنید.

اگر می خواهید استراحت کنید یا اگر برادر کوچک شما می خواهد یک بازی بتل رویال را امتحان کند، Guns Royale بازی برای دانلود است. درک اینکه هر کسی می تواند آن را بازی کند به اندازه کافی آسان است، با این حال هنوز هم نیاز به تاکتیک ها و استراتژی هایی برای به دست آوردن برد دارد.

لینک دانلود: Guns Royale for Android | iOS

Lock and Load

در مورد بهترین بازی های بتل رویال برای گوشی موبایل 2022 در آخر می توان گفت که انجام بازی های بتل رویال یک راه سرگرم کننده برای گذراندن زمان و سرگرمی است. علیرغم قرار گرفتن در یک نقشه، انواع سلاح ها، حریفان، نقاط فرود و مناطق نهایی هر مسابقه را منحصر به فرد می کند.

علاوه بر این، توانایی های دیگر به شما امکان می دهد تا مزیتی منحصر به فرد برای سبک بازی خود به دست آورید. علاوه بر این، شکست دادن صد بازیکن دیگر در یک مسابقه رایگان برای همه چالشی است که ذهن شما را تحریک می کند. وقتی همه آنها را شکست دهید، برنده شدن در واقع یک پیروزی شیرین است. و حتی اگر از بازی کلاسیک بتل رویال خسته شدید، اکثر بازی‌ ها حالت‌ های بازی دیگری را نیز ارائه می‌کنند که به شما امکان می‌دهد تنوع داشته باشید.

در حالی که بازی‌های بتل رویال در این لیست از محبوب‌ ترین بازی‌ های موجود هستند، اما این بدان معنا نیست که باید خود را محدود کنید. بهترین بازی بتل رویال که می توانید در آن بازی کنید، بازی ای است که سایر دوستان شما نیز در آن بازی می کنند. به این ترتیب، می‌توانید با آنها متحد شوید و همگی می‌توانید اوقات خوبی را با هم داشته باشید.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید