چگونه در کالاف دیوتی موبایل cp رایگان بگیریم ، آموزش دریافت CP

چگونه در کالاف دیوتی موبایل cp رایگان بگیریم

چگونه cp رایگان بگیریم. در بازی کالاف دیوتی موبایل ، نحوه دریافت cp نامحدود درکالاف دیوتی موبایل،هک cp کالاف دیوتی موبایل و نحوه دریافت cp رایگان در cod موبایل بدون تایید انسانی.

چگونه در کالاف دیوتی موبایل cp رایگان بگیریم

چگونه در کالاف دیوتی موبایل cp رایگان بگیریم

دریافت cp رایگان در کالاف دیوتی موبایل

مولد cp رایگان بدون تایید

نحوه دریافت امتیاز رایگان در کالاف دیوتی موبایل یک ارز درون بازی به نام CP ارائه می دهد. بازیکنان می توانند آن را را خریداری کنند تا پوسته های اسلحه، شخصیت ها و موارد دیگر را دریافت کنند. در اینجا نحوه دریافت CP رایگان آمده است.

کالاف دیوتی موبایل به راحتی بهترین بازی چند نفره و نبرد رویال است که می توانید همین الان بازی کنید. بیش از 100 میلیون بار دانلود در Google Play Store از زمان راه‌اندازی آن تاکنون به ثبت رسیده است. علاوه بر این، پس از ممنوعیت PUBG در هند، میلیون ها بازیکن به دست آورد. کالاف دیوتی موبایل نیز یکی از آن بازی‌ هایی است که به‌روزرسانی‌ های مداوم را به همراه دارد تا تجربه کلی را سرگرم‌کننده‌ تر کند. از نبرد ماهانه ای که مردم منتظر آن هستند گرفته تا نقشه ها و حالت های بازی جدید، مطمئناً زمان سرگرم کننده ای است.

 پوسته های شخصیت و اسلحه بسیار زیادی وجود دارد که ممکن است بتوانبد از آنها استفاده کنید. در بیشتر موارد، اینها را می توان از طریق ارز درون بازی به نام CP خریداری کرد. با این حال، تعداد زیادی پوسته رایگان نیز وجود دارد که کالاف دیوتی موبایل همیشه رویدادهایی برای انجام آنها دارد. اما، جذابیت آن پوسته های ممتاز فقط چیز دیگری است.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد بهترین بازی های لپ تاپ 2021 و بهترین بازی های ایکس باکس وان در سال 2021 را مشاهده کنید.

نحوه گرفتن cp رایگان کالاف دیوتی موبایل

از قرعه‌کشی‌ های شانس گرفته تا جعبه‌ ها و بسته‌ هایی که برای معرفی پوسته‌های جدید دائماً به‌روزرسانی می‌شوند، می‌توانید با CP چیزهای زیادی دریافت کنید. با این حال، استفاده از آن پوسته های درجه یک می تواند بسیار گران باشد. بنابراین، ما چند نکته خوب برای دریافت CP به صورت رایگان در کالاف دیوتی فهرست کرده ایم.

1.Google Opinion Rewards:

مولد cp رایگان بدون تایید

Google Opinion Rewards بهترین گزینه برای جمع‌آوری تدریجی CP در طول زمان است. این قانونی ترین راه برای دریافت CP است. کاری که این برنامه انجام می دهد این است که در ازای تکمیل نظرسنجی های کوتاه، اعتبار Google Play را به کاربران ارائه می دهد. نظرسنجی ها نیز بسیار آسان هستند. 

1. cp هدیه کالاف دیوتی موبایل:

این دومین راه خوب و قانونی برای دریافت CP رایگان در کالاف دیوتی موبایل است. اگر به CP رایگان نیاز دارید، شرکت در هدایا بسیار مهم است. چندین صفحه اینستاگرام و سازندگان یوتیوب وجود دارند که هدایای روزانه را انجام می دهند. این هدایا به بازیکنان با CP رایگان یا پاس نبرد ارائه می شود. این خیلی خوب است. با این حال، شما باید در پاسخ دادن بسیار سریع باشید و برای این کار سخت نگیرید. همچنین اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید، به صورت تصادفی انتخاب خواهید شد.

نحوه باز کردن امتیازهای رایگان کالاف دیوتی موبایل

هک cp کالاف دیوتی موبایل

علاوه بر این, چندین کاربر یوتیوب و استریمرها به صورت روزانه اتاق های سفارشی را هاست می کنند. این اتاق‌ها به افراد اجازه می‌دهند CP را به عنوان جایزه برنده شوند و آنچه را که می‌خواهید در کالاف دیوتی موبایل دریافت کنند. علاوه بر این، بازیکنان همچنین می توانند در مسابقات شرکت کنند تا برنده CP و موارد دیگر شوند. امیدواریم این مقاله به شما در دریافت CP رایگان برای دریافت پوسته اسلحه و شخصیت مورد علاقه خود کمک کرده باشد. با این حال، از سایت‌های اسپم که قول هک کردن CP رایگان را به حساب شما می‌دهند دوری کنید. می تواند حساب شما را برای همیشه مسدود کند. همیشه راه های قانونی را دنبال کنید تا از نقض شرایط و ضوابط بازی جلوگیری کنید.

کالاف دیوتی موبایل به یکی از محبوب ترین بازی ها در سبک بتل رویال تبدیل شده است. این عنوان در کنار گرافیک با کیفیت HD و عناصر غوطه ور در بازی، اقدامات شدیدی را ارائه می دهد. بازیکنان می توانند سلاح هایی از تفنگ های تهاجمی گرفته تا تفنگ های تک تیرانداز را برای مبارزه در همه محدوده ها تجهیز کنند.

نحوه دریافت CP (امتیاز کالاف دیوتی) رایگان در کالاف دیوتی موبایل در ژوئن 2021

کالاف دیوتی موبایل به یکی از محبوب ترین بازی ها در سبک بتل رویال تبدیل شده است. این عنوان در کنار گرافیک با کیفیت HD و عناصر غوطه ور در بازی، اقدامات شدیدی را ارائه می دهد. بازیکنان می توانند سلاح هایی از تفنگ های تهاجمی گرفته تا تفنگ های تک تیرانداز را برای مبارزه در همه محدوده ها تجهیز کنند.

بازیکنان می توانند لباس های جالب و پوسته های سلاح را با کمک ارز درون بازی خریداری کنند. در کالاف دیوتی موبایل، ارز به عنوان CP یا COD Point شناخته می شود. بازیکنان می توانند پاس های جنگی، لباس های منحصر به فرد و موارد دیگر را با کمک CP خریداری کنند. در این مقاله نکاتی را در مورد نحوه دریافت CP رایگان در کالاف دیوتی موبایل بیان کرده ایم.

راهکارهایی برای دریافت cp درکالاف دیوتی موبایل

نحوه گرفتن cp نامحدود در کالاف دیوتی موبایل

1. Survey apps:

برنامه های های زیادی در فروشگاه های برنامه موجود است که به کاربران خود پول نقد واقعی را برای انجام وظایف ارائه می دهند. یکی از این برنامه های محبوب Google Opinion Rewards است. این برنامه دارای یک رابط کاربری بسیار آسان است. در تکمیل نظرسنجی های مختلف موجود در برنامه، پول واقعی را ارائه می دهد. یک کاربر فقط باید با حساب Google خود وارد شود و می تواند مقدار زیادی پول نقد رایگان در حساب خود دریافت کند. می توان آن را برای خرید CP در بخش فروشگاه کالاف دیوتی موبایل بازخرید کرد.

2. هدایا

برنامه های زیادی در فروشگاه های برنامه موجود است که به کاربران خود پول نقد واقعی را برای انجام وظایف ارائه می دهند. یکی از این برنامه های محبوب Google Opinion Rewards است. این برنامه دارای یک رابط کاربری بسیار آسان است. در تکمیل نظرسنجی های مختلف موجود در برنامه، پول واقعی را ارائه می دهد. یک کاربر فقط باید با حساب Google خود وارد شود و می تواند مقدار زیادی پول نقد رایگان در حساب خود دریافت کند. می توان آن را برای خرید CP در بخش فروشگاه COD Mobile بازخرید کرد. Google Opinion Rewards را از اینجا دانلود کنید.

3. اتاق های سفارشی در یوتیوب

مولد رایگان cp

اتاق های سفارشی در یوتیوب نیز راه مهمی برای دریافت CP رایگان درکالاف دیوتی موبایل هستند. بسیاری از یوتیوبرها میزبان و یا هاست اتاق‌ ها یا مسابقات سفارشی روزانه هستند و برنده CP یا پول واقعی دریافت می‌کند. بازیکنان با مهارت خوب می توانند در این اتاق های سفارشی شرکت کنند، CP رایگان برنده شوند و آیتم های مورد علاقه خود را در بازی خریداری کنند.

نحوه دریافت cp رایگان در cod موبایل بدون تایید انسانی

کالاف دیوتی موبایل یکی از نام‌های مشهور در بخش بتل رویال است. از زمان راه اندازی تا کنون بیش از 250 میلیون بار دانلود شده است. این بازی به‌روزرسانی‌های زیادی را همراه با انتشار مکرر چندین رویداد جدید ارائه می‌کند تا بازیکنان را به خوبی با بازی در ارتباط نگه دارد. این عنوان دارای یک ارز درون بازی به نام CP است که برای خرید آیتم های مختلف بازی استفاده می شود. آنها شامل Battle Pass، لباس‌ها، پوسته‌های سلاح و غیره می‌شوند تا ظاهر شخصیت بازیکن را بهبود بخشند. برای بازیکنانی که توانایی خرید CP را ندارند، این مقاله برخی از بهترین نکات برای دریافت CP رایگان در کالاف دیوتی موبایل را فهرست می‌کند.

دریافت cp رایگان در کالاف دیوتی موبایل

apk هک cp کالاف دیوتی موبایل

1. Google Opinion Rewards:

بهترین روش برای دریافت CP رایگان در کالاف دیوتی موبایل از Google Opinion Rewards است. این برنامه با تکمیل نظرسنجی ها به کاربران با پول نقد واقعی در حساب گوگل خود پاداش می دهد. پس از این، پول برای استفاده در برنامه ها یا خدمات مختلف در دسترس است.

بازیکنان می توانند وجه نقد را در کالاف دیوتی موبایل خرید CP بازخرید کنند. از CP می توان برای خرید Elite Pass، پوسته های سلاح، لباس های رنگارنگ و موارد دیگر استفاده کرد.

2. گرفتن هدیه ها

کد رایگان نقاط جنگی

روش دوم در لیست برای کسب CP، شرکت در هدایا است. بسیاری از صفحات اینستاگرام و سازندگان یوتیوب هدایای روزانه برای فالوورها و مشترکین خود انجام می دهند. پاداش هدیه بیشتر CP یا پاس نبرد است. بازیکنان برای برنده شدن در هدایا و دریافت CP رایگان در حساب خود فقط به کمی شانس نیاز دارند. آنها دائماً باید مراقب چنین هدایایی باشند تا بتوانند CP رایگان در کالاف دیوتی موبایل کسب کنند.

3. مسابقات یا اتاق های سفارشی را بازی کنید:

چندین کاربر یوتیوب و پخش کننده روزانه میزبان اتاق های سفارشی هستند که برنده CP را به عنوان جایزه دریافت می کند. بازیکنان همچنین می توانند برای برنده شدن CP یا موارد دیگر در مسابقات شرکت کنند. اگر بازیکنی مهارت های خوبی داشته باشد و بخواهد وارد صحنه رقابتی بازی شود، پس این اتاق ها و مسابقات سفارشی راهی عالی برای آزمایش استراتژی ها و هماهنگی آنها با هم تیمی هایش هستند.

cp رایگان در cod mobile 2021 بدون تأیید انسانی

چگونه CP رایگان در Call of Duty Mobile دریافت می کنید؟

نکات و ترفندهایی برای دریافت CP رایگان در فصل 5 کالاف دیوتی موبایل. پاداش‌های Google Opinion نظرسنجی‌ها را به‌طور متناقضی ایجاد می‌کنند (تصویر از طریق Google). پاسخ SB (تصویر از طریق Google Play). اعلان جایزه فصل 5 (تصویر از طریق COD Mobile – Discord).

نحوه گرفتن cp در کالاف دیوتی موبایل

دو استراتژی اصلی برای دریافت امتیاز کالاف دیوتی در Modern Warfare و Warzone وجود دارد:

خرید از خرده فروش با پول نقد واقعی جهانی.

ارتقاء سطح پاس Battle (بعضی از آنها رایگان هستند).

آیا می توان کالاف دیوتی موبایل را هک کرد؟

تقلب برای کالاف دیوتی موبایل؟ به‌عنوان یک بازی قابل حمل، می‌توانید چندین راه کار برای پیاده‌ سازی تقلب‌ ها در کالاف دیوتی موبایل پیدا کنید، مانند Mods، Mod Menus، Aimbots، Wallhacks، Game Cheating Tools و موارد دیگر. این نوع هک‌ ها برای کالاف دیوتی موبایل مطمئناً برای دستگاه‌ های اندروید و iOS قابل دانلود و نصب هستند.

چگونه می توانید امتیازهای کالاف دیوتی موبایل را بدون خرید آنها دریافت کنید؟

نحوه دریافت امتیاز کالاف دیوتی موبایل رایگان در Modern Warfare. هر Battle Pass مجموعه ای از آیتم ها را به صورت رایگان و بدون نیاز به خرید آن ارائه می دهد. این شامل Battle Pass در فصل 1 است که شامل 300 امتیاز از 1300 COD Point است که با افزایش سطح آن پاداش می‌گیرد.

چگونه Warzone CP رایگان دریافت می کنید؟

فقط با جمع‌آوری تمام خریدها، رستوران‌ها، خواربارفروشی‌ها، تقریباً هر رسید، حتی رسیدهای دیجیتال، و آپلود آنها در این برنامه رایگان به نام پاداش‌ های واکشی، می‌توانید امتیاز CP رایگان برای Warzone دریافت کنید.

آیا می توانید به دلیل استفاده از کنترلر در کالاف دیوتی موبایل تحریم شوید؟

پشتیبانی از کنترلر در کالاف دیوتی موبایل به طور کامل توسط توسعه دهنده مجاز است. استفاده از یکی باعث ممنوعیت شما نمی شود. با این حال، با استفاده از یک کنترلر با بازیکنان دیگر همسان می شوید.

BlueStacks کالاف دیوتی موبایل

روش دیگر شبیه‌ سازی به نام BlueStacks است که دارای یک کتابخانه بازی عظیم از 1.5 میلیون بازی است. BlueStacks به کاربران ماکروها و همچنین مجموعه ای از ویژگی های دیگر را برای بهبود تجربه بازی شما ارائه می دهد.

چگونه امتیازهای کالاف دیوتی را بگیرم؟

1. تاریخ تولد خود را وارد کنید؟

2. دستورالعمل هدایای درون بازی

3. به منوی Battle Pass یا هر بسته‌ای که می‌توانید با COD Points در منوی فروشگاه خریداری کنید، بروید.

4. برای Battle Pass یا Store Bundle Gifting، احراز هویت دو مرحله ای لازم است.

5. دوست خود را از لیست ارائه شده اکتیویژن دوستان انتخاب کنید.

آیا می توانم با گوشی امتیازهای کالاف دیوتی را در یافت کنم؟

امتیاز کالاف دیوتی موبایل یک ارز اختیاری است که می‌توانید با پول واقعی در کالاف دیوتی موبایل خریداری کنید و برای خرید آیتم‌ های مختلف در فروشگاه، از جمله کارت‌های تجربه سلاح که برای ارتقای سطح سلاح‌هایتان استفاده می‌شوند، استفاده می‌شوند. برای خرید امتیاز کالاف دیوتی، به فروشگاه بروید و روی نماد CP ضربه بزنید.

چگونه برای یک دوست امتیاز بگیرم؟

قبل از خرید مطمئن شوید که به اندازه کافی امتیاز کالاف دیوتی در حساب خود دارید. می توانید از طریق خریدهای درون بازی یا از طریق فروشگاه شخص اول خود، امتیازات کالاف دیوتی اضافی اضافه کنید. سپس، برنامه را باز کنید و هدیه نهایی را برای آنها بفرستید تا بتوانند تا 100 سطح محتوا را باز کنند.

منبع: GAMES.BING1BANG.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

8 دیدگاه در حال حاضر

  1. من دلم میخواد سی پی بگیرم و دلم میخواد بگیرم

  2. تا اومدم تو بازی بهم بده

  3. داخل سیستم میل بهم بده

  4. خیلی کوب است

  5. عالیییی بهترین سایت است

  6. من خیلی این برنامه دوست دارم

  7. چطوری سیپی بگیرم اگه میشه همراهیم کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید