نحوه ایجاد کلاژ در Google Photos در اندروید و آیفون

نحوه ایجاد کلاژ در Google Photos

اجازه ندهید بهترین تصاویر شما در یک گالری عکس گم شوند. آنها را در Google Photos در گوشی خود به کلاژهایی با ظاهر عالی تبدیل کنید. در این مقاله نحوه ایجاد کلاژ در Google Photos در اندروید و آیفون را بررسی می کنیم.

نحوه ایجاد کلاژ در Google Photos در اندروید و آیفون

نحوه ایجاد کلاژ در Google Photos

Google Photos چیزی بیش از یک برنامه ذخیره سازی و اشتراک گذاری عکس است. چندین ابزار مفید را در خود جای داده است که می تواند به شما در انجام عملیات های مختلف مرتبط با عکس کمک کند. کلاژ یکی از این ابزارها است. این به شما امکان می دهد به سرعت و به راحتی از چندین تصویر در گالری گوشی خود کلاژ ایجاد کنید و راهی ساده برای مشاهده و اشتراک گذاری عکس ها با موضوع یکسان در اختیار شما قرار دهد.

بیایید ببینیم که نحوه ایجاد کلاژ در Google Photos در اندروید و آیفون به چه صورت است.

بیشتر بخوانید: نحوه ایجاد انیمیشن و فیلم در Google Photos

نحوه ایجاد یک کلاژ با Google Photos Collage Maker

گوگل قابلیت کلاژ را در برنامه Google Photos در اندروید و آیفون ارائه می‌کند. مطمئن شوید که به اینترنت متصل هستید و سپس این مراحل را برای ایجاد یک کلاژ در Google Photos دنبال کنید:

 

  1. برنامه Google Photos را در Android یا iPhone خود باز کنید.
  2. به تب Library بروید و روی Utilities ضربه بزنید . Collage را در زیر CREATE NEW انتخاب کنید .
  3. عکس‌هایی را که می‌خواهید به کلاژ خود اضافه کنید انتخاب کنید و روی Create کلیک کنید . می توانید حداکثر شش تصویر را انتخاب کنید.
  4. از طرف دیگر، از تب Photos ، عکس‌هایی را که می‌خواهید از آن‌ها یک کلاژ ایجاد کنید، انتخاب کنید، Add to را بزنید و Collage را انتخاب کنید.

 

 

نحوه ایجاد کلاژ در Google Photos

نحوه ایجاد کلاژ در Google Photos

Google Photos .5 چند طرح کلاژ را در پایین به شما نشان می دهد. روی یک طرح بندی ضربه بزنید تا ببینید در عکس های انتخابی شما چگونه به نظر می رسد. برخی از طرح‌بندی‌ها به عضویت Google One نیاز دارند .

نحوه ایجاد کلاژ در Google Photos

6. اگر می خواهید یک تصویر را در کلاژ خود جایگزین کنید، روی آن ضربه بزنید، Replace را انتخاب کنید و تصویر دیگر را انتخاب کنید. Save را فشار دهید تا انتخاب شما ذخیره شود و به سازنده کلاژ بازگردید.

نحوه ایجاد کلاژ در Google Photos

7. یا می توانید ترتیب عکس ها را در کلاژ خود تغییر دهید. به سادگی روی تصویری که می خواهید جایگزین کنید، طولانی فشار دهید و بکشید و رها کنید.

8. به طور مشابه، شما همچنین می توانید یک تصویر را در کلاژ ویرایش کنید. به سادگی روی آن ضربه بزنید و Edit را انتخاب کنید . اکنون از ابزارهای ویرایش برای ویرایش تصویر استفاده کنید و Done را بزنید تا تغییرات ذخیره شود و به Creator Collage برگردید.

نحوه ایجاد کلاژ در Google Photos

 

9. علاوه بر این، گزینه ای برای تنظیم نحوه نمایش تصویر در طرح وجود دارد. برای بزرگ‌نمایی یا کوچک‌نمایی، با دو انگشت آن را به سمت داخل یا نزدیک کنید و برای چرخاندن تصویر، دو انگشت را بچرخانید.

10.  روی Save ضربه بزنید تا کلاژ ذخیره شود.

وقتی کلاژ را ذخیره می‌کنید، در حافظه تلفن شما ذخیره می‌شود. این بدان معناست که می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید و آن را از هر برنامه گالری در تلفن خود و همچنین در برنامه Google Photos به اشتراک بگذارید.

راهی سریعتر برای ایجاد کلاژ در گوشی هوشمند شما

افزودن ابزار Collage به برنامه Google Photos ساخت کلاژ در گوشی هوشمند خود را برای شما بسیار آسان می کند. استفاده از این ابزار نه تنها آسان است، بلکه اگر از کاربران Google Photos هستید، نیازی به دانلود یک برنامه اضافی در ‘,ad خود را فقط برای ایجاد کلاژ از بین می برد.

گفته شد، اگر می‌خواهید کارهای بیشتری با کلاژ خود انجام دهید، برنامه‌های کلاژ عکس زیادی برای اندروید و iOS وجود دارد که می‌توانند حتی بهتر به شما خدمت کنند.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید