بهترین ترفندهای اندرویدی بدون احتیاج به روت کردن گوشی

بهترین ترفندهای اندرویدی

بهترین ترفندهای اندرویدی بدون احتیاج به روت کردن گوشی . معرفی بهترین ترفندهای اندرویدی بدون اینکه لازم باشد تا گوشی خود را روت کنید.

بهترین ترفندهای اندرویدی بدون احتیاج به روت کردن گوشی

بهترین ترفندهای اندرویدی فقط برای متخصصان فناوری نیست. در این مقاله نحوه استفاده حداکثری از گوشی یا تبلت اندرویدی روت نشده را مورد بررسی قرار می دهیم!

بهترین ترفندهای اندرویدی

اگر می‌خواهید از تمام پتانسیل اندروید استفاده کنید و با تغییراتی در مقیاس کامل بازی کنید، باید گوشی خود را روت کنید. با این حال، روت کردن پیچیده است، بنابراین اگر نمی خواهید دستگاه خود را به خطر بیندازید، بهتر است از آن اجتناب کنید.

این روزها، روت کردن اندروید واقعاً ضروری نیست. با این حال، برخی از برنامه‌های کاربردی‌ تر در Google Play Store مانند Titanium Backup فقط برای دستگاه‌های روت شده در دسترس هستند، بنابراین روت کردن صحیح گوشی شما ممکن است در موارد نادر ارزش آن را داشته باشد.

برای بقیه ما، بسیاری از پیشرفت‌های شگفت‌ انگیز وجود دارد که می‌توان بدون تعهد به آن سطح ریسک، انجام داد. بیایید نگاهی به برخی از بهترین ترفندها و سفارشی‌ سازی‌ هایی که می‌توانید در دستگاه‌ های اندرویدی روت نشده انجام دهید، بیندازیم.

بیشتر بخوانید : افزایش سرعت اینترنت در گوشی

1. صفحه اصلی خود را شخصی کنید

اولین گزینه از بهترین ترفندهای اندرویدی شخصی سازی صفحه اصلی است, شما هر روز بارها از صفحه اصلی خود استفاده می کنید. راه های متعددی وجود دارد که آن را زیباتر یا مفیدتر نشان می دهد.

لانچر جدیدی را نصب کنبد

بهترین ترفندهای اندرویدی

لانچر ظاهر و عملکرد صفحه اصلی و کشوی برنامه شما را تنظیم می کند و قابل تعویض است. لانچرهای مختلف چیدمان، زیبایی شناسی و ویژگی های متفاوتی را ارائه می دهند. برخی از لانچرها برای سرعت بهینه سازی شده اند، برخی از تنظیمات و ابزارها بسته بندی شده اند، در حالی که برخی دیگر تمیز و حداقل هستند.

توصیه ما این است که با لانچرهای مختلف آزمایش کنید تا زمانی که یکی را که دوست دارید پیدا کنید. برای هر لانچر حداقل یک هفته وقت بگذارید تا به آن زمان کافی بدهید تا ببیند در مورد آن چه احساسی دارید. 

یک پک آیکون نصب کنید

بهترین ترفندهای اندرویدی

یکی از راه‌ های تقویت حس موضوعی صفحه اصلی، جایگزینی آیکون های برنامه با یک بسته آیکون یکپارچه است. این یک تغییر کوچک است که می تواند زندگی زیادی را به دستگاه شما تزریق کند. شما می توانید این کار را به صورت بومی در گوشی های سامسونگ انجام دهید، اگرچه بسیاری از دستگاه ها از شما می خواهند که از لانچر غیر بومی استفاده کنید.

یک والپیپر زنده نصب کنید

بهترین ترفندهای اندرویدی

مهم نیست که چقدر زیبا هستند، والپیپرهای استاتیک به مرور زمان جذابیت خود را از دست می دهند. از طرف دیگر، تصاویر پس زمینه زنده احساس پویا و جالب می کنند. این تصاویر پس زمینه زنده اندرویدی عالی را امتحان کنید تا ببینید آیا چیزی است که از آن لذت می برید.

نگران عمر باتری هستید؟ به جز در موارد نادر، والپیپرهای زنده در تخلیه باتری نسبتاً سبک هستند. در صورت بدتر شدن وضعیت بدتر، می‌توانید آن را حذف نصب کنید.

ویجت ها را نصب کنید

بهترین ترفندهای اندرویدی

ویجت ها عناصر تعاملی هستند که در صفحه اصلی شما قرار دارند. برخی تغییر سریع تنظیمات سیستم را آسان می کنند. برخی دیگر اطلاعاتی مانند پیش بینی آب و هوا را در یک نگاه ارائه می دهند. اکثر برنامه های پخش کننده موسیقی اندروید دارای ویجت هایی هستند که به شما امکان می دهند پخش را از صفحه اصلی کنترل کنید.

امکانات بی پایان هستند و ده ها مورد برای کشف وجود دارد. با این ویجت های اندرویدی که حتما باید داشته باشید، شروع کنید.

2. صفحه قفل گوشی را سفارشی کنید

بهترین ترفندهای اندرویدی

دومین گزینه از بهترین ترفندهای اندرویدی سفارسی کردن صفحه قفل گوشی است. جنبه بعدی اندروید که ارزش شخصی سازی را دارد، صفحه قفل است. تنظیمات صفحه قفل در اکثر گوشی های اندرویدی مدرن موجود است. به تنظیمات بروید و “Lock Screen” را جستجو کنید تا همه گزینه های مربوطه را برای سفارشی کردن آن پیدا کنید.

اولین چیزی که باید تغییر دهید نحوه نمایش اعلان ها در صفحه قفل شما است. بهتر است گزینه Show Notifications But Hide Content را انتخاب کنید. زمانی که اعلان دارید به شما اطلاع می‌دهد اما تا زمانی که قفل گوشی خود را باز نکنید به شما اجازه نمی‌ دهد محتوای واقعی را ببینید.

کاری که می توانید انجام دهید این است که تصویر زمینه صفحه قفل خود را تغییر دهید. می توانید این کار را با رفتن به تنظیمات و جستجوی “Wallpaper” انجام دهید تا تصویر مورد نظر خود را انتخاب کنید.

بسته به اینکه از چه گوشیی استفاده می کنید، راه های زیادی برای تغییر صفحه قفل وجود دارد.

برای مثال می توان از ویجت های صفحه قفل در گوشی سامسونگ استفاده کرد.

3. بهبود عمر باتری در اندروید

بهترین ترفندهای اندرویدی

سومین گزینه از بهترین ترفندهای اندرویدی بهبود عمر باتری در اندروید است. بدافزار ها یا برنامه‌ های از پیش نصب شده بسیار آزاردهنده هستند و معمولاً در پس‌زمینه اجرا می‌شوند و قدرت پردازش را مصرف می‌کنند و در نتیجه باتری را خالی می‌کنند. اغلب نمی‌ توانید این برنامه‌ ها را بدون روت حذف کنید، اما می‌ توانید این راهنما را در مورد نحوه غیرفعال کردن bloatware ناخواسته در گوشی اندروید خود دنبال کنید.

برخی دیگر از تنظیمات رایج تخلیه باتری که می توانید تغییر دهید عبارتند از: روشنایی صفحه نمایش، برنامه های پس زمینه، حالت تصویر در تصویر و موارد دیگر. همچنین

4. افزایش امنیت در اندروید

چهارمین گزینه از بهترین ترفندهای اندرویدی افزایش امنیت در اندروید است. گوشی شما واقعاً خصوصی است. بنابراین، به طور طبیعی، شما می خواهید امنیت آن را بهبود ببخشید.

همیشه از صفحه قفل استفاده کنید

گذرواژه‌ ها همیشه اولین خط دفاعی در برابر افرادی هستند که به چیزی که متعلق به او نیست دسترسی پیدا می‌کنند. آیا از کارت نقدی بدون پین استفاده می کنید؟ آیا ماشینی می خرید که قفل کلید نداشته باشد؟ اگر می خواهید از گوشی خود محافظت کنید، آن را قفل کنید.

با این حال، راه‌ های درست و غلطی برای انجام این کار وجود دارد. توجه کنید و درباره اینکه آیا بهتر است از اثر انگشت یا پین برای قفل کردن گوشی خود استفاده کنید، بیشتر بدانید.

یک برنامه آنتی ویروس نصب کنید

بهترین ترفندهای اندرویدی

ما توضیح دادیم که چرا ممکن است بخواهید نرم افزار آنتی ویروس اندروید خود را حذف نصب کنید. با این حال، این فقط در صورتی اعمال می‌شود که مراقب باشید و عقل سلیم مانند اجتناب از برنامه‌های تصادفی با بررسی‌های کم، چسبیدن به Google Play Store و اجتناب از ضربه زدن روی تبلیغات مشکوک هنگام مرور وب را تمرین کنید.

اما، اجازه دهید با آن روبرو شویم، همه ما اشتباه می کنیم، و بدافزار می تواند یک مزاحمت بزرگ باشد. اگر می‌خواهید اقدامات احتیاطی بیشتری انجام دهید، یکی از بهترین برنامه‌های آنتی ویروس اندروید را نصب کنید تا ذهن خود را آرام کند.

یک برنامه ضد سرقت نصب کنید

بهترین ترفندهای اندرویدی

آنتی ویروس تا اینجا فقط به شما کمک می کند. اگر گوشی خود را در جایی رها کنید چه اتفاقی می افتد؟ یا بدتر از آن، اگر کسی گوشی شما را درست از جیب شما بردارید؟ بدون برنامه ضد سرقت، ممکن است فکر کنید که گوشی خود برای همیشه از بین رفته است.

برنامه‌های ضد سرقت برای اندروید به شما کمک می‌کنند گوشی خود را از چند طریق ردیابی کنید: موقعیت‌یابی GPS، هشدارهای امنیتی، قفل کردن و پاک کردن داده‌ها، فقط به چند مورد. اگر رازهایی در گوشی خود دارید که هیچ کس نباید آنها را ببیند، آخرین ویژگی می تواند مفید باشد.

5. برنامه های ارتباطی خود را تغییر دهید

آخرین گزینه از بهترین ترفندهای اندرویدی تغییر برنامه های ارتباطی است. در نهایت، بیایید تنظیمات ارتباطی خود را تغییر دهیم تا تا حد امکان سازنده و دلپذیر باشد. وقتی در طول روز در حال مرور وب و ارسال پیام های متنی هستید، حتی کوچکترین پیشرفت می تواند ناامیدی شما را از بین ببرد. شما می توانید این برنامه ها را به راحتی تغییر دهید:

  • اگر از نگاه کردن بارها و بارها به شماره‌گیر یکسان خسته شده‌اید، می‌توانید یکی از این برنامه‌ های شماره‌گیر عالی را برای اندروید دانلود کنید تا همه چیز را جذاب کنید.
  • Google Messages ویژگی‌های زیادی دارد و این روزها برنامه پیش‌فرض SMS در اکثر دستگاه‌ها است. اما اگر می‌خواهید به چیز دیگری تغییر دهید، یکی از این برنامه‌های جایگزین رایگان SMS را امتحان کنید.
  • مانند Messages، Gboard by Google برنامه پیش‌فرض صفحه‌کلید در اکثر گوشی‌های اندرویدی مدرن است. اگر می‌خواهید آن را تغییر دهید، می‌توانید به‌جای آن از صفحه‌کلیدی با قابلیت‌های کنترل گرامری مانند Grammarly استفاده کنید.

از دستگاه اندرویدی جدید و بهبود یافته خود لذت ببرید

پس با بررسی بهترین ترفندهای اندرویدی در این مقاله ، دستگاه شما باید مانند یک محصول کاملاً جدید در دستان شما احساس شود. اگر کسی به شما گفت که برای شروع شخصی سازی آن باید اندروید را روت کنید، گوشی اصلاح شده خود را به او نشان دهید و لبخند بزنید. این مقاله بیشتر منبعی برای شماست تا در مورد گزینه های مختلف بهینه سازی بیاموزید. ممکن است بخواهید آن را نشانه گذاری کنید تا به هر بخش به طور جداگانه مراجعه کنید.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید