بهترین بازی های چند نفره ایکس باکس 2023

بهترین بازی های چند نفره ایکس باکس

بهترین بازی‌های چندنفره ایکس‌ باکس شامل شوتر، اسکرولرهای جانبی و بازی‌های RPG هستند. در این مقاله بهترین بازی های چند نفره ایکس باکس 2023 را بررسی می کنیم.

بهترین بازی های چند نفره ایکس باکس 2023

اسکرین شات Halo Infinite

بهترین بازی‌ های چندنفره ایکس‌ باکس امروزی چندین نسل از کنسول‌ های ایکس‌ باکس را در بر می‌گیرند و به لطف سازگاری با نسخه‌های قبلی، همگی آن‌ها در Xbox Series X و Xbox Series S قابل پخش هستند . این بازی ها از شوترهای رقابتی گرفته تا بازی هایی که برای موفقیت نیاز به همکاری و کار گروهی خوب دارند، متفاوت است.

چه دوست داشته باشید عکس‌ های هدشات بگیرید یا یک استراتژی منظم برای از بین بردن یک رئیس سرسخت در یک RPG داشته باشید, لیست زیر مطمئنا باید یک بازی چند نفره داشته باشد که برای شما جذاب باشد.

بنابراین برای انتخاب بهترین بازی های چند نفره ایکس باکس در ادامه مطلب بخوانید.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2023

Halo Infinite

اسکرین شات Halo Infinite

Halo Infinite اولین گزینه بهترین بازی های چند نفره ایکس باکس است که یک حالت چند نفره عالی دارد که بر اساس چند نفره ثابت بازی‌ های Halo ساخته شده است. بازی‌های فشرده 4v4 در مقابل بازی‌های آشفته‌ تر 12v12 قرار می‌گیرند، که همگی با سلاح‌ های رضایت‌ بخشی که می‌توانند با سبک بازی مناسب شما سازگار باشند یا در حین پرواز تغییر می‌کنند، نقطه‌گذاری می‌شوند. 

حالت های دیگری مانند Oddball، Capture the Flag و Strongholds وجود دارند. و فصل های جدید نقشه ها و ویژگی های بیشتری از زمان راه اندازی Halo Infinite در سال 2021 اضافه کرده اند.

با این حال، تعداد بازیکنان در حالت چند نفره سنتی کاهش یافته است، اما معرفی حالت کمپین Co-op به این معنی است که می‌توانید ماموریت‌ های عالی حالت تک نفره Infinite را با یک دوست انجام دهید. مانند بازی های قبلی Halo، این می تواند یکی از بهترین راه ها برای تجربه یکی از ماجراجویی های مستر چیف run ‘n’ gun باشد.

Call of Duty: Warzone

Call of Duty Warzone

غول بازی بتل رویال Call of Duty Warzone گزینه دوم بهترین بازی های چند نفره ایکس باکس، تقریباً یک عنصر اصلی برای لیست بازی های چند نفره است. این عملیات نظامی تقویت‌ شده حالت استاندارد چند نفره Call of Duty را انجام می‌دهد و به 150 بازیکن اجازه می‌دهد تا روی نقشه‌ای بزرگ با همه نوع مناطق جالب با آن مبارزه کنند.

در حالی که فاصله زیادی با اولین بازی بتل رویال، مانند Apex Legends دارد، Call of Duty Warzone می‌تواند فرمول را کامل کند. ترکیبی از تفنگ‌ ها، ویژگی‌ های منحصر به‌ فرد مانند سیستم گولاگ، و توانایی شخصی‌سازی شخصیت خود با مزایا و لوازم آرایشی، Warzone را به یک بازی چندنفره ماندگار تبدیل می‌کند که هر طرفدار Call of Duty باید آن را امتحان کند.

Cuphead

سر جام

این اولین بازی نیست که هنگام بررسی یک تجربه چند نفره به آن فکر می کنید، اما حالت Co-op Cuphead ارزش دیدن دارد. همچنین می تواند تفاوت بین شکست و موفقیت باشد، زیرا Cuphead که گزینه سوم بهترین بازی های چند نفره ایکس باکس است یک بازی چالش برانگیز جدی است.

جنبه چند نفره به این معنی است که یک بازیکن نقش Cuphead را بر عهده می گیرد، در حالی که دیگری فرم Mugman را پر می کند. از آنجا، دو شخصیت مخروطی شکل با محوریت نوشیدنی باید از طریق یک سری سطوح پلت فرم دوبعدی یکپارچه سازی با سیستم عامل و استایل به نبرد بپردازند. زیبایی شناسی کارتونی چالش را به خوبی پنهان می کند، بنابراین انتظار داشته باشید که بمیرید و دوباره از نو بازی کنید. فقط به خاطر داشته باشید که به یک نفر نیاز دارید که به معنای واقعی کلمه در کنار شما باشد، زیرا بازی چند نفره برای co-op و بدون گزینه آنلاین است.

Dark Souls: Remastered

Dark Souls: Remastered

Dark Souls: Remastered گزینه بعدی بهترین بازی های چند نفره ایکس باکس در بیشتر موارد یک بازی تک نفره است. اما فقط به اندازه کافی قابلیت های چند نفره برای جذاب نگه داشتن چیزها دارد – و اگر ترجیح می دهید می توانید یک شخصیت را برای مبارزات مشترک یا بازیکن در مقابل بازیکن بهینه کنید. Dark Souls یک اکشن/RPG فوق‌العاده دشوار است که شما را به عنوان یک جنگجوی مرده معرفی می‌کند و به آرامی انسانیت خود را از دست می‌دهد و در مقابل وحشت‌ های الدریچ در قلمرو فانتزی در حال مرگ Lodran قرار می‌گیرد. پیچیدگی این بازی  این است که می‌توانید برای مدت کوتاهی انسانیت خود را بازیابید، که به شما امکان می‌دهد یک شریک را برای مبارزات رئیسی احضار کنید – و به بازیکنان دیگر اجازه می‌دهد به دنیای شما حمله کنند و تلاش کنند انسانیت شما را برای خودشان ادعا کنند.

Divinity: Original Sin 2

اسکرین شات Divinity: Original Sin 2

بازی‌ های RPG مبتنی بر نوبت اغلب بازی Co-op را ارائه نمی‌دهند، که Divinity: Original Sin 2 گزینه بعدی بهترین بازی های چند نفره ایکیس باکس را به چیزی خاص تبدیل می‌کند. این بازی طولانی و درگیر به شما امکان می دهد شخصیت خود را بسازید و در قلمرو فانتزی Rivellon سفر کنید و با دشمنان مختلف، دنیوی و جادویی مبارزه کنید. نکته جالب این است که حداکثر سه بازیکن دیگر می‌توانند دقیقاً همین کار را انجام دهند، و می‌توان گفت که Divinity: Original Sin 2 بهترین چیز بعدی برای بازی از طریق RPG رومیزی با دوستانتان است. مسلماً، بازی طولانی است – حداقل 50 ساعت – بنابراین شما برای مدت طولانی درگیر هستید. اما نشستن و بحث کردن بر سر اینکه چه کسی باید بازی بعدی D&D را اجرا کند، از بین می رود.

Forza Horizon 4

Forza Horizon 4

هیچ لیستی از بهترین بازی های چند نفره ایکس باکس بدون یک بازی مسابقه ای کامل نمی شود و Forza Horizon 4 بدون شک یکی از عناوین پرچمدار ایکس باکس وان است. این بازی مسابقه‌ای گسترده در بخش خوبی از بریتانیا، از ادینبورگ تا امبلساید اتفاق می‌افتد. می‌توانید در مسابقات شرکت کنید، ماشین‌ های ذخیره‌سازی خود را بسازید، لباس‌ها و لوازم جانبی آواتار خود را سفارشی کنید یا به سادگی از مکانی به مکان دیگر رانندگی کنید و در دنیای باز بزرگ شرکت کنید. اگر آنلاین بازی کنید، هر سرور تا 72 بازیکن را پشتیبانی می کند. با این حال، هیچ بازی چند نفره محلی وجود ندارد، بنابراین اگر می خواهید با دوستان خود بازی کنید، آنها به نسخه های خود از بازی نیاز دارند. اگر تنظیمات متفاوتی را ترجیح می دهید، Forza Horizon 5 هم اکنون منتشر شده است.

Forza Horizon 4

دنده 5

Gears of War گزینه بعدی بهترین بازی های چند نفره ایکیس باکس یکی از شناخته‌ شده‌ ترین بازی‌ های تیراندازی چندنفره در Xbox است و Gears 5 جایی است که این روزها بیشتر بازیکنان پایه را پیدا خواهید کرد. Gears 5 دارای عملیات در حال انجام است که به بازیکنان اجازه می دهد در سناریوها و نقشه های چند نفره مختلف به رقابت بپردازند. چالش‌ های زیادی برای انجام وجود دارد، از حالت‌ های گروهی مشارکتی تا حالت‌های رقابتی Team Deathmatch. شما حتی می توانید کمپین داستان را به صورت مشارکتی، به صورت محلی یا آنلاین بازی کنید. Gears 5 در هسته خود یک شوتر سوم شخص نسبتاً ساده است، اما همچنین یک شوتر سوم شخص با استراتژی های بالقوه زیادی برای به کارگیری است. اگر امتحان نکرده اید، آن را امتحان کنید.

Halo: The Master Chief Collection

هاله رسیدن

«Halo» تقریباً مترادف با «Xbox Multiplayer» است و می‌توانید هر بازی Halo را روی کنسول‌های مدرن Xbox بازی کنید. Halo 5 گزینه بعدی بهترین بازی های چند نفره ایکس باکس صحنه رقابتی چندنفره بزرگ‌تری دارد، اما Halo: The Master Chief Collection جایی است که می‌خواهید برای بازی چند نفره همکاری کنید. این به این دلیل است که مجموعه Master Chief شش بازی اول از سری Halo را گردآوری می‌کند، همراه با گیم‌پلی کمپین مشارکتی، چه آنلاین یا محلی. کهنه‌کاران Halo می‌دانند که همکاری کمپین یکی از خاطره‌انگیزترین جنبه‌های این مجموعه است که ترکیبی از مبارزات چالش‌برانگیز، مجموعه‌های تاثیرگذار و یک داستان در حال انجام به‌طور شگفت‌آوری مناسب است.

Minecraft

ماین کرافت

لازم نیست که بازی های چند نفره تماماً در مورد مبارزه باشند. Minecraft گزینه بعدی بهترین بازی های چند نفره ایکیس باکس یک بازی در مورد مبارزه نیست. در این مرحله، تقریباً به طور قطع در مورد Minecraft شنیده اید، جعبه شنی خلاقانه ای که معادل دیجیتالی بازی با یک مجموعه لگو بدون دستورالعمل است. شما محیطی را که به‌طور تصادفی تولید می‌شود (که به سبک هنری پیکسل‌شده و بلوک‌بندی شده ارائه می‌شود) کاوش می‌کنید و در حین حرکت، منابع را جمع‌آوری می‌کنید. سپس می توانید از این منابع برای ساختن هر آنچه می خواهید استفاده کنید، از شمشیرهای مسحور شده تا قلعه های بلند. شما می توانید با حداکثر چهار بازیکن به صورت محلی یا حداکثر 10 بازیکن به صورت آنلاین بازی کنید. شما همچنین می توانید جهان های مورد علاقه خود را که به طور تصادفی تولید شده اند ذخیره کرده و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

Sea of Thieves

دریای دزد

وقتی از تیراندازان رقابتی پر شده اید، همیشه می توانید سعی کنید دزد دریایی باشید. در Sea of ​​Thieves گزینه بعدی بهترین بازی های چند نفره ایکیس باکس شما و حداکثر سه شریک، فرماندهی کشتی دزدان دریایی خود را بر عهده می گیرید. از آنجا، شما در دریاهای آزاد پرسه می زنید تا گنج را ذخیره کنید، ماجراجویی هایی برای کشف و دشمنان برای مبارزه – هم هیولاهای تحت کنترل کامپیوتر و هم سایر بازیکنان. با پیشرفت در بازی، آیتم های cosmetic را باز خواهید کرد، اما تنها راه برای تقویت مهارت های خود این است که بازی را انجام دهید و نکات آن را یاد بگیرید. Sea of ​​Thieves تعادل زیبایی بین گیم‌ پلی کارگردانی شده و نوظهور ایجاد می‌کند و بازیکنان را تشویق می‌کند تا اهداف خود را دنبال کنند و با هرکسی که در دسترس است همکاری کنند.

منبع: TOMSGUIDE.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید