نحوه مشاهده دستگاه های متصل به هات اسپات گوشی اندرویدی

مشاهده دستگاه های متصل به هات اسپات گوشی

آیا می خواهید فردی را پیدا کنید که از دیتای گوشی اندرویدی شما استفاده می کند؟ در اینجا نحوه مشاهده دستگاه های متصل به هات اسپات گوشی اندرویدی آورده شده است.

نحوه مشاهده دستگاه های متصل به هات اسپات گوشی اندرویدی

نکات کلیدی

  • متوجه شدن این موضوع که چه افرادی به هات اسپات شما متصل هستند برای جلوگیری از مصرف داده های ارزشمند شما توسط دستگاه های ناشناس بدون اطلاع شما مهم است.
  • برای بررسی تعداد دستگاه های متصل به هات اسپات در دستگاه Android خود، به بخش Hotspot Mobile در برنامه تنظیمات بروید.
  • اگر دستگاه‌های ناشناخته‌ای پیدا کردید، رمز عبور نقطه اتصال خود را تغییر دهید تا به طور خودکار اتصال آنها را قطع کرده و از حریم خصوصی خود محافظت کنید.
اگر دستگاه ناشناخته‌ای به دیتای گوشی شما متصل شود، می‌تواند تمام دیتای ارزشمند شما را قبل از اینکه متوجه شوید مصرف کند. خوشبختانه، اکثر گوشی‌های هوشمند اندرویدی به شما امکان می‌دهند افرادی را که به هات اسپات شما متصل هستند نظارت کنید و دستگاه‌های ناشناس را فیلتر کنید. در زیر، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه این کار را انجام دهید.

چگونه ببینید چه کسی مخفیانه از هات اسپات موبایل شما استفاده می کند

برای مشاهده تعداد دستگاه‌هایی که به هات اسپاتگوشی شما متصل هستند، مراحل زیر را در گوشی اندرویدی خود دنبال کنید:

  1. برنامه تنظیمات را باز کنید و به Connections > Mobile Hotspot and Tethering بروید .
  2. با فرض اینکه Mobile Hotspot از قبل فعال شده است، روی آن ضربه بزنید (یا با ضربه طولانی) منوی تنظیمات هات اسپات باز شود.
  3. در بخش Connected devices، فهرستی از دستگاه‌های متصل به نقطه اتصال خود را خواهید دید.

مراحل بالا نحوه بررسی تعداد دستگاه های متصل به هات اسپات خود را در تلفن سامسونگ توضیح می دهد. اگر دستگاهی از سازنده دیگری با رابط کاربری متفاوت دارید، رابط ممکن است متفاوت به نظر برسد.

اگر نمی دانید چگونه به تنظیمات هات اسپات در دستگاه خود دسترسی داشته باشید، روی گزینه Mobile Hotspot در پانل تنظیمات سریع ضربه بزنید و چند ثانیه نگه دارید—شما را به آنجا هدایت می کند.

برخی از گوشی های اندرویدی نام نمایشی دستگاه های متصل به نقطه اتصال شما را نشان نمی دهند یا با نام کاربری اختصاص داده شده به آن دستگاه ها متفاوت است. بنابراین، برای فیلتر کردن موارد ناشناخته، باید به طور موقت اتصال اینترنت مشترک را برای همه دستگاه‌های متصل قطع کنید.

اگر دستگاه ناشناخته‌ای را پیدا کردید که به نقطه اتصال خود متصل است، رمز عبور نقطه اتصال خود را تغییر دهید و به طور خودکار اتصال آن قطع می‌شود. سپس، می‌توانید با استفاده از رمز عبور جدید، دستگاه‌های خود را دوباره به هات اسپات متصل کنید.

اگر به طور مرتب از قابلیت هات اسپات گوشی خود برای دسترسی به اینترنت در مکان های عمومی استفاده می کنید، باید اتصال هات اسپات را ایمن کنید تا از به خطر انداختن حریم خصوصی شما توسط مزاحمان جلوگیری کنید.

دستگاه های ناشناخته را از تخلیه دیتای گوشی خود متوقف کنید

دستگاه های ناشناخته متصل به هات اسپات شما می توانند دیتای گوشی شما را تخلیه کنند و سرعت اینترنت را برای هر دستگاه شناخته شده دیگری که به آن متصل است کاهش دهند. بنابراین، مراقب تعداد دستگاه‌های متصل به هات اسپات خود باشید و رمز عبور خود را برای حذف موارد ناشناخته تغییر دهید.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید