بهترین هدست های گیمینگ بی سیم 2023, راهنمای خرید

بهترین هدست های گیمینگ بی سیم

بهترین هدست های گیمینگ بی سیم برای PC، PS5 و Xbox Series X. در این مقاله بهترین هدست های گیمینگ بی سیم 2023 آورده شده است.

بهترین هدست های گیمینگ بی سیم 2023, راهنمای خرید

بهترین هدست های گیمینگ بی سیم

بهترین هدست های گیمینگ بی سیم از ارزان به گران قیمت و از همه کاره تا تخصصی استفاده می شود. وجه مشترک همه آنها این است که چه بخواهید خود را در یک ماجراجویی تک نفره غرق کنید یا بر صحنه چند نفره تسلط داشته باشید کاملاً عالی هستند. 

Tom’s Guide برخی از بهترین هدست‌های بازی بی‌سیم را برای کامپیوترهای شخصی، PS5 ، Xbox Series X و Nintendo Switch بررسی کرده و بهترین هدست‌های گیمینگ بی سیم را در اینجا رتبه‌بندی کرده است. صرف نظر از بودجه یا پلتفرم های مورد علاقه شما، باید چیزی را در اینجا پیدا کنید تا هر خط، جلوه صوتی و نت موسیقی را در بازی های مورد علاقه خود با وضوح کامل بشنوید.

بیشتر بخوانید: بهترین کرومبوک های دانشجویی 2023, راهنمای خرید

بهترین هدست های بازی بی سیمی که می توانید امروز خریداری کنید

1. SteelSeries Arctis Nova 7

بهترین هدست بازی بی سیم به طور کلی

مشخصات فنی

سازگاری: PC، PS4، PS5، Xbox One*، Xbox Series X/S*، موبایل (*فقط نسخه Xbox)
درایورها: 40 میلی متر
پاسخ فرکانسی: 20 هرتز – 22 کیلوهرتز
وزن: 11.5 اونس
  • گزینه های اتصال همه کاره
  • سونار صدای همه چیز را کمی بهتر می کند
  • طراحی مجدد فیزیکی هوشمند

دلایل اجتناب از خرید

  • کیفیت صدا با قیمت همخوانی ندارد
  • خیلی به گوشی می چسبد

اگر یکی از بهترین هدست‌ های گیمینگ بی‌سیم را می‌خواهید که می‌توانید امروز بخرید، دیگر نیازی نیست پای خود را فراتر از SteelSeries Arctis Nova 7 بگذارید. کیفیت صدا در بازی‌ها بسیار عالی است، اگرچه در اینجا راه جدیدی را باز نمی‌کند. ; جداسازی صوتی نسبتاً محکم و وضوح بین صداها، موسیقی پس‌زمینه و سایر جلوه‌های صوتی ما را تحت تأثیر قرار داد.

کنترل‌های بصری و یک هدبند الاستیک راحت، همگی نکاتی هستند که به نفع SteelSeries Arctis Nova 7 هستند. اما عامل اصلی سازگاری و اتصال گسترده آن است. دانگل بی‌سیم USB-C به این معنی است که هدست می‌تواند به PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X/S، PC، Nintendo Switch و دستگاه‌های Android متصل شود. همچنین اتصال بلوتوث برای اندازه گیری خوب وجود دارد.

SteelSeries Arctis Nova 7x با کنسول‌ های Xbox کار می‌کند، و این نکته حائز اهمیت است که این یک هدست گیمینگ بی سیم عالی است که ارزش توجه شما را دارد.

قیمت در سایت آمازون: 82.26 دلار

2. SteelSeries Arctis 1 Wireless

بهترین هدست بازی بی سیم مقرون به صرفه

بهترین هدست های گیمینگ بی سیم

مشخصات فنی

سازگاری: کامپیوتر شخصی، پلی استیشن، ایکس باکس، سوییچ، موبایل
درایورها: 40 میلی متر
پاسخ فرکانسی: 20 هرتز – 20 کیلوهرتز
وزن: 8.8 اونس

دلایل خرید

  • اتصال بی سیم عالی
  • سازگاری تقریباً با همه چیز
  • صدای مناسب برای بازی و موسیقی

دلایل اجتناب از خرید

  • فاقد هدبند الاستیک
  • فاقد سازگاری با iOS

این هدست گیمینگ بی سیم یکی دیگر از هدست‌های سری SteelSeries که ارزش خرید را دارد. دلیل آن این است که SteelSeries Arctis 1 Wireless کیفیت صدای خوبی را برای بازی و موسیقی ارائه می دهد و همچنین با طیف وسیعی از پلتفرم های بازی سازگار است (به خاطر داشته باشید که اگر قصد استفاده از SteelSeries Arctis 1 Wireless را دارید برای Xbox به آن نیاز خواهید داشت . هدست با کنسول بازی Microfot، و برای کاربران iOS هدست کار نخواهد کرد). اتصال بی سیم آن نیز قوی است.

هیچ چیز پر زرق و برقی در مورد طراحی SteelSeries Arctis 1 Wireless وجود ندارد، اما بسیاری ممکن است یک هدست کاربردی را دوست داشته باشند که دارای earcups است که می تواند برای کمک به ذخیره سازی و حمل و نقل به صورت صاف تا شود. فقدان هدبند الاستیک ممکن است برخی از گیمرها را نیز ناامید کند، اما با قیمت کمتر از 100 دلار، چیز زیادی در مورد SteelSeries Arctis 1 Wireless وجود ندارد.

قیمت در سایت آمازون: 52.72 دلار

3. هدست گیمینگ Astro A20 Gen 2

بهترین هدست های گیمینگ بی سیم

مشخصات فنی

سازگاری: کامپیوتر شخصی، پلی استیشن، ایکس باکس، سوییچ، موبایل
درایورها: 40 میلی متر
پاسخ فرکانسی: 20 هرتز – 20 کیلوهرتز
وزن: 11.2 اونس

دلایل خرید

  • صدای عالی
  • گوشی های راحت
  • پاک کردن میکروفون
  • قیمت مناسب

دلایل اجتناب از خرید

  • جفت شدن می تواند ناامید کننده باشد
  • طراحی غیر جذاب

Astro که گزینه بعدی بهترین هدست های گیمینگ بی سیم است بیش از 10 سال است که تجهیزات جانبی صوتی عالی تولید می کند و هدست گیمینگ Astro A20 Gen 2 یکی دیگر از تولیدات این شرکت است. به عنوان یکی از بهترین هدست‌های گیمینگ بی‌سیم، آخرین مدل Astro A20 بسته به مدلی که خریداری می‌کنید، اتصال آسان با PS5 یا Xbox Series X را ارائه می‌دهد. با این حال، A20 ترفند دیگری به شکل یک آداپتور اختیاری در آستین خود دارد. با وصل کردن یک دانگل ساده، می‌توانید A20 را با هر دو کنسول سونی و مایکروسافت سازگار کنید – یک شاهکار نادر در میان تجهیزات بازی کنسول محور.

جدای از آن، A20 تناسب راحت و صدای فوق العاده ای را ارائه می دهد. فقط توجه داشته باشید که در حالی که میکروفون انعطاف پذیر است، قابل جدا شدن نیست، بنابراین بهترین انتخاب برای گوش دادن در حال حرکت نیست. جابه‌جایی بین کامپیوترهای شخصی، پلی‌استیشن و ایکس‌ باکس نیز به همان اندازه که می‌توانست باشد یکپارچه نیست.

قیمت در سایت آمازون: 58.90 دلار

بهترین هدست های بی سیم بلوتوثی

4. Razer Kaira Pro

بهترین هدست های گیمینگ بی سیم

مشخصات فنی

سازگاری: کامپیوتر، ایکس باکس، موبایل
درایورها: 50 میلی متر
پاسخ فرکانسی: 20 هرتز – 20 کیلوهرتز
وزن: 11.6 اونس

دلایل خرید

  • فوق العاده راحت
  • صدای خوب
  • ایده آل برای کنسول های ایکس باکس

دلایل اجتناب از خرید

  • مشکلات بلوتوث
  • چند گزینه سفارشی سازی

اگر مایل به هزینه بیش از 100 دلار هستید، Razer Kaira Pro گزینه بعدی بهترین هدست های گیمینگ بی سیم, احتمالا بهترین هدست Xbox Series X/S است که می توانید تهیه کنید. علاوه بر تناسب راحت و کیفیت صدای خوب، Kaira Pro یک چیز نادر در میان هدست های بازی بی سیم ارائه می دهد: اتصال بلوتوث. این بدان معناست که می توانید Kaira Pro را به همان راحتی که می توانید به کامپیوتر شخصی یا دستگاه تلفن همراه خود وصل کنید، به کنسول ایکس باکس خود متصل کنید. (و برخلاف راه حل های بی سیم USB-C، Kaira Pro با iOS نیز کار می کند.)

علاوه بر این، Kaira Pro یک دستگاه فوق‌العاده است که یک شاسی مهار شده را با یک طرح رنگ مشکی و سبز با سلیقه ترکیب می‌کند. فرآیند جفت‌سازی آن بسیار ساده است، و میکروفون هم برای مسابقات چند نفره داغ و هم برای مکالمات روزمره با دوستان و خانواده عملکرد خوبی را از خود ارائه می دهد. چیزی که حتی تاثیرگذارتر است این است که Kaira Pro کمابیش در کنار آخرین کنسول‌های Xbox عرضه شد، به این معنی که آنها از همان ابتدا یک هدست بی‌سیم فوق‌العاده داشتند.

قیمت در سایت آمازون: 87.44 دلار

بهترین هدست گیمینگ بی سیم برای PS5

بهترین هدست بازی بی سیم برای ایکس باکس

بهترین هدست های گیمینگ بی سیم

مشخصات فنی

درایورها: 40 میلی متر
پاسخ فرکانسی: بیان نشده است
بی سیم: بله
عمر باتری: 12 ساعت
  • پشتیبانی از صدای سه بعدی بومی
  • طراحی شیک
  • سازگار با PSVR

دلایل اجتناب از خرید

  • موجودی محدود
  • هدست های دیگر عمر باتری بیشتری دارند

برای یک هدست رسمی برای PS5، هدست سونی Pulse 3D Wireless با قیمت مناسب 99 دلار / 89 پوند قیمت بسیار خوبی دارد. با این حال، کیفیت صدا را کم نمی کند، به خصوص که دسترسی به موتور صوتی سونی Tempest 3D را ارائه می دهد که باعث می شود بهترین بازی های PS5 بیشتر از همیشه به نظر برسند.

هدست Pulse 3D Wireless که گزینه بعدی بهترین هدست های گیمینگ بی سیم ما است, با طرح رنگی دو رنگ که به خوبی با PS5 همخوانی دارد، به دلیل برخی از پدهای مناسب روی ایرکاپ ها، استفاده از هدست بی سیم Pulse 3D برای جلسات طولانی مدت بازی نیز راحت است.

کیفیت صدای کلی هدست بی سیم Pulse 3D ممکن است برای بازی ها بهتر باشد، اما برای فیلم و موسیقی نیز خوب است. و دانگل بی سیم به این معنی است که می توان آن را به کامپیوتر شخصی متصل کرد و کاربرد آن را بیشتر کرد. به طور کلی یک هدست بی سیم عالی برای گیمرهای PS5 و طرفداران سونی.

 

بهترین هدست گیمینگ بی سیم برای ایکس باکس

6. هدست بی سیم ایکس باکس

بهترین هدست های گیمینگ بی سیم

مشخصات فنی

سازگاری: کامپیوتر، ایکس باکس، موبایل
درایورها: 40 میلی متر
پاسخ فرکانس: 20 هرتز – 20 کیلوهرتز
وزن: 11.6 اونس

دلایل خرید

  • کیفیت صدای خوب
  • جفت شدن آسان
  • تناسب راحت

دلایل اجتناب از خرید

  • سفارشی سازی محدود
  • به سختی می توان به تناسب خوبی دست یافت

سازندگان کنسول سوابق متفاوتی در تولید هدست های بازی دارند. گاهی اوقات قیمت آن‌ها بسیار بالاست، اما گاهی اوقات شما چیزی شبیه به هدست بی‌سیم Xbox دریافت می‌کنید. این هدست با کیفیت بالا، اتصال یکپارچه با کنسول های ایکس باکس و همچنین اتصال بلوتوث را برای کامپیوتر، تلفن هوشمند یا دستگاه پخش جریانی شما فراهم می کند. هدست بی‌سیم ایکس‌باکس پروفایل‌های تمیزی را هم برای صدای بازی و هم برای موسیقی ارائه می‌کند، و به جای تکیه بر شماره‌گیری‌های غیردقیق، کنترل‌های بصری درستی در گوش‌های گوش تعبیه شده است.

فقط توجه داشته باشید که هدست بی سیم ایکس باکس که یکی دیگر از بهترین هدست های گیمینگ بی سیم است تقریباً منحصراً برای کنسول های ایکس باکس بهینه شده است. هر بار که آن را راه‌اندازی می‌کنید، Xbox شما نیز راه‌اندازی می‌شود و برای برنامه‌های بهره‌وری ناخوشایند است. علاوه بر این، نمی‌توانید هدست را بعد از قرار دادن آن تنظیم کنید، به این معنی که تناسب مناسب شامل آزمون و خطا است. با این حال، دو نوع اتصال بی سیم به علاوه کیفیت صدای قوی، معامله خوبی است، به خصوص با کمتر از 100 دلار.

قیمت در سایت آمازون: 72.71 دلار

سایر هدست های گیمینگ بی سیم

7. Logitech G Pro X Wireless

بهترین هدست های گیمینگ بی سیم

مشخصات فنی

سازگاری: کامپیوتر، پلی استیشن، سوییچ
درایورها: 50 میلی متر
پاسخ فرکانسی: 20 هرتز – 20 کیلوهرتز
وزن: 13.1 اونس

دلایل خرید

  • صدای فوق العاده
  • میکروفون ظریف
  • سازگاری آسان بی سیم

دلایل اجتناب از خرید

  • خیلی به گوشی می چسبد
  • گران قیمت

مانند سایر فناوری‌ها، وقتی صحبت از بهترین هدست‌های گیمینگ بی‌سیم به میان می‌آید، اگر قصد این را دارید تا عملکرد عالیی را از این هدست ها ببینید، باید قیمت بالایی بپردازید. این درست است چه مدل‌های قدیمی‌تری مانند Corsair Virtuoso RGB Wireless SE یا این، Logitech G Pro X Wireless: یک هدست بهینه‌سازی شده برای کامپیوتر شخصی که عملکرد کافی برای بازی در مسابقات را ارائه می‌دهد. اگرچه گوش‌های هدست ممکن است کمی سفت شوند و خیلی به گوشی بچسبند، اما این تنها انتقاد عمده‌ای است که می‌توانم علیه این هدست، که پروفایل‌های صوتی قوی و ظریف و میکروفون شفافی ارائه می‌دهد، ارائه دهم.

جنس گوشی ها از مخمل هستند. کنترل ها بصری هستند. شاسی بادوام است با استفاده از نرم‌افزار Logitech G Hub، می‌توانید پروفایل‌های صوتی خود را سفارشی کنید یا از انواع پیش‌تنظیمات مفید برای بازی‌ها، فیلم‌ها و موسیقی استفاده کنید. حتی می توانید تنظیمات میکروفون خود را از طریق فیلتر صوتی آبی اجرا کنید و صدایی بی عیب و نقص در فرکانس های مختلف به شما ارائه می دهد. این هدست با PS5 و Switch (در حالت داک) نیز سازگار است، اما با تلفن های همراه سازگار نیست.

8. لاجیتک G733

بهترین هدست های گیمینگ بی سیم

مشخصات فنی

سازگاری: کامپیوتر، پلی استیشن، سوییچ
درایورها: 40 میلی متر
پاسخ فرکانسی: 20 هرتز – 20 کیلوهرتز
وزن: 9.8 اونس

دلایل خرید

  • گزینه های رنگی زیبا
  • عمر باتری طولان
  • صدای مناسب

دلایل اجتناب از خرید

  • تناسب نادقیق
  • میکروفون با طراحی عجیب

تنظیمات بازی گران هستند و به همین دلیل، گیمرها باید انتظار داشته باشند که خوب به نظر برسند. اگر هماهنگی رنگ نگران کننده است، لاجیتک G733 که گزینه بعدی بهترین هدست های گیمینگ بی سیم است را به عنوان یکی از بهترین هدست های بازی بی سیم برای اهداف خود در نظر بگیرید. این هدست شیک و ساده در چهار رنگ مختلف موجود است: مشکی، سفید، آبی و بنفش. همچنین شبیه یک هدست بازی سنتی نیست و به جای بیضی، گوش‌های گوش مستطیل گرد را انتخاب می‌کند. همچنین تعدادی نوار LED قابل برنامه ریزی روی هر گوشواره وجود دارد تا لوازم جانبی را رنگارنگ تر کند.

G733 مسلماً ویژگی سبک بودن را در اولویت قرار می‌دهد. هم موسیقی و هم بازی ها صدای خوبی دارند و باتری برای مدت زمان زیادی دوام می آورد – تقریباً 30 ساعت، اگر چراغ ها را خاموش کنید. با این حال، تناسب کامل نیست، و میکروفون به اندازه کافی به دهان شما نزدیک نمی شود تا کیفیت صدای ظریفی را ارائه دهد. همچنین اگر از عینک استفاده می کنید، حتماً چراغ ها را غیرفعال کنید، در غیر این صورت حواستان از بازی پرت خواهد شد.

9. Turtle Beach Elite Atlas Aero

بهترین هدست های گیمینگ بی سیم

مشخصات فنی

سازگاری: کامپیوتر، پلی استیشن، سوییچ
درایورها: 50 میلی متر
پاسخ فرکانسی: 20 هرتز – 20 کیلوهرتز
وزن: 13.8 اونس
  • تناسب راحت
  • بازی و صدای موسیقی فوق العاده
  • سازگار با بسیاری از سیستم ها

دلایل اجتناب از خرید

  • کنترل های شلوغ
  • می توان از چند پیش تنظیم دیگر استفاده کرد

Turtle Beach Elite Atlas Aero که گزینه بعدی بهترین هدست های گیمینگ بی سیم است تقریباً سه سال است که در بازار وجود دارد. موفقیت این هدست با توجه به تناسب راحت، گزینه های نرم افزاری گسترده و کیفیت صدای عالی آن تعجب آور نیست. به خصوص اگر روی کامپیوتر شخصی بازی می کنید، Elite Atlas Aero از بهترین صدای بازی در محدوده قیمتی خود بهره می برد. همچنین می‌توانید هدست را به PS5 یا سوئیچ متصل کنید.

تنها نقطه ضعف واقعی Elite Atlas Aero این است که کنترل‌های earcup آن کمی شلوغ می‌شوند، با تعداد زیادی صفحه و دکمه در فضای نسبتاً کمی. اما هنگامی که راه خود را در مورد رابط کاربری یاد گرفتید، می توانید منتظر اتصال ساده، عمر باتری طولانی و بالشتک بسیار سخاوتمندانه هم برای گوش و هم برای بالای سر خود باشید. اگر این مدل با نیازها یا محدوده قیمت شما مطابقت ندارد، انواع دیگری از Elite Atlas مانند Elite Atlas Pro سیمی وجود دارد.

10. HyperX Cloud Flight S

بهترین هدست های گیمینگ بی سیم

مشخصات فنی

سازگاری: کامپیوتر، پلی استیشن، سوییچ
درایورها: 50 میلی متر
پاسخ فرکانسی: 20 هرتز – 20 کیلوهرتز
وزن: 10.9 اونس

دلایل خرید

  • تناسب راحت
  • صدای خوب برای بازی و موسیقی
  • ویژگی های بی سیم راحت

دلایل اجتناب از خرید

  • شارژ بی سیم لمس
  • میکروفون ناسازگار

اگر می‌خواهید تجهیزات صوتی خود را در آینده مقاوم کنید، HyperX Cloud Flight S که گزینه نهم بهترین هدست های گیمینگ بی سیم است را در نظر بگیرید. در حالی که HyperX دارای تعداد انگشت شماری هدست بازی بی‌سیم خوب مانند Cloud II Wireless است، Cloud Flight S بدون شک عالیترین گزینه این مجموعه است. دلیلش این است که شارژ Qi دارد: چیزی که ما در بسیاری از لوازم جانبی بازی دیگر، به ویژه آنهایی که شما می پوشید، ندیده ایم. پس از اتمام باتری 30 ساعته، می‌توانید به سادگی گوشی گوش چپ را روی یک پد شارژ Qi قرار دهید و هدست بدون نیاز به پیدا کردن کابل برای آن شارژ می‌شود. این به ویژه در دستگاهی مفید است که به اندازه یک هدست بازی در روز آن را برمی دارید و می گذارید.

جدای از آن، Cloud Flight S راحتی و کیفیت صدایی را که از یک دستگاه جانبی HyperX انتظار دارید را ارائه می دهد و تنها 10 دلار بیشتر از بسیاری از رقبای خود قیمت دارد. مسلماً میکروفون عالی نیست، اما اگر به هر حال بازی‌های تک نفره را ترجیح می‌دهید، این یک نقطه ضعف نیست.

11. Turtle Beach Stealth 700 Gen 2

بهترین هدست های گیمینگ بی سیم

مشخصات فنی

سازگاری: کامپیوتر، پلی استیشن، سوییچ
درایورها: 50 میلی متر
پاسخ فرکانسی: 20 هرتز – 20 کیلوهرتز
وزن: 10.0 اونس

دلایل خرید

  • کیفیت صدای خوب
  • دو نوع اتصال بی سیم
  • میکروفون عالی

دلایل اجتناب از خرید

  • تناسب تنگ
  • سطوح صدای متناقض

اگر یک هدست کنسول بی‌معنی می‌خواهید که به عنوان لوازم جانبی موبایل نیز عمل کند، Turtle Beach Stealth 700 Gen 2 یک گزینه خوب است. این هدست در دو نوع PS5 یا Xbox Series X عرضه می شود و همچنین دارای اتصال بلوتوث برای جفت شدن کامپیوتر و موبایل است. این میکروفون مخصوصاً برای بازی های چند نفره مفید است، زیرا میکروفون شفاف است و زمانی که از آن استفاده نمی شود به راحتی جمع می شود.

حقیقتاً، Stealth 700 کمی سفت به نظر می‌رسد، اما با کیفیت صدای خوب هم برای بازی ها و هم برای موسیقی، و همچنین 20 ساعت عمر باتری و برخی گزینه های سفارشی سازی مفید، ارزش نگاه کردن از طرف علاقه مندان به کنسول را دارد. Stealth 700 به سختی به اندازه هدست‌ها شیک است، اما اگر بتوانید از آن استفاده کنید، همه ویژگی‌هایی را که یک مسابقه چندنفره خوب نیاز دارد، ارائه می‌کند.

بهترین هدست گیمینگ بی سیم برای کامپیوتر

بهترین هدست های گیمینگ بی سیم

مشخصات فنی

سازگاری: PC، PS4، PS5
درایورها: 50 میلی متر
پاسخ فرکانسی: 15 هرتز – 21 کیلوهرتز
وزن: 11.8 اونس
  • عمر باتری باورنکردن
  • صدای عال
  • تناسب راحت

دلایل اجتناب از خرید

  • نرم افزار پیچیده
  • با ایکس باکس، تلویزیون، گوشی های هوشمند کار نمی کند

هدست HyperX Cloud Alpha Wireless که گزینه نهایی بهترین هدست های گیمینگ بی سیم است بادوام‌ترین هدست در کل این لیست است. در حالی که اکثر هدست های بازی بین 20 تا 40 ساعت عمر باتری دارند، Cloud Alpha Wireless می تواند 300 ساعت بین شارژها کار کند. این اشتباه تایپی نیست. باتری آن واقعا می تواند صدها ساعت دوام بیاورد. حتی اختصاصی ترین گیمر هم نمی تواند این یکی را در یک هفته بپوشد.

البته عمر باتری به تنهایی برای به دست آوردن توصیه کافی نیست. Cloud Alpha Wireless همچنین به لطف درایورهای قدرتمند و صدای پیش فرض غنی، صدای بسیار خوبی ارائه می دهد. استفاده از آن برای ساعت‌ها راحت است و میکروفون قابل جابجایی آن برای چند نفره، چت ویدیویی یا هر چیز دیگری عالی عمل می‌کند. فقط هشدار داده شود که مجموعه نرم افزاری کامل نیست، بنابراین تنظیم گزینه های تساوی کمی سخت تر از آن چیزی است که باید باشد.

قیمت در سایت بست بای: 151.99 دلار

چگونه بهترین هدست گیمینگ بی سیم را برای خود انتخاب کنید

هنگام انتخاب بهترین هدست بازی بی سیم برای راه اندازی خود دو عامل اصلی وجود دارد: سیستم و قیمت. دانستن اینکه چه سیستمی (یا قصد خرید در آینده نزدیک) در اختیار دارید مهمترین بخش معادله است. کنسول های ایکس باکس یک پروتکل بی سیم اختصاصی دارند که با کامپیوترهای شخصی یا سیستم های پلی استیشن به خوبی اجرا نمی شود. از طرف دیگر، هر هدستی که یک دانگل کامپیوتر شخصی ارائه می کند باید روی PS5 نیز کار کند – و معمولاً سوئیچ داک شده.

قیمت نگرانی دیگر است. در حالی که هدست های گیمینگ می توانند به 300 دلار هم برسند، قیمت اکثر هدست های این لیست بین 100 تا 200 دلار است. اگر به محدوده قیمت 100 دلار نگاه می کنید، انتظار برخی قیمت های  خوب در ساخت یا کیفیت صدا را داشته باشید. در امتیاز 200 دلار، انتظار درجه ای از تخصص را داشته باشید. به نظر می رسد نقطه شیرین گجت های همه منظوره حدود 150 دلار باشد. در حالی که می توان کمتر از 100 دلار خرج کرد، اکثر هدست های بی سیم در این رنج قیمت ارزش آن را ندارند.

چگونه هدست های گیمینگ بی سیم را آزمایش می کنیم

ما هدست های بازی بی سیم و هدست های بازی سیمی را به همین ترتیب آزمایش می کنیم. ابتدا، ما ارزیابی می کنیم که اتصال هدست به یک سیستم هدف چقدر آسان است و هرگونه بی نظمی در فرآیند جفت شدن را یادداشت می کنیم. سپس، بازی‌ های مختلف را انجام می‌دهیم، برنامه‌ های تلویزیونی و فیلم‌ها را تماشا می‌کنیم و به موسیقی از ژانرهای مختلف گوش می‌دهیم. در حالی که عملکرد بازی در اینجا مهمترین کیفیت است، هدستی که بیش از 100 دلار قیمت دارد باید بتواند فیلم، موسیقی و تلویزیون را نیز حداقل برای استفاده روزمره به خوبی اداره کند.

راحتی معیار بزرگ دیگری برای موفقیت است، اگرچه این یک ارزیابی بسیار ذهنی است. به این ترتیب، کارکنان Tom’s Guide معمولاً سعی می‌کنند یک هدست را به حداقل یک همکار دیگر بدهند و نظر آنها را در مورد این گجت دریافت کنند. اغلب اوقات، نویسندگان هدست‌ها را کارآمد یا ناکارآمد می‌دانند، اما وقتی اینطور نیست، یادداشت می‌کنیم.

منبع: TOMSGUIDE.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید