بهترین کرومبوک های دانشجویی 2023, راهنمای خرید

بهترین کرومبوک های دانشجویی 2023

بهترین کرومبوک های دانشجویی جایگزین‌ های مقرون به صرفه‌ای برای بهترین لپ تاپ های ویندوز و  بهترین مک بوک ها هم برای دانشجویان و هم برای کسانی که در آموزش کار می‌کنند هستند.

بهترین کرومبوک های دانشجویی 2023, راهنمای خرید

علاوه بر مقرون به صرفه بودن، عمر باتری قوی یکی دیگر از ویژگی های ارائه شده توسط اکثر کرومبوک ها است. این برای دانشجویان مفید است، به خصوص که با یک بار شارژ معمولاً می‌توانید یک روز کامل کلاس‌های مدرسه یا کالج را پشت سر بگذارید. برخی حتی دارای صفحه نمایش لمسی یا قابلیت تا کردن صفحه نمایش به حالت تبلت هستند که به آنها تطبیق پذیری بیشتری می دهد.

و همانطور که در بالا ذکر شد، کرومبوک ها قیمت مقرون به صرفه ای دارند. در حالی که حتی مبتدی‌ترین مک‌ بوک‌ ها حدود 900 دلار به فروش می‌رسند، یک کرومبوک متوسط ​​می‌تواند تا 300 دلار قیمت داشته باشد. بعلاوه، برای دانشجویان سال یالایی با درآمد یا حتی معلمان، گزینه‌های برتر در محدوده 500 تا 700 دلار وجود دارد.

در زیر، تعدادی از بهترین کرومبوک های دانشجویی را که می‌توانید خریداری کنید، فهرست کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ معماری و مناسب رندرینگ کارهای گرافیکی 2023 مرداد 1402

بهترین کرومبوک های دانشجویی که می‌توانید امروز خریداری کنید

1.سامسونگ کرومبوک 4

بهترین کرومبوک مقرون به صرفه برای دانش آموزان
بهترین کرومبوک های دانشجویی 2023

مشخصات فنی

CPU: اینتل Celeron N4000
رم: 4 گیگابایت
فضای ذخیره سازی: 32 گیگابایت
صفحه نمایش: 11.6 اینچی، 1366 در 768 پیکسل
ابعاد: 11.3*8*0.7 اینچ
وزن: 2.6 پوند

دلایل خرید

  • عمر باتری طولانی
  • نازک تر و سبک تر از رقبا
  • عملکرد مناسب

دلایل اجتناب از خرید

  • کم نور صفحه نمایش بدون لمس
  • صدای متوسط

بهترین کرومبوک دانشجویی برای کسانی که بودجه کمی دارند، سامسونگ کرومبوک 4 است واقعاً با عمر باتری خود تحت تأثیر قرار می دهد. این لپ تاپ با یک بار شارژ بیش از 10 ساعت و نیم وب گردی کرد. رویه آلومینیومی کرومبوک 4، آن را مانند یک کامپیوتر بسیار گران‌تر به نظر می‌رساند – اگرچه پایه پلاستیکی دارد. عملکرد این کرومبوک یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته است که انجام چند وظیفه‌ای بسیار سریع‌تر از آنچه در این قیمت انتظار می‌ رفت را امکان‌پذیر می‌ کند.

کرومبوک 4 همچنین سبک‌ تر و باریک‌ تر از کرومبوک‌ های 11.6 اینچی رقیب است، اگرچه آرزو می‌کنیم نمایشگر آن از ورودی لمسی پشتیبانی کند. صفحه نمایش آن کارایی قابل قبولی را ارائه می دهد، اما انتظار نداشته باشید هنگام تماشای فیلم یا گشت زدن در یوتیوب، رنگ‌ها یا جزئیات زیادی را مشاهده کنید. بلندگوها مشکلی ندارند، اما ممکن است بخواهید هدفون خود را تهیه کنید.

برای دانشجویانی که بودجه محدودی دارند، این کرومبوک چیزهای زیادی را با قیمت نسبتاً کمی ارائه می‌کند. این برای یادگیری در خانه ایده‌آل است، در حالی که برخی از ویژگی‌ها را نیز ارائه می‌دهد که می‌توانید پس از اتمام کارتان از آنها استفاده کنید.

قیمت در سایت آمازون: 104.88 دلار

2. لنوو کرومبوک Duet

بهترین کرومبوک 2 در 1 مقرون به صرفه
بهترین کرومبوک های دانشجویی 2023

مشخصات فنی

پردازنده مرکزی: 2.0 گیگاهرتز هشت هسته ای MediaTek Helio P60T
رم: 4 گیگابایت
فضای ذخیره سازی: 64 گیگابایت eMMC، 128 گیگابایت eMMC
صفحه نمایش: 10.1 اینچ، 1920 در 1200 پیکسل
ابعاد: 9.64 × 6.66 × 0.71 اینچ (پایه دار)
وزن: 2 پوند

دلایل خرید

  • عمر باتری طولانی
  • صفحه نمایش عالی نسبت به قیمتش
  • مقرون به صرفه، به علاوه صفحه کلید گنجانده شده است

دلایل اجتناب از خرید

  • صفحه کلید برای دست های کوچک بهترین است
  • لولا می تواند قوی تر باشد

دومین گزینه بهترین کرومبوک دانشجویی لنوو کرومبوک دوئت است. گاهی اوقات، شگفت انگیز است که چقدر می توانید با 300 دلار یا کمتر دریافت کنید. برای مثال لنوو Chromebook Duet یک کروم بوک 2 در 1 است که چیزی را ارائه می دهد که سرفیس های مایکروسافت و آی پدهای اپل نمی توانند ارائه دهند: یک صفحه کلید همراه. نه تنها این ویژگی را دریافت می کنید، بلکه صفحه نمایش تبلت کرومبوک دوئت به خودی خود عالی است، با مقدار شگفت انگیزی از خروجی رنگ و وضوح واضح 1920 در 1200 پیکسل. این بسیار خوب است که جایزه بهترین لپ تاپ ارزان قیمت را در جوایز راهنمای Tom’s Guide 2021 دریافت کرد .

صفحه‌کلید کرومبوک دوئت قطعاً کمی سفت است، اما با این قیمت، هر صفحه‌کلید شگفت‌انگیز است. کرومبوک Duet که شرایط را حتی بهتر می‌کند، بهینه‌ سازی‌ های تبلت ChromeOS را ارائه می‌کند که مدت‌ هاست برای بهره‌ گیری از تمام فضای صفحه نمایش آن زمان مانده است. علاوه بر همه اینها؟ در تست باتری ما 12 ساعت و 47 دقیقه، نزدیک به 13 ساعت دوام آورد.

3. سامسونگ گلکسی کرومبوک 2

بهترین کرومبوک ممتاز برای دانشجویان
بهترین کرومبوک های دانشجویی 2023

مشخصات فنی

CPU: Intel Celeron | پردازنده های Core i3
رم: 4 گیگابایت، 8 گیگابایت
فضای ذخیره سازی: 64 گیگابایت، 128 گیگابایت
صفحه نمایش: 13.3 اینچی QLED (1080p)
ابعاد: 12*8*0.6 اینچ
وزن: 2.7 پوند

دلایل خرید

  • طراحی زیبا
  • صفحه نمایش QLED زیبا
  • عمر باتری بهبود یافته است

دلایل اجتناب از خرید

  • صفحه کلید می تواند بهتر باشد
  • ورودی صفحه لمسی ممکن است متناقض باشد

گزینه سوم بهترین کرومبوک دانشجویی سامسونگ گلکسی کرومبوک 2 است. حذف صفحه نمایش 4K سامسونگ گلکسی کرومبوک احتمالا بهترین کاری بود که سامسونگ می توانست انجام دهد تا این کرومبوک را محبوب کند. اکنون حتی برای دانشجویان مقرون به صرفه‌تر است، اما همچنان دارای صفحه نمایش QLED عالی و عمر باتری طولانی‌تر است – 7 ساعت 50 دقیقه در مقایسه با نسل قبلی 5 ساعت و 55 دقیقه. همچنین صدای عالی خواهد داشت، به علاوه پیکربندی Core i3 آن سرعت زیادی را برای سیستم عامل کروم فراهم می کند.

ما از سفر عمودی در صفحه کلید آن که کمی سطحی است راضی نبودیم. این یک منحنی یادگیری خفیف ایجاد می کند که در طول زمان با آن سازگار خواهید شد. به علاوه، گلکسی کرومبوک 2 با قیمت 399 دلار (Celeron) یا 549 دلار (Core i3) ارزش بسیار خوبی دارد. ما آنقدر آن را دوست داریم که در جوایز راهنمای Tom’s Guide 2021 بهترین کرومبوک را به آن اهدا کردیم.

قیمت در سایت آمازون: 328.09 دلار

4. ایسر کرومبوک Spin 713

بهترین کروم بوک دانشجویی 2 در 1

بهترین کرومبوک های دانشجویی 2023

مشخصات فنی

صفحه نمایش: 13.5 اینچی، 2256×1504
CPU: اینتل Core i5-10210U
پردازنده گرافیکی: Intel UHD
رم: 8 گیگابایت
فضای ذخیره سازی: 128 گیگابایت SSD
اندازه: 11.8*9.3*0.7 اینچ
وزن: 3.0 پوند

دلایل خرید

  • عمر باتری عالی
  • صفحه نمایش روشن و رنگارنگ
  • عملکرد شگفت انگیز

دلایل اجتناب از

  • بلندگوهای متوسط
  • صفحه کلید در اندازه کوچک

گزینه چهارم بهترین کرومبوک دانشجویی ایسر کرومبوک اسپین 713 است. هنگام خرید یک کرومبوک دانشجویی عالی، باید به دنبال دستگاهی باشید که مقرون به صرفه باشد، عملکرد خوب، طراحی شیک و استقامت ارائه دهد. ایسر کرومبوک Spin 713 این ترکیب را میخکوب می کند.

این تا حدی به دلیل CPU Intel Core i5-10210U آن است که سرعت بسیار زیادی را برای سیستم عامل کروم فراهم می کند (هر چیزی بیش از این بیش از حد است) و 8 گیگابایت رم برای مدیریت تمام تب های کروم که می توانید در آن استفاده کنید.

به علاوه، صفحه نمایش 2256 در 1504 پیکسل آن، خروجی تصویر روشن و عالیی را ارائه می دهد. علاوه بر این، در تست باتری مبتنی بر وبگردی ما، 11 ساعت و 54 دقیقه دوام آورد. تنها مشکل مهمی که می‌توانید با Spin 713 داشته باشید این است که اندازه آن باعث می‌شود آن را کمتر از سایر گزینه‌ها قابل حمل باشد. مسلماً این مشکل برای همه لپ‌تاپ‌های 13 اینچی است.

5. ایسر کرومبوک Spin 311

بهترین کرومبوک برای نوشتن در حال حرکت
بهترین کروم‌بوک‌ها: بررسی Acer Chromebook Spin 311

مشخصات فنی

سی پی یو: 2.0 گیگاهرتز هشت هسته ای مدیاتک MT8183
گرافیک: ARM Mali-G72 MP3
صفحه نمایش: 11.6 اینچ، 1366 x 768
حافظه: 4 گیگابایت
فضای ذخیره سازی: 32 گیگابایت eMMC، 64 گیگابایت eMMC
اندازه: 11.7*8.1*0.74  اینچ
وزن: 2.65 پوند
پورت ها: USB-C، USB-A
وای فای: IEEE 802.11ac

دلایل خرید

  • عمر باتری عالی
  • کیبورد استثنایی
  • صفحه نمایش سخت گوریلا گلس

دلایل اجتناب از خرید

  • صفحه نمایش کم نور و با وضوح پایین
  • بدون پورت USB 3.0 Type-A

عمر باتری عالی و صفحه کلید عالی ایسر کرومبوک Spin 311 به آن کمک می کند تا در زمینه کرومبوک دانشجویی مملو از گزینه های کوچک و مقرون به صرفه، متمایز شود. این به اندازه کافی خوب است که در جوایز راهنمای Tom’s Guide 2021 توصیه ای برای بهترین لپ تاپ ارزان قیمت دریافت کنید . در حال حاضر فقط 199 دلار در آمازون است .

با مسافت 1.6 میلی‌متری، کلیدهای Spin 311 برای تایپ طولانی‌ مدت به طرز شگفت‌ آوری راحت هستند و باتری در آزمایش‌های ما به مدت 12 ساعت در حالت نگه‌داشتن قرار می‌گیرد و این گزینه را برای دانشجویانی که می‌خواهند نوشتن را در حین کار انجام دهند، انتخابی عالی می‌کند. حرکت.

فقط انتظار یک صفحه نمایش عالی را نداشته باشید، زیرا صفحه نمایش 11.6 اینچی ایسر کرومبوک Spin 311 با وضوح 1366*768 تمایل دارد تا ویدیوها را تمیز و کم نور نشان دهد.

چرا یک کرومبوک انتخاب کنیم؟

همانطور که در بالا گفتیم، کرومبوک ها به دلیل تطبیق پذیری، سهولت استفاده و مقرون به صرفه بودن، لپ تاپ های ایده آلی را برای دانشجویان ایجاد می کنند. این نکته آخر برای کسانی که بودجه دارند بسیار مهم است زیرا اغلب اوقات می‌توانید کرومبوک هایی با قیمت کمتر از 100 دلار پیدا کنید.

اکثریت قریب به اتفاق کرومبوک ها دارای مجموعه ویژگی های مشابهی هستند. همه از سیستم عامل کروم گوگل استفاده می کنند که در مقایسه با ویندوز یا macOS سبک وزن و استفاده آسان تر است. کرومبوک‌ ها به اندازه رقبا قدرتمند نیستند، اما با تطبیق‌پذیری خود این مشکل را جبران می‌کنند. به لطف ادغام Google Play Store، آنها می توانند برنامه های مختلفی را اجرا کنند و برای کسانی که همیشه آنلاین هستند ایده آل هستند.

تقریباً هر کاری که در کرومبوک انجام می‌دهید، خارج از استفاده از برنامه‌های غیر بومی، در پنجره Chrome اتفاق می‌افتد. بنابراین اگرچه آنها ماشین های مناسبی برای کاربران نرم افزارهای سنگین نیستند، اما برای تحقیق، نوشتن و ارائه بسیار مفید هستند.

منبع: TOMSGUIDE.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید