بهترین لپ تاپ های ام اس آی MSI در سال 2022 کدام است

بهترین لپ تاپ MSI

بهترین لپ تاپ های MSI در سال 2022 ، بهترین لپ تاپ ام اس آی برای گیمینگ ، برنامه نویسی ، بازی و کارهای گرافیکی و روزمره کدام است؟ اگر قبلاً در جستجوی لپ تاپ گیمینگ بوده اید، بدون شک در مورد MSI شنیده شده است. این شرکت سخت افزارهای بازی بسیار شناخته شده ای از جمله لپ تاپ، دسکتاپ و قطعات رایانه شخصی می سازد. اما فراتر از بازی، این شرکت روی گسترش دامنه خود سرمایه‌گذاری کرده است و اکنون برخی لپ‌تاپ‌های عالی را برای سازندگان ارائه می‌کند. و به طور کلی برای کاربران تجاری. اگر از طرفداران این برند هستید اما کاملاً مطمئن نیستید که کدام مدل برای شما مناسب است، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. ما بهترین لپ‌تاپ‌های MSI را گردآوری کرده‌ایم، چه به دنبال بازی باشید و چه به دنبال انجام برخی کارهای مرتبط با کار باشید.

البته، MSI بیش از هر چیز هنوز یک برند بازی است، بنابراین تمرکز ما روی این لیست اینجاست. اما اگر می‌خواهید کارتان را نیز انجام دهید، گزینه‌های عالی وجود دارد، بنابراین ما برخی از آن‌هایی که در زیر فهرست شده‌اند را داریم. بدون مقدمه، بیایید مستقیم به آن بپردازیم.

بهترین لپ تاپ ام اس آی MSI

بهترین لپ تاپ کلی: MSI Raider GE66

تصویر ویژگی MSI GE66 Raider

اگر به دنبال یک دستگاه بازی سطح بالا هستید که گران قیمت نباشد و شانس قابل حمل بودن را کاملاً از بین نبرد، MSI Raider GE66 احتمالاً بهترین گزینه شما است. این لپ‌تاپ هنوز هم یک لپ‌تاپ هیولایی است و دارای پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل Core تا Core i9-12900HK و Nvidia GeForce RTX 3080 Ti برای مجموع توان 195 وات است. یک مدل قدرتمندتر GE66HX نیز وجود دارد، اما اگر نمی‌خواهید چیزی فوراً از طریق باتری بسوزد، همچنان بهترین تعادل برای اکثر افراد است. همچنین دارای حداکثر 32 گیگابایت رم DDR5 با فرکانس 4800 مگاهرتز و یک ترابایت SSD است که می‌توانید بعداً آن را ارتقا دهید.

این صفحه نمایش بسیار عالی نیز دارد، با چند گزینه برای انتخاب. این پنل 15.6 اینچی دارای رزولوشن Full HD با نرخ رفرش 360 هرتز، رزولوشن Quad HD با نرخ نوسازی 165 هرتز یا 240 هرتز، یا پنل فوق العاده Ultra HD با نرخ تازه سازی 120 هرتز است. به این ترتیب، می‌توانید کیفیت و صافی تصویر را به دلخواه خود متعادل کنید، اگرچه می‌گوییم یکی از مدل‌های Quad HD ممکن است کامل‌ترین گزینه از نظر ارائه تصاویری فوق‌العاده بدون مصرف منابع زیاد باشد. علاوه بر این، یک وب‌کم فول اچ‌دی در بالای صفحه نمایش وجود دارد که اغلب در لپ‌تاپ‌های بازی نادیده گرفته می‌شود. با این حال، در اینجا هیچ پشتیبانی از ویندوز Hello وجود ندارد.

در مورد پورت‌ها، این چیزی است که لپ‌تاپ‌های بازی در آن بسیار خوب هستند و این نیز از این قاعده مستثنی نیست. MSI Raider GE66 دارای یک پورت Thunderbolt 4، یک پورت USB-C معمولی، سه پورت پورت های USB نوع A، HDMI 2.1، Mini DisplayPort 1.4، RJ45 Ethernet، یک جک صوتی ترکیبی، و یک کارت خوان SD با اندازه کامل.

از نظر طراحی، نورپردازی RGB در اینجا با یک نوار نوری بزرگ در جلوی لپ‌تاپ تمرکز زیادی دارد، بنابراین می‌توانید مطمئن شوید که در معرض دید عموم قرار می‌گیرید. صفحه کلید نیز دارای نور پس زمینه RGB است. با کمال تعجب، همه اینها در یک شاسی با وزن 5.25 پوند ارائه می شود که بسیار سبک نیست، اما قطعا هنوز تا حدودی قابل حمل است. این بخشی از دلیل این است که این یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های MSI است که می‌توانید در حال حاضر بخرید، که تعادل بسیار خوبی از عملکرد، قابلیت حمل و (بسته به پیکربندی)، قیمت دارد.

MSI Raider GE66

    MSI Raider GE66 ترکیبی فوق‌العاده از عملکرد و قابل حمل بودن را با برخی امکانات اضافی مانند نورپردازی RGB ارائه می‌دهد.

بهترین لپ تاپ بازی سبک وزن: MSI Stealth 15M

اگر می‌خواهید کمی قابلیت حمل بیشتر در لپ‌تاپ خود داشته باشید، MSI Stealth 15M یک گزینه فوق‌العاده است که می‌تواند تا زمان انجام برخی بازی‌های جدی انجام شود. این لپ تاپ با پردازنده اینتل Core i7-1260P، با TDP 28 وات و 12 هسته ارائه می شود که عملکرد بسیار خوبی را برای بازی در حال حرکت ارائه می دهد. این با یک پردازنده گرافیکی لپ تاپ Nvidia GeForce RTX 3060 جفت شده است، که می تواند اکثر بازی های مدرن را بدون مشکل انجام دهد (اگرچه ممکن است لازم باشد برخی از تنظیمات را اینجا و آنجا کم کنید). علاوه بر این، حداکثر 32 گیگابایت رم DDR4 و یک ترابایت SSD تجربه بسیار خوبی را در سراسر صفحه تضمین می‌کند.

اگر بعد از دیدن لپ‌تاپ بالا خیلی چشمگیر نیست، اینجاست که واقعاً جالب می‌شود. برخلاف Raider GE66، این لپ‌تاپ در واقع قابل حمل است و تنها 3.73 پوند وزن دارد. به عنوان مثال، اگر دانش آموزی هستید که دوست دارید بازی کنید، این یک ماشین عالی است که هنوز می توانید آن را به مدرسه ببرید و بعد از رسیدن به خانه با آن بازی کنید. همچنین از نظر طراحی بسیار کم‌رنگ‌تر است، اگرچه همچنان نور RGB جالبی روی صفحه‌کلید و لوگوی MSI با نور پس‌زمینه روی درب آن وجود دارد.

نمایشگر در اینجا کمی رام تر است، اما برای لپ تاپ هایی با این مشخصات قطعا منطقی است. شما یک پنل 15.6 اینچی Full HD با نرخ تازه سازی 144 هرتز دریافت می کنید که کار را در GPU کمی آسان می کند تا بتوانید بازی ها را در تنظیمات بالاتر اجرا کنید و همچنان نرخ فریم بسیار بالایی داشته باشید. همچنین به شما کمک می کند تا در زمانی که نیاز به انجام کار دور از پریز دارید مقداری انرژی صرفه جویی کنید، بنابراین می توانید کمی کمتر نگران عمر باتری باشید. وبکم تنها 720p وضوح دارد، که قابل استفاده است، اما مایه تاسف است.

درمورد پورت‌ها، این اندازه کوچکتر به این معنی است که عرضه محدودتری دریافت می‌کنید، اما همچنان انتخاب خوبی دارید، از جمله دو درگاه USB Type-C (یکی با DisplayPort)، دو درگاه USB Type-A، HDMI 2.1، و جک هدفون این یک راه‌اندازی کاملاً محکم برای لپ‌تاپ‌هایی با این اندازه است، اگرچه فقدان Thunderbolt کمی تاسف‌آور است.

در حالی که این لپ‌تاپ برای پرمصرف‌ترین کاربران در نظر گرفته نشده است، اما MSI Stealth 15M لپ‌تاپ فوق‌العاده‌ای است که می‌تواند بازی را به خوبی انجام دهد و در عین حال بسیار قابل حمل است، و مطمئناً یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های MSI بسته به نیاز شما است.

MSI Stealth 15M

بهترین جایگزین دسکتاپ: MSI Titan GT77

” alt=”بهترین لپ تاپ MSI ام اس آی” width=”900″ height=”475″ data-src=”https ://www.xda-developers.com/files/2022/06/MSI-GT77-Titan-2-1024×683.jpg” data-srcset=”https://www.xda-developers.com/files/2022/06/MSI-G T77-Titan-2-1024×683.jpg 1024w، https://www.xda-developers.com/files/2022/06/MSI-GT77-Titan-2-300×200.jpg 300w، https://www.xda- developers.com/files/2022/06/MSI-GT77-Titan-2-768×512.jpg 768w, https://www.xda-developers.com/files/2022/06/MSI-GT77-Titan-2.jpg 1200w” data-sizes=”(max-width: 900px) 100vw, 900px” />

اگر پول زیادی برای دور ریختن دارید و می خواهید حداکثر قدرتی را که می توانید در یک بسته قابل حمل به دست آورید، داشته باشید، MSI Titan GT77 تقریبا بی رقیب است. این هیولای لپ‌تاپ دارای پردازنده Core i9-12900HX اینتل است- پردازنده‌ای با 16 هسته و 24 رشته به‌علاوه 55 وات TDP (اگرچه در صورت نیاز می‌تواند تا 150 وات استفاده کند). این مقدار قدرت دیوانه‌وار با یک پردازنده گرافیکی لپ‌تاپ Nvidia GeForce RTX 3080 Ti ترکیب می‌شود که می‌تواند به تنهایی از توان عظیم 175 وات استفاده کند، بنابراین می‌توانید بدون هیچ مشکلی در همه بازی‌ها بی‌نظیر باشید. CPU و GPU در مجموع می توانند تا 250 وات برق مصرف کنند. برای احمقانه‌تر شدن، همچنین می‌توانید تا 128 گیگابایت رم و 4 ترابایت حافظه SSD با فضای بیشتری داشته باشید، بنابراین هیچ چیز در اینجا کم نیست.

صفحه نمایش در اینجا نیز به همین شکل دیوانه کننده است، یک پنل 17.3 اینچی 4K با نرخ رفرش 120 هرتز. این صفحه نمایش سختی است، اما قدرت دیوانه کننده داخل این لپ تاپ تضمین می کند که حداقل برخی از بازی های شما با آن وضوح و نرخ فریم اجرا می شوند، به خصوص عناوین سبک تر ورزش های الکترونیکی. صفحه همچنین 100٪ DCI-P3 را پوشش می دهد، بنابراین اگر می خواهید به تولید محتوا تغییر دهید، این نیز قابل انجام است.

پورت‌ها نیز هر چیزی هستند که می‌خواهید، از جمله دو درگاه Thunderbolt 4، سه درگاه USB Type-A، HDMI 2.1، Mini DisplayPort، RJ45 Ethernet، جک هدفون و یک کارت‌خوان SD با اندازه کامل. این اتصال بسیار زیاد است.

همه اینها یک ماشین بسیار سنگین را ایجاد می کند، اما این لپ تاپ بیش از هر چیز دیگری قدرت دارد. وزن آن 6.82 پوند است، بنابراین نمی‌توانید آن را همه جا حمل کنید، و تقریباً در هر ابعادی بزرگ است. اگر به نورپردازی RGB علاقه دارید، صفحه کلید دارای نورپردازی RGB برای هر کلید و یک نوار نوری رنگارنگ در دریچه خروجی اگزوز در پشت است.

این مطمئناً یک لپ‌تاپ برای همه نیست، اما اگر می‌خواهید بیشترین قدرت را داشته باشید، این بهترین لپ‌تاپ MSI است. فقط برای آن به پول زیادی نیاز دارید.

بهترین لپ تاپ بازی مقرون به صرفه: MSI Sword 15

” alt=”نمای زاویه‌دار عقب MSI Sword 15 روی پس‌زمینه گرادیان قرمز” width=”900″ height=”600″ data-src=”https://www. xda-developers.com/files/2022/10/MSI-Sword-15-1024×683.jpg” data-sizes=”(max-width: 900px) 100vw, 900px” />

اگر لپ‌تاپی می‌خواهید که بتواند بدون صرف هزینه زیادی از پس انجام برخی بازی‌ها برآید، MSI Sword 15 ممکن است انتخاب مناسبی برای شما باشد. اگرچه واضح است که این لپ‌تاپ قدرتمندترین دستگاه موجود نیست، این لپ‌تاپ همچنان از یک اینتل Core i5-12450H با هشت هسته و 12 رشته کار می‌کند، به‌علاوه دارای Nvidia GeForce RTX 3050 با حداکثر توان 60 وات است، بنابراین همچنان می‌تواند مدرن‌ترین ها را مدیریت کند. بازی ها تا زمانی که مایل به تغییر برخی تنظیمات اینجا و آنجا هستید. همچنین اگر عناوین قدیمی‌تر یا بازی‌های ورزشی الکترونیکی را انجام دهید که از نظر منابع سبک‌تر هستند، عالی است. این مدل همچنین شامل 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت SSD می‌شود، اگرچه می‌توانید بعداً با توجه به بودجه خود آن را ارتقا دهید.

البته، صفحه نمایش در قسمت اصلی نیز کمی بیشتر است، یک پنل 15.6 اینچی با وضوح Full HD و نرخ تجدید 144 هرتز، اما با توجه به این مشخصات منطقی است. با توجه به GPU در اینجا، به هیچ وجه نمی‌توانید از نمایشگر واضح‌تر یا سریع‌تر نهایت استفاده را ببرید. طبق معمول، وب‌کم یک قربانی معمولی است، بنابراین شما فقط یک دوربین 720p در اینجا دریافت می‌کنید، اما به سرعت کار می‌کند.

علاوه بر مقرون به صرفه بودن، MSI Sword 15 نیز از بقیه خط تولید متمایز است، زیرا شاسی آن عمدتاً سفید است، کاری که MSI اغلب این کار را انجام نمی دهد. همچنین نورپردازی RGB ندارد، اگرچه صفحه‌کلید به رنگ آبی نور پس‌زمینه دارد که به طراحی کلی آن حس زیبایی می‌بخشد.

از نظر پورت، MSI Sword 15 دارای یک درگاه USB Type-C، سه درگاه USB Type-A، HDMI، RJ45 Ethernet و جک هدفون است. به اندازه لپ‌تاپ‌های گران‌تر چشمگیر نیست، اما شما هنوز هم پورت‌های زیادی در اینجا دارید و باید بتوانید همه دستگاه‌های جانبی خود را به خوبی وصل کنید. همه اینها در یک شاسی با وزن کمتر از 5 پوند ارائه می شود، بنابراین اگرچه این لپ تاپ قابل حمل ترین نیست، اما به طرز مسخره ای سنگین نیست، بنابراین همچنان می توانید آن را در سفرها با خود ببرید.

در مجموع، برای کاربرانی که بودجه کمی دارند، MSI Sword 15 احتمالاً بهترین لپ‌تاپ در خط تولید این شرکت است.

بهترین لپ تاپ تجاری: MSI Summit E14 Flip Evo

” alt=”MSI Summit E14 Flip Evo” width=” 900″ height=”600″ data-src=”https://www.xda-developers.com/files/2022/10/MSI-Summit-E14-Flip-Evo-1024×683.jpg” data-srcset=”https://www.xda-developers.com/files/2022/10/MSI-Summit-E14-Flip-Evo-1024×683.jpg 1024w, https://www.xda-developers.com/files/2022/10/MSI-Summit-E14-Flip-Evo-300×200.jpg 300w, https ://www.xda-developers.com/files/2022/10/MSI-Summit-E14-Flip-Evo-768×512.jpg 768w, https://www.xda-developers.com/files/2022/10/MSI-Summit-E14-Flip-Evo.jpg 1200w” data-sizes=”(max-width: 900px) 100vw, 900px” />

با فاصله گرفتن از بازی، MSI همچنین دارای یک لپ تاپ تجاری بسیار عالی به شکل MSI Summit E14 Flip است. این یک دستگاه نازک و سبک است که تا یک Core i7-1260P اینتل با 12 هسته و 16 رشته کار می کند، که برای انجام انواع کارهای روزمره بدون عرق کردن کافی است. بعلاوه، شما تا 32 گیگابایت رم LPDDR5 و یک ترابایت NVMe SSD دریافت می‌کنید که به طور کلی یک لپ‌تاپ کار عالی را ایجاد می‌کند. و باتری نسبتاً بزرگی برای این نوع لپ‌تاپ دارد، بنابراین با شارژ نیز باید نسبتاً طولانی دوام بیاورد.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ از 10 تا 30 میلیون

همچنین در این مورد کمک کننده صفحه نمایش است، که یک پنل فوق العاده 14 اینچی با نسبت تصویر 16:10 و وضوح بسیار واضح “Quad HD+”، یعنی 2880 x 1800 است. این صفحه نمایش قابل تبدیل است، بنابراین صفحه نمایش می تواند 360 درجه بچرخید و می توانید از آن به عنوان تبلت استفاده کنید، به علاوه اگر ترجیح می دهید با آن تعامل داشته باشید، یک قلم MSI نیز در آن گنجانده شده است. علاوه بر این، پوشش 100 درصدی DCI-P3 نیز این لپ‌تاپ را به یک لپ‌تاپ عالی برای مصرف رسانه و تولید محتوای سبک تبدیل کرده است. یکی دیگر از ویژگی های برجسته وب کم Full HD با تشخیص چهره ویندوز Hello است.

بخشی از چیزی که این لپ‌تاپ را به یک لپ‌تاپ تجاری عالی تبدیل می‌کند، نازک و سبک بودن آن است، زیرا ماشینی است که تنها 3.61 پوند وزن دارد. همچنین دیدن یک طراحی بسیار تمیز بدون هیچ چیزی که این لپ تاپ را در محیط عمومی متمایز کند بسیار عالی است. بدون RGB یا لهجه های عجیب و غریب در اینجا، آن را به یک لپ تاپ کاری عالی تبدیل می کند.

درگاه‌ها نیز نسبتاً فراوان هستند، با دو اتصال Thunderbolt 4، یک درگاه USB Type-A، HDMI، جک هدفون و کارت‌خوان microSD گزینه‌های زیادی را برای اتصال وسایل جانبی به شما می‌دهند. برای کانورتیبلی با این اندازه، این یک راه‌اندازی بسیار عالی است.

ممکن است MSI هنوز به خاطر لپ‌تاپ‌های تجاری‌اش شناخته نشده باشد، اما این لپ‌تاپ قطعاً سزاوار شناسایی و خرید شما است.

بهترین لپ تاپ اصلی: MSI Modern 15

” alt=”بهترین لپ تاپ MSI ام اس آی” width=”900″ height=”600″ data-src=”https://www.xda-developers.com/files/2022/10/MSI-Modern-14-green-پس زمینه آبی-102 4×683.jpg” data-srcset=”https://www.xda-developers.com/files/2022/10/MSI-Modern-14-green-blue-background-1024×683.jpg 1024w, https://www.xda-developers.com/files/2022/10/MSI-Modern-14-green-blue- background-300×200.jpg 300w, https://www.xda-developers.com/files/2022/10/MSI-Modern-14-green-blue-background-768×512.jpg 768w, https://www.xda- developers.com/files/2022/10/MSI-Modern-14-green-blue-background.jpg 1200w” data-sizes=”(max-width: 900px) 100vw, 900px” />

اگر به دنبال چیزی ارزان‌تر برای زندگی روزمره هستید، MSI Modern 14 گزینه عالی دیگری برای کارهای مدرسه و سایر کارهای اساسی است. این مدل مجهز به پردازنده اینتل Core i5-123U با 10 هسته و 12 رشته است که قادر به مدیریت وبگردی، نوشتن اسناد و غیره بدون مشکل است. همچنین دارای 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت SSD است که برای اکثر دانشجویان نیز کافی است.

MSI Modern 14 همچنین دارای صفحه نمایش 14 اینچی با نسبت تصویر 16:9 است که برای این قیمت نسبتاً معمول است. رزولوشن فول اچ دی است که برای صفحه نمایشی با این اندازه نیز مناسب است. همه چیز باید برای یک کاربر معمولی بسیار واضح به نظر برسد و با این قیمت کاملاً قابل قبول است. یک قربانی ناگوار وب‌کم 720p است، اما با توجه به قیمت این دستگاه و اینکه وب‌کم‌ها همیشه یکی از اولین چیزهایی هستند که می‌توان به آن اشاره کرد، این همه تعجب‌آور نیست.

از نظر پورت‌ها، MSI Modern 14 همچنان دارای تنظیمات مناسبی است، با یک پورت USB Type-C، سه درگاه USB Type-A، HDMI، یک جک صوتی ترکیبی و یک کارت‌خوان microSD. قطعاً در اینجا تنوع خوبی خواهید داشت، اگرچه اکثر پورت‌های USB نسبتاً کند هستند. باز هم، مهم است که به یاد داشته باشید که این یک لپ تاپ نسبتا ارزان است، بنابراین این امتیازات بسیار منطقی است.

با وجود ارزان‌ترین لپ‌تاپ در این لیست، MSI Modern 14 سبک‌ترین لپ‌تاپ است و تنها 3.09 پوند وزن دارد، به این معنی که می‌توانید آن را به راحتی هر جایی ببرید. طراحی بسیار کم صدا و بدون هیچ رنگ یا لهجه ای دارد، بنابراین اگر لپ تاپ برای مدرسه می خواهید عالی است، به علاوه صفحه کلید با نور سفید نور پس زمینه دارد.

اگر به دنبال یک لپ‌تاپ برای دانش‌آموز جوان‌تری هستید که ممکن است به لپ‌تاپ سطح بالا نیاز نداشته باشد، یا اگر فقط می‌خواهید چیزی در خانه برای مرور گاه به گاه وب داشته باشید، این قطعاً یک انتخاب عالی است.

بهترین لپ تاپ برای سازندگان: MSI Creator Z16P

” alt=”نمای جلویی MSI Creator Z16P روی پس زمینه نارنجی و قرمز” width=”900″ height=”600″ data-src=”https://www.xda-developers.com/files/2022/10/MSI-Creato r-Z16P-orange-and-red-background-1024×683.jpg” data-srcset=”https://www.xda-developers.com/files/2022/10/MSI-Creator-Z16P-orange-and-red-background-1024×683.jpg 1024w, https://www.xda-developers.com/files/2022/10/MSI-Creator-Z16P-orange-and-red-background-300×200.jpg 300w، https://www.xda-developers.com/files/2022/10/MSI-Creator-Z16P-orange-and- red-background-768×512.jpg 768w, https://www.xda-developers.com/files/2022/10/MSI-Creator-Z16P-orange-and-red-background.jpg 1200w” data-sizes=”( حداکثر عرض: 900px) 100vw, 900px” />

متخصصان خلاق اغلب به قدرت یک لپ‌تاپ بازی نیاز دارند، اما در شاسی مناسب‌تر برای کار، و این دقیقاً همان چیزی است که با MSI Creator Z16P دریافت می‌کنید. این نسخه با کارایی بالا Creator Z16 دارای حداکثر پردازنده اینتل Core i9-12900H با 14 هسته است، به علاوه دارای پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3080 Ti است که می تواند تا 90 وات انرژی استفاده کند، ایده آل برای انواع تولید محتوا. حجم کاری، از ویرایش ویدیو گرفته تا رندر سه بعدی. شما همچنین تا 64 گیگابایت رم و 2 ترابایت حافظه SSD دریافت می‌کنید، بنابراین می‌تواند پروژه‌های زیادی را انجام دهد.

نمایشگر این یکی نیز فوق العاده است. این یک پنل 16 اینچی با نسبت تصویر 16:10 است و وضوح تصویر 2560 در 1600 بسیار واضح است، بنابراین برای بهره وری عالی است. همچنین 100٪ DCI-P3 را پوشش می دهد، همانطور که احتمالاً برای یک لپ تاپ سازنده انتظار دارید، و حتی از ورودی لمسی و قلم با استفاده از پروتکل MPP پشتیبانی می کند. همچنین شایان ذکر است که این لپ‌تاپ یکی از معدود لپ‌تاپ‌های موجود در لیست است که دارای چهار بلندگو برای صدای فراگیرتر است. در بالای صفحه نمایش، یک وب کم 1080p با پشتیبانی از ویندوز Hello نیز وجود دارد که دیدن آن نیز عالی است.

برای پورت‌ها، یک اتصال Thunderbolt 4، یک درگاه USB Type-C معمولی، یک پورت USB Type-A و یک جک هدفون دریافت می‌کنید. در اینجا چند حذف عجیب مانند HDMI وجود دارد، اما احتمالاً به این دلیل است که این لپ‌تاپ نسبت به مشخصاتی که دارد بسیار نازک است، بنابراین فضای سر زیادی برای پورت‌ها وجود ندارد. همچنان می‌توانید لوازم جانبی اصلی را از این طریق وصل کنید و در صورت نیاز، پورت‌های USB-C هر دو از خروجی نمایشگر پشتیبانی می‌کنند.

از نظر طراحی، MSI Creator Z16P لپ‌تاپ بسیار تمیزی است که به راحتی می‌تواند در هر محیط کاری جای بگیرد. ممکن است لوگوی MSI روی درب کمی خودنمایی کند، اما هیچ لهجه‌ای زیبا یا چراغ‌های RGB در اینجا وجود ندارد، بنابراین یک ماشین بسیار حرفه‌ای است. این قطعاً یکی از بهترین لپ‌تاپ‌هایی است که MSI برای سازندگان می‌سازد، اگرچه باید برای امتیاز داشتن یک لپ‌تاپ هزینه زیادی بپردازید.

بهترین ایستگاه کاری: MSI CreatorPro Z17

” alt=”بهترین لپ تاپ MSI ام اس آی” width=”900″ height=”475″ data-src=”https://www. xda-developers.com/files/2022/10/MSI-CreatorPro-Z17-1024×683.jpg” data-srcset=”https://www.xda-developers.com/files/2022/10/MSI-CreatorPro-Z17-1024×683.jpg 1024w، https://www.xda-developers.com/files/2022/10/MSI-CreatorPro-Z17-300×200.jpg 300w، https://www.xda-developers.com/files/2022/10/MSI-CreatorPro-Z17-768×512.jpg 768w، https://www.xda-developers.com/files/2022/10/MSI-CreatorPro-Z17.jpg 1200w” data-sizes=”(max-width: 900px) 100vw, 900px” />

در نهایت، اگر برای کارهای جدی تری در سطح ایستگاه کاری به ماشین نیاز دارید، MSI CreatorPro Z17 ممکن است برای شما مناسب باشد. این مدل از بسیاری جهات شبیه مدل فوق است، با این واقعیت که دارای پردازنده اینتل Core i9-12900H است، اما تفاوت اساسی در GPU دارد. این مدل توسط Nvidia RTX A5500، یک GPU حرفه ای که به طور خاص برای ایستگاه های کاری در نظر گرفته شده است، قدرت می گیرد. GPU می تواند تا 90 وات برق استفاده کند، که برای رسیدگی به بسیاری از بارهای کاری بدون مشکل کافی است. علاوه بر این، 64 گیگابایت رم و 2 ترابایت SSD ارائه می‌شود.

صفحه نمایش اینجا یک پانل بزرگ 17.3 اینچی است که بوم بسیار بزرگی را برای همه نوع کار ارائه می دهد. این دستگاه با وضوح +Quad HD (2560 x 1600) عرضه می‌شود، نرخ تازه‌سازی 165 هرتز دارد و 100 درصد DCI-P3 را پوشش می‌دهد، بنابراین دستگاهی عالی برای کارهای حساس به رنگ نیز است. همچنین از ورودی لمسی و قلم با استفاده از پروتکل MPP پشتیبانی می کند. مشابه مدل بالا، دارای چهار بلندگوی راه‌اندازی است، بنابراین تجربه صوتی باید بهتر از سایر موارد موجود در این لیست باشد. همچنین دارای یک وب کم Full HD با تشخیص چهره ویندوز Hello است.

برای پورت‌ها، MSI CreatorPro با دو پورت Thunderbolt 4، یک پورت USB Type-A، HDMI 2.1، جک هدفون و یک کارت‌خوان SD با اندازه کامل، امکانات بسیار خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد. این در حالی است که هنوز ضخامت کمتر از 20 میلی متر دارد که با توجه به مشخصات اینجا قابل توجه است.

بقیه طراحی بسیار تمیز و براق است و این لپ‌تاپ را به یک لپ‌تاپ عالی برای کار تبدیل می‌کند. این صفحه‌کلید دارای نور پس‌زمینه RGB است، اما به روشی نسبتاً آرام انجام می‌شود، بنابراین فقط از طریق برچسب‌های کلید می‌درخشد. اگر می‌خواهید گسسته‌تر باشید، همیشه می‌توانید نور پس‌زمینه را به سفید ثابت تغییر دهید.

بزرگترین نقطه ضعف این لپ تاپ، قیمت بسیار گران آن است، اما این چیزی است که شما با چیزی به این قدرتمندی دریافت می کنید. این یک ایستگاه کاری سنتی نیست (MSI برای مدتی آن مدل ها را به روز نکرده است)، اما عملکرد بسیار چشمگیری را در یک شاسی جمع و جور می دهد.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید