در حالی که برخی از برنامه های سامسونگ منحصر به کسانی است که دستگاه گلکسی دارند، برخی دیگر برای همه کاربران اندروید در دسترس هستند. در این راهنما، ما به بهترین اپلیکیشن های گوشی سامسونگ که هر کاربر اندرویدی باید دانلود کند، نگاه می کنیم.

بیشتر بخوانید: بهترین ویجت های گوشی سامسونگ برای افزودن به صفحه اصلی

1. Samsung Internet

اینترنت سامسونگ که اولین گزینه بهترین اپلیکیشن های گوشی سامسونگ است یکی از بهترین مرورگرهای اندرویدی موجود است. در مقایسه کامل اینترنت سامسونگ و گوگل کروم ، نشان دادیم که چگونه اولی کاربر پسندتر است و گزینه های سفارشی سازی زیادی دارد.

برخی از بهترین ویژگی های اینترنت سامسونگ عبارتند از:

  • نوار ابزار: هنگام وبگردی با استفاده آسان با یک دست، اقدامات سریع انجام دهید. دسترسی و سفارشی کردن حداکثر 30 دکمه از لیست منو.
  • نوار آدرس قابل تنظیم: با تغییر موقعیت نوار آدرس به پایین صفحه، قابلیت دسترسی را افزایش دهید.
  • داشبورد حریم خصوصی: خلاصه هفتگی ردیاب های مسدود شده را ببینید. از دیدن تاریخچه مرورگر شما توسط وب سایت ها جلوگیری کنید. پنجره‌های بازشو و دانلودهای خودکار را مسدود کنید و درباره سایت‌های مضر هشدار دریافت کنید.
  • حالت مخفی: یک نسخه قدرتمندتر از حالت ناشناس، می‌توانید حالت مخفی را با رمز عبور یا اثرانگشت قفل کنید تا تب های خصوصی خود را ایمن کنید و از دانلودهای خصوصی مانند تصاویر، ویدیوها، صدا و اسناد خارج از حالت مخفی جلوگیری کنید.
  • دستیار ویدئو: یک پخش کننده ویدیوی داخلی با کنترل های بصری مبتنی بر ژست برای جایگزینی پخش کننده ویدیوی بومی یک سایت شخص ثالث.
این مرورگر از قبل روی همه دستگاه های گلکسی نصب شده است و از همان ابتدا به عنوان گزینه پیش فرض تنظیم شده است. با این حال، اگر دستگاهی از سازنده دیگری دارید، می توانید به راحتی مرورگر را از Play Store دریافت کنید.

دانلود: Samsung Internet (رایگان)

2. Samsung Smart Switch

یکی از بزرگترین دردسرهایی که کاربران گوشی های هوشمند با آن روبرو هستند، انتقال اطلاعات است. اگرچه تعداد زیادی برنامه وجود دارد که عملکرد مشابهی را انجام می دهند، بسیاری از آنها یا به شدت کند یا غیرقابل اعتماد هستند یا هر دو. متأسفانه، بسیار رایج است که می بینیم افراد هنگام انتقال فایل های خود از یک دستگاه قدیمی به دستگاه جدید، داده های ارزشمند خود را از دست می دهند.

تا کنون، Samsung Smart Switch که گزینه بعدی بهترین اپلیکیشن های گوشی سامسونگ است برنامه مورد علاقه ما برای انتقال داده در اندروید است. این اپلیکیشن سریع، قابل اعتماد است، دارای یک رابط کاربر پسند است و به کیفیت تصاویر یا ویدیوهای شما در حین انتقال آسیب نمی رساند. می توانید انتخاب کنید که فایل ها به صورت بی سیم یا از طریق کابل USB منتقل شوند. دومی کمی ایمن تر (و سریعتر) است زیرا از نوسانات شبکه آزاد است.

می‌توانید از Smart Switch برای انتقال هر چیزی از جمله رسانه، گزارش تماس، مخاطبین، پیام‌ها، داده‌های تقویم، برنامه‌های دانلود شده، حساب‌های کاربری، اسناد و موارد دیگر استفاده کنید. می تواند فایل ها را بین اندروید، iOS و ویندوز انتقال دهد.

دانلود: Samsung Smart Switch (رایگان)

3. Samsung Health

Samsung Health که گزینه سوم بهترین اپلیکیشن های گوشی سامسونگ است یک برنامه تناسب اندام است که ورزش، خواب و کالری دریافتی شما را ثبت می کند. این برنامه تمرینی پیش‌فرض در ساعت‌های گلکسی است و دارای طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ ها است تا به شما در مدیریت بهتر سلامتی و تجسم پیشرفت خود کمک کند.

می توانید اهداف تناسب اندام خود را تعیین کنید، دوستان خود را به چالش بکشید و حتی در چالش های تناسب اندام جهانی شرکت کنید. اگر برای خوش اندام شدن به کمک نیاز دارید، می‌توانید ویدیوهای انتخاب شده توسط متخصصان تناسب اندام را نیز تماشا کنید. این ویدیوها موضوعاتی مانند کاهش وزن، عضله سازی، تناسب اندام برای زنان، تمرینات استقامتی، تمرکز حواس، دویدن و بسیاری موارد دیگر را پوشش می دهد.

این برنامه دارای یک رابط کاربری زیبا و آسان برای استفاده است که برای مبتدیان و همچنین علاقه مندان به خوبی کار می کند. می‌توانید خلاصه‌ای از فعالیت‌ها، رژیم غذایی، خواب و موارد دیگر را هفتگی ببینید. به ازای هر نقطه عطفی که به دست می آورید، یک نشان به عنوان یادآوری میزان پیشرفت خود در سفر تناسب اندام خود دریافت می کنید.

دانلود: Samsung Health (رایگان)

4. Samsung SmartThings

SmartThings که گزینه چهارم بهترین اپلیکیشن های گوشی سامسونگ است یک برنامه جامع اتوماسیون خانگی متمرکز است که به شما امکان می دهد همه دستگاه های خانه هوشمند خود را همزمان همگام سازی، کنترل و نظارت کنید. می‌توانید از آن برای خودکار کردن چراغ‌ ها، تغییر دما، قفل و باز کردن قفل درها، خاموش کردن پریزهای برق، کنترل لوازم خانگی، نظارت بر تغذیه دوربین‌های امنیتی، ردیابی مصرف برق و موارد دیگر استفاده کنید.

اگرچه راه‌اندازی خانه هوشمند شما دقیقاً آسان نیست، اما پس از پیشرفت‌هایی در برنامه SmartThings که رابط کاربری تازه‌تری به همراه داشت و پشتیبانی از دستگاه‌های هوشمند بیشتر را افزایش داد، کمی ساده‌تر است. برای دریافت ایده بهتر، به لیست دستگاه های هوشمند سازگار با SmartThings نگاهی بیندازید .

برای اینکه بتوانید از برنامه SmartThings استفاده کنید، لزوماً نیازی به داشتن دستگاه ها و لوازم ساخت سامسونگ ندارید. تا زمانی که محصولاتی از برندهای پشتیبانی شده اکوسیستم SmartThings داشته باشید، این سرویس در خانه شما به همان اندازه عالی کار خواهد کرد. با این حال، برای راه اندازی سیستم SmartThings خود به یک حساب سامسونگ نیاز دارید .

دانلود:  Samsung SmartThings (رایگان)

5. Samsung PENUP

برخی از گوشی های سامسونگ با قلم S تعبیه شده در بدنه عرضه می شوند که به کاربران اجازه می دهد آثار هنری بهتر و دقیق تری خلق کنند. اما برای این منظور لزوماً به قلم S نیاز ندارید. اگر شما صاحب یک قلم غیر بومی هستید و می‌خواهید آثار هنری زیبایی خلق کنید یا مهارت‌های طراحی خود را تمرین کنید، Samsung PENUP که گزینه پنجم بهترین اپلیکیشن های گوشی سامسونگ است مکانی عالی برای شروع است.

این یک پلت فرم شبکه اجتماعی است که برای افراد خلاق ساخته شده است که در آن می توانید آثار هنری اصلی خود را ایجاد کرده و به اشتراک بگذارید، در رویدادها و چالش ها شرکت کنید، آثار هنری محبوب را مشاهده کنید، خلاقیت های مورد علاقه خود را دنبال کنید و از طریق نظرات با آنها ارتباط برقرار کنید. اگرچه ابزارهای طراحی دیگری نیز وجود دارد، اما چیزی که Samsung PENUP را خاص می کند، تاکید آن بر تعاملات اجتماعی است.

اگر مبتدی هستید و می‌خواهید مهارت‌های طراحی خود را بهبود ببخشید، می‌توانید این کار را از طریق طراحی زنده انجام دهید که به شما یک تایم لپس از طرحی را که توسط یک فرد خلاق ساخته شده است، به شما نشان می‌دهد و به شما امکان می‌دهد روی آن ردیابی کنید تا رنگ‌ها و قلم‌های مورد استفاده را یاد بگیرید. . همچنین می توانید از برنامه به عنوان یک کتاب رنگ آمیزی استفاده کنید و ببینید که چه خلاقیت های دیگری با استفاده از الگوها ساخته شده اند.

دانلود:Samsung PENUP (رایگان)

6. Galaxy Wearable (برای دارندگان ساعت گلکسی)

ساعت‌های گلکسی فقط برای کاربران سامسونگ نیستند. آنها را می توان با هر گوشی اندرویدی استفاده کرد. اگر شما صاحب یکی از این گوشی‌ها هستید، حتماً باید Galaxy Wearable که گزینه نهایی بهترین اپلیکیشن های گوشی سامسونگ است (که قبلا سامسونگ Gear نام داشت) را دانلود کنید. این برنامه به شما امکان می‌دهد صفحه ساعت خود را سفارشی کنید ، پانل تنظیمات سریع را تنظیم کنید، برنامه‌های Wear OS را از Play Store دانلود کنید، ساعت خود را پیدا کنید، به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار را دریافت کنید و موارد دیگر.

همچنین می‌توانید مستقیماً از برنامه از حالت‌ های Active Noise Cancellation به حالت Ambient Sound تغییر دهید، در صورتی که کنترل‌ های روی هدفون شما کار نمی‌کند یا دست‌هایتان خیس است.

برنامه Galaxy Wearable فقط با ساعت‌های گلکسی سامسونگ کار می‌کند و نه ساعت‌های هوشمند دیگر تولیدکنندگان ساعت‌های غیر بومی.

دانلود: Galaxy Wearable (رایگان)

سبک زندگی خود را با این برنامه های سامسونگ بهبود بخشید

بسیاری از برنامه‌ های سامسونگ به دلیل ویژگی‌ هایی که ارائه می‌دهند، کاملا دست کم گرفته می‌شوند. چه به دنبال یک مرورگر جدید برای بهبود تجربه وب گردی خود باشید، یک برنامه تناسب اندام مناسب تر، یا فقط ابزاری برای آزاد کردن تخیل خود، این برنامه های سامسونگ در بالا شما را تحت پوشش قرار می دهند.

برخی از این برنامه‌ها ممکن است روی دستگاه‌های گلکسی سامسونگ کمی بهتر کار کنند، اما حتی اگر دستگاهی از سازنده دیگری دارید، ارزش بررسی کردن را دارد. و بهترین بخش؟ استفاده از همه برنامه ها کاملاً رایگان است و هیچ برنامه اشتراک آزاردهنده ای ندارند.

منبع: MAKEUSEOF.COM