بهترین ویجت های گوشی سامسونگ برای افزودن به صفحه اصلی

بهترین ویجت های گوشی سامسونگ

گوشی های گلکسی سامسونگ دارای مجموعه‌ای از ویجت‌ های مفید هستند که می‌توانید آنها را در صفحه اصلی خود قرار دهید. در اینجا بهترین ویجت های گوشی سامسونگ برای افزودن به صفحه اصلی را به شما معرفی می کنیم.

بهترین ویجت های گوشی سامسونگ برای افزودن به صفحه اصلی

بهترین ویجت های گوشی سامسونگ

سامسونگ به دلیل ارائه برخی از بهترین سخت افزارهایی که می توانید در یک گوشی تهیه کنید، شهرت زیادی به دست آورده است. از دوربین‌ های شگفت‌ انگیز گرفته تا کیفیت ساخت قوی، این غول فناوری به وضوح توانایی سخت‌افزاری دارد.

در عین حال، در چند سال گذشته سرمایه گذاری روی نرم افزار را نیز افزایش داده است، همانطور که از عشق کاربرانش به One UI مشهود است. اگر صاحب یک گوشی یا تبلت گلکسی هستید، باید این ویجت های سامسونگ را امتحان کنید که تعامل با دستگاه شما را بسیار آسان تر می کند. بیایید به بهترین ویجت های گوشی سامسونگ نگاهی بیندازیم.

1. ویجت ساعت سامسونگ

اولین گزینه بهترین ویجت های گوشی سامسونگ ویجت ساعت است. برای بسیاری از افراد، ویجت ساعت اولین ویجتی است که در صفحه اصلی خود قرار می دهند. علاوه بر مفید بودن، به عنوان یک عنصر دکور رابط کاربری نیز عمل می کند تا گوشی شما زیباتر به نظر برسد .

ساعت سامسونگ دارای چهار ویجت است: زنگ هشدار ، ساعت دیجیتال ، ساعت آنالوگ و ساعت دوگانه . با One UI 4، سامسونگ ویجت ساعت دوگانه را ارتقا داد تا رنگ‌ های روز و شب را برای مکان‌ های انتخابی شما نشان دهد و ویجت را بصری‌ تر و قابل مشاهده‌ تر کند.

اگر هنوز هم علاقه به چیزهای قدیمی دارید، پس حتما دوست دارید ساعت آنالوگ را با انتخاب از بین صفحه‌ های ساعت مختلف شخصی‌سازی کنید. توجه داشته باشید که تمام ویجت های ساعت به جز ساعت دوگانه قابل تغییر اندازه هستند.

2. ویجت هواشناسی سامسونگ

دومین گزینه بهترین ویجت های گوشی سامسونگ ویجت هواشناسی است. درست مانند ویجت‌ های ساعت، ویجت‌ های آب و هوا اکنون بیش از هر زمان دیگری بصری هستند، به‌ویژه ویجت آب و هوای پویا که بر اساس شرایط آب‌وهوای فعلی منطقه انتخاب‌شده تغییر رنگ می‌دهد.

جدا از این، ویجت اصلی آب و هوا ، ویجت پیش بینی آب و هوا که پیش بینی ها را تا پنج روز آینده نشان می دهد و ویجت آب و هوا و ساعت نیز وجود دارد . هر چهار ویجت قابل تغییر اندازه هستند، اگرچه زیاد نیستند.

3. ویجت های مد و برنامه های روزانه

مدها و برنامه های روزانه گزینه سوم بهترین ویجت های گوشی سامسونگ (که قبلاً Bixby Routines نامیده می‌شد) یک ابزار اتوماسیون است که در دستیار صوتی اصلی سامسونگ Bixby یکپارچه شده است. بدون شک یکی از مفیدترین ویژگی های گوشی گلکسی شماست . می‌توانید از آن برای آموزش برنامه‌ های روزانه‌تان به تلفنتان استفاده کنید و با استفاده از دستورات ساده «اگر این، آن‌گاه آن» به آن دستوراتی برای انجام برخی کارها بدهید.

برای مثال، اگر بیرون می‌روید، می‌توانید حالت‌ها و روال‌ها را طوری تنظیم کنید که Wi-Fi و حالت تاریک را خاموش کنند و داده‌های تلفن همراه، موقعیت مکانی و حالت صرفه‌جویی در انرژی را روشن کنند. همچنین می توانید آن را طوری تنظیم کنید که موسیقی را از کتابخانه شخصی یا لیست های پخش Spotify پخش کند.

برای شروع، به Settings > Modes and Routines > Routines بروید . روی دکمه افزودن (نماد بعلاوه) ضربه بزنید تا برنامه های روزانه خود را ایجاد کنید. پس از پایان یک برنامه روزانه، گوشی شما به طور خودکار تمام اقداماتی را که انجام داده است به تنظیمات قبلی برمی‌گرداند.

ویجت Single Routine به شما امکان دسترسی فوری به روتین هایی را می دهد که اغلب استفاده می کنید.

4. ویجت های تقویم سامسونگ

ویجت های تقویم سامسونگ که گزینه بعدی بهترین ویجت های گوشی سامسونگ است بی نهایت بهتر از ویجت های تقویم گوگل هستند. آنها تمیزتر، ساده تر و قابل درک تر هستند. ویجت مورد علاقه ما در تقویم سامسونگ ماه و امروز است . همانطور که از نام آن پیداست، یک نمای تقویم ماهانه به همراه رویدادهای برنامه ریزی شده برای آن روز را به شما نشان می دهد.

به غیر از آن، فهرست ، شمارش معکوس و ماه نیز وجود دارد . ویجت های List و Month مانند ماه و امروز هستند اما با رابط کاربری کمی متفاوت هستند. شمارش معکوس روزهای باقی مانده تا رویداد خاصی را که منتظر آن بوده اید، مانند تولد، سالگرد، یا عروسی به شما نشان می دهد.

اگر قبلاً از تقویم سامسونگ استفاده نکرده‌اید، می‌توانید به راحتی آن را در کشوی برنامه خود پیدا کنید. این یکی از برنامه های پیش فرض از پیش نصب شده سامسونگ است که با هر دستگاه گلکسی ارائه می شود.

5. ویجت یادآوری سامسونگ

ویجت یادآوری سامسونگ که گزینه پنجم بهترین ویجت های گوشی سامسونگ است یادآورهای شما را به چند دسته تقسیم می‌کند، مانند گذشته برای کارهای عقب افتاده، امروز برای کارهای روز جاری، به زودی برای کارهای آینده، و بدون هشدار برای کارهایی که تاریخ و زمان خاصی برای آن تعیین نکرده‌اید.

تقویم سامسونگ و یادآوری سامسونگ دست به دست هم می دهند. می‌توانید تقویم را تنظیم کنید تا با همگام‌سازی هر دو برنامه، یادآورهایی را که در یادآوری ایجاد کرده‌اید در کنار رویدادهایتان نشان دهد. به این ترتیب، می توانید همه یادآوری ها و رویدادهای خود را در یک مکان، کاملاً سازماندهی شده مشاهده کنید.

یادآوری همچنین به عنوان یک پنل لبه در دستگاه سامسونگ شما موجود است . اگر ویجت فضای زیادی را در صفحه اصلی شما اشغال می کند، پنل Reminder edge یک جایگزین واقعا راحت و ارگونومیک تر است.

6. ویجت های Samsung Notes

بسیاری از مردم از Samsung Notes به جای Google Keep به عنوان برنامه پیش‌فرض یادداشت‌برداری استفاده می‌کنند، با توجه به تنوع و ویژگی‌های آن. اگر شما یکی از این افراد هستید، باید از ابزارک‌های این اپلیکیشن استفاده کنید.

Samsung Notes در مجموع دارای سه ویجت است: میانبر Note برای رفتن سریع به یک یادداشت خاص، سازنده Note برای نوشتن یادداشت جدید، و Single Note که یک یادداشت را همراه با محتوای آن نمایش می دهد. ویجت Note creator روش های مختلفی را برای ایجاد یادداشت با استفاده از متن، دست خط، طراحی، تصویر و ضبط صدا به شما نشان می دهد.

توجه داشته باشید که ویجت‌های Note creator و میانبر Note قابل تغییر اندازه نیستند، در حالی که Single Note می‌تواند برای اشغال کل صفحه اصلی برای تجربه‌ای شبیه به برنامه، کشیده شود. اگر برای شروع به کمک نیاز دارید، در اینجا چند نکته برای استفاده از برنامه Samsung Notes آورده شده است .

7. ویجت SmartThings Scenes

اگر از SmartThings به عنوان راه حل اتوماسیون خانگی خود استفاده می کنید، ویجت Scenes که گزینه هفتم بهترین ویجت های گوشی سامسونگ است می تواند بسیار مفید باشد. سامسونگ Scenes را به عنوان «فیلترهای رفتاری برای خانه شما» تعریف می کند. صحنه مجموعه ای از اقداماتی است که می خواهید SmartThings با توجه به یک روال انجام دهد.

سه ویجت صحنه وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. اولی یک صحنه را نشان می‌دهد، دومی چهار صحنه را نشان می‌دهد، و سومی را می‌توان برای پر کردن کل صفحه اصلی تغییر اندازه داد و حداکثر 20 صحنه را در یک زمان نشان داد.

8. ویجت اینترنت سامسونگ

مرورگر وب پیش‌فرض در دستگاه‌های گلکسی اینترنت سامسونگ است و یکی از معدود برنامه‌های سامسونگ است که به لطف ویژگی‌های فراوانی که ارائه می‌دهد، دانلود آن را توصیه می‌کنیم. در واقع، هنگام مقایسه گوگل کروم و اینترنت سامسونگ ، متوجه شدیم که دومی کاملاً اولی را از آب خارج می کند.

بنابراین، اگر از اینترنت سامسونگ به عنوان مرورگر وب پیش‌فرض خود استفاده می‌کنید، باید از ویجت جستجوی مفید آن استفاده کنید که به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به باز کردن برنامه، مستقیماً به جستجوی متن بروید، منتظر بمانید تا تب فعلی بارگیری شود، و سپس خود را تایپ کنید.همچنین می توانید از ویجت Bookmarks  برای دسترسی سریع به سایت های مورد علاقه خود استفاده کنید.

صفحه اصلی خود را با ابزارک های سامسونگ پر کنید

سامسونگ با هر به‌روزرسانی اصلی One UI ظاهر و ظاهر برنامه‌های خود را بهبود می‌بخشد، اما ویجت‌ها گاهی اوقات آنقدرها مورد علاقه قرار نمی‌گیرند. خوشبختانه، One UI تکامل یافته است تا به‌روزرسانی بسیار مورد نیاز ویجت‌ها را ایجاد کند و آن‌ها را با جدیدترین تغییرات طراحی اندروید مطابقت دهد و در عین حال ظاهر کلاسیک One UI را که طرفداران عاشق آن شده‌اند حفظ کند.

اگر رنگ پس‌زمینه سفید (یا سیاه اگر از حالت تاریک استفاده می‌کنید) را در ویجت‌ها نمی‌پسندید، می‌توانید به راحتی تیرگی بیشتر آنها را تغییر دهید یا آنها را کاملا شفاف کنید تا تصویر زمینه شما را قطع نکنند. .

اگر به فهرست ویجت ها بروید، چند ویجت توصیه شده را نیز بر اساس میزان استفاده خود مشاهده خواهید کرد. جدا از مواردی که در این لیست به آنها اشاره کردیم، ویجت های دیگری نیز وجود دارد که می توانید آنها را امتحان کنید مانند Device Care، Samsung Music، Digital Wellbeing و غیره. به راحتی می توانید هر تعداد که می توانید امتحان کنید و ببینید کدام ابزارک برای شما مفیدتر است.
منبع: MAKEUSEOF.COM
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید