بهترین بازی های استراتژی اندروید 2022 با لینک مستقیم دانلود

بهترین بازی های استراتژی اندروید 2022

بهترین بازی استراتژی اندروید 2022 کدام است؟ برای دانلود بهترین بازی های سبک استراتژی اندروید در ادامه این مطلب 25 عنوان را آورده ایم تا بتوانید با گوشی موبایل خود بازی کرده و از آن لذت ببرید!

آیا به دنبال بهترین بازی های استراتژیک برای اندروید هستید؟ اگر بله، در جای درستی هستید. در این مقاله به بررسی 25 تا از بهترین بازی های استراتژی اندروید 2022 می پردازیم. حرفه ای ها بازی هایی را انتخاب و بررسی کردند که شما پیش بینی می کنید بهترین استراتژی را به شما ارائه دهند.

اگه به بازی علاقه دارید لازم است بدانید:      بهترین تبلت های گیمینگ 2022

بررسی 25 بازی برتر استراتژیک اندروید در سال 2021

خود را آماده کنید و به ما بپیوندید تا ۲۵ بهترین بازی های استراتژی اندروید 2022 را بررسی کنیم و بهترین بازی را برای شما پیدا کنیم.

1. XCOM

بهترین بازی های استراتژی اندروید 2022

XCOM یکی از بهترین بازی های استراتژی اندروید 2022 در فروشگاه گوگل پلی است. این بازی تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی استراتژیک برتر را به ارمغان می‌آورد. در این بازی بازیکنان ماموریت دارند زمین را از دست بیگانگان نجات دهند. بیگانگان به زمین حمله می کنند تا کنترل آن را در دست بگیرند.

به عنوان یک بازیکن، در اینجا باید تیم خود را کنترل کنید. در این بازی استراتژی می توانید چندین سلاح کشنده و مدرن بیابید. جدای از آن، زمانی که به عنوان یک رهبر و رهبری تیم بازی می کنید، کنترل کامل ناوبری را خواهید داشت.

 برای دانلود : XCOM

2. نبرد Polytopia – یک بازی استراتژی تمدن

بهترین بازی های استراتژی اندروید 2022

این یکی دیگر از بهترین بازی های استراتژی اندروید 2022 نوبتی است. اگرچه این بازی به اندازه XCOM غوطه ور نیست، اما سطوح بازی شما را در ایجاد استراتژی های قدرتمند غرق می کند. بازیکن در اینجا باید به عنوان یک پادشاه بازی کند که در تلاش برای پیروزی و گسترش امپراتوری است.

قبایل شیطانی وجود خواهند داشت که برای ادعای تاج و تخت خود باید با آنها مبارزه کنید و پیروز شوید. هر استراتژی که در این بازی ایجاد می کنید شامل تفکر انتقادی است، زیرا موقعیت ها در این بازی منحصر به فرد هستند. علاوه بر این، این یک بازی مناسب با تعادل خوب، هندلینگ ایمن و استراتژی های یکنواخت است

Battle of Polytopia – A Civilization Strategy Game

3. کلش رویال

بهترین بازی های استراتژی اندروید 2022

کلش رویال یک بازی عالی است که شامل ساخت استراتژی در زمان واقعی است. جدای از آن، این یک بازی چند نفره است. بنابراین، کاربران در اینجا می توانند به صورت تیمی بازی کنند و برنامه هایی را برای شکست دادن رقبا برنامه ریزی کنند. همانطور که به عنوان یک تیم بازی می کنید، می توانید با استفاده از Wi-Fi با دوستان خود ارتباط برقرار کنید تا با آنها ارتباط برقرار کنید.

این بازی همچنین برای اجرا نیاز به اتصال به اینترنت دارد. با بازگشت به فرمت بازی، این یک بازی جنگی است که در آن بازیکنان باید با جمع آوری کارت با رقبای خود مبارزه کنند. این بازی دارای ویژگی های آسانی است و کاربران می توانند تیم ها را به صورت استراتژیک طراحی کنند. بهترین بازی های استراتژی اندروید 2022 را با من دنبال کنید!

Clash Royale

4. انقلاب تمدن 2

بهترین بازی های استراتژی اندروید 2022

این یکی دیگر از موفق ترین بازی های استراتژیک آنلاین  و یکی دیگر از بهترین بازی های استراتژی اندروید 2022 است که می توانید برای دستگاه اندرویدی خود پیدا کنید. به عنوان بازی قبلی در لیست، شما همچنین باید مانند یک پادشاه بازی کنید. برای ایجاد امپراتوری و گسترش آن باید با مخالفان مبارزه کنید.

بازیکن در اینجا همچنین می تواند به پایتخت های دیگر حمله کند و آنها را تصرف کند تا تسلط خود را به نمایش بگذارد. در حین انجام این بازی، کاربران باید چندین استراتژی برای جمع آوری طلا و کسب سرمایه انجام دهند. برای حکومت بر دنیای بازی، باید 100% دانش تاکتیکی خود را پیاده سازی کنید.

Civilization Revolution 2

5. ROME – Total War

بهترین بازی های استراتژی اندروید 2022

این مورد توجه بسیاری از کاربران اندرویدی را به خود جلب کرده است. بازی مربوط به 270 قبل از میلاد است، بنابراین شما را به آن دوران می برد. بازیکن در رم باید کنترل خانواده رومی خود را در دست بگیرد و چندین مانع را برنده شود. در اینجا دو گزینه متمایز برای گیم پلی وجود دارد. این شامل مبارزات تاکتیکی بلادرنگ و کمپین های استراتژی نوبتی است.

بازیکنان در این بازی باید با به کارگیری استراتژی های پیچیده با نیروهای رقیب مبارزه کنند. بازیکنان در رم می توانند از مبارزه و اکشن مانند جنگ های بلادرنگ لذت ببرند. همچنین سلاح‌های علامت تجاری زیادی از گذشته باستان وجود دارد که می‌توانید از آنها برای شکست دادن حریف خود استفاده کنید.

ROME – Total War

6. کلش اف کلنز

بهترین بازی های استراتژی اندروید 2022

این بازی محبوب دارای طرفداران قوی در جهان است. این یک بازی استراتژیک آنلاین است که شامل ساخت استراتژی نوبتی است. بازیکن اینجا در این بازی به عنوان رئیس دهکده ای بازی می کند که ارتش شکست ناپذیر خود را با شکست دادن سایر قبیله های رقیب ایجاد می کند.

پس از پیروزی در نبرد، برنده ثروت جمع آوری می کند تا دهکده را تقویت کند و ارتش را تقویت کند. رئیس دهکده در اینجا همچنین به نیروها آموزش می دهد تا آنها را شکست ناپذیر کند. بازیکنان همچنین می توانند برای آزمایش کارایی دعواهای دوستانه داشته باشند. ارتقاء به هر سطح بعدی نیز قدرت نیروها را افزایش می دهد.

Clash of Clans

7. سنگ آتش

بهترین بازی های استراتژی اندروید 2022

HearthStone یک بازی است که شما را به یک حوزه فانتزی منتقل می کند. مانند هر بازی استراتژیک دیگری، شما نیز باید با رقبای خود مبارزه کنید. هر بازیکن، از جمله رقبا، نوار سلامتی دارد. اگر در حال انجام این بازی هستید، باید اطمینان حاصل کنید که نوار سلامتی حریف شما به صفر می رسد.

کارت های قدرتمند زیادی وجود دارد که می توانید جمع آوری کنید. این به شما کمک می کند عرشه خود را قوی تر کنید و رقبای خود را به راحتی شکست دهید. بازی به طور کلی دارای چالش‌های لحظه‌ای هیجان‌انگیز است که نیازمند ایجاد استراتژی قوی است.

Hearthstone

8. The Escapists 2 – Pocket Breakout

بهترین بازی های استراتژی اندروید 2022

The Escapists 2 یک بازی فوق العاده هیجان انگیز با چندین استراتژی قابل ذکر است. بازیکنان در اینجا باید با استفاده از چندین استراتژی پیچیده از زندان فرار کنند. در هر مرحله ای که فرار از آن یک چالش واقعی خواهد بود، امنیت شدیدی وجود خواهد داشت.

شما می توانید این بازی را به صورت انفرادی انجام دهید و به صورت انفرادی اقدام به فرار کنید، یا در غیر این صورت می توانید آن را با دوست خود بازی کنید و سعی کنید با همسران خود فرار کنید. بسیاری از لوازم جانبی مورد نیاز در این بازی وجود دارد که به شما کمک می کند به راحتی فرار کنید. برای دسترسی به این سلاح ها و ابزارها باید خرید یا مبادله کنید.

The Escapists 2 – Pocket Breakout

9. Mushroom Wars 2 – War Strategy Game & RTS Battle

بهترین بازی های استراتژی اندروید 2022

این یک بازی عالی دیگر است که شامل استراتژی نوبتی است. در این بازی، یک بازیکن باید به عنوان یک رهبر بازی کند و تیم قارچ های کوچک را رهبری کند. هدف در این بازی بسیار ساده است. کاربران برای اثبات تسلط خود باید بر همه حریفان کنترل داشته باشند.

هنگام حمله به رقبا، می توانید بازده منحصر به فرد خود را برای شکست دادن رقبا استراتژی کنید. این بازی ممکن است آسان به نظر برسد، اما نیاز به برنامه ریزی فکری دارد. همچنین می توانید نیروهای خود را در برابر هر گونه توانایی خاص آموزش دهید. شما می توانید به صورت آنلاین و آفلاین از این ویژگی لذت ببرید که یک ویژگی عالی است.

Mushroom Wars 2 – War Strategy Game & RTS Battle

10. BGMI/PUBG

بهترین بازی های استراتژی اندروید 2022

PUBG یا Battle Ground Mobile India یکی از رایج ترین و پربازیگرترین بازی ها در سراسر جهان است. اکثر علاقه مندان به بازی کاملاً دیوانه این بازی هستند. مانند هر بازی دیگری، این نیز نیازمند ساخت استراتژی است. شما باید در کنار تیم خود بازی کنید تا حریفان خود را در این بازی شکست دهید.

شما باید استراتژی هایی بسازید تا بتوانید رقبا را به سرعت شکست دهید. این بازی چندین سلاح پیشرفته را برای شکست دادن حریفان به شما ارائه می دهد. در هند، این بازی به BGMI معروف است، در حالی که در سایر نقاط جهان می توانید آن را به عنوان PUBG پیدا کنید.

BGMI/PUBG

11. حماسه بنر

بهترین بازی های استراتژی اندروید 2022

این یک بازی استراتژیک مبتنی بر نوبت است که کاملاً شبیه سایر بازی های این لیست است. مانند بازی های قبلی، در اینجا نیز بازیکن باید به عنوان یک رهبر بازی کند. که ماموریت نجات مردمش را دارد. کاربران باید هر منبعی را مدیریت کنند و برای نجات مردم تصمیمات استراتژیک بگیرند.

اگر می خواهید در این بازی زنده بمانید، باید بهترین فالوورهای پشتیبان خود را جمع آوری کنید. همچنین می توانید هیجان این بازی را هنگام مبارزه با رقبا احساس کنید. جدا از اکشن، حماسه بنر یک خط داستانی عالی برای کشف دارد.

The Banner Saga

12. Megapolis – City Building Simulator. استراتژی شهری

بهترین بازی های استراتژی اندروید 2022

این بازی به دلیل استراتژی شهرسازی معروف است. در اینجا شما باید به عنوان رئیس یک پروژه ساخت و ساز بازی کنید و شهر را از ابتدا بسازید. در این بازی بازیکنان باید کارایی طراحی و برنامه ریزی داشته باشند. تنها هدف این بازی برنامه ریزی و ساخت بهترین شهر شهری است.

انجام این بازی بسیار هیجان انگیزتر است. کاربران می توانند از ساخت ساختمان ها و چندین بنای تاریخی لذت ببرند. همچنین بسیاری از سطوح هیجان انگیز دیگر وجود دارد که هرگز تصور نمی کردید. این بازی همچنین به شما امکان می دهد تیم خود را برای ایجاد یک شهر توسعه دهید.

Megapolis – City Building Simulator. Urban Strategy

13. Lords Mobile – Tower Defense

بهترین بازی های استراتژی اندروید 2022

اگر می خواهید یک بازی استراتژیک نهایی را انجام دهید، ممکن است این بازی برای شما مناسب باشد. یک داستان جالب در پشت بازی به شما این امکان را می دهد که در آن غرق شوید. داستان با مرگ اولین امپراتور شروع می شود و شما باید سرزمین خود را از دست مخالفان نجات دهید.

بازیکنان در اینجا می توانند امپراتوری قدرتمند خود را ایجاد کنند و ارتشی برای شکست دادن رقبا بسازند. دفاع از پادشاهی بسیار خنده دار است که می توانید در این بازی پیدا کنید. بازیکنان همچنین می توانند بسیاری از نبردهای حماسی را برای به دست آوردن پادشاهی خود بیابند.

Lords Mobile – Tower Defense

14. جعبه شنی – استراتژی و تاکتیک ها – بازی های جنگی استراتژی WW2

بهترین بازی های استراتژی اندروید 2022

این یک بازی بر اساس زمان جنگ های جهانی است. شما باید به عنوان یک رهبر بازی کنید که بزرگترین ارتش را رهبری می کند تا حریف خود را شکست دهد. با این حال، این بازی نیاز به استراتژی‌سازی حیاتی برای کنترل ارتش اروپا دارد. انجام این بازی مهارت های شما را افزایش می دهد و به شما امکان می دهد ذهن خود را در میدان جنگ به نمایش بگذارید یا حضور داشته باشید.

از ابتدای این بازی به نقشه دقیق آسیا و اروپا دست خواهید یافت که به دنبال آن باید حرکاتی انجام دهید. بیش از 950 منطقه و 39 کشور وجود دارد که کاربر می تواند با استفاده از نقشه آنها را کاوش کرده و از آنها فرار کند.

Sandbox – Strategy & Tactics-WW2 Strategy War Games

15. دزدان دریایی کارائیب – ToW

بهترین بازی های استراتژی اندروید 2022

بازیکنانی که به دزدان دریایی علاقه دارند می توانند این بازی را جالب بدانند. این یک بازی استراتژیک است که در آن شما باید مانند کاپیتان جک اسپارو بازی کنید و از استراتژی استفاده کنید. با استفاده از کارایی خود، باید رویای هر دزد دریایی را محقق کنید. شما از جلو رهبری خواهید کرد و قبیله خود را در این بازی ایجاد خواهید کرد. شما می توانید دزدان دریایی بیشتری را برای گسترش نیروهای خود استخدام کنید. مواقعی وجود دارد که برای پیروزی در یک مرحله باید با چندین هیولا مبارزه کنید. این بازی تنها هدف دارد: حفظ تسلط در دریا. بنابراین، شما به عنوان یک دزد دریایی بازی خواهید کرد تا تسلط را ثابت نگه دارید.

Pirates of the Caribbean – ToW

16. World Conqueror 3 – WW2 Strategy

World Conqueror 3 یک بازی جنگی است که برای شکست دادن حریفان نیاز به استراتژی سازی دارد. همانطور که از نامش مشخص است این بازی مربوط به جنگ جهانی سوم است. سازندگان این بازی قدمی فراتر گذاشته اند تا یک محیط بازی عالی را برای شما به ارمغان بیاورند. کاربران می توانند سه سطح مختلف را در این بازی بیابند.

این شامل یک سطح آسان، متوسط و سخت است که مهارت های شما را به چالش می کشد. بیش از 150 کار نظامی وجود دارد که بازیکنان باید در یک بازه زمانی به انجام برسانند. هر سطح در این بازی دارای 45 چالش با پنج حالت است که کاربران باید آنها را تکمیل کنند. شما می توانید تمام وظایف را برای تجارت با بازرگانان خود انجام دهید. با این حال، هر سطحی نیازمند تفکر انتقادی و استراتژی‌سازی است.

بهترین بازی های استراتژی اندروید 2022

World Conqueror 3 – WW2 Strategy

17. جهان در اسلحه

بهترین بازی های استراتژی اندروید 2022

یکی دیگر از بازی های جنگی و نظامی موجود در فروشگاه گوگل پلی است. این بازی به شما این امکان را می دهد که سطوح را تکمیل کنید تا تیم ارتش خود را تقویت کرده و در مقابل حریفان پیروز شوید. با این حال، مراحل در این بازی تنها نیاز به عمل ندارد. بلکه نیازمند استراتژی هایی برای تعامل است.

شما با تیم خود بازی خواهید کرد تا در مقابل گروه KRA به کنترل خود برسید. شما همچنین می توانید این بازی را به عنوان یک بازی شبیه سازی جنگ جهانی خطاب کنید. جلوه های بصری در این بازی بسیار خوب و با صدایی فراگیر همراه است. کاربران در اینجا می توانند گیم پلی بازی را سفارشی کنند و پایگاه نظامی خود را بسازند. چندین سطح عرفانی نیز علاقه به بازی را افزایش می دهد.

World at Arms

18. Tower Defense – Toy War

این یک بازی منحصر به فرد است که در آن بازیکنان باید کارت جمع کنند تا به سطح بازی بالاتر بروند. حدود دو میلیون بازیکن در حال انجام این بازی هستند. این یک سرزمین مرموز است که در آن بازیکنان باید از یک حمله جنگی برای محافظت از مصنوعات و گنجینه ها جان سالم به در ببرند. انجام این بازی نیاز به مهارت های استراتژیک و مبارزه برای پیروزی بر حریفان دارد. علاوه بر این، از آنجایی که این یک جنگ اسباب بازی است، تیم شما انواع مختلفی از اسباب بازی ها را خواهد داشت. این شامل وسایل نقلیه از GB، ایالات متحده آمریکا، و اتحاد جماهیر شوروی است. در کل این بازی دارای گرافیک و جلوه های صوتی خوبی است که به شما کمک می کند تا در بازی غرق شوید.

بهترین بازی های استراتژی اندروید 2022

Tower Defense – Toy War

19. ظهور پادشاهی – جنگ صلیبی گمشده

بهترین بازی های استراتژی اندروید 2022

این یک بازی است که اکشن را با جنگ پادشاهی دو چندان می کند. بازیکن در اینجا توسط رهبر قدرتمند Ragnarok هدایت می شود که قصد دارد تمام جهان را تسخیر کند. شما باید به عنوان پیشاهنگی بازی کنید که وایکینگ ها را گزارش می دهند. گرافیک این بازی خوب است و یک تجربه نبرد در زمان واقعی را به شما ارائه می دهد.

شما می توانید در هر زمان به یک نبرد زنده روی نقشه بپیوندید. اما به عنوان ژانر این بازی، استراتژی هایی را برای پیروزی در برابر حریف می طلبد. 12 تمدن منحصر به فرد وجود دارد که می توانید آنها را نمایندگی کنید. Rise of Kingdoms یک بازی کاملا مناسب برای تفکر انتقادی است.

Rise of Kingdoms – Lost Crusade

20. فرمانده جنگ – حمله سرکش

بهترین بازی های استراتژی اندروید 2022

War Commander یک بازی چند نفره با بهترین گرافیک ویدیویی است. روش های زیادی برای رفتن به سطوح بالاتر و ارتقای نیروهای نظامی خود وجود دارد. این بازی به عنوان یک بازی استراتژیک جنگی نیازمند تفکر انتقادی و حضور ذهن است.

در این بازی کاربران به چندین سلاح قوی دسترسی خواهند داشت. این شامل تفنگ، اسلحه سنگین، تانک کرگدن، و بسیاری دیگر است. شما می توانید تاکتیک های خود را برای پیروزی در جنگ های زمان واقعی به کار بگیرید. در این بازی دو نوع حالت مبارزه وجود دارد. این شامل حالت مبارزه فردی و حالت مبارزه بازیکن در برابر بازیکن است.

War Commander – Rogue Assault

21. King of Battles – بازی جنگ و استراتژی

بهترین بازی های استراتژی اندروید 2022

King of Battles یک بازی جنگی و استراتژیک با گرافیک و گیم پلی شگفت انگیز است. شما در اینجا به عنوان یک دیپلمات بازی خواهید کرد. این در مقایسه با هر بازی جنگی دیگر کاملاً منحصر به فرد است. به عنوان یک دیپلمات، می توانید استراتژی هایی را برای متحد شدن با اتحادهای قوی ایجاد کنید. چهار تمدن وجود دارد که می توانید با آنها بازی کنید.

این شامل آمریکایی، آسیایی، عربی و اروپایی است. جدا از آن، شما همچنین می توانید به عنوان یک جنگ سالار بازی کنید که نیروهای خود را برای شکست دادن یک ارتش دیگر انتخاب کرده و آموزش می دهد. همچنین معماهای متعددی برای حرکت به جلو در بازی وجود دارد. بازیکنان در اینجا همچنین می توانند مهارت های اداری خود را در شهرهای پیشرو نشان دهند.

King of Battles – War and Strategy Game

22. شکوه پادشاهی

بهترین بازی های استراتژی اندروید 2022

این نیز یکی دیگر از بازی های مشابه در مقایسه با قبلی است. شما باید تمدن خود را انتخاب کنید و به عنوان یک ارباب خردمند از همان ابتدا شروع به بازی کنید. داستان این بازی از عصر حجر شروع می شود و شما باید آنها را به میانسالی سوق دهید. در حین رهبری، می توانید شاهد درگیری های متعددی بین تمدن های دیگر باشید.

Kingdoms Glory ساختمان های پیشرفته، سربازان نخبه و مهمات را برای مبارزه با مخالفان به شما ارائه می دهد. استراتژی ها بخش ضروری این بازی هستند. شما باید استراتژی هایی برای تصرف سایر مناطق با کمک متحدان خود ایجاد کنید. بنابراین، اگر عاشق بازی‌های جنگی و پادشاهی هستید، این می‌تواند یک انتخاب عالی باشد.

Kingdoms Glory

23. ساحل بوم

بهترین بازی های استراتژی اندروید 2022

Boom Beach یک بازی است که در آن باید یک گارد سیاه شیطانی را شکست دهید. محافظان سیاه مغز و استراتژی دارند. بنابراین، شما باید استراتژی هایی را به کار بگیرید تا آنها را به راحتی شکست دهید. به عنوان یک بازیکن در ساحل بوم، هدف شما این است که جزیره ای را آزاد کنید که به بردگی و تسخیر درآمده است.

شما می توانید در این بازی یک گروه ضربت ایجاد کنید تا در مقابل حریفان خود پیروز شوید. به غیر از استراتژی ها، ساحل بوم چندین ابزار و مهمات برای مبارزه به شما ارائه می دهد. میلیون ها بازیکن وجود دارند که می توانید به آنها ملحق شوید و در سطح جهانی بازی کنید. همچنین منابع گرانبهایی برای کنترل نبرد و نجات خود از حمله دشمن وجود دارد.

Boom Beach

24. Guns of Glory – The Iron Mask

بهترین بازی های استراتژی اندروید 2022

این یکی دیگر از بازی های استراتژیک تاریخی است که می توانید بازی کنید. داستان بازی می گوید که یک پادشاه شیطانی به پادشاهی که شما در آن هستید حمله کرده است. او به همراه متحدانش این پادشاهی را تسخیر کرده است.

با این حال، شما زندانی در اعماق روده هستید. شما باید از استراتژی هایی برای فرار از زندان و بازپس گیری کنترل پادشاهی استفاده کنید. شما نمی توانید این کار را به تنهایی انجام دهید، به همین دلیل است که باید یک تیم ایجاد کنید و با پادشاه شیطانی مبارزه کنید.

Guns of Glory – The Iron Mask

25. Command & Conquer – Rivals™ PVP

بهترین بازی های استراتژی اندروید 2022

شما باید این بازی را به عنوان یک فرمانده انجام دهید. این یکی دیگر از بازی های جنگی نظامی است که دارای اکشن های با کلاس بالا و شدید است. شما باید ارتش را کنترل کنید و حریف خود را با یک جنگ کوبنده علیه آنها شکست دهید. با این حال، شما باید از چندین استراتژی برای پیوستن به متحدان و تصرف پایگاه ارتش در حین مبارزه استفاده کنید. می توانید از چندین مهمات مانند تانک پیاده نظام، هواپیما و تفنگ استفاده کنید. این بازی همچنین دارای تصاویر بصری فوق العاده ای است که می توانید در حین بازی از آن لذت ببرید.

Command & Conquer – Rivals™ PVP

——————————————————————————————————————————————————————————————————————-

سوالات متداول
1. بهترین بازی استراتژیک رایگان برای اندروید چیست؟

تمامی بازی های ذکر شده در بالا در این سرمقاله بهترین بازی های استراتژی هستند. با این حال، برخی از برجسته ترین نام ها عبارتند از:
XCOM
نبرد پلی توپیا
کلش رویال
انقلاب تمدن 2
رم: جنگ کامل

2. بهترین بازی استراتژیک واقعی برای اندروید چیست؟

بهترین بازی استراتژیک واقعی برای اندروید XCOM است. تاکتیک ها و استراتژی هایی که کاربران باید روی این بازی سرمایه گذاری کنند، طوفان فکری است. بنابراین، XCOM یکی از بهترین بازی های استراتژی واقعی است که می توانید پیدا کنید.

3. بازی استراتژی شماره 1 چیست؟

Battle Ground Mobile India/PUBG شماره یک بازی استراتژیک تمام دوران است. گرافیک واقعی، همراه با بازی تیمی، به کاربران کمک می کند تا استراتژی های بلادرنگ را برای شکست دادن رقبا توسعه دهند.

4. آیا بازی مثل Civilization برای اندروید وجود دارد؟

آره! یک بازی مانند civilization برای اندروید وجود دارد. عموماً به عنوان Civilization Revolution 2 شناخته می شود. کاربران باید به عنوان یک رهبر افسانه ای بازی کنند که قصد دارد امپراتوری خود را بسازد.

5. بهترین بازی های استراتژی در پلی استور کدامند؟

Play Store دارای تعداد زیادی بازی است که بازی های استراتژیک را ارائه می دهند. شما می توانید چندین بازی استراتژی پیدا کنید. جدای از آن، تمامی بازی های ذکر شده در لیست فوق بهترین ها نیز هستند.

6. آیا بازی های استراتژیک باتری بیشتری مصرف می کنند؟

بستگی به حجم و گرافیک بازی ها داره. برخی از بازی ها دارای گرافیک بالا هستند. این بازی ها باتری بیشتری از گوشی هوشمند شما را مصرف کرده و تخلیه می کنند. با این حال، بسیاری از بازی‌های موجود در این لیست نیز سبک وزن هستند و حداقل باتری را مصرف می‌کنند.

7. آیا بازی های استراتژیک مغز را جلا می دهند؟

بازی های استراتژی شامل ایجاد استراتژی ها و برنامه ریزی برای برنده شدن در سطح بازی است. مهارت تصمیم گیری شما را  بسیار زیاد بهبود می بخشد. درنتیجه بله! می توان گفت که بازی های استراتژیک مغز شما را تقویت می کنند.

——————————————————————————————————————————————————————————————————————-

نتیجه

اینها بهترین 25 بازی استراتژیک هستند که باید بازی کنید. انجام این بازی ها مهارت تصمیم گیری شما را افزایش می دهد و شما را تیزبین می کند. اکنون که بهترین 25 مورد را می شناسید، یکی را انتخاب کنید که شما را مجذوب خود می کند. امیدواریم این مقاله درباره 25 بهترین بازی های استراتژی اندروید 2022 برای شما مفید باشد. اگر به هر شکلی برای شما مفید است، این محتوا را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

منبع:  www.journaldev.com

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. ممنون از این مطلب کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید