اخیراً، ما از برنامه‌های پیام‌رسانی به جای برنامه‌های پیام‌رسانی SMS استفاده می‌کنیم، زیرا آنها ویژگی‌های بیشتری را ارائه می‌دهند. برنامه‌های پیام‌رسان روش‌های سرگرم‌کننده‌ای برای سفارشی‌سازی چت بین دوستان، همکلاسی‌ها یا همکاران ارائه می‌دهند. اینها برخی از بهترین برنامه های پیام رسانی رایگان برای اندروید هستند که می توانید همین الان دانلود کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین اپلیکیشن های گوشی سامسونگ با لینک مستقیم دانلود

1. سیگنال

اگر حریم خصوصی مهم‌ترین چیزی است که از یک برنامه پیام‌رسان می‌خواهید، باید از Signal استفاده کنید . سیگنال که اولین گزینه بهترین اپلیکیشن های پیام رسان رایگان اندروید است از رمزگذاری سرتاسر استفاده می‌کند تا همه پیام‌ها، تصاویر، ویدیوها و تماس‌های شما را ایمن نگه دارد. سرورهای سیگنال هرگز پیام های شما را ذخیره نمی کنند. به علاوه، برنامه منبع باز است، به این معنی که اگر می دانید و می خواهید، می توانید کد را بازبینی کنید.

هر تصویر یا ویدیویی که در برنامه سیگنال می گیرید هرگز در رول دوربین شما ذخیره نمی شود. سپس، ویژگی های ویرایش تصویر داخلی نیز وجود دارد. این عالی است زیرا به این معنی است که هرگز مجبور نیستید برنامه را ترک کنید و تصویری را در گوشی خود ذخیره کنید تا آن را از طریق برنامه دیگری ویرایش کنید.

چه باور کنید و چه نکنید، تمام حریم خصوصی شما کاملا رایگان است. هیچ تبلیغی در این برنامه وجود ندارد، هیچ خرید درون برنامه ای وجود ندارد و هیچ یک از اطلاعات شما برای تامین مالی برنامه فروخته نمی شود.

دانلود: : Signal

2. واتساپ

واتساپ که گزینه دوم بهترین اپلیکیشن های پیام رسان رایگان اندروید است در سال 2009 راه‌اندازی شد و از آن زمان به‌ ویژه پس از اینکه این شرکت قابلیت تماس ویدیویی را اضافه کرد، محبوبیت زیادی پیدا کرد. اگرچه محبوب ترین راه برای استفاده از WhatsApp در گوشی شما است، اما می توانید از آن در دستگاه های دیگر به عنوان WhatsApp Web استفاده کنید .

پیام‌ها از طریق واتس‌اپ رمزگذاری شده‌اند و می‌توانید متن، صدا، تصاویر، ویدیوها و حتی اسناد را ارسال کنید. حتی می توانید شماره تلفن موجود خود را به واتس اپ پیوند دهید و ببینید کدام یک از مخاطبین شما از این برنامه استفاده می کنند. سپس، می توانید با استفاده از اتصال اینترنت تلفن خود، از طریق برنامه، تماس های تلفنی داخلی و بین المللی رایگان برقرار کنید.

با این حال، اگر از حریم خصوصی آگاه هستید، به خاطر داشته باشید که واتس اپ داده های زیادی را با متا به اشتراک می گذارد.

دانلود: WhatsApp (رایگان)

3. وایبر

بهترین اپلیکیشن های پیام رسان رایگان

Viber یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های پیام رسان رایگان اندروید است، زیرا دارای قابلیت‌ های چند پلتفرمی در میان طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها است. می‌توانید همان کارهایی را که می‌توانید با سایر برنامه‌های پیام‌رسانی انجام دهید، مانند ارسال پیام‌های رمزگذاری‌شده سرتاسر، تصاویر، و غیره انجام دهید، و شماره تلفن موجود خود را برای همگام‌سازی مخاطبین خود پیوند دهید.

وایبر محبوبیت کمتری دارد، بنابراین افراد کمتری در مقایسه با برنامه‌های پیام‌رسان بزرگ‌تر مانند واتساپ از آن استفاده می‌کنند. گفتنی است، اگر واتساپ را امتحان کرده اید یا فقط می خواهید چیزی کمتر شلوغ باشد، دوستان خود را متقاعد کنید که Viber را امتحان کنند. همه چیزهایی را که از یک برنامه پیام رسانی خوب نیاز دارید، مانند تماس های طولانی مدت رایگان و حفظ حریم خصوصی، در اختیار شما قرار می دهد.

دانلود: Viber (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

4. KakaoTalk

KakaoTalk گزینه بعدی بهترین اپلیکیشن های پیام رسان رایگان اندروید است که استفاده از آن آسان است و بسیاری از موارد سرگرم کننده مانند شکلک ها، برچسب ها، فیلترهای صوتی و موارد دیگر را ارائه می دهد. این برنامه تماس های رایگان ارائه می دهد و می توانید پیام و چند رسانه ای ارسال کنید.

یکی از چیزهای جالب در مورد KakaoTalk این است که می توانید قرار ملاقات هایی را در برنامه تنظیم کنید. سپس، می توانید یادآورهایی را برای آن رویدادها تنظیم کنید تا هرگز ناهار با یک دوست یا یک جلسه کاری مهم را از دست ندهید.

همچنین چت های باز وجود دارد که می توانید برای دنبال کردن هشتگ های خاص به آنها ملحق شوید. KakaoTalk در بین آمریکایی‌های کره‌ای محبوب است، بنابراین زبان کره‌ای زیادی را در برنامه خواهید دید، اما اگر تنها زبان انگلیسی شما باشد، همچنان می‌توانید به راحتی در برنامه حرکت کنید.

دانلود: KakaoTalk (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

5. Discord

Discord که گزینه پنجم بهترین اپلیکیشن های پیام رسان رایگان اندروید است در میان جامعه بازی‌ها محبوب‌ترین است، اما منحصر به گیمرها نیست.

با Discord، می‌توانید گروه‌های مختلفی را در میان دوستان خود برای چت تشکیل دهید. سپس، می‌توانید کانال‌های چت و صوتی را در هر گروه ایجاد کنید. می‌توانید هر تعداد کانال منحصر به‌ فرد را که می‌ خواهید، با عناوینی مانند Memes، چیزهای مدرسه، و Hang Outs اضافه کنید تا چت‌ها را جدا و متمرکز نگه دارید.

کانال‌های صوتی مرتب هستند زیرا هر کسی در گروه می‌تواند در هر زمان وارد شود و اگر بخواهد به راحتی آنجا را ترک کند زیرا این یک تماس سنتی نیست. همچنین می توانید ببینید که کدام یک از دوستان شما قبل از سوار شدن در کانال صوتی هستند.

به‌علاوه، اگر احساس خلاقیت می‌کنید، Discord به شما امکان می‌دهد شکلک‌های سفارشی ایجاد کنید تا در چت‌های خود استفاده کنید.

دانلود: Discord (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

6. GroupMe

GroupMe که گزینه ششم بهترین اپلیکیشن های پیام رسان رایگان اندروید است یک چت پیام رسانی ساده برای گروه ها است. می‌توانید چت‌های فردی نیز داشته باشید، اما برنامه با گروه‌های بزرگ‌تری از دوستان، خانواده، همکلاسی‌ها یا همکاران می‌درخشد. می توانید متن، تصاویر، ویدئوها، فایل های GIF و URL ها را با یک تصویر پیش نمایش و عنوان به اشتراک بگذارید.

یک گالری از تمام تصاویر و ویدیوهایی که در چت به اشتراک گذاشته شده اند وجود دارد، بنابراین می توانید به راحتی به عقب برگردید و چیزهای خنده دار پیدا کنید. و برای هر پیامی که ارسال می شود، می توانید آن را با هر نمادی که به عنوان نماد لایک انتخاب می کنید، لایک کنید.

این ویژگی در صورتی مفید است که افراد سعی می کنند به چیزی رأی دهند، مانند اینکه کجا غذا بخورند یا چه کاری انجام دهند. شما می توانید هر گزینه را تایپ کنید و افراد می توانند به هر گزینه ای که می خواهند به آن رای دهند، بپسندند.

دانلود: GroupMe (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

7. تلگرام

اگر سیگنال برای شما جذاب نیست، تلگرام یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های پیام رسان رایگان اندروید است که پیام های شما را ایمن نگه می دارد. این برنامه از ترکیبی از رمزگذاری متقارن 256 بیتی AES، رمزگذاری 2048 بیتی RSA و تبادل کلید امن Diffie-Hellman استفاده می کند. با همه اینها، می‌توانید مطمئن باشید که پیام‌هایتان برای شما و هر کسی که آن‌ها را با آنها به اشتراک می‌گذارید خصوصی است.

در میان بسیاری از ویژگی‌های مفید تلگرام، توانایی آن برای همگام‌سازی بین پلتفرم‌ها درجه یک است. تلگرام در گوشی‌ها، تبلت‌ها و کامپیوترها کار می‌کند و همه داده‌ ها را بین آنها همگام‌سازی می‌کند. بنابراین اگر شروع به تایپ پیام در گوشی خود کردید، می توانید درست از جایی که در کامپیوتر خود را متوقف کرده اید ادامه دهید.

تلگرام همچنین محدودیت بالایی برای گروه ها دارد. شما با 200 عضو شروع می کنید، اما می توانید به یک سوپرگروه با حداکثر 200000 عضو ارتقا دهید. اکثر برنامه های دیگر محدودیت را حدود 200 یا 300 نفر تعیین می کنند.

دانلود: Telegram (خریدهای درون برنامه ای رایگان)

8. Slack

Slack که گزینه نهایی بهترین اپلیکیشن های پیام رسان رایگان اندروید است به دلیل رابط حرفه ای و توانایی تمیز نگه داشتن مکالمات برای مشاغل بسیار محبوب است. به همین دلایل می تواند برای مکالمات شخصی نیز عالی باشد.

اگرچه ممکن است برای مکالمات شخصی خود نیازی به یک برنامه پیام رسان حرفه ای نداشته باشید، اما می تواند حس چت را بسیار جذاب تر کند. در بالای طرح بندی تمیز، Slack به شما این امکان را می دهد که موضوعات خود را جدا کنید. بنابراین اگر شخصی پیامی را برای پرسیدن سؤال بفرستد، افراد می توانند مستقیماً به آن پیام در یک رشته پاسخ دهند تا فید بی نظم بماند.

دانلود:  Slack

برنامه پیام رسان مورد علاقه شما چیست؟

همه این اپلیکیشن های پیام‌رسان رایگان، جایگزین‌های عالی برای برنامه پیام‌رسانی داخلی تلفن شما هستند. و برای تکمیل آن، اگر می‌خواهید آن را برنامه پیام‌رسانی اصلی خود قرار دهید، بسیاری از اینها می‌توانند پیامک ارسال و دریافت کنند.

برنامه‌ های پیام‌رسان روشی سرگرم‌کننده و قابل تنظیم برای گپ زدن با دوستان و خانواده‌تان، چه در نزدیکی شما باشند و چه در کشور دیگری، به شما ارائه می‌دهند. اما اگر هنوز پیامک را ترجیح می دهید، برنامه های بسیار خوبی برای انتخاب وجود دارد.

منبع: MAKEUSEOF.COM