دهکده دوم کلش اف کلنز را بشناسید

در آپدیت‌های جدید بازی کلش اف کلنز، یک دهکده دوم به اسم بیلدر بیس به وجود آمده است. بیلدر بیس ی

ک دهکده ای کاملاً جدید است که می‌توانید آن را توسعه داده و از طریق آن در نبردهای مختلف شرکت کنید. در صورتی که قصد دارید تا دهکده دوم کلش اف کلنز را باز کرده و از مزایا دهکده دوم کلش اف کلنز بهره مند شوید، با ما در این مطلب همراه باشید تا در این زمینه توضیحات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم.

باز کردن قفل Builder Base یا دهکده دوم کلش اف کلنز

در صورتی که قصد دارید تا به دهکده دوم بازی کلش اف کلنز بروید، نیاز است تا در دهکده اول خود، بر روی قایقی که در ساحل دهکده قرار دارد بزنید تا به بیلدر بیس یا دهکده دوم بازی بروید.

برای این که بتوانید به قایق دسترسی پیدا کنید، نیاز است تا در گام اول اقدام به بازسازی قایق کرده و تاون هال شما به لول 4 رسیده شده باشد. البته نکته ای که باید بدانید این است که فرآیند بازسازی قایق هیچ هزینه ای برای شما ندارد و تنها 3 ثانیه طول می‌کشد تا بازسازی آن تکمیل شود. پس از آماده شدن، می‌توانید روی قایق ضربه بزنید و به سمت دهکده دوم بروید.

دهکده دوم یا بیلدر بیس چیست؟

اگر بخواهیم شما را با دهکده دوم کلش اف کلنز یا بیلدر بیس آشنا کنیم باید گفت که این منطقه یک دهکده کاملاً جدید را در بازی کلش اف کلنز در اختیار شما قرار می‌دهد که باید ساخت و ساز در آن را از صفر شروع کنید. این دهکده مشابه دهکده اول شما بوده و هدفتان نیز در آن کاملاً مشابه است، شما باید در این دهکده ساختمان‌ها را بسازید، آن را ارتقا دهید و ارتش خود را برای مبارزه با دهکده‌های دشمن آماده کنید.

با این حال، تفاوت‌های زیادی بین بیلدر بیس و دهکده خانگی وجود دارد که این دهکده جدید را بسیار منحصر به فرد و خاص می‌کند. در ادامه به بررسی این تفاوت‌ها می‌پردازیم:

آموزش سریع و بدون هزینه نیرو

یکی از مشکلاتی که گیمرهای بازی کلش اف کلنز از همان ابتدا با این بازی داشتند، زمان انتظار برای آماده سازی ارتش بود. این در حالی است که در دهکده دوم شما نیازی نیست تا برای ساخت نیرو زمانی را صرف کنید. این ویژگی باعث می‌شد تا بتوانید حملات پشت سر هم انجام دهید و مجبور نباشید منتظر ساخته شدن نیروهای خود باشید.

لازم به ذکر است که ساخت نیروها در دهکده دوم هیچ هزینه ای برای شما ندارد و می‌توانید نیروهای مورد علاقه خود را بدون پرداخت هزینه ایجاد کنید.

تغییر سبک مبارزات

اردوگاه‌های ارتش شما در دهکده دوم مقایسه با دهکده اصلیتان بسیار کوچک است. به همین دلیل تعداد نیروهایی که می‌توانید در این اردوگاها ایجاد کنید محدود بوده و به همین خاطر سبک حملات شما باید تغییر کند. در واقع شما مجبور هستید تا با تعداد نیروهای کمتر، به جنگ دشمنان خود بروید.

images_1695275789_650bdb0d41bf4.jpg

طلسم ندارید و اما سربازان شما توانایی‌های خاص دارند

تفاوت دیگری که بین دهکده اول و دوم در بازی کلش اف کلنز وجود دارد این است که در دهکده دوم هیچ طلسمی وجود ندارند، البته هر سرباز دارای یک توانایی ویژه منحصر به فرد است. به عنوان مثال، Barbarian با نیروی Rage دارن وArchers با یک شنل نامرئی ساخته می‌شوند.

سپر / غارت

تفاوت مهمی دیگری که دهکده دوم بازی کلش اف کلنز با دهکده اول آن دارد این است که در این دهکده هیچ سپری وجود ندارد. شما فقط زمانی مورد حمله قرار می‌گیرید که در نبردهای مقابل به شخصی حمله کنید .

شما همچنین منابع خود را در هنگام دفاع کردن از دست نمی‌دهید و تمام منابع نبردها پاداش‌هایی هستند که بازی به بازیکنان می‌دهد.

Versus Battle

یکی از ویژگی‌های جذابی که در دهکده دوم کلش اف کلنز وجود دارد، ویژگی Versus Battle است. این حالت بازیکنان را در مسابقات رو در رو، شبیه به نبرد یک در برابر یک در مقابل هم قرار می‌دهند. در واقع در حالت Versus Battle در حالی که شما به دهکده حمله می‌کنید، حریف نیز به دهکده شما نیز حمله می‌کند. هر کسی که بهتر عمل کند برنده می‌شود. شما می‌توانید برای برنده شدن ستاره‌های بیشتری به دست آورد یا بیشتر دهکده حریف را تخریب کنید تا در نهایت جایزه برد را دریافت کنید.

سیستم غارت

تنها 2 راه برای به دست آوردن منابع در دهکده دوم بازی وجود دارد. شما می‌توانید با استفاده از کالکتورها و یا حمله به روستاهای دشمن منابع روستای خود را افزایش دهید.

هر بار که در یک حمله برنده می‌شوید، یک جایزه برد دریافت می‌کنید که توسط بازی ارائه می‌شود. این جایزه بر اساس تعداد تروفی‌هایی که دارید محاسبه می‌شود، بنابراین چیزی از پایگاه دشمن به سرقت نمی‌رود. در این سیستم، بازیکنان همیشه باید برای به دست آوردن هر چه بیشتر تروفی‌ها برای دریافت جوایز بهتر مبارزه کنند.

لوت کپ

یکی دیگر از نکات مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که در دهکده دوم کلش اف کلنز شما فقط می‌توانید 3 بار در روز جایزه برد را دریافت کنید. پس از آن، شما فقط برای غنائم می‌جنگید.

یک بیلدر

یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر قصد دارید تا در دهکده دوم کلش اف کلنز اقدام به ساخت و ساز کنید، تنها یک بیلدر خواهید داشت. این موضوع می‌تواند روند ساخت و ساز شما را کند.

در ابتدا بسیاری از گیمرها از این که در دهکده دوم تنها یک بیلدر و کارگر وجود دارد بسیار ناراضی بودند. البته نباید از این موضوع غافل شد که شرکت سوپرسل به چند دلیل در دهکده دوم کلش اف کلنز تنها یک بیلدر قرار داده است.

اولاً این که تعداد ساختمان‌هایی که در دهکده دوم کلش اف کلنز وجود دارد کمتر بوده و زمان ساخت آن‌ها نیز بسیار سریع‌تر است. به عنوان مثال به جای اینکه 10 روز برای ارتقاء یک ساختمان منتظر بمانید، معمولاً در طی چند ساعت ارتقا انجام می‌شود و می‌توانید از مزایا آن بهره مند شوید.

البته اگر در بازی پیشرفت کنید، می‌توانید به بیلدر دیگری نیز دسترسی پیدا کنید. شما می‌توانید مشخص کنید که کارگر دوم خود را قصد دارید تا در دهکده دوم قرار دهید یا از آن در دهکده اول استفاده کنید.

images_1695275753_650bdae9dbca5.jpg

خرید جم بازی کلش اف کلنز

اگر قصد دارید تا سرعت پیشرفت خود را در بازی کلش اف کلنز افزایش دهید، می‌توانید با خرید جم بازی کلش اف کلنز (https://www.topgem.shop/products/category/clash-of-clans) به این هدف دست پیدا کنید. با بازی کردن کلش اف کلنز، می‌توانید جم‌های رایگان به دست بیاورید اما نکته مهم این است که تعداد جم‌هایی که از این طریق به شما داده می‌شود کم است. به همین خاطر اگر قصد دارید تا تعداد قابل توجهی جم به دست بیاورید نیاز است تا اقدام به خرید آن کنید. اگر قصد دارید تا به صورت ریالی جم کلش اف کلنز را خریداری کنید، می‌توانید از طریق وب سایت تاپ جم شاپ به این هدف دست پیدا کنید.

حرف آخر

در این مطلب شما را با دهکده دوم بازی کلش اف کلنز آشنا کرده و در مورد ویژگی‌های آن اطلاعات جامع و کاملی را ارائه کردیم. در انتها نیز به این سوال پاسخ دادیم که بهترین روش برای خرید ریالی جم کلش اف کلنز چیست و چگونه می‌توان از طریق وب سایت تاپ جم شاپ به این هدف دست پیدا کرد.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید