بهترین اپلیکیشن های افزایش کیفیت ویدیو با لینک مستقیم دانلود

بهترین اپلیکیشن های افزایش کیفیت ویدیو

آیا نمی دانید چگونه کیفیت ویدیو را بهبود ببخشید؟ در اینجا بهترین اپلیکیشن های افزایش کیفیت ویدیو در اندروید و iOS که همراه با لینک مستقیم دانلود هستند را به شما معرفی می کنیم تا حتی بدترین ویدیوها را واضح تر کنید.

بهترین اپلیکیشن های افزایش کیفیت ویدیو با لینک مستقیم دانلود

بهترین اپلیکیشن های افزایش کیفیت ویدیو

همه ما مواقعی داشته ایم که کیفیت یک ویدیو آن چیزی نیست که ما می خواهیم. این موضوع به ویژه در مورد دستگاه های تلفن همراه مرتبط است. لرزش دست، نور کمتر از ایده آل یا سخت افزار بی کیفیت می تواند ضبط را خراب کند.

اگر تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه کیفیت ویدیو را بهبود ببخشید، خوش شانس هستید. امروز، ما بهترین اپلیکیشن های افزایش کیفیت ویدیو در اندروید و iOS را بررسی می کنیم. آنها را امتحان کنید و ببینید چگونه یک برنامه تقویت کننده ویدیو می تواند نحوه کیفیت ویدیوی شما را تغییر دهد. استفاده از یکی از این تقویت کننده ها می تواند یک پروژه آماتور را به چیزی حرفه ای تبدیل کند.

چرا باید از تقویت کننده ویدیو استفاده کرد؟

تقویت کننده های ویدیو دارای ویژگی های زیادی هستند که می توانند جان تازه ای به فیلم شما بدهند. طبیعتاً همه برنامه‌ ها همه این ویژگی‌ ها را ندارند، اما می‌توانید مجموعه‌ای از موارد زیر را انتظار داشته باشید:

  • وضوح بالا
  • نورپردازی بهتر
  • ثبات بهبود یافته
  • نویز زدایی
  • تنظیمات روشنایی
  • برش، چرخش و چرخاندن
  • فیلترها
  • افکت ها و انیمیشن ها

بنابراین، بهترین اپلیکیشن های افزایش کیفیت ویدیو چه اپلیکیشن هایی هستند؟ بسته به پروژه شما ممکن است به بیش از یک برنامه نیاز داشته باشید، اما برخی از برنامه ها بالاتر از بقیه هستند.

بیشتر بخوانید: بهترین اپلیکیشن های پیام رسان رایگان اندروید با لینک مستقیم دانلود

1. ویرایشگر فیلم Filmora

موجود در: ویندوز، مک

اگر به دنبال یک تقویت کننده ویدیوی دسکتاپ مقرون به صرفه هستید، Filmora یک انتخاب خوب است. شما می توانید 49 دلار در سال بپردازید یا مجوز دائمی را به قیمت 79 دلار خریداری کنید. مهم است بدانید که هر یک از این مجوزها فقط برای یک دستگاه معتبر هستند. مجوز دائمی شامل به‌ روز رسانی‌ ها می‌شود، اما نسخه‌ های جدیدتر نرم‌ افزار اگر قرار باشد منتشر شود، نیست.

یک نسخه رایگان در دسترس است، اما یک واترمارک روی محتوای شما باقی می‌گذارد و به شما امکان دسترسی به کتابخانه وسیع افکت‌های برنامه را از طریق فروشگاه نمی‌دهد. بنابراین در این مورد، نسخه کامل ارزش آن را دارد.

ابزارهای Filmora یک راه عالی برای ایجاد یک ویدیو با کیفیت بالاتر هستند. می‌توانید ویدیوی خود را با کنترل‌ های تثبیت، روشنایی، کنتراست، رنگ و اشباع بهبود ببخشید. همچنین تعداد زیادی پوشش، موشن گرافیک و قالب های عنوان وجود دارد.

در نهایت، چندین فرمت ویدیویی پشتیبانی می شود. آنها به شما امکان می دهند ویدیوها را در قالبی بهینه برای ارسال در YouTube و Vimeo صادر کنید.

دانلود : Filmora Video Editor (رایگان، نسخه حرفه ای موجود)

2. PowerDirector

موجود در: اندروید، iOS

ممکن است زمانی پیش بیاید که در حین حرکت به یک تقویت کننده کیفیت ویدیو نیاز داشته باشید.

اگر دستگاه اندروید یا iOS دارید، یکی از بهترین اپلیکیشن های افزایش کیفیت ویدیو PowerDirector است. بیش از 100 میلیون دانلود و جایزه انتخاب ویرایشگر از Google Play Store دارد.

PowerDirector تقریباً یک برنامه حرفه ای است، اما دانلود و استفاده از آن رایگان است.

ویژگی‌ها شامل ویرایش چند مسیری خط زمانی، ویرایشگر جلوه‌ها، پشتیبانی از صفحه آبی و صفحه سبز با ویرایش کلید کروما، ابزارهای صوتی و افکت‌های فراوان است.

این برنامه دارای یک ویرایشگر عکس نیز می باشد. اگر در حال حاضر از یک ویرایشگر عکس برای Android یا iOS استفاده می‌کنید، ممکن است بتوانید آن را حذف کنید و مقداری فضا در دستگاه خود ذخیره کنید.

دانلود : PowerDirector برای iOS | Android (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

3. Avidemux

صفحه ویرایش avidemux

موجود در: ویندوز، مک، لینوکس

Avidemux یک برنامه رایگان و منبع باز ویرایش و پردازش ویدیو است. این یکی از بهترین اپلیکیشن های افزایش کیفیت ویدیو رایگان برای مک است .

اگر می خواهید کیفیت ویدیوی خود را بهتر کنید، می توانید از ابزار تثبیت کننده نرم افزار و مبدل وضوح تصویر آن استفاده کنید. این اپلیکیشن به شما امکان می دهد ویدیوهای معمولی را به وضوح بالا ارتقا دهید.

اگر فرمت های ویدیویی متنوعی در کتابخانه خود دارید، این یک برنامه عالی برای استفاده است. این برنامه از FLV، MKV، AVI، WMV، MOV، OGM، MPEG، MP4 و موارد دیگر پشتیبانی می کند.

از جنبه منفی، Avidemux یک جدول زمانی ویدیویی یا جلوه های خلاقانه ارائه نمی دهد. به این ترتیب، ممکن است برای افرادی که به تقویت کننده ویدیو برای کار خود نیاز دارند، مناسب نباشد.

دانلود : Avidemux (رایگان)

4. Pinnacle Studio

موجود در: ویندوز

اگر کاربر ویندوزی هستید که نیاز به بهبود کیفیت ویدیو دارید، باید Pinnacle Studio Pro را بررسی کنید. این برنامه برای بهبود ویدیوهای iPad و همچنین ویدیوهای آیفون ، پس از آوردن آنها به ویندوز، به خوبی کار می کند.

Pinnacle Studio Pro قبلاً یک برنامه بومی iOS بود، اما اکنون که در ویندوز در دسترس است، ویژگی‌های توسعه‌ یافته‌ای وجود دارد که به خوبی با ویدیوهای آیفون کار می‌کنند.

Pinnacle مدت زیادی است که برنامه های ویرایش ویدیو تولید می کند. Pinnacle Studio دارای کنترل‌ های سرعت و انتقال، ویرایش جداگانه فریم، افکت‌هایی مانند تصویر در تصویر و حرکت و زوم، و ویرایشگر صوتی است.

Pinnacle Studio که یکی دیگر از گزینه های بهترین اپلیکیشن های افزایش کیفیت ویدیو است پروژه های تکمیل شده در سطح سینما را وعده می دهد، اما بدون منحنی یادگیری شیب دار در مقایسه با سایر نرم افزارهای ویرایش.

Pinnacle Studio Pro رایگان نیست و ممکن است کمی گران باشد. شروع آن 59 دلار است و نسخه Ultimate 129 دلار است.

دانلود : Pinnacle Studio Pro (59 دلار)

5. FonePaw Video Converter Ultimate

لیست fonepaw از ویدیوها برای ویرایش

موجود در: ویندوز، مک

اول از همه اینکه، FonePaw Video Converter Ultimate یک تقویت کننده وضوح تصویر است. این برنامه وضوح ویدیو را ارتقا می دهد و به شما امکان می دهد یک ویدیوی 480p را به 720p، 1080p و 4K تبدیل کنید.

همچنین می‌توانید از این برنامه برای بهبود ویدیوهای تیره با روشن‌تر کردن آن‌ها، تثبیت فیلم‌ها با کاهش لرزش، و ویرایش تعادل رنگ ویدیو با تنظیم رنگ، اشباع و کنتراست استفاده کنید.

FonePaw Video Converter Ultimate با بسیاری از فرمت‌های ویدیویی کار می‌کند، به این معنی که نیازی به جستجوی جای دیگری ندارید. فرمت های پشتیبانی شده عبارتند از MKV، AVI، WMV، MP4، FLV، MP3، WAV، M4A، WMA، 3GP و MJPEG.

برنامه رایگان نیست. شما می توانید بدون محدودیت از یک آزمایشی لذت ببرید، اما پس از آن باید 70 دلار برای مجوز یک بار استفاده بپردازید. این مجوز مادام العمر برای یک کامپیوتر است. یا می توانید مجوز یک ساله را با قیمت 50 دلار خریداری کنید.

دانلود:  FonePaw Video Converter Ultimate (70 دلار)

6. Videoshop

موجود در: اندروید، iOS

Videoshop یک برنامه چند پلتفرمی برای گوشی های هوشمند است که هدف آن کمی سرگرم کننده در روند بهبود ویدیو شما است.

این اپلیکیشن که گزینه بعدی بهترین اپلیکیشن های افزایش کیفیت ویدیو است نسبت به برخی از گزینه‌های دیگری که تاکنون در مورد آن صحبت کرده‌ایم، رویکرد ساده‌تری دارد و آن را به ابزاری عالی برای افرادی تبدیل می‌کند که می‌خواهند محتوای مناسب رسانه‌های اجتماعی ایجاد کنند.

برای مثال، می‌توانید یک ویدیو را با طیف وسیعی از جلوه‌های صوتی، از جمله صدای حیوانات، انفجار و خنده، بهبود ببخشید. همچنین یک ابزار توقف حرکت برای ویدیوهای کوتاه در توییتر، پشتیبانی از ویدئوهای نمایش اسلاید و یک کتابخانه موسیقی موجود است.

Videoshop یک جنبه جدی نیز دارد. ویژگی هایی مانند برش، حرکت آهسته، حرکت سریع، صداگذاری و پخش معکوس همگی وجود دارند.

اگرچه برخی از خریدهای درون برنامه‌ای برای ابزارها و محتوای اضافی وجود دارد, اما می‌توانید برنامه را به صورت رایگان دانلود و استفاده کنید.

دانلود : Videoshop برای Android | iOS (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

7. InShot

موجود در: اندروید، iOS

InShot گزینه نهایی ما در مورد بهترین اپلیکیشن های افزایش کیفیت ویدیو است. این یکی دیگر از برنامه های تلفن همراه بین پلتفرمی بسیار محبوب است. نسخه اندروید به تنهایی بیش از 100 میلیون دانلود دارد.

این برنامه هم یک ویرایشگر ویدیو و هم سازنده ویدیو است، به این معنی که شما کنترل کاملی بر نحوه بهبود کیفیت ویدیو دارید.

InShot شامل یک اصلاح کننده ویدئو، تقسیم کننده و ادغام، فیلترها و افکت های بی شمار، کنترل سرعت، مبدل فرمت ویدئو، و ویرایشگر صوتی است.

باز هم، این برنامه برای علاقه مندان به رسانه های اجتماعی که خواهان یک برنامه بهبود کیفیت ویدیو هستند، جذاب خواهد بود. این یک لیست از پیش تعیین شده از نسبت اندازه دارد که تمام پلتفرم های اجتماعی پیشرو را پوشش می دهد، بنابراین ویدیوی شما برای هر مخاطبی مناسب خواهد بود.

دانلود : InShot برای Android | iOS (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

ویدیوهای خود را مانند یک حرفه ای با یک برنامه تقویت کننده ویدیو ویرایش کنید

اگر در وهله اول نمی دانید که چگونه کیفیت ویدیو را بهبود ببخشید، دانلود این برنامه های تقویت کننده ویدیو فایده ای ندارد. با این حال، ارزش آن را دارد که قبل از اینکه وارد این برنامه ها شوید، درباره ابزارها و تکنیک های خاص ویرایش ویدیو بیشتر بدانید.

استفاده از این تقویت کننده های ویدئویی می تواند به شما کمک کند تا ایده های خلاقانه خود را به چیزی آماده برای دیدن دیگران تبدیل کنید. چه کسی می داند، شاید یکی از این برنامه ها بتواند به شما در ایجاد ویدیوی ویروسی بزرگ بعدی کمک کند.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید