راهنمای خرید بهترین پایه های خنک کننده لپ تاپ 2021 بهمراه قیمت

راهنمای خرید بهترین پایه های خنک کننده لپ تاپ 2021 بهمراه قیمت

راهنمای خرید بهترین پایه های خنک کننده لپ تاپ 2021 بهمراه قیمت. بهترین پایه های خنک کننده لپ تاپ 2021, قیمت, ویژگی ها, مشخصات و مزایا و معایب آنها.

راهنمای خرید بهترین پایه های خنک کننده لپ تاپ 2021 بهمراه قیمت

راهنمای خرید بهترین پایه های خنک کننده لپ تاپ 2021 بهمراه قیمت

در مورد راهنمای خرید بهترین پایه های خنک کننده لپ تاپ 2021 بهمراه قیمت آنها باید بگوییم که بهترین پایه های خنک کننده لپ تاپ معجزه ای در عملکرد دستگاه شما بوجود می آورد. مهم نیست که لپ تاپ شما هنگام بازی خیلی داغ می شود یا دوست دارید از آن روی کاناپه که تهویه مناسب ندارد استفاده کنید. در هر صورت, با استفاده از پد خنک کننده, عملکرد بهتر و احتمالاً عمر باتری بهتری خواهید داشت. ناگفته نماند, که قابل حمل بودن آنها را نیز راحت تر می کند.

سرمایه گذاری روی پایه خنک کننده لپ تاپ, چه به دنبال چیزی برای روی پای خود و چه برای میز باشید, بیش از هر زمان دیگری حیاتی است. صرفنظر از میزان مهندسی که در لپ تاپ های باریک و سبک انجام می شود تا گرما را از خود دور نگه دارد, کنترل حرارتی و سایر مسائل مربوط به گرما همچنان اتفاق می افتد. آنها به ویژه در لپ تاپ های مجهز به قطعات قدرتمند مانند GPU های Ampre Nvidia رایج هستند. گیمرها, تولید کنندگان محتوا و هرشخصی که به هر نحوی از لپ تاپ خود استفاده می کند به یکی از این موارد به عنوان بخشی از تنظیمات خود نیاز دارد.

شما از سیستم خنک کنندگی فن های پایه های خنک کننده لپ تاپ و شاسی های فلزی آنها, بخصوص اگر تمایل به اجرای برنامه های فشرده تری دارید استقبال خواهید کرد, خواه این برنامه ها, بهترین بازی های کامپیوتری و یا نرم افزار ویرایش ویدئو باشد. اجازه دهید تا به شما کمک کنیم که پایه خنک کننده ای را انتخاب کنید که برای نیازهای شما ایده آل باشد. برای هر چیزی که به یکی از این پدها نیاز دارید, و مطمئن باشید که پایه خنک کننده لپ تاپ مورد نظر خود را انتخاب خواهید کرد.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد راهنمای خرید بهترین شارژرهای دیواری, بهترین قلم های لمسی گوشی و بهترین دسته های بازی 2021 مشاهده کنید.

بهترین پایه های خنک کننده لپ تاپ 2021

1. پایه خنک کننده Kootek Cooler Pad Chill Mat 5

راهنمای خرید بهترین پایه های خنک کننده لپ تاپ 2021 بهمراه قیمت

ویژگی ها و مشخصات

فن ها: 4 * 70 میلی متر ، 1 * 120 میلی متر

اندازه پد: 380 * 300 * 35 میلی متر

چرا باید پایه خنک کننده Kootek Cooler Pad Chill Mat 5 را خریداری کنیم
  • سطح خنک کننده چشمگیر
  • می توانید انتخاب کنید که کدامیک از فن ها روشن بماند
چرا نباید پایه خنک کننده Kootek Cooler Pad Chill Mat 5 را خریداری کنیم
  • از ساخت قویی برخوردار نیست

Kootek یک پد خنک کننده لپ تاپ بسیار چشمگیر می سازد که از پنج فن استفاده می کند (یکی در وسط یک مدل بزرگتر 120 میلیمتری است که توسط فن های 70 میلی متری احاطه شده است) تا میزان قابل توجهی از سطح خنک کنندگی را ارائه دهد -و این در حالی است که هنوز یک فن بی صدا به حساب می آید.

Chil Mat نمرات قوی در تطبیق پذیری دارد زیرا می توانید برخی از فن ها را خاموش کنید (ممکن است یکی از آنها کار کند, چهار یا هر پنج فن), بعلاوه می توان آن را (با استفاده از مکانیسم چرخ دنده, مانند یک صندلی چوبی) تا شش فن افزایش داد. بسته به ترجیح شما تنظیمات ارتفاع مختلفی (برای مثال هنگام تماشای فیلم ممکن است بخواهید آن را بالا بکشید) در نظر گرفته شده است.

این پد خنک کننده می تواند از لپ تاپ های 12 اینچی تا 17 اینچی استفاده کند, بنابراین در همه اندازه های معمولی, با یک جفت درپوش در جلو برای جلوگیری از لغزش نوت بوک ارائه می شود. همچنین دارای هاب USB با دو پورت USB 2.0 است.

به طور خلاصه, این یک پد خنک کننده از کیفیت و انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و از برچسب قیمت مناسب میان رده بهره می برد, و آن را تبدیل به بهترین گزینه ما در این لیست می کند که همه ویژگی ها را با قیمتی مقرون به صرفه پوشش می دهد.

قیمت در سایت آمازون: 23.99 دلار

2. پایه خنک کننده Cooler Master Notepal XL

راهنمای خرید بهترین پایه های خنک کننده لپ تاپ 2021 بهمراه قیمت

ویژگی ها و مشخصات

فن ها: 1* 230 میلی متر

اندازه پد: 305*379*47 میلی متر

چرا باید پایه خنک کننده Cooler Master Notepal XL را خریداری کنیم
  • قدرتمند و در عین حال بی صدا
  • طراحی ارگونومیک زاویه دار
چرا نباید پایه خنک کننده Cooler Master Notepal XL را خریداری کنیم
  • به اندازه بقیه رقبا متنوع نیست

در مورد راهنمای خرید بهترین پایه های خنک کننده لپ تاپ 2021 بهمراه قیمت آنها باید بگوییم که امیدوارید که Cooler Master یک پایه خنک کننده خوب باشد و همچنین اینکه این پایه خنک کننده محکم بهترین پایه در لیست ما باشد. با استفاده از یک فن بزرگ 230 میلی متری – که می توانیم آن را بسیار کم صدا کنیم – دارای یک کنترل کننده سرعت فن است و طوری طراحی شده است که “جریان مطلوب هوا” را از طریق لپ تاپ شما عبور دهد. در واقع, مقدار قابل توجهی از هوا را جابجا می کند و 89.8 فوت مکعب در دقیقه نامیده می شود. سطح بسیار موثر خنک کننده.

این دستگاه همچنین از طراحی ارگونومیک کمی کج بهره می برد و هدف آن این است که بهترین زاویه را برای استفاده از صفحه کلید نوت بوک به همراه پایه های ضد لغزش برای پایداری در هنگام قرار گرفتن بر روی سطح به شما ارائه دهد. به عنوان یک امتیاز اضافی, سه درگاه USB در پشت وجود دارد.

Notepal XL قادر است لپ تاپ هایی با ابعاد 17 اینچ را در خود نگه دارد و برای جلوگیری از خرابی, قیمت مناسبی برای عملکرد خنک کننده ای که در اینجا به دست می آورید دارد. این محصول بسیار نزدیک به Kootek است, اما فقط در بخش همه کاره بودن, حرفی برای گفتن ندارد. این پایه, یک جایگزین عالی برای خنک کننده قوی است.

قیمت در سایت آمازون: 25.48 دلار

3. پایه خنک کننده Thermaltake Massive 20 RGB

راهنمای خرید بهترین پایه های خنک کننده لپ تاپ 2021 بهمراه قیمت

ویژگی ها و مشخصات

فن ها: 1*200 میلی متر

اندازه پد: 471*354.5*46.5 میلی متر

چرا باید پایه خنک کننده Thermaltake Massive 20 RGB را خریداری کنیم
  • فن بزرگ 200 میلیمتری به خوبی خنک می کند
  • روشنایی عالی RGB
چرا نباید پایه خنک کننده Thermaltake Massive 20 RGB را خریداری کنیم
  • گران قیمت

اگر به یک پد خنک کننده مناسب برای یک نوت بوک سنگین نیاز دارید, این محصول Thermaltake می تواند با یک لپ تاپ بزرگ همانطور که از نامش مشخص است سازگار باشد – با یک دستگاه قابل حمل 17 اینچی مشکلی ندارد و حتی می تواند میزبان لپ تاپ های بزرگتری همانند لپ تاپ های گیمینگ 19 اینچی باشد.

دارای یک فن 200 میلیمتری برای سطح خنک کنندگی (سرعت فن قابل تنظیم است) است و سه تنظیم ارتفاع مختلف (تا زاویه 13 درجه) در این پایه وجود دارد. فن بزرگ, سیستم خنک کنندگی کارآمدی را برای لپ تاپ های بزرگتر فراهم می کند, علاوه بر این شما در اطراف لبه های پد با حالت های مختلف مختلف (ضربان قلب ، چشمک زدن یا فقط روشنایی ثابت با رنگ های مختلف) نور RGB دریافت می کنید.

این مدل, از پلاستیک طراحی شده است و کیفیت ساخت آن شاید بهترین چیزی نباشد که در دنیای پد خنک کننده با آن روبرو می شوید ، اما به اندازه کافی محکم است که بتواند کار پشتیبانی از یک لپ تاپ بازی سنگین را انجام دهد. توجه داشته باشید که برچسب قیمت نیز در اینجا بسیار بالا است.

قیمت در سایت آمازون: 51.99 دلار

4. پایه خنک کننده Enermax TwisterOdio 16

راهنمای خرید بهترین پایه های خنک کننده لپ تاپ 2021 بهمراه قیمت

ویژگی ها و مشخصات

فن ها: 1*120 میلی متر

اندازه پد: 352*279*52 میلی متر

چرا باید پایه خنک کننده Enermax TwisterOdio 16 را خریداری کنیم
  • کیفیت صدای مناسبی را ارائه می دهد
  • تکه های خنک کننده سالید
چرا نباید پایه خنک کننده Enermax TwisterOdio 16 را خریداری کنیم
  • با نوت بوک های 17 اینچی سازگاری ندارد

در مورد راهنمای خرید بهترین پایه های خنک کننده لپ تاپ 2021 بهمراه قیمت آنها باید بگوییم که هنگامیکه به پد های خنک کننده لپ تاپ فکر می کنید که کمی متفاوت از حالت عادی هستند, این پایه یکی از لوازم جانبی است که نه تنها از گرم شدن زیاد نوت بوک شما جلوگیری نمی کند, بلکه دارای بلندگوهای داخلی نیز می باشد. به غیر از برخورد با گرما, زمینه دیگری که لپ تاپ ها اغلب با آن دست به گریبان هستند ارائه سطح مناسب کیفیت و حجم صدا است.

Enermax TwisterOdio تنها قادر به کار با لپ تاپ هایی با اندازه تا 16 اینچ است, اما جفت داخلی بلندگوهای “DreamBass” 2W آن بسیار مناسب است (و همانطور که از نامش مشخص است باس ارائه می دهد).

این پد نسبتاً ضخیم است, طبیعتاً به دلیل بلندگوهای یکپارچه (که در سیلندر در پشت لنت قرار گرفته اند), اما به طرز شگفت انگیزی سبک است و سیستم خنک کنندگی سالید و همچنین کیفیت صدا را فراهم می کند. می توانید بلندگو را روشن یا خاموش کرده و سرعت فن را به صورت دستی تنظیم کنید.

این قطعاً برای کسانی که بلندگوهای ضعیف لپ تاپ دارند و می خواهند راه حلی مناسب برای حل این مشکل و نگرانی های مربوط به خنک کننده در یک لحظه داشته باشند, مورد توجه قرار می گیرد.

5. پایه خنک کننده Targus Chill Mat

راهنمای خرید بهترین پایه های خنک کننده لپ تاپ 2021 بهمراه قیمت

ویژگی ها و مشخصات

فن ها: 2*2500 دور در دقیقه

اندازه پد: 354*260*25 میلی متر

چرا باید پایه خنک کننده Targus Chill Mat را خریداری کنیم
  • هاب با 4 پورت USB
  • بسیار باریک و در عین حال خوش ساخت
چرا نباید پایه خنک کننده Targus Chill Mat را خریداری کنیم
  • این فن ها برای برخی از لپ تاپ ها ایده آل نیستند

برای کسانی که می خواهند پد خنک کننده آنها قابلیت اتصال به سایر لوازم جانبی دیگر را نیز داشته باشد, Targus Chill Mat را بررسی کنید, که کمی شبیه یک لپ تاپ است و از سیستم خنک گنندگی عالیی بهره می برد.

Chill Mat دارای هاب USB 4 پورت (دارای پورت USB 2.0) است و از طریق یک جفت فن, سیستم خنک کنندگی خنک عالیی را ارائه می دهد (اگرچه Targus مشخص نمی کند که اندازه آنها چقدر است-اگرچه سازنده اعلام می کند که می توانند تا 2500 دور در دقیقه دستگاه کار کنند)

این دستگاه به خوبی ساخته شده است و بسیار باریک است و می تواند بین چهار سطح مختلف ارتفاع تنظیم شود. برای کسانی که لپ تاپ هایی دارند که پورت USB کمی دارند, این پد می تواند راه حل مفیدی برای آنها باشد.

قیمت در سایت آمازون: 32.99 دلار

6. پایه خنک کننده Cooler Master MasterNotepal Maker

راهنمای خرید بهترین پایه های خنک کننده لپ تاپ 2021 بهمراه قیمت

ویژگی ها و مشخصات

فن ها: 2*80 میلی متر

اندازه پد: 384.6*270*59*6 میلی متر

چرا باید پایه خنک کننده Cooler Master MasterNotepal Maker را خریداری کنیم
  • سطح آلومینیومی برای دفع بهتر گرما
  • موقعیت مکانی کاملاً قابل تنظیم فن
چرا نباید پایه خنک کننده Cooler Master MasterNotepal Maker را خریداری کنیم
  • قیمت بالای آن ممکن است برای برخی ها مناسب نباشد

به یاد داشته باشید که در ابتدای این قسمت ما بحث کردیم که موقعیت نسبی دریچه ها در پایین لپ تاپ شما و فن ها در پد خنک کننده می تواند یک نکته مهم باشد؟ خب, یکی از راه هایی که می توانید از موقعیت مطلوب اطمینان حاصل کنید این است که خودتان فن ها را قرار دهید – و این در این پد خنک کننده ماژولار از Cooler Master امکان پذیر است.

ماژولار به سادگی به این معنی است که می توان فن ها را به هر نقطه ای از صفحه خنک کننده منتقل کرد تا دقیقاً جایی را که شما نیاز دارید هوا را به لپ تاپ خود منتقل کنید, هدف قرار دهید. MasterNotepal Maker همچنین از کیفیت ساخت عالی و سطح “آلومینیوم سندبلاست شده” – که همچنین می تواند به اتلاف گرما کمک کند – سود می برد – به علاوه این پد را می توان در پنج زاویه مختلف تنظیم کرد.

مزایای دیگری مانند مدیریت کابل عالی, هاب USB قابل اتصال و دریچه های قابل جابجایی (برای جلوگیری از خط خوردن لپ تاپ از پایه) وجود دارد. با این حال, جنبه منفی این محصول برتر Cooler Master این است که ارزان نیست, اما برای کسانی که واقعاً می خواهند پد خود را کاملاً متناسب با نوت بوک خود طراحی کنند, ممکن است ارزش هزینه بیشتری داشته باشد.

نکته دیگری که باید در اینجا در نظر داشته باشید این است که این پایه نسبتاً کمیاب است, زیرا این محصول مدتی است که عرضه شده است: بنابراین اگر می خواهید یکی از این پایه ها را در اختیار داشته باشید، باید برای خرید آن عجله کنید.

7. پایه خنک کننده Tree New Bee Cooling Pad

راهنمای خرید بهترین پایه های خنک کننده لپ تاپ 2021 بهمراه قیمت

ویژگی ها و مشخصات

فن ها: 4*110 میلی متر

اندازه پد: 408*287*29 میلی متر

چرا باید پایه خنک کننده Tree New Bee Cooling Pad را خریداری کنیم
  • گزینه های خوبی برای تنظیم فن ها است
  • قیمت برای اکثر کاربران مقرون به صرفه است
چرا نباید پایه خنک کننده Tree New Bee Cooling Pad را خریداری کنیم
  • تنها یک سطح از ارتفاع قابل تنظیم است

در مورد راهنمای خرید بهترین پایه های خنک کننده لپ تاپ 2021 بهمراه قیمت آنها باید بگوییم که اگر می خواهید یک راه حل بسیار مقرون به صرفه برای سیستم خنک کننده لپ تاپ داشته باشید, خب, این پایه راه حل مناسبی برای آن است. محصول Tree New Bee با چهار فن 110 میلی متری با سرعت قابل تنظیم اجرا می شود (چراغ های آبی با کاهش سرعت کم نورتر می شوند – در صورت تمایل می توانید دو عدد فن را خاموش کنید).

این دستگاه از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است, بسیار آرام است و مقدار مناسبی از سرمایش (متناسب با متغیر) را فراهم می کند و می توان با استفاده از یک جفت پایه, پشت این پد را بالا آورد, زیرا سازندگان معتقدند زاویه تایپ ارگونومیک تر است (و بهبود خنک کنندگی, البته با جریان هوای بیشتر در زیر)

نکته منفی این است که تنها یک تنظیم ارتفاع وجود دارد و ممکن است برای برخی شیب دار باشد. همانطور که احتمالاً در جاهای دیگر این صفحه دیده اید, اکثر محصولات طیف وسیعی از ارتفاع های مختلف را ارائه می دهند.

با این حال, این باعث نمی شود که پد خنک کننده Tree New Bee Cooling یک انتخاب عالی باشد که بین قیمت و عملکرد تعادل قابل ستایشی ایجاد می کند.

قیمت در سایت آمازون: 29.97 دلار

8. پایه خنک کننده لپ تاپ TeckNet N8

راهنمای خرید بهترین پایه های خنک کننده لپ تاپ 2021 بهمراه قیمت

ویژگی ها و مشخصات

فن ها: 3*118 میلی متر

اندازه پد: 380*280*28 میلی متر

چرا باید پایه خنک کننده لپ تاپ TeckNet N8 را خریداری کنیم
  • قیمت ارزان وسوسه کننده
  • عملکرد عالی خنک کنندگی
چرا نباید پایه خنک کننده لپ تاپ TeckNet N8 را خریداری کنیم
  • بهترین کیفیت ساخت را در اختیار ندارد

اگر می خواهید تا حد ممکن برای یک پد خنک کننده هزینه کنید, TeckNet یک راه حل عالی دارد که به همان قیمتی ارزان که در هر جایی می بینید قیمت گذاری شده است – و شما هنوز محصول شایسته ای دریافت می کنید.

N8 دارای سه عدد فن خنک کننده 118 میلی متری است که سطح مناسبی از خنک کنندگی را ارائه می دهد, به علاوه این دستگاه از طراحی بسیار باریک و قابل حمل نیز بهره می برد. دارای یک جفت پا است که می توان آن را بلند کرد و یک پورت USB برای اتصال یک دستگاه دیگر (N8 متصل شده و از طریق USB اتفاق می افتد ، اتفاقی).

کیفیت ساخت شاید بهترین نباشد, اما N8 بسیار آرام است و به سادگی این کار را انجام می دهد – و در واقع بسیار ارزان است.

قیمت در سایت آمازون: 23.99 دلار

9. پایه خنک کننده Cooler Master Notepal X-Slim

راهنمای خرید بهترین پایه های خنک کننده لپ تاپ 2021 بهمراه قیمت

ویژگی ها و مشخصات

فن ها: 1*160 میلی متر

اندازه پد: 380*270*27.5 ~ 46 میلی متر

چرا باید پایه خنک کننده Cooler Master Notepal X-Slim را خریداری کنیم
  • باریک و بسیار سبک
  • بی صدا
چرا نباید پایه خنک کننده Cooler Master Notepal X-Slim را خریداری کنیم
  • نحوه طراحی آن باعث می شود تا لپ تاپ حرکت کند

اگر می خواهید یک پد خنک کننده داشته باشید که به راحتی قابل حمل باشد تا بتوانید با خود حمل کنید, X-Slim مناسب این هزینه است. اندازه آن در باریک ترین نقطه تنها 27.5 میلی متر است و وزن آن بسیار سبک است و وزن آن 700 گرم است.

محصولات دیگری نیز وجود دارند که به این سطح از قابلیت حمل نزدیک می شوند – به عنوان مثال خنک کننده لپ تاپ 12 اینچی تا 17 اینچی هاویت – اما تلاش Cooler Master به دلیل کیفیت ساخت آن مورد توجه قرار نمی گیرد. این دستگاه همچنین می تواند با لپ تاپ هایی با اندازه 17 اینچ کنار بیاید و یک فن 160 میلی متری جریان هوا عالی را ارائه می دهد. X-Slim از امکانات مدیریت کابل فوق العاده نیز سود می برد تا همه چیز را مرتب و قابل حمل نگه دارد.

در حالی که Notepal X-Slim کاملاً جمع و جور است, اگر می خواهید یک وسیله جانبی واقعاً قابل حمل برای خنک کردن لپ تاپ شما باشد, ورودی نهایی ما را در زیر بررسی کنید.

قیمت در سایت آمازون: 35.69 دلار

10. پایه خنک کننده Klim Cool

راهنمای خرید بهترین پایه های خنک کننده لپ تاپ 2021 بهمراه قیمت

ویژگی ها و مشخصات

فن ها: 1*4200 دور در دقیقه

اندازه پد: 155*82*36 میلی متر

چرا باید پایه خنک کننده Klim Cool را خریداری کنیم
  • قیمت مناسب و با این وجود بسیار قابل حمل
  • تنظیم خودکار سرعت فن
چرا نباید پایه خنک کننده Klim Cool را خریداری کنیم
  • با همه لپ تاپ ها سازگار نیست

بسیار خب, بنابراین ما فکر کردیم که این مورد را در انتها به عنوان یک جایگزین خوب ارائه می دهیم, زیرا اگرچه این یک پد خنک کننده لپ تاپ نیست, اما یک لوازم جانبی مبتنی بر فن است که کار مشابهی را انجام می دهد (البته از طریق مکیدن به جای دمیدن هوا) و برای کسانی که راه حلی واقعاً قابل حمل می خواهند, این یک مورد کاملاً جمع و جور است – واضح است که هر پد خنک کننده لپ تاپ چندان کوچک نیست, زیرا همه آنها (ناگزیر) دارای فضایی به اندازه یک نوت بوک هستند.

توجه داشته باشید که در اینجا یک هشدار قابل توجه وجود دارد: لپ تاپ شما برای اتصال یکی از این دستگاه ها به یک دریچه در طرف یا عقب احتیاج دارد. اگر شما فقط روی پایه لپ تاپ خود دریچه های هوا دارید, پس متاسفانه شانسی برای خرید این پایه ها ندارید.

همانطور که گفته شد, به جای دمیدن هوا به لپ تاپ برای خنک کردن آن, این ایده که به اصطلاح “خنک کننده خلاء” نامیده می شود این است که آنها هوا را بیرون می کشند, اما این به همان اندازه خنک کننده است. برخی حتی استدلال می کنند که موثرتر از پد خنک کننده سنتی است, اما در هر صورت, کار را به شرطی انجام می دهید که محصول خوبی را از راه حل های موجود انتخاب کنید.

و در این مورد, توصیه ما Klim Cool است, یک خنک کننده بسیار موثر است که دارای تعدادی اتصالات مختلف است, بنابراین در هر اندازه دریچه هوا که دستگاه را به آن متصل کرده اید, به شما خنک کنندگی مناسبی را ارئه می دهد.. همچنین دمای داخل لپ تاپ شما را اندازه گیری می کند و به طور خودکار سرعت فن را برای سطح مناسب خنک کننده تنظیم می کند – در واقع بسیار عالی است.

سازنده از محصول با پنج سال ضمانت و 30 روز بیمه نامه بازگشت رایگان پشتیبانی می کند, بنابراین می توانید آن را بررسی کنید تا نحوه کار با نوت بوک خود را ببینید. یک مزیت دیگر این است که این وسیله جانبی گران قیمت نیست و مطابق با قیمت پد های خنک کننده مقرون به صرفه تر است.

چگونه پایه های خنک کننده به خنک شدن لپ تاپ کمک می کنند

در مورد راهنمای خرید بهترین پایه های خنک کننده لپ تاپ 2021 بهمراه قیمت آنها باید بگوییم که هرگونه سیستم خنک کننده اضافی که بهترین پد خنک کننده لپ تاپ می تواند به شما ارائه دهد, قادر به این است تا در خنک کردن لپ تاپ به شما کمک کند. همچنین می تواند طول عمر لپ تاپ شما را به طور بالقوه افزایش دهد. اگر CPU و GPU به طور مداوم در دمای بیش از حد گرم کار نکنند, دوام بیشتری خواهند داشت.

بنابراین صرف کمی پول برای مقداری خنک کننده اضافی ممکن است با جلوگیری از خطر هنگ کردن سیستم شما, از بسیاری از دردسرهای شما جلوگیری کند. بهترین پد خنک کننده لپ تاپ همچنین می تواند مکان مناسبی برای قرار دادن لپ تاپ شما در مواقعی که واقعاً از آن در روی پای خود استفاده می کنید, فراهم کند و مانع گرم شدن ناخوشایند نوت بوک در روی پاهای شما شود.

توجه داشته باشید که مسافت پیموده شده ای که از هر پد خنک کننده دریافت می کنید ممکن است از نظر دریچه های خنک کننده موجود در پایین نوت بوک شما و موقعیت مربوطه آنها در مقایسه با محل قرار گیری فن ها در پد متفاوت باشد. همانطور که عقل سلیم حکم می کند, مقدار مناسبی از دریچه های ته لپ تاپ شما در اینجا – و به طور کلی – خوب است و ترجیحاً آنها (تقریبا) با طرفداران پد قرار می گیرند.

اگرچه برخی از پدهای خنک کننده لپ تاپ با یک فن بزرگ – یا چند عدد کوچکتر – کار می کنند که تقریباً همه چیز را تحت تاثیر قرار می دهد  و حتی پدهای ماژولار وجود دارد که می توان فن ها را در جای خود قرار داد.

حتی نوت بوک های بدون دریچه در قسمت پایین می توانند تا حدی از سرد شدن قسمت زیرین شاسی به عنوان کنترل مدیریت دما استفاده کنند.

به هر حال, در حالی که مسافت پیموده شده شما با توجه به مدل دقیق لپ تاپ شما ممکن است تا حدودی متفاوت باشد, به احتمال زیاد از یک پد خنک کننده سود خواهید برد – و شاید یک پد قابل توجه, البته به شرطی که یکی از بهترین مدل های موجود در بازار را انتخاب کنید. 

منبع: TECHRADAR.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید