فعالسازی پیام اضطراری یا SOS در گوشی اندروید و iOS آیفون

فعال سازی پیام اضطراری SOS گوشی

آیا می دانید چگونه از پیام اضطراری SOS که در آیفون ، تلفن اندروید یا ساعت هوشمند شما تعبیه شده استفاده کنید؟ نحوه فعالسازی پیام اضطراری گوشی های اندروید و iOS آیفون را در ادامه میبینیم.

این گزینه‌ها چیزهایی هستند که همه امیدوارند هرگز مجبور به استفاده از آنها نشوند، اما دانستن اینکه دقیقاً چگونه کار می‌کنند بسیار مفید هست. شما کاملاً آماده هستید در صورت اتفاق ناگوار که واقعاً به آنها نیاز دارید.

مراحل فعال‌سازی این ویژگی‌ها بین دستگاه‌ها متفاوت است، اما فعال کردن گزینه‌های اضطراری عموماً بسیار ساده است و قطعاً ارزش انجام آن را دارد، در این صورت او باید بدترین اتفاق بیفتد. در اینجا نحوه استفاده از پیام اضطراری SOS در iPhone، گوشی اندروید و ساعت هوشمند آورده شده هست.

بیشتر بخوانید : افزایش امنیت حساب اینستاگرام

نحوه استفاده از پیام اضطراری SOS در گوشی آیفون

1. اول، خوب است مخاطبین اضطراریرا در iPhone خود تنظیم کنید. این کار به راحتی انجام می شود: فقط کافی است افرادی را که می خواهید در مخاطبین آیفون خود نامزد کنید، پیدا کنید، نام آنها را انتخاب کنید و افزودن به مخاطبین اضطراری رااز لیست گزینه های باز شده انتخاب کنید.

2. آیفون شما از قبل برای استفاده از عملکردهای اضطراری به محض بیرون آوردن آن از جعبه تنظیم شده هست.

همزمان دکمه روشن شدن را نگه دارید در سمت راست دستگاه و دکمه کاهش یا افزایش صدا را فشار دهید در سمت چپ تا زمانی که صفحه ای ظاهر شود که سه گزینه را در اختیار شما قرار می دهد: خاموش کردن، شناسه پزشکی و کمک اضطراری.

3. نوار لغزنده Emergency SOS قرمز را به سمت کنار بکشید و  حالا طبق این گزینه به طور خودکار با خدمات اضطراری تماس می گیرد.

4. اگر به هر دلیلی نمی‌توانید از نوار لغزنده روی صفحه استفاده کنید، به نگه داشتن هر دو دکمه ادامه دهید. با این کار یک شمارش معکوس کوتاه شروع می شود که در پایان آن با خدمات اورژانس تماس گرفته می شود.

5. پس از پایان تماس SOS، تلفن شما به طور خودکار یک پیام متنی حاوی موقعیت مکانی GPS شما را به همه مخاطبین اضطراری شما ارسال می‌کند، اگرچه می توانید این را لغو کنید. اگر مکان شما تغییر کند، متن دیگری با جزئیات جدید ارسال می شود.

6. اگر iPhone 7 یا بالاتر دارید، بایددکمه روشن/خاموش را پشت سر هم پنج بار فشار دهید به جای آن. این در تلفن های جدیدتر کار می کند و به طور خودکار یک شمارش معکوس سه ثانیه ای را قبل از به صدا درآوردن آژیر بلند و فراخوانی خدمات اضطراری آغاز می کند.

نحوه استفاده از  پیام اضطراری SOS در اپل واچ

1. اگر نمی‌توانید به تلفن خود دسترسی پیدا کنید، اما ساعت اپل دارید، دکمه کناری را چند ثانیه فشار دهید و نگه دارید. صفحه‌ای ظاهر می‌شود که سه گزینه مشابه در iPhone را در اختیار شما قرار می‌دهد: خاموش کردن، شناسه پزشکی و کمک فوری اضطراری.

2. برای فعال سازی پیام SOS گوشی ، روی نوار لغزنده Emergency SOS بکشید تا با خدمات اضطراری تماس بگیرید.

3. اگر دکمه کناری را پایین نگه داریددر عوض، اپل واچ شما شروع به انتشار صدای هشدار می کند و شمارش معکوس پنج ثانیه ای شروع می شود. وقتی این عدد به صفر رسید، تماس اضطراری را برقرار می‌کند.

4. اگر اپل واچ شما یک سیم کارت در داخل داشته باشد، می‌توانید بدون در نظر گرفتن این موضوع تماس بگیرید. آیا آیفون خود را همراه خود دارید. اگر تلفن شما در محدوده محدوده قرار نداشته باشد، ساعت تنها زمانی می‌تواند تماس اضطراری را برقرار کند که به Wi-Fi متصل باشد و قبلاً تماس Wi-Fi را فعال کرده باشید در iPhone خود.

5. اگر می‌خواهید تماس Wi-Fi را فعال کنید، به تنظیمات آیفون خود بروید، به منوی تلفن پایین بروید و تماس Wi-Fi را انتخاب کنید. از لیست گزینه ها

 

6. مانند آیفون، پس از برقراری تماس SOS، ساعت یک پیام متنی به مخاطبین اضطراری شما که شامل موقعیت مکانی شما می شود.

دوباره، می‌توانید در صورت تمایل این را لغو کنید، و اگر موقعیت مکانی شما تغییر کند، مکان دیگری با اطلاعات GPS به‌روز ارسال می‌شود.

نحوه استفاده از ویژگی های اضطراری SOS در گوشی سامسونگ Galaxy

1. هیچ عملکرد اضطراری معادل و آماده ای در سیستم عامل اندروید Google وجود ندارد، اما محدوده Galaxy سامسونگ چیزی شبیه به iPhone دارد که پیام های SOS نامیده می شود. باید حداکثر چهار مخاطب اضطراری را مشخص کنید که هنگام استفاده از آن به آنها هشدار داده شود.

2. به تنظیمات بروید، منوی ویژگی‌های پیشرفته را بیابید و «ارسال پیام‌های SOS» را انتخاب کنید. این از شما می‌خواهد گیرندگانی را از دفترچه تلفن خود اضافه کنید یا مخاطبین جدیدی برای استفاده ایجاد کنید.

https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/55VTXazC9xtSKycK6QxUNe-970-80.jpg.webp

3. یک بار SOS پیام‌ها روشن هستند،با سه بار فشار دادن دکمه قفل تلفنتان یک شمارش معکوس پنج ثانیه‌ای شروع می‌شود. وقتی این مقدار به صفر رسید، پیام‌ها را به همه مخاطبین SOS تعیین‌شده شما ارسال می‌کند.

این پیام‌ها حاوی یک پیوند Google Maps به مکان شما هستند، عکس‌هایی که از هر دو دوربین جلو و عقب گرفته شده‌اند. و یک ضبط صوتی پنج ثانیه ای از میکروفون تلفن شما.

نحوه استفاده از پیام اضطراری SOS ویژگی های ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy

1. روشن کردن پیام‌های SOS برای ساعت سامسونگ Galaxy شما در واقع از طریق برنامه Galaxy Wearable روی تلفن شما انجام می‌شود.

2. به پایین پیمایش کنید تا «ارسال SOSes» را پیدا کنید و این گزینه را روشن کنید.

https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/cGRzFTJr3kGH4PGinsmHYn-970-80.jpg.webp

3. انتخاب کنید که می‌خواهید مخاطبین اضطراری شما چه کسانی باشند و آیا می‌خواهید شمارش معکوس بین فشار دادن دکمه و پیام ارسال شده اضافه کنید.

4. اکنون، وقتی دکمه هوم ساعت هوشمند گلکسی خود را سه بار پشت سر هم فشار دهید، پیام SOS حاوی پیوندی به مکان شما به اضطراری انتخابی شما ارسال می‌شود. مخاطبین.

منبع : TOMSGUIDE

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید