نحوه کپی و پیست کردن در اندروید

نحوه کپی و پیست کردن در اندروید

کپی و پیست کردن متن، عکس‌ها، آدرس‌های وب و موارد دیگر در اندروید آسان است. در اینجا نحوه نحوه کپی و پیست کردن در اندروید آمده است.

نحوه کپی و پیست کردن در اندروید

نحوه کپی و پیست کردن در اندروید

کپی و پیست یکی از اساسی ترین کارهایی است که می توانید در دستگاه اندرویدی خود انجام دهید. به شما امکان می دهد متن، تصاویر، مخاطبین یا هر محتوای دیگری را از یک مکان به مکان دیگر منتقل کنید.
چه در حال کپی کردن یک پاراگراف مهم از یک وب سایت در برنامه Notes خود باشید یا یک URL را در مرورگر خود جای گذاری کنید، دانستن نحوه کپی و پیست می تواند در زمان شما صرفه جویی کند. در اینجا نحوه کپی و پیست در دستگاه اندروید خود آورده شده است.

نحوه کپی و پیست کردن متن در اندروید

کپی و پیست کردن متن در اندروید مانند هر سیستم عامل دیگری آسان است. برای انجام این کار، به سادگی متنی را که می خواهید کپی کنید انتخاب کنید، به محل مورد نظر بروید، قسمت متن را فشار داده و نگه دارید و سپس Paste را انتخاب کنید .

  1. به متنی که می خواهید کپی کنید دسترسی داشته باشید. برای مثال، اگر می‌خواهید چند کلمه را از یک پیام متنی کپی کنید، آن پیام را در برنامه پیام‌رسانی خود باز کنید.
  2. هر کلمه ای از پیام را فشار داده و نگه دارید تا ابزار انتخاب فعال شود. سپس، مجموعه دسته‌های محدودکننده را بکشید تا متنی که می‌خواهید کپی کنید برجسته شود.
  3. از منوی ظاهر شده روی Copy ضربه بزنید . اگر می‌خواهید کل متن را کپی کنید، کافی است روی هر کلمه دوبار ضربه بزنید و از منوی ظاهر شده گزینه Select All را انتخاب کنید.
  4. اکنون به مکانی که می‌خواهید متن کپی شده را در آن جایگذاری کنید (مانند پیام دیگری یا حتی یک برنامه دیگر) بروید.
  5. ناحیه ای را که می توان متن را در آن وارد کرد فشار داده و نگه دارید و از منوی باز شده روی Paste ضربه بزنید.
نحوه کپی و پیست کردن در اندروید

خودشه! شما با موفقیت متن را در دستگاه Android خود کپی و جایگذاری کردید.

چگونه URL های وب را در دستگاه اندروید خود کپی و جایگذاری کنید

هنگام مرور اینترنت، ممکن است وب سایت هایی را پیدا کنید که بخواهید با دوستان خود به اشتراک بگذارید. برای این کار می توانید آدرس وب سایت را در صندوق ورودی دوست خود کپی کرده و سپس آن را ارسال کنید. مراحل زیر را برای کپی و پیست کردن URL های وب در دستگاه اندروید خود دنبال کنید.

  1. به وب سایتی که می خواهید به اشتراک بگذارید بروید.
  2. URL را در نوار آدرس مرورگر خود فشار داده و نگه دارید و از منوی پاپ آپ گزینه Copy را انتخاب کنید.
  3. سپس، صندوق ورودی را در برنامه پیام‌رسانی که می‌خواهید برای اشتراک‌گذاری URL استفاده کنید، باز کنید. فیلد متن را فشار داده و نگه دارید و Paste را انتخاب کنید .
  4. در نهایت روی دکمه Send ضربه بزنید تا URL ارسال شود.

می‌توانید آدرس‌های وب را به روش‌های دیگری نیز کپی کنید. برای مثال، می‌توانید URL را از یک سند در نوار آدرس مرورگر وب خود کپی و پیست کنید تا صفحه باز شود.

نحوه کپی و پیست کردن تصاویر در اندروید

کپی و پیست کردن تصاویر در اندروید به سادگی متن یا URL های وب نیست. در واقع این ویژگی تنها در چند اپلیکیشن موجود است. در مرورگرهای وب مانند گوگل کروم بهترین عملکرد را دارد.

در اینجا نحوه کپی و پیست کردن یک تصویر در دستگاه Android خود آورده شده است:

  1. مرورگر خود را باز کنید و تصویری را که می خواهید کپی کنید پیدا کنید.
  2. تصویر را طولانی فشار دهید و از منو گزینه Copy image را انتخاب کنید.
  3. اکنون به برنامه ای که می خواهید تصویر را در آن جایگذاری کنید بروید، فیلد متن را طولانی فشار دهید و Paste را انتخاب کنید .

این معمولاً در برنامه های پیام رسانی مانند اینستاگرام بهترین کار را دارد. به عنوان مثال، اگر می خواهید تصویر را برای دوست خود در اینستاگرام ارسال کنید، صندوق ورودی دوست خود را باز کنید و آن را در آنجا قرار دهید.

نحوه کپی و پیست کردن در اندروید

شایان ذکر است که کپی و پیست کردن تصاویر در اندروید هنوز یک ویژگی در حال توسعه است. اگر در کپی یا پیست کردن تصاویر با مشکل مواجه هستید، می توانید سعی کنید تصویر را دانلود کرده و سپس آن را به اشتراک بگذارید.

به سرعت مطالب را در اندروید کپی و جایگذاری کنید

کپی و پیست یک ویژگی قدرتمند است که همه باید بدانند چگونه از آن استفاده کنند. این می تواند در زمان و تلاش شما صرفه جویی کند، به خصوص زمانی که می خواهید یک مقاله طولانی را به اشتراک بگذارید یا تصاویر و URL های وب را کپی و جایگذاری کنید.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید