ارسال پست زمان دار در اینستاگرام ، توییتر و فیسبوک و سایر شبکه های اجتماعی

ارسال پست زمان دار اینستاگرام

شاید شما یک پیج یا صفحه اینستاگرام، توییتر یا فیس‌بوک دارید و می‌خواهید در شبکه های خود در زمانی که بیشترین کاربران آنلاین هستند پست زمان دار ارسال کنید. اما روش چیست؟ آیا می‌توان در زمان مشخص در اینستاگرام ، توییتر یا فیس‌بوک به صورت هم‌زمان یک پست را ارسال کرد؟ با آموزش ارسال پست زمان دار با ما همراه باشید.

گاهی اوقات در اینستاگرام خود پستی را ارسال می‌کنید و با بازخورد بسیار پایینی روبرو می‌شود. البته این بازخورد پایین دلایل بسیار زیادی دارد اما مهم ترین دلیل برای آن ، ارسال پست بد موقع است. یعنی این که دقیقا در زمانی آن پست را ارسال کرده‌اید که کمترین میزان فالوورهای شما یا افراد در اینستاگرام آنلاین هستند. خب چند روش وجود دارد که بتوانید بازخورد را بالا ببرید.

اول این که به صورت دستی خودتان تنظیم کنید که مثلا فلان ساعت پست را در اینستاگرام ارسال نمایید. اما خب شاید این کار هم زیاد جالب نباشد و اصلا در آن زمان مشخص شما به گوشی خود دسترسی نداشته باشد. روش دوم استفاده از اکانت منیجر شبکه های اجتماعی است.

ارسال پست زمان دار در اینستاگرام

اکانت منیجر شبکه های اجتماعی

اکانت منیجر یک اپلیکیشن است که به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید به صورت هم‌زمان در چند شبکه اجتماعی پست های زمان دار ارسال کنید، میزان بازدیدهای پیج ها را ببینید، مطالب جدید با هشتگ های مختلف پیدا کنید و مطالب قبلی را مدیریت نمایید. استفاده از اکانت منیجر به شما کمک می‌کند تا در زمان دلخواه یک پست را در بیش از چند شبکه اجتماعی مختلف ارسال کنید.

در ادامه اکانت منیجرهای حرفه‌ای برای شبکه های اجتماعی را معرفی خواهیم کرد.

اپلیکیشن Crowdfire

crowdfire مدیریت اکانت

یکی از بهترین اپلیکیشن های اکانت منیجر اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی برای ارسال پست زمان دار ،بررسی آمار و ارقام صفحه، گزینش مطالب مرتبط با صفحه شما،ارسال پست زمان دار به صورت هم‌زمان در بیش از 10 شبکه اجتماعی و به طور کلی یک مدیر همه فن حریف شبکه های اجتماعی، Crowdfire است.

با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید به راحتی صفحات اینستاگرام ، توییتر، فیس‌بوک، پینترست، لینکداین، تک تاگ، یوتیوب، توییچ، ویمئو، 500PX و یا صفحه بلاگ وردپرس خود را به صورت هم‌زمان مدیریت کنید.

برای استفاده از اپلیکیشن Crowdfire مراحل زیر را انجام دهید:

  • ابتدا اپلیکیشن را از طریق لینک دانلود Crowdfire در گوگل پلی برای اندروید و در اپ استور برای iOS دانلود کنید
  • وارد اپلیکیشن شده و با یک ایمیل و رمز عبور ثبت نام کنید.
  • سپس گزینه صفحه‌های مرتبط پیش روی شما گذاشته می‌شود، هر شبکه اجتماعی را که می‌خواهید انتخاب نمایید و اطلاعات حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی مد نظر را وارد کنید
  • پس از آن شبکه به برنامه اضافه می‌شود
  • وارد صفحه اصلی برنامه شوید، در این بخش اپلیکیشن از شما می‌خواهد هشتگ های مرتبط با صفحه خود را مشخص کنید، می‌توانید تا بیش از 20 هشتگ انتخاب نمایید.
  • و حالا مراحل اولیه کامل شد

ارسال پست زمان دار اینستاگرام

پس از این مرحله صفحه اپلیکیشن به صورت کامل پیش روی شما گذاشته می‌شود که شامل چند قسمت مختلف است.

  • بخش home: قسمتی است که می‌توانید تمام خبرها و مطالب جالب در مورد هشتگ های مرتبط با صفحه خود را ببینید و با دکمه share آن را مستقیما به صفحه شبکه اجتماعی خود ارسال کنید
  • بخش analytics: در این بخش آمار و ارقام تعداد فالوورها، تعداد بازدید، تعداد لایک، کامنت، پست های اشتراک گذاشته شده، و حتی میزان بازخورد پست های خود را در شبکه های اجتماعی که ایجاد کرده‌اید ببینید.
  • بخش compose: اگر می‌خواهید به طور مستقیم از طریق اپلیکیشن crowdfire ارسال پست زمان دار در اینستاگرام یا شبکه های اجتماعی دیگر انجام دهید، از این بخش می‌توانید پست خود را بسازید ( حال چه ویدیو ، چه تصویر ، چه متن ، چه هشتگ) و از طریق آیکن های بالای صفحه این که پست در کدام شبکه اجتماعی شما به اشتراک گذاشته شود مشاهده نمایید. پس از ساختن و نوشتن پست، گزینه Best Time در قسمت پایین سمت راست ظاهر می‌شود که برای ارسال پست زمان دار است. اگر آن را لمس کنید سه گزینه باز خواهد شد، Post now که یعنی همین الان پست را ارسال کن، Post at a custom time که یعنی در زمانی که خودم تعیین می‌کنم پست را ارسال کن و Post at best time که به صورت خودکار با توجه به شبکه اجتماعی و بیشترین زمانی که کاربران شما آنلاین هستند، در همان لحظه ارسال خواهد کرد.
  • بخش Mentions: در این بخش می‌توانید تمامی کامنت ها و نظراتی که روی همه پست های شبکه اجتماعی شما ارسال می‌شود را به صورت هم‌زمان ببینید و آن را مدیریت کنید.
  • بخش Profile: در بخش پروفایل می‌توانید حساب شبکه اجتماعی جدیدی اضافه کنید، اطلاعات خود را تغییر دهید و حساب‌های کاربری را مدیریت کنید.

استفاده از اپلیکیشن اکانت منیجر Crowdfire برای ارسال پست زمان دار در اینستاگرام بسیار راحت است، فقط کافی است بعد از نصب و مراحل اولیه وارد صفحه ابتدایی آن شوید، از بین میلیون‌ها پست ، یک مطلب انتخاب کنید، دکمه Share را لمس کرده و سپس برای هر شبکه اجتماعی به صورت مجزا پست را ارسال کنید.

به یاد داشته باشید که همیشه گزینه Post at best Time فعال باشد، چرا که این گزینه کمک می‌کند تا بیشترین بازخورد را از یک پست در اینستاگرام، توییتر، فیس‌بوک یا سایر شبکه های اجتماعی بگیرید.

نظر شما در مورد ارسال پست زمان دار در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی چیست؟

همچنین شما می‌توانید مطالب بهترین آنفالویاب اینستاگرام ، سیر تا پیاز اینستاگرام ، از کجا بفهمیم چه کسانی مارا در اینستاگرام بلاک کرده اند ، بهترین برنامه‌های لایک بگیر اینستاگرام و روش دریافت تیک آبی اینستاگرام را نیز در این مقالات بخوانید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید