دانلود فایل منیجر گوشی اندروید با لینک مستقیم ، دانلود اپلیکیشن

فایل منیجر

دانلود فایل منیجر گوشی اندروید ، برای دانلود فایل منیجر اندروید،مدیریت فایل گوشی اندروید، در این مطلب بهترین اپلیکیشن مدیر فایل گوشی را با لینک مستقیم برای دانلود قرار داده ایم تا بتوانید دانلود کرده و از امکان آن بهره ببرید.

یکی از بهترین بخش ها در مورد استفاده از گوشی اندروید، امکان حرکت سریع و آسان از طریق سیستم فایل دستگاه است. اما از کدام برنامه مدیر فایل باید استفاده کنید؟ پرونده های Google به عنوان بخشی از اپلیکیشن پیش فرض اندروید عرضه می شود ، بسیاری از تولید کنندگان برنامه های مدیر فایل خود را اضافه می کنند و گزینه های شخص ثالث نیز وجود دارد که همگی اپلیکیشن های فایل منیجر را در ادامه معرفی خواهیم کرد تا به راحتی هر کدام را که خواستید با لینک مستقیم دانلود کنید.

دانلود فایل منیجر اندروید

اپلیکیشن مدیریت فایل X-plore File Manager

فایل منیجر X-plore File Manager ممکن است شبیه به به برنامه ویندوز اوایل دهه 1990 داشته باشد ، اما این یکی از بهترین کاوشگر فایلهای اندرویدی موجود است.

شما هیچ یک از فلسفه طراحی مواد Google را در حالت نمایش پیدا نمی کنید. X-plore عملکردی را در صدر دستور کار خود قرار داده است. ویژگی اصلی آن نمای دوجداره است. با تقسیم صفحه به دو و قرار دادن درخت فایل در هر طرف ، به راحتی می توانید پرونده ها را بین پوشه ها در دستگاه خود کپی کنید.

طراحی همچنین به این معنی است که می توانید پرونده ها را بین دستگاه خود و مکان های ذخیره سازی خارجی جابجا کنید. این برنامه از Google Drive ، Dropbox ، Box ، Amazon Cloud Drive ، OneDrive ، WebDAV ، MediaFire و موارد دیگر پشتیبانی می کند. همچنین می توانید مکانهای FTP ، SMB ، SQLite ، ZIP ، RAR ، 7-Zip و DLNA / UPnP را کشف کنید.

اپلیکیشن مدیریت فایل  X-plore حتی به شما امکان می دهد پرونده های سیستم را بدون روت کردن دستگاه خود کاوش کنید (اگرچه نمی توانید فایل ها را بدون روت زدن ویرایش کنید). این برنامه همچنین دارای یک نمایشگر مجیکال است ، به علاوه یک پخش کننده داخلی برای فیلم ها ، تصاویر و فایل های صوتی نیز روی آن وجود دارد. برای دانلود فایل منیجر اندروید X-Plore از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن فایل منیجر X-plore

اپلیکیشن Files by Google / دانلود فایل منیجر گوشی اندروید

اپلیکیشن فایل منیجر Files کاوشگر فایل بومی اندروید گوگل است. این اپلیکیشن مدیر فایل سه ویژگی اصلی دارد: مرور پرونده ها ، تمیز کردن پرونده های ناخواسته و قدیمی و به شما امکان می دهد پرونده ها و پوشه های رمزگذاری شده را با افراد مجاور و بدون اتصال به اینترنت به اشتراک بگذارید.

همچنین می توانید بهترین اپلیکیشن بازیابی یا ریکاوری عکس های پاک شده از گوشی اندروید ، خالی کردن حافظه گوشی اندروید و بهترین اپلیکیشن ضبط مکالمه و تماس را از این بخش دانلود نمایید.

بخش مدیریت پرونده برنامه به اندازه سایر کاربران غنی نیست ، برای مثال نمی توانید در پرونده های ریشه ای کاوش کنید. درعوض ، این اپلیکیشن با سهولت استفاده در ذهن طراحی شده است. محتوای شما بدون توجه به مکانی که در تلفن شما ذخیره شده است به شش دسته (بارگیری ها ، تصاویر ، فیلم ها ، صدا ، اسناد و برنامه ها) تقسیم می شود. در پایین ، همچنین پیوندی را مشاهده خواهید کرد که به شما امکان می دهد سلسله مراتب پرونده تلفن خود را کشف کنید.

فایلها همچنین از ادغام نزدیک آن با سیستم عامل اندروید سود می برند. برخی از ویژگی های مدیریت برنامه و ذخیره سازی را از فهرست تنظیمات قدرت می دهد. برای دانلود فایل منیجر Files از لینک زیر استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن Files by Google

اپلیکیشن فایل منیجر FX File Explorer

اگر نیاز زیادی به امنیت روی گوشی خود دارید ،اپلیکیشن فایل منیجر FX File Explorer یکی از بهترین مدیریت فایلها برای اندروید است. کاملاً عاری از تبلیغات ، ردیابی و جمع آوری داده ها است. برنامه بعد از نصب از مجوزهای امنیتی مختلف درخواست می کند ، اما این موارد اختیاری است و از برخی ویژگی های اضافی پشتیبانی می کند — برنامه بدون آنها هنوز هم عملکرد خواهد کرد.

اگرچه این برنامه با رسانه های خارجی و قابلیت های روت کاملاً همراه است ، اگر می خواهید قابلیت های شبکه (FTP ، SFTP ، SMB ، WebDAV) و cloud (Dropbox ، Google Drive ، SkyDrive ، Box ، SugarSync) را بپردازید ، باید هزینه بیشتری بپردازید. حتی کاوشگر ریشه به یک افزونه (البته رایگان) نیاز دارد.

اپلیکیشن FX File Explorer همچنین گزینه های قدرتمندی برای اشتراک فایل دارد. می توانید از طریق شبکه Wi-Fi یا با استفاده از برنامه FX Connect شرکت به اشتراک بگذارید. برنامه اتصال از طریق Wi-Fi Direct کار می کند. نیازی به استفاده از یک نقطه دسترسی بی سیم نیست.

دانلود فایل منیجر FX File Explorer

اپلیکیشن Solid Explorer File Manager

دانلود فایل منیجر گوشی اندروید ، این مطلب فهرسیت از اپلیکیشن های مدیریت فایل و فایل منیجر “رایگان” است ، اما Solid Explorer یکی از معدود کاوشگرهای پولی برای پرونده است که واقعاً ارزش هزینه کردن دارد.

از همان طراحی دو صفحه ای استفاده می شود که در X-plore File Manager مشاهده شده است. با وجود این ، برخلاف X-plore ، Solid File Explorer از رویکرد Design Material Google استفاده نمی کند. برای افرادی که به زیبایی شناسی اهمیت می دهند ، این اپلیکیشن گزینه بهتری است.

هر صفحه به عنوان یک مرورگر پرونده مستقل عمل می کند. می توانید بین آنها بکشید و رها کنید ، و این باعث می شود که سازمان به یک نسیم تبدیل شود. درایوهای دیگر ، مشتری ها و قالبهای دیگر از جمله FTP ، SFTP ، WebDav ، ZIP ، TAR و RAR — پشتیبانی می شوند. همچنین به شما امکان می دهد Google Drive ، OneDrive ، Box ، Dropbox و موارد دیگر را وصل کنید.

اپلیکیشن فایل منیجر Solid Explorer دسترسی های ریشه ای ، افزونه هایی برای ویژگی های بیشتر ، جستجوی ایندکس و آمار درایو را ارائه می دهد.

دانلود فایل منیجر Solid Explorer File Manager

اپلیکیشن مدیریت فایل Astro

مدیر فایل ASTRO فراتر از هدف اصلی خود گسترش یافته است. امروز ، این اپلیکیشن بیش از یک کاوشگر پرونده است – این برنامه همچنین شامل یک دستگاه تمیزکننده ، مدیر ذخیره سازی و ابزار پشتیبان است.

در استفاده از پاک کننده های نگهدارنده باید مراقب باشید. بسیاری از آنها کارایی بسیار کمی دارند و حتی می توانند به دستگاه شما آسیب برساند. لیست پاک کننده های ذخیره سازی ما را که در واقع کار می کنند بررسی کنید تا مطمئن شوید وقت خود را تلف نمی کنید.
در غیر این صورت ، رابط برنامه واضح و شهودی است. پیمایش بین حافظه داخلی ، حافظه خارجی و سایر مطالب مانند پادکست ها ، آهنگ های زنگ و بارگیری سریع و آسان است. از ویژگی های این برنامه می توان به همگام سازی جعبه ، Dropbox ، OneDrive و Google Drive ، مدیریت آسان حافظه پنهان رسانه های اجتماعی و امکان دسترسی به سایر مکان ها در همان شبکه اشاره کرد.

گذشته از مدیریت پرونده ، ویژگی های مدیریت فرایند و کارتهای microSD بسیار مفید هستند. آنها کمک می کنند تا به آسترو نسبت به برخی از رقبای ساده تر آن ، آگاهی واضحی دهند.

دانلود فایل منیجر Astro File Manager

اپلیکیشن Total Commander دانلود بهترین اپلیکیشن فایل منیجر اندروید 2022

بدون شک اپلیکیشن Total Commander برای بسیاری از کاربران دسکتاپ آشنا خواهد بود، این برنامه از زمان انتشار اولیه در سال 1993 (که قبلاً به عنوان مدیریت فایل ویندوز خوانده می شد) از ویندوز اکسپلورر محبوب شخص ثالث برای ویندوز بوده است.
این برنامه طیف خوبی از ابزارهای ناوبری فراتر از برش ، کپی و چسباندن معمولی دارد. به عنوان مثال ، می تواند بوک مارک ها و بسته بندی پرونده ها را پشتیبانی کند و این قابلیت را دارد که دکمه های سفارشی را به نوار ابزار اضافه کنید تا بتوانید آن را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید.

این ویژگی ها عبارتند از: امکان کپی و انتقال کل زیرشاخه ها ، ویرایشگر متن داخلی ، راهی برای ارسال پرونده ها از طریق بلوتوث ، پشتیبانی از فایل های ZIP و افزونه ها برای سرویس دهندگان FTP / SFTP ، WebDAV و دسترسی به شبکه.

اپلیکیشن Total Commander

دانلود اپلیکیشن فایل منیجر Amaze File Manager

فایل منیجر Amaze File Manager تنها اکسپلورر پرونده منبع باز اندروید در لیست ما است. از یک روش زبانه ای برای مدیریت پرونده استفاده می کند ، به شما امکان می دهد همزمان روی چندین پوشه کار کنید.

سایر ویژگی های مفید شامل یک مدیر برنامه ، یک کاوشگر ریشه ، رمزگذاری فایل AES ، تاریخچه ، نشانک ها و یک ابزار جستجوی قدرتمند است. حتی با یک خواننده داخلی پایگاه داده ، خواننده ZIP ، خواننده APK و خواننده متن همراه است. از همه بهتر این برنامه کاملاً بدون آگهی است.

دانلود اپلیکیشن Amaze file manager

یک فایل منیجیر می تواند خیال شما را از بابت فایل ها راحت کند

دانلود فایل منیجر اندروید ، برنامه های مدیریت فایل یا فایل منیجر به شما کمک می کنند تا در گوشی خود بتوانید بهتر و سریع تر فایل های گوشی را پیدا کرده، آن ها را دسته بندی کنید، مرتب سازی کرده و سامان دهی و یا حذف و اضافه نمایید. شما می توانید با استفاده از لینک دانلود های قرار داده شده در بالا ، هر کدام ازاپلیکیشن های مدیریت فایل را دانلود کرده ، نصب نمایید و از تنظیمات آن استفاده نمایید.

 

منبع : MAKEUSEOF

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید