راهنمای خرید بهترین صندلی های گیمینگ 2021 و 2022،قیمت و خرید

بهترین صندلی های گیمینگ 2021

راهنمای خرید بهترین صندلی های گیمینگ 2021 و 2022. خرید ، قیمت و بررسی صندلی های گیمینگ حرفه ای. صندلی هایی همچون Secretlab Titan  و Corsair T2 Road Warrior و همچنین قیمت, ویژگی ها و مزایا و معایب این صندلی ها.

راهنمای خرید بهترین صندلی های گیمینگ 2021 و 2022

بهترین صندلی های گیمینگ 2021

بهترین صندلی‌ های گیمینگ , ارزش تبلیغات را دارند. اگرچه تعدادی از ترون های گیمینگ در آنجا بهتر از صندلی های اداری با شکوه نیستند، اما بهترین صندلی های بازی که می توانید در حال حاضر خریداری کنید, کیفیت ساخت و راحتی را به شما ارائه دهند که صندلی های استاندارد نمی توانند با آن مطابقت کنند. بالش‌های کمر و سر، تنظیم ارتفاع و زیر دستی، و سطوح مختلف سفتی بالشتک صندلی هستند که باعث می شوند تا گیمرها راحتی خاصی را در حین بازی کردن حس کنند.

با این حال، وقتی صحبت از بازی می شود، گاهی اوقات سخت است که بدانید چه چیزی به دست می آورید. حتی برخی از برندهای معروف همیشه با استانداردهای بالایی که هر گیمر برای راحتی به آن نیاز دارد، مطابقت ندارند. و از آنجایی که اکثر آنها طرح‌ های بسیار مشابهی دارند و قیمت‌ ها می‌تواند از مقرون‌ به‌ صرفه تا درجه یک و بدون تغییر ظاهری زیاد متغیر باشد، همیشه نمی‌ توانید با نگاه کردن به آنها بگویید که کدام یک خوب هستند.

خوشبختانه، ما در اینجا هستیم تا به شما در انتخاب بهترین صندلی گیمینگ کمک کنیم. ما خودمان دسته‌ ای از این صندلی‌ ها را آزمایش کرده‌ ایم، بنابراین می‌ توانیم به شما کمک کنیم سبک و ترجیحات راحتی خود را مشخص کنید و همچنین فهرست گزینه‌ های خود را محدود کنید. در زیر بهترین انتخاب های ما از بهترین صندلی های بازی در سال 2021 آمده است.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد خرید بهترین لپ تاپ های معماری و رندرینگ 2021 ، بررسی بهترین لپ تاپ های بازی و گیمینگ در سال 2021 و بهترین لپ تاپ گیمینگ 2022  را مشاهده کنید.

1. Secretlab Titan بهترین صندلی ارگونومیک

بهترین صندلی های گیمینگ 2021

ویژگی ها و مشخصات

ابعاد: 29.5*27.5*57 اینچ

ارتفاع صندلی: 19.5- 23 اینچ ( از حداقل تا حداکثر)

حداکثر تحمل وزن: 290 پوند

چرا باید صندلی گیمینگ Secretlab Titan را خریداری کنیم

  • صندلی فوق العاده بزرگ
  •  پشتیبانی یکپارچه کمری قابل تنظیم
  • طراحی و ساخت با کیفیت بالا

چرا نباید صندلی گیمینگ Secretlab Titan را خریداری کنیم

  • تنظیم ارتفاع محدود

صندلی Secretlab Titan تقریباً همیشه یکی از 5 رقیب برتر صندلی بازی است، مهم نیست به کدام لیست نگاه کنید، و فهمیدن دلیل آن کار سختی نیست. طراحی به سبک صندلی مسابقه ای آن به اندازه بسیاری دیگر از صندلی ها در کلاس خود بارز نیست، بنابراین به خوبی به عنوان یک صندلی اداری هم می توان از آن استفاده کرد. و اگرچه ممکن است قیمت در ابتدا بالا به نظر برسد، اما مطمئناً این صندلی گیمینگ ارزش پولی را که برای آن پرداخت می کنید را دارد.

صندلی Secretlab Titan دارای یک پایه پیشرفته است که امکان کج شدن کف صندلی و همچنین پشت را فراهم می کند. شما یک بالش گردن نرم با فوم مموری دریافت می کنید. و پشتیبان کمری داخلی و قابل تنظیم است، بنابراین برای کنترل وضعیت بدن خود به فوم دیگری که حواستان را پرت می‌ کند نیاز ندارید.

2. noblechairs Epic Real Leather بهترین صندلی حرفه ای گیمینگ

بهترین صندلی های گیمینگ 2021

ویژگی ها و مشخصات

ابعاد: 84*38*70 سانتی متر

ارتفاع صندلی: 131_141 اینچ ( حداقل به حداکثر)

حداکثر تحمل وزن: 180 کیلوگرم

چرا باید صندلی گیمینگ noblechairs Epic Real Leather را خریداری کنیم

  • استفاده از چرم واقعی
  •  قابلیت تنظیم گسترده
  • کیفیت برتر
  •  راه اندازی آسان

چرا نباید صندلی گیمینگ noblechairs Epic Real Leather را خریداری کنیم

  • دسته های پلاستیکی
  • برای اتاق های خیلی کوچک خیلی بزرگ خواهد بود

صندلی noblechairs Epic Real Leather یک مدعی واقعی برای راهنمای خرید بهترین صندلی های گیمینگ 2021 است. از گلدوزی های صلیب گرفته تا چرم واقعی نام آن، اگر به دنبال یک ترون گیمینگ هستید، این صندلی یک انتخاب مناسب است. به علاوه، راه اندازی آن به طرز شگفت انگیزی سریع و آسان است. و هنگامی که کارتان تمام شد، Epic Real Leather یک صندلی راحت برای استراحت کردن است. شما می توانید موقعیت خود را هر طور که می خواهید سفارشی کنید. فقط لطف کنید و دستورالعمل ها را در حین تنظیم آن بخوانید.

قیمت در سایت آمازون: 469.99 دلار

3. Anda Seat T-Pro 2 راحت ترین صندلی گیمینگ

بهترین صندلی های گیمینگ 2021

چرا باید صندلی گیمینگ Anda Seat T-Pro 2 را خریداری کنیم

  • مواد درجه یک
  • ساخت محکم
  •  شکل ارگونومیک پشتیبانی کننده

چرا نباید صندلی گیمینگ Anda Seat T-Pro 2 را خریداری کنیم

  • برای افراد کوتاه قد ساخته نشده است
  •  لوازم جانبی احساس ناراحتی می کنند
  •  پارچه می تواند لکه دار شود

ما فکر می‌کنیم صندلی‌ های پارچه‌ای بدون اینکه طراحی خاصی را در اختیار داشته باشند برای افرادی که می‌خواهند یک صندلی بازی مناسب در یک اتاق معمولی داشته باشند، عالی هستند. به هر حال همه ما اتاق های کاملی برای بازی نداریم. بافت پارچه معمولاً نسبت به چرم PU کمتر احساس گرما و عرق می کند، اما پاک کردن آن نیز آسان تر است. بیشتر شب ها هنگام بازی می توانید بر روی آن شام بخورید؟ اگر در هنگام خوردن غذایتان روی صندلی زیاد غذا نمی ریزید, می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

پایه فوق‌العاده محکم Anda Seat T-Pro 2 و ساختار کلی آن برای پذیرایی از گیمرهای بزرگتر آماده است. اگرچه پایه صندلی پهن, بازی با پاهای روی هم را آسان می‌کند, اما به نظر ما, این صندلی انتخاب مناسبی برای افراد کوتاه قد نیست. ما این صندلی را بسیار دوست داریم، اگرچه یک صندلی حتی بالاتر با پشتیبان داخلی کمر و بدون نیاز به بالش پشتی, می‌تواند حتی از طراحی شیک آن استفاده بهتری کند.

4. Autonomous ErgoChair 2 صندلی گیمینگ ارگونومیک 2022

بهترین صندلی های گیمینگ 2021

ویژگی ها و مشخصات

ابعاد: 47*27*20

ارتفاع صندلی: 18_20 ( حداقل به حداکثر)

حداکثر تحمل وزن: 300 پوند

چرا باید صندلی گیمینگ Autonomous ErgoChair 2 را خریداری کنیم

  • راحت و ارگونومیک
  •  طراحی شیک و مینیمال برای محیط های هیبریدی
  • ساختار مستحکم

چرا نباید صندلی گیمینگ Autonomous ErgoChair 2 را خریداری کنیم

  • برای چیزی که به دست می آورید کمی گران است
  • گیمرترین صندلی برای خرید نیست

اگر می‌ خواهید در تمام طول روز راحت بنشینید و بازی کنید، اما صندلی‌ ای که شبیه صندلی گیمینگ باشد نمی‌خواهید، بهتر است نگاهی به صندلی خودکار ErgoChair 2 بیندازید.

ErgoChair 2 که به عنوان یک صندلی اداری به بازار عرضه می شود، زیبایی بسیار مدرن و شیکی دارد که برای هر کسی که از RGB به عنوان یک ویژگی شخصیتی استفاده نمی کند، جذاب خواهد بود. این همه سبک نیست، زیرا ErgoChair همچنین به شما اجازه می‌ دهد که اساساً تمام قسمت‌ های صندلی را تنظیم کنید، به طوری که مهم نیست که بدن شما چگونه ساخته شده است، و تضمین می‌ شود که در هنگام بازی راحت باشید.

پشتی مشبک نیز به مراتب بیشتر از پشتی چرمی احساس راحتیی را به شما می دهد.

قیمت در سایت آمازون: 355 دلار

5. SecretLab Omega 2020

بهترین صندلی های گیمینگ 2021

ویژگی ها و مشخصات

ابعاد: 27*27.5*53.5 اینچ

ارتفاع صندلی: 18_21.5 اینچ

حداکثر تحمل وزن: 240 پوند

چرا باید صندلی گیمینگ SecretLab Omega 2020 را خریداری کنیم

  • بالش های فوق العاده نرم گردن و کمر
  • قیمت مناسب
  •  ساخت و طراحی با کیفیت بالا

چرا نباید صندلی گیمینگ SecretLab Omega 2020 را خریداری کنیم

  • بالش های گردن و کمر در جای خود نمی مانند

صندلی SecretLab Omega 2020 با ترکیب آن پیچیدگی شیک و Mad Men-level با ظاهر بازی SciFi، به سادگی خیره کننده است، به خصوص اگر مدل های چرم PU یا چرم گران قیمت Napa را انتخاب کنید. اما SecretLab Omega فقط به ظاهر تکیه نمی کند. این صندلی در بحث راهنمای خرید بهترین صندلی های گیمینگ سال 2021, بهترین صندلی به حساب می رود, این صندلی با یک بالش سر و یک بالش کمری – هر دو فوم حافظه – ارائه می شود و حتی از مدل قبلی خود پشتیبانی بهتری را ارائه می دهد.

 تکیه گاه فلزی روی دسته، باعث می شود SecretLab Omega 2020 بسیار قوی تر احساس شود. پس انتظار داشته باشید که پس از یک جلسه بازی طاقت فرسا، مستقیماً برای چند ساعت بدون حرکت, به چرت زدن بپردازید – بدون اینکه نگران این باشید که صندلی شما تکان بخورد.

6. Razer Iskur

بهترین صندلی های گیمینگ 2021

ویژگی ها و مشخصات

ابعاد: 66.55*74.55*137.11 سانتی متر

ارتفاع صندلی: ( حداقل به حداکثر) 174 تا 181 سانتی متر

حداکثر تحمل وزن: کمتر از 136 کیلوگرم

چرا باید صندلی گیمینگ Razer Iskur را خریداری کنیم

  • ساخت و ساز درجه یک
  • محکم اما راحت
  •  پشتیبانی داخلی قابل تنظیم کمر

چرا نباید صندلی گیمینگ Razer Iskur را خریداری کنیم

  • برای گیمرهای بزرگتر عالی نیست
  • نمی توان چهارزانو روی آن نشست

صندلی Razer با لوازم جانبی بازی غریبه نیست، اما این اولین بار است که وارد بازار صندلی های گیمینگ می شود و باید بگوییم که مطمئنا اولین تلاش خوب در این زمینه است. Razer Iskur یک ترون گیمینگ باکیفیت است که با تنظیماتی که ارائه می دهد, گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

با این حال، حتی اگر به‌طور کامل روی Razer سرمایه‌گذاری نکرده‌اید، همچنان یک پیشنهاد جذاب است که راحتی و ساختاری را ارائه می‌کند که در صندلی‌های بازی ارزان‌ تر نمی‌توانید پیدا کنید. گران است؟ ممکن است برای بسیاری دور از دسترس باشد، اما اگر بتوانید آن را خریداری کنید، مطمئنا از خرید آن لذت خواهید برد.

قیمت در سایت آمازون: 379.99 دلار

7. Corsair T2 Road Warrior بهترین صندلی گیمینگ مخصوص حرفه ای ها

بهترین صندلی های گیمینگ 2021

ویژگی ها و مشخصات

ابعاد: 50*56*80 سانتی متر

ارتفاع صندلی: حداقل به حداکثر: 51.5_60

حداکثر تحمل وزن: 136 کیلوگرم

چرا باید صندلی Corsair T2 Road Warrior را خریداری کنیم

  • آسان برای جمع آوری
  •  مواد میکروفیبر راحت
  •  چرخ های رول اسکیت برای محافظت از کفپوش

چرا نباید صندلی Corsair T2 Road Warrior را خریداری کنیم

  • گران قیمت
  • گزینه های طرح / رنگ کمی ضعیف هستند

صندلی Corsair به ساخت قطعات محبوب و رده بالای کامپیوتر شخصی و لوازم جانبی گیمینگ مشهور است و اکنون در صندلی های گیمینگ شخصی, به محبوبیت خاصی رسیده است. این منجر به یکی از بهترین صندلی های بازی شده است که ما تا به حال روی آن نشسته ایم.

Corsair T2 Road Warrior از بالا به پایین با چرم PU قابل تنفس با بالش های گردن و کمر که در میکروفیبر پیچیده شده اند پوشیده شده است، شما می توانید هم راحت و هم با سبک خاصی بازی کنید. و با چرخ های تیغه ای خود می توانید آن را روی هر سطحی حرکت دهید بدون اینکه نگران خراشیدگی روی زمین باشید.

قیمت در سایت آمازون: 386.64 دلار

8. Noblechairs Icon gaming chair

بهترین صندلی های گیمینگ 2021

ویژگی ها و مشخصات

ابعاد: 87*37*70 سانتی متر

ارتفاع صندلی: 48_58 سانتی متر

حداکثر تحمل وزن: 180 کیلوگرم

چرا باید صندلی گیمینگ Noblechairs Icon gaming chair را خریداری کنیم

  • مواد درجه یک
  • خیلی راحت
  • طراحی منحصر به فرد پشتی

چرا نباید صندلی گیمینگ Noblechairs Icon gaming chair را خریداری کنیم

  • بالش تکیه گاه غیر ضروری است
  • پایه صندلی پشتیبانی زیادی را ارائه نمی دهد

صندلی Noblechairs به ​​دلیل ساخت برخی از بهترین صندلی‌ های گیمینگ در بازار بسیار شناخته شده است – و نماد Noblechairs دلیل آن را روشن می‌کند. در حالی که مقرون به صرفه تر از پرچمدار Epic Real Leather است، اما همچنان بسیار راحت است و یکی از بهترین صندلی های گیمینگ کامپیوتر شخصی موجود است.

این به لطف بالش کمری زیبای آن است که اگر دوست ندارید به راحتی می توانید آن را بردارید. این صندلی, در بین صندلی های Noblechairs از طراحی کمتر پیچیده ای برخوردار است، که اگر به عنوان یک صندلی اداری روزمره در خانه استفاده شود، ممکن است جذاب باشد.

قیمت در سایت آمازون: 429.99 دلار

9. Edge GX1

بهترین صندلی های گیمینگ 2021

ویژگی ها و مشخصات

ارتفاع صندلی: 480_590 میلی متر

حداکثر تحمل وزن: 150 کیلوگرم

چرا باید صندلی گیمینگ Edge GX1 را خریداری کنیم

  • طراحی پیشرفته
  • بسیار قابل تنظیم
  • پایه و تکیه گاه ارگونومیک

چرا نباید صندلی گیمینگ Edge GX1 را خریداری کنیم

  • بسیار گران
  • حتی گران تر برای حمل و نقل
  • طراحی غیرمعمول که به مذاق همه خوش نخواهد آمد

صندلی Edge GX1 یک صندلی گیمینگ است که به طور فعال از سبک محبوب مسابقه ای که به طور فزاینده ای با صندلی های بازی مدرن محبوب می شود اجتناب می کند. Edge GX1 به‌جای پایبندی به فاکتوری که برای محدود کردن حرکت شما طراحی شده است، درعوض تجربه‌ ای ارگونومیک را ارائه می‌کند، جایی که راحتی در اولویت است – در عین حال یک صندلی حرفه ای را نیز ارائه می‌کند.

و وقتی می گوییم پریمیوم، منظورمان آن است که با قیمت Edge GX1 800 پوند، مبلغ هنگفتی برای یک صندلی بازی است. این صندلی در انگلستان به صورت دستی ساخته شده است، و برخی از ویژگی‌ های عالی مانند ساپورت کمری بادی نیز در آن وجود دارد. این صندلی قیمت بسیار بالایی دارد، اما ما مدتی است که از آن استفاده می کنیم و بسیار راحت است.

این صندلی احتیاج به کمی تنظیم دارد، اما زمانی که آن را درست انجام دهید، ارزش قیمت بالایی دارد. از بریتانیا به سراسر جهان ارسال می شود، اما خوانندگان ایالات متحده و استرالیا باید مراقب هزینه های حمل و نقل بالا باشند.

10. Andaseat Fnatic Edition بهترین صندلی گیمینگ با کیفیت

بهترین صندلی های گیمینگ 2021

ویژگی ها و مشخصات

ابعاد: 16.14*14.96*19.29 اینچ

ارتفاع صندلی: 19.20_24.5 اینچ

حداکثر تحمل وزن: 160کیلوگرم

چرا باید صندلی گیمینگ Andaseat Fnatic Edition را خریداری کنیم

  • فوق العاده راحت و پشتیبانی کننده
  •  ویژگی خوابیدن عالی امکان چرت زدن را فراهم می کند
  • صندلی جادار یعنی می توانید پاهایتان را روی هم قرار دهید

چرا نباید صندلی گیمینگ Andaseat Fnatic Edition را خریداری کنیم

  • نام تجاری Fnatic ممکن است در واقع جذابیت را محدود کند
  • برای افراد کوتاه قد ایده آل نیست

ما دسته ای از صندلی های بازی Andaseat را بررسی کرده ایم. نسخه Fnatic نسخه مورد علاقه فعلی ما است، ارزش این را دارد که بدانیم آیا شما تیم ورزش های الکترونیکی Fnatic را دوست دارید یا نمی دانید آنها چه کسانی هستند.

این ترون واقعی یک صندلی گیمینگ است، با یک صندلی بزرگ، روکش مموری فوم مخملی و یک بالش بسیار نرم برای حمایت از کمر که با مخمل مصنوعی پوشانده شده است. تقریباً به همان اندازه شیک است، اما هزینه زیادی ندارد زیرا از چرم مصنوعی PVC در سراسر سطوح خود استفاده می کند.

بزرگ در راحتی. برای گیمرهای بزرگتر عالی است. احتمالاً برای افراد کوتاه قد انتخاب مناسبی نیست.

11. Corsair T3 Rush

بهترین صندلی های گیمینگ 2021

ویژگی ها و مشخصات

ابعاد: 34.8*27.2*14.8 اینچ

ارتفاع صندلی: حداقل به حداکثر 17.5_21 اینچ

حداکثر تحمل وزن: 264.5 پوند

چرا باید صندلی گیمینگ Corsair T3 Rush را خریداری کنیم

  • مقرون  به صرفه
  •  پشتیبانی راحت و شیک
  •  می تواند یک بار بسیار سنگین را تحمل کند

چرا نباید صندلی گیمینگ Corsair T3 Rush را خریداری کنیم

  • قاب پلاستیکی است نه فلزی
  • چرخ ها نیز پلاستیکی و ارزان هستند

بر خلاف بزرگ‌ترین رقبای خود، Corsair T3 Rush فاقد آن زیبایی‌ شناسی بازی فوق‌ العاده است. در واقع، تقریباً شبیه هر صندلی کامپیوتری است، البته از نوع حرفه ای تر – فراتر از ظاهر خلبان سفینه فضایی، این صندلی در قسمت پشتی سر نیز حرکت می کند.

اما، چیزی که این صندلی بازی در حلقه‌های زیبایی‌ شناختی بازی فاقد آن است، راحتی را با قسمت بیرونی پارچه‌ای نرم تنفس‌پذیر، پشتیبانی کمری فوم حافظه و موقعیت تکیه‌گاهی بسیار قابل تنظیم خود جبران می‌کند.

قیمت در سایت آمازون: 299.99 دلار

چگونه بهترین صندلی گیمینگ را انتخاب کنیم؟

تبریک می گویم! شما به تازگی کامپیوتر گیمینگ جدید خود را راه اندازی کرده اید و می خواهید Steam games را با این کامپیوتر بازی کنید.

نه خیلی سریع. قبل از اینکه وارد یک بازی با ارزش یک روز کاری مناسب شوید، باید مطمئن باشید که صندلی شما وظیفه راحتی و آسایش بدن را در حین بازی دارد. خوشبختانه، بیشتر صندلی های گیمینگ با این هدف طراحی شده اند. با این حال، برخی از آنها راحتی بیشتری را ارائه می‌ دهند یا ویژگی‌ های بهتری نسبت به دیگران دارند. مدل‌ های سطح ابتدایی و میان‌ رده به جای مکانیزم‌ های پشتیبانی داخلی، معمولاً دارای بالش‌ های مخصوص کمر و گردن هستند.

با این حال، بسیاری از بزرگ‌ ترین نام‌ ها اکنون صندلی‌ های نرمی را با پشتیبانی کمری قابل تنظیم برای راحتی بیشتر ارائه می‌دهند. بسته به نیازهایتان، ممکن است که بخواهید که صندلی های مقرون به صرفه و یا گران قیمتی را خریداری کنید.

در بحث راهنمای خرید بهترین صندلی های گیمینگ 2021 باید گفت که اگر قصد خرید صندلی گیمینگ شیک تری را دارد، نگران نباشید. همه صندلی های گیمینگ آن زیبایی گیمر را ندارند. حتماً تنظیم ارتفاع، بازوها و پشت آن را نیز بررسی کنید، زیرا برخی از آنها انعطاف پذیرتر و همه کاره تر از بقیه هستند.

خوشبختانه، همه توصیه‌های ما در زیر به اندازه کافی برای استفاده در تمام روز راحت هستند، باید سال‌ ها دوام داشته باشند، و اکثر آنها ویژگی‌ های خوابیدن عالیی را دارند. فقط یک موضوع محدود کردن لیست است و در نهایت ایده آل ترین مورد را برای خود انتخاب کنید. بررسی‌ های کوچک ما را بررسی کنید تا ببینید که در جلسات طولانی با بهترین بازی‌های Steam، بازی‌های کامپیوتر شخصی، و حتی بهترین بازی‌ های ارزان‌ قیمتکامپیوتر شخصی، کدام یک برای شما مناسب است.

منبع: TECHRADAR.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید