بهترین دیکشنری برای اندروید 2022 با لینک مستقیم دانلود

بهترین دیکشنری گوشی اندروید 2022 با لینک مستقیم دانلود ، اپلیکیشن و نرم افزار دیکشنری و مترجم برای گوشی های اندروید ، 10 مورد از بهترین برنامه های دیکشنری اندروید را در ادامه معرفی و بررسی می کنیم.

این ایده خوبی است که یک فرهنگ لغت را برای اهداف مختلف بر روی گوشی هوشمند خود نگه دارید. در اینجا بهترین دیکشنری اندروید برای هر سلیقه و انتظاری وجود دارد!

کسانی که علاقه زیاد به بازی های کامپیوتری دارند باید بخوانند:     بهترین بازی های دو نفره موبایل با لینک دانلود مستقیم اندروید و iOS

یک برنامه فرهنگ لغت می تواند ابزار مفیدی باشد. بسیاری از آنها ویژگی هایی مانند هر روز یک کلمه برای کمک به گسترش دایره لغات شما دارند. آن دسته از زبان هایی که برای اولین بار یاد می گیرند می توانند در تعریف کلماتی که نمی دانند مفید باشند. علاوه بر این، آنها ابزارهای مفیدی برای بازی های کلمه مانند Scrabble، جدول کلمات متقاطع و بازی های مشابه هستند. آنها همچنین از باتری زیادی استفاده نمی کنند و اغلب می توانند بهتر از جستجوی کلمه در گوگل باشند. در اینجا بهترین دیکشنری اندروید  را مشاهده می کنید.

بهترین برنامه های دیکشنری برای اندروید

  • دیکشنری پیشرفته انگلیسی
  • Dict.cc
  • دیکشنری آفلاین Dict Box
  • دیکشنری توسط The Free Dictionary
  • Dictionary.com
  • فرهنگ لغت انگلیسی
  • جستجوی گوگل
  • دیکشنری مریام-وبستر
  • اصطلاحنامه جیبی
  • WordWeb

فرهنگ لغت و اصطلاحنامه انگلیسی پیشرفته

بهترین دیکشنری اندروید

Advanced English Dictionary and Thesaurus یک برنامه فرهنگ لغت بسیار بالاتر از حد متوسط (و با نام ضعیف) است. بیش از 1.4 میلیون کلمه همراه با تعدادی ویژگی خوب و منحصر به فرد دارد. این شامل مجموعه‌ای از مترادف‌ها، متضادها، بیش‌نام‌ها، مترادف‌ها، مسخره‌ها و اساساً هر اسم دیگری است که فکرش را بکنید. این برنامه همچنین دارای پشتیبانی آفلاین و همچنین ابزاری است که هنگام کپی کردن کلمات از یک برنامه دیگر، کلمات را تعریف می کند. خوشبختانه می توان آن ویژگی را غیرفعال کرد. نسبتاً ارزان است و نیمه بد نیست.

                                                                                             برای دانلود کلیک کنید                                                                                             

Dict.cc

بهترین دیکشنری اندروید

Dict.cc یکی از قدرتمندترین برنامه های فرهنگ لغت در هر زبانی است. این تعاریف دارد و همه اینها درست مانند یک فرهنگ لغت معمولی. با این حال، این یکی همچنین می تواند بین 51 زبان مختلف ترجمه کند. بیشتر بر روی انگلیسی و آلمانی تمرکز دارد و بقیه در آنجا هستند، اما نه به اندازه انگلیسی یا آلمانی. نسخه پریمیوم به‌طور شگفت‌انگیزی گران است، اما برنامه کاملاً آفلاین است و نسخه پریمیوم یک تجربه بدون تبلیغات، یک بازی چیزهای بی‌اهمیت و یک ردیاب واژگان را اضافه می‌کند. کاملاً خوب است

                                                                                                   برای دانلود کلیک کنید                                                                                          

دیکشنری آفلاین Dict Box

بهترین دیکشنری اندروید

Dict Box Offline Dictionary یکی دیگر از برنامه های فرهنگ لغت است که بر چندین زبان تمرکز دارد. بیش از دوجین زبان را پشتیبانی می کند. هر زبان فرهنگ لغت مخصوص به خود را دارد که برای استفاده آفلاین قابل دانلود است. می توانید به تعداد دلخواه یا تعداد کمی دانلود کنید. در صورت نیاز به یکی از آنها، یک اصطلاحنامه داخلی نیز دارد. جدای از آن، به طور شگفت انگیزی از نظر ویژگی ها سبک است. این برنامه اصول اولیه، از جمله مثال های جمله، تصحیح کلمات و تلفظ صوتی را پوشش می دهد. این یک گزینه خوب برای کسانی است که به دنبال چیزی کمی ساده تر هستند.

 ب                                                                                        رای دانلود کلیک کنید                                                                                             

دیکشنری توسط The Free Dictionary

بهترین دیکشنری اندروید

برنامه دیکشنری با نام ساده گزینه بسیار مناسبی است. سه منبع دارد. کلماتی را از فرهنگ لغت وبستر، فرهنگ لغت میراث آمریکایی و اصطلاحنامه روگت پیدا خواهید کرد. این برنامه حاوی یک ویژگی کلمه روز به همراه یک اصطلاحنامه، یک فرهنگ لغت، ترجمه به بیش از 40 زبان و موارد دیگر است. اکثر قسمت های برنامه به صورت آفلاین نیز در دسترس هستند. ویژگی های اضافی عبارتند از اصطلاحات روز، تلفظ های صوتی، ریشه شناسی کلمات، و لغت نامه های مختلف دیگر (مالی، پزشکی، و غیره). نسخه رایگان شامل تبلیغات است در حالی که نسخه حرفه ای 1.99 دلاری ندارد. مطمئناً در بین برنامه های فرهنگ لغت بهتر است.

                                                                                         برای دانلود کلیک کنید                                                                                                   

Dictionary.com

بهترین دیکشنری اندروید

Dictionary.com یکی از محبوب ترین برنامه های فرهنگ لغت موجود است. دارای تعداد زیادی ویژگی، از جمله یک کلمه روز، تلفظ صوتی، مترجم برای بیش از 30 زبان و حتی ریشه کلمه. می توانید دیکشنری های اضافی را به عنوان خریدهای درون برنامه ای خریداری کنید. آنها شامل یک فرهنگ لغت عامیانه، اصطلاحات و عبارات، و حتی یک فرهنگ لغت پزشکی هستند. به طور کلی، این یک برنامه نسبتاً قوی است. با این حال، با مجوزها سریع و شل بازی می کند. این امر برخی از افرادی را که از امنیت آگاه تر هستند را فراری داده است. وگرنه خیلی خوبه

                                                                                            برای دانلود کلیک کنید                                                                                                

فرهنگ لغت انگلیسی

بهترین دیکشنری اندروید

English Dictionary یکی دیگر از بهترین برنامه های فرهنگ لغت رایگان است. دارای پایه کلمه 239000 کلمه است. این احتمالاً بیشتر از چیزی است که شما هرگز نیاز دارید. همچنین دارای ویژگی های مختلفی است که هر روز نمی بینید. یک تصادفی ساز وجود دارد که به شما امکان می دهد کلمات تصادفی را جستجو کنید. در صورت تمایل می توانید بین تم روشن و تاریک یکی را انتخاب کنید. حتی چند انیمیشن کوچک زیبا وجود دارد مانند اینکه شما در حال ورق زدن یک کتاب هستید. بهترین از همه این است که کاملاً رایگان است بدون خرید درون برنامه ای یا تبلیغات. ارزش بررسی را دارد

                                                                                             برای دانلود کلیک کنید                                                                                             

جستجوی گوگل

بهترین دیکشنری اندروید

درست است که برنامه Google رسما یک برنامه فرهنگ لغت نیست. اگرچه می توان از آن برای جستجوی کلمات استفاده کرد. با استفاده از فرمان صوتی یا متنی، می توانید به سادگی از گوگل تعریف هر کلمه ای را بپرسید. این یک گزینه خوب برای کسانی است که به یک برنامه فرهنگ لغت کامل نیاز ندارند اما هنوز هم می خواهند تعریف چیزها را بدانند. همچنین با تمام ویژگی‌های معمول خود، مانند Google Now، Now on Tap، ویژگی‌های ترجمه، ویژگی‌های خبری و یادآوری‌ها ارائه می‌شود. باز هم، اگر به یک برنامه فرهنگ لغت نیاز دارید که بیشتر از ارائه تعاریف انجام دهد، عالی نیست. با این حال، برای جستجوی یک کلمه واقعاً سریع به اندازه کافی خوب است.

                                                                                            برای دانلود کلیک کنید                                                                                            

دیکشنری مریام-وبستر

بهترین دیکشنری اندروید

Dictionary Merriam-Webster یکی از شناخته شده ترین برنامه های فرهنگ لغت موجود است. تشخیص نام به تنهایی آن را بسیار محبوب کرده است. خوشبختانه، آن نیز مملو از ویژگی‌ها است. علاوه بر تعاریف استاندارد کلمات، این برنامه دارای بازی های کلمه ای برای افزایش دایره لغات شما است. همچنین دارای یک اصطلاحنامه یکپارچه، جملات مثال، تلفظ صوتی، کلمه روز و بسیاری موارد دیگر است. نسخه رایگان پر از برنامه است در حالی که نسخه 2.99 دلاری اینگونه نیست. جدا از تبلیغات تهاجمی، برنامه در کل بسیار مناسب است.

                                                                                              برای دانلود کلیک کنید                                                                                            

اصطلاحنامه جیبی

بهترین دیکشنری اندروید

Pocket Thesaurus برنامه دیگری است که از نظر فنی یک برنامه فرهنگ لغت نیست. می توان آن را با یکی استفاده کرد تا به شما درک بیشتری از زبان انگلیسی بدهد. این برنامه دارای حجم نصب 20 مگابایتی است که با توجه به اینکه 90000 کلمه رایج را پوشش می دهد، نسبتاً معقول است. همچنین یک حالت اصطلاحنامه شناور وجود دارد که به شما امکان می دهد مترادف کلمات را به سادگی با انتخاب آنها مشاهده کنید. وقتی با یک برنامه دیکشنری ساده مشابه برای ترکیب یک یا دو جفت شود، به خوبی کار می کند. نسخه رایگان دارای تبلیغات است در حالی که نسخه پولی ندارد. در غیر این صورت، این دو برنامه تقریباً یکسان هستند.

                                                                                               برای دانلود کلیک کنید                                                                                            

WordWeb

بهترین دیکشنری اندروید

WordWeb Dictionary یکی از محبوب ترین برنامه های دیکشنری رایگان برای اندروید است. دارای 285000 کلمه، تعاریف حسی 225000 کلمه ای و موارد دیگر است. همچنین یک اصطلاحنامه داخلی، تلفظ و موارد دیگر وجود دارد. شاید منحصر به فرد ترین ویژگی آن، توانایی یافتن کلماتی است که معمولاً اشتباه گرفته می شوند یا تفاوت بین کلماتی که به نظر می رسند شبیه هستند. همچنین به صورت آفلاین قابل استفاده است، کاملا رایگان است و هیچ خرید درون برنامه ای یا تبلیغاتی ندارد. نسبتاً ساده است و ویژگی‌های رایجی مانند تلفظ صوتی ندارد. در غیر این صورت، این یک برنامه قوی است.

                                                                                             برای دانلود کلیک کنید                                                                                       

با تشکر از شما برای خواندن مطالب این مقاله! اگر نیاز باشد میتوانید اینها را هم امتحان کنید:

بهترین برنامه‌های Wear OS که می‌توانید دریافت کنید

بهترین کیبوردهای اندروید

اگر ما یکی از بهترین برنامه های فرهنگ لغت را در این شمارش فراموش کرده ایم خوشحالم میشویم ، در نظرات درباره آن صحبت بفرمایید! برای مشاهده لیست کامل بهترین لیست برنامه های ما، اینجا را کلیک کنید. ما همچنین فهرست هایی برای فرهنگ لغت برای بسیاری از زبان های دیگر داریم. اگر می‌خواهید تجربه چند زبانه‌تری داشته باشید، مواردی را که دقیقاً در زیر فهرست شده‌اند، داریم:

لغت نامه ها و عبارات اسپانیایی به انگلیسی!

فرهنگ لغت و عبارات فرانسوی به انگلیسی!

لغت نامه ها و عبارات آلمانی به انگلیسی!

لغت نامه ها و عبارات ایتالیایی به انگلیسی!

لغت نامه ها و عبارات رومانیایی به انگلیسی!

لغت نامه ها و عبارات عربی به انگلیسی!

لغت نامه ها و عبارات فارسی (فارسی) به انگلیسی!

لغت نامه ها و عبارات روسی به انگلیسی!

لغت نامه ها و عبارات چینی به انگلیسی!

لغت نامه ها و عبارات ژاپنی به انگلیسی!

لغت نامه ها و عبارات کره ای به انگلیسی!

لغت نامه ها و عبارات اندونزی به انگلیسی!

لغت نامه ها و عبارات فیلیپینی (تاگالوگ) به انگلیسی!

منبع :  www.androidauthority.com

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید