بررسی بهترین لپ تاپ های بازی و گیمینگ در سال 2021

در این مقاله قصد داریم تا بهترین لپ تاپ های بازی و گیمینگ در سال 2021 را مورد بررسی قرار دهیم و ویژگی های آنها را بطور جداگانه بررسی کنیم. در این لیست لپ تاپ های ایسوس ، ریزر (Razer) ، دل و Alienware دیده می شود.

بررسی بهترین لپ تاپ های بازی و گیمینگ در سال 2021

بررسی بهترین لپ تاپ های بازی در سال 2021

در بررسی بهترین لپ تاپ های بازی در سال 2021 باید بگوییم که انتخاب ما برای بهترین لپ تاپ بازی 2021 لپ تاپ ASUS ROG Zephyrus G15 است. این لپ تاپ قادر است تا بازی های رایج بازار امروز را اجرا کند و همچنین دزایور روزانه عالیی به شما ارائه می دهد.

بازی های ابتدایی موبایل عمدتا جایگزین دسکتاپ ها شده اند. اما لپ تاپ های گیمینگ و بازی هم اکنون متفاوت هستند. سرانجام تولید کنندگان ویژگی های قدرتمندی را در لپ تاپ هایی با ساخت های زیبا, قابل حمل تر و حرفه ای تر ایجاد کردند. این لپ تاپ ها دارای صفحه نمایش عالی با  رفرش ریت بالا هستند که برای داشتن یک تجربه عالی بازی بسیار ضروری هستند. این لپ تاپ ها تنها برای بازی عالی نیستند بلکه همچنین برای کارهای روزانه شما بسیار مفید هستند.

ما این پیج را بطور منظم برای بازی های جدید لپ تاپ بروز می کنیم. و برخی از بروز رسانی های جدید در راه هستند. AMD و Nvidia نسل بعدی سری پردازشگرها و کارت های گرافیکی موبایل را اعلام کرده اند _ به ترتیب سری Ryzen 5000 و سری GeForce RTX 3000_ و ما از قبل آنها را در لپ تاپ های حرفه ای گیمینگ مشاهده کرده ایم. همچنین  سری Intel’s Tiger Lake H در راه است و این در حالی است که ما انتظار این را داریم تا این لپ تاپ ها را در نوع سبک تر آن مشاهده کنیم.

صفحه نمایش خوب برای لپ تاپ گیمینگ

صفحه نمایش QHD ویژگی دیگر لپ تاپ های گیمینگ است. تعداد زیادی از تولید کنندگان حتی در لپ تاپ های گیمینگ زیر 2000 دلار در حال تولید صفحه نمایش های 1440 پیکسل هستند. این آپشن ها می تواند بسیاری از گیمرها را به خود جذب کند: تجربه بهتری از صفحه نمایش 1080 پیکسل بدون اینکه قیمت بالایی داشته باشند و قدرتی که احتیاج به صفحه نمایشی با کیفیت 4K داشته باشد. همچنین شما از این صفحه نمایش ها بسته به مدلشان, انتظار رفرش ریت بالایی را دارید. بعنوان مثال لپ تاپ Razer Blade15 پنل 240 هرتز با رزولوشن QHD را در اختیار دارد.

ویژگی دیگری که شما می توانید در مورد این گونه از لپ تاپ ها به خاطر بسپارید قدرت بالای آنهاست. همه تراشه ها با اسم مشابه بصورت یکسان تولید نمی شوند _ بعنوان مثال ممکن است که RTX 3070 در یک لپ تاپ به علت واتی که دارد ریت فریم مشابهی را به مانند RTX 3070 در لپ تاپی دیگر ارائه ندهد ( همانند مابقی فاکتورها مثل پردازشگر و سیستم خنک کننده).

Nvidia هم اکنون از شرکت ها می خواهد تا سرعت ساعت و قدرت گرافیکی را در محصولات خود ارائه دهند اما بسیاری از تولید کنندگان هنوز این کار را انجام نداده اند. اگر نتوانستید آن اعداد و ارقام را در وبسایت آن شرکت پیدا کنید بهترین کاری که شما می توانید انجام دهید این است که بررسی هایی که در این مورد نوشته شده است را بخوانید و از این اطمینان حاصل کنید که مدلی که در نظر دارید ریت فریم مورد نظر شما را  ارائه می دهد. ما وات مورد استفاده در هر لپ تاپی را که با کارت های گرافیکی جدید RTX بررسی می کنیم را یادداشت می کنیم.

 

بررسی بهترین لپ تاپ های بازی در سال 2021

1. ایسوس ROG ZEPHYRUS G15

در بررسی بهترین لپ تاپ های بازی در سال 2021 باید بگوییم که لپ تاپ ایسوس ROG Zephyrus G14 برای مدتی جزو بهترین لپ تاپ های گیمینگ ما بود. ایسوس کار درستی را انجام داد و ما مطمئن نبودیم که بتواند موفقیت چشمگیر خود را دوباره تکرار کند. اما تاحدی, شرکت توانست لپ تاپ G14 را کمی بزرگتر و بسیار بهتر تولید کند. با این کار, این شرکت توانست لپ تاپ ROG Zephyrus G15 را تولید کند که یک لپ تاپ 15 اینچی عالی است.

لپ تاپ Zephyrus G15 با وزن بیش از 4 پوند, یکی از سبک ترین لپ تاپ های  15 اینچی است که می توانید خریداری کنید. اما با ویژگی قابل حملی که این لپ تاپ دارد شما هیچگونه ضمانتی برای عملکرد آن ندارید: این لپ تاپ با تراشه بهترین گوشی هایی که Nvidia و AMD ارائه می دهند تامین می شود که شامل صفحه نمایش 165 هرتز QHD می شود (1440 پیکسل). تمامی این ویژگی ها باهم تمامی عنوان های AAA را در رزولوشن QHD می توانند هندل کنند.  همچنین پنل این لپ تاپ دارای بهترین تولید رنگ است که باعث می شود بازی های شما عالی به نظر برسند.

اما این تنها در مورد بازی نیست؛ همچنین هر چیزی در مورد لپ تاپ G15 عالی است. سیستم صوتی این لپ تاپ ( که از 6 اسپیکر بهره می برد) دارای پرکاشن و باس بالا است, پد لمسی و کیبورد این لپ تاپ کلیک رضایت بخشی را در اختیار دارند, پورت ها قابل قبول هستند و باتری آن تا 8 ساعت و نیم کاردهی دارد.

لپ تاپ G15 لپ تاپی نیست که هر شخصی بتواند از آن استفاده کند. این لپ تاپ وب کم ندارد که یک ویژگی مهم در لپ تاپ به حساب می آید و برخی از کاربران نیز لپ تاپ های ارزان قیمت تر و زیباتر را ترجیح می دهند. اما در کل لپ تاپ G15 لپ تاپی است که ویژگی های خوبی را دارد. نتنها این لپ تاپ یک لپ تاپ بازی است, بلکه بهترین لپ تاپی است که می توانید در حال حاضر خریداری کنید.

 

بررسی بهترین لپ تاپ های بازی در سال 2021

2. ASUS ROG Zephyrus G14

بهترین لپ تاپ بازی و گیمینیگ با صفحه نمایش 14 اینچ

در بررسی بهترین لپ تاپ های بازی و گیمینگ در سال 2021 باید بگوییم که لپ تاپ ROG Zephyrus G14 بهترین لپ تاپ بازی است که می توانید خریداری کنید. ما اخیرا مدل سال گذشته را بررسی کردیم که شامل سری AMD’s Ryzen 4000 تا Ryzen 9 4900HS هشت هسته ای و یک Nvidia RTX 2060 GPU بود. مدل جدیدی نیز وجود دارد که سری Ryzen 5000 و گرافیک های سری Nvidia’s RTX 30 را ارائه می دهد که امیدواریم بزودی بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

خب برای زیر 2000 دلار, لپ تاپ Zephyrus یکی از قدرتمندترین پردازشگرهای موبایل موجود در بازار را به یک شاسی 14 اینچ فوق العاده قابل حمل تبدیل می کند. این لپ تاپ با قابلیت خنک کنندگی قابل حمل, ریت فریمی را ارائه می دهد که ما تا کنون در هیچ لپ تاپی مشاهده نکرده ایم. این لپ تاپ هرگونه بازیی را بدون مشکل اجرا می کند.

اما جدای از عملکرد عالی این لپ تاپ در اجرای بازی ها, درایور روزانه عالیی را به شما ارائه می دهد. کیبورد, صفحه لمسی, صفحه نمایش و انتخاب پورت ها همگی عالی هستند. حتی کاردهی باتری آن نیز خوب است_ ویژگیی که هرگز در مورد لپ تاپ های بازی به آن اشاره نمی کنیم.

معایب اندکی به لپ تاپ G14 گرفته می شود که معایب جزئیی حساب می شوند. مهمترین عیب آن نداشتن وب کم است و اگر قصد دارید تا تماس ویدئویی برقرار کنید باید وب کم را بطور جداگانه خریداری کنید. همچنین در نور پس زمینه این لپ تاپ بلیدی وجود دارد و اینکه این لپ تاپ از اتصال Thunderbolt بهره نمی برد ( به این علت که این لپ تاپ یک سیستم AMD است که آن یک استاندارد اینتل است). اما این معایب آنقدر بزرگ نیستند که تاثیری بر روی بازی کاربران بگذارند. بطور کلی ما در این مورد مشکلی با این معایب نداریم.

 ایسوس ROG Zephyrus G14

در بررسی بهترین لپ تاپ های بازی در سال 2021 باید بگوییم که لپ تاپ ROG Zephyrus G14 یک لپ تاپ بازی قدرتمند است. پردازشگر AMD Ryzen 9 و RTX 2060 Max-Q, عملکرد روان گرافیک در بازی با رفرش ریت 120 هرتز صفحه نمایش از ویژگی های عالی این لپ تاپ است.

 

بررسی بهترین لپ تاپ های بازی در سال 2021

3. Razer Blade Pro 17

بهترین لپ تاپ بازی با صفحه نمایش بزرگ

در بررسی بهترین لپ تاپ های بازی در سال 2021 باید بگوییم که لپ تاپ Razer Blade Pro 17 برخی از بهترین عملکردهای بازی که در هر لپ تاپی می توانید پیدا کنید را به شما ارائه می دهد, اما به خاطر داشته باشید که این ویژگی برترین ویژگی این لپ تاپ نیست. ویژگیی که لپ تاپ پرچمدار Razor هفده اینچی را بسیار تاثیر گزار می کند این است که این قدرت باورنکردنی را در یک شاسی باریک و جذاب قرار داده است. ضخامت آن تنها 0.8 اینچ است و تنها احتیاج به یک شارژر دارد_ بنابراین می توانید آنرا در کوله پشتی و یا سامسونت خود بدون اینکه به برق احتیاج داشته باشید حمل کنید.

علاقمندان به بازی های کامپیوتری می توانند این مدل از لپ تاپ را با صفحه نمایش 300 هرتز انتخاب کنند_ بالاترین رفرش ریتی که در یک لپ تاپ یافت می شود_ و این در حالی است که کاربرانی که قصد دارند تا بازی را با برخی از کارهای خلاقانه ترکیب کنند می توانند پیکربندی صفحه نمایش لمسی 120 هرتز را انتخاب کنند. هر دو مدل دارای یک صفحه کلید RGB قابل تنظیم برای هر کلید هستند که رنگی را به طراحی پرو اضافه کرده است و همچنین شما می توانید براحتی از آن در اداره استفاده کنید.

قطعا لپ تاپ Blade Pro 17 ارزان نیست اما اگر قصد دارید تا بهترین لپ تاپ را در اختیار داشته باشید این لپ تاپ می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

Razor Blade Pro 17

لپ تاپ Razor Blade Pro 17 قطعا یک لپ تاپ قدرتمند برای بازی با طراحی جذاب و فشرده است.

 

بررسی بهترین لپ تاپ های بازی و گیمینگ در سال 2021

4. DELL G5 15 SE

بهترین لپ تاپ مقرون به صرفه

در بررسی بهترین لپ تاپ های بازی در سال 2021 باید بگوییم که لپ تاپ Dell G5 SE تجربه بازی عالیی را با قیمتی ارزانتر از سایر رقبای آن ارائه می دهد. این بهترین لپ تاپ بازی است که شما می توانید آنرا با قیمت زیر 1000 دلار خریداری کنید. اگرچه این لپ تاپ تنها با صفحه نمایش 60 هرتز ارائه می شود, اما سخت افزاری که در درون لپ تاپ است ( بویژه پردازشگر AMD’s Ryzen 7) قادر است انواع بازی های پرمخاطب با رزولوشن 1080 را اجرا کند, پس بنابراین می توانید از عناوین مورد علاقه خود انتظار یک تجربه عالی را داشته باشید.

ما همچنین تحت تاثیر اتصال G5 قرار گرفتیم. این اتصال شامل یک Mini DisplayPort, یک HDMI و یک جک Ethernet می شود_ تمامی پورت هایی که بر روی لپ تاپ هایی با این قیمت نخواهید دید. بطور کلی, اگر برای پولی که پرداخت می کنید ارزش قائلید پس این لپ تاپ یک انتخاب عالی است.

DELL G5 15 SE

لپ تاپ DELL G5 15 SE نسبت به قیمتی که دارد عملکرد شگفت انگیزی را ارائه می دهد.

 

بررسی بهترین لپ تاپ ها برای بازی در سال 2021

5. RAZER BLADE 15 ADVANCED

یک لپ تاپ بازی و گیمینگ باریک و سبک

در بررسی بهترین لپ تاپ های بازی در سال 2021 باید بگوییم که لپ تاپ Blade 15 به اندازه همتای خود یعنی 17 اینچ قدرتمند نیست اما ممکن است که برای بسیاری از مردم خرید خوبی باشد. اگر بدنبال ترکیب متوازنی از عملکرد و قابل حمل بودن هستید, ممکن است که لپ تاپ Blade 15 انتخاب خوبی برای شما باشد. این لپ تاپ چیپ های برتر موجود در بازار را به شما ارائه می دهد و دارای صفحه نمایش 300 هرتز است, اما با وزن 4.7 پوند و ضخامت 0.7 اینچ, با لپ تاپ های 15 اینچی شبیه به Dell XPS 15 قابل مقایسه است.

علاوه بر عملکرد بازی قابل قبولش, لپ تاپ Blade 15 مانند یک ماشین خلاق عمل می کند. ما طرفدار سر سخت کیبورد این لپ تاپ هستیم که استفاده از آن بسیار راحت است و دارای نور RGB برای هر کلید می باشد و همچنین دارای صفحه لمسی است که فضای لازم را برای کلیک کردن در اختیار دارد. اولین عیبی که می توان به این لپ تاپ گرفت این است که در طی آزمایش ما و در طول بازی خیلی داغ شد_ نتنها پردازنده آن به 99 درجه رسید بلکه برای لمس کردن هم بسیار داغ شده بود.

RAZER BLADE 15 ADVANCED

لپ تاپ Blade 15 Advanced بهترین لپ تاپ بازی Razer با اندازه متوسط است. این لپ تاپ دارای پردازشگر قوی تری نسبت به لپ تاپ های پایه Blade 15, لپ تاپ هایی با آپشن های گرافیکی بالاتر و  همچنین لپ تاپ هایی با طراحی های باریک تر است. می توانید این لپ تاپ را با صفحه نمایش لمسی 4K OLED  و یا صفحه نمایش 1080 پیکسل 300 هرتز را در اختیار داشته باشید, اما کاربرانی که بصورت حرفه ای بازی می کنند صفحه نمایش 300 هرتز را انتخاب نمی کنند.

شما همچنین می توانید لیست بهترین لپ تاپ از 10 تا 30 میلیون تومان را از طریق این صفحه مشاهده کنید.

بررسی بهترین لپ تاپ های بازی در سال 2021

6. ایسوس ROG STRIX SCAR 15

بهترین لپ تاپ با RGB خیره کننده

در بررسی بهترین لپ تاپ های بازی و گیمینگ در سال 2021 باید بگوییم که اگر بدنبال لپ تاپ های بازی قدیمی حرفه ای با طراحی رنگارنگ و پر زرق و برق هستید, لپ تاپ ROG Strix Scar 15 بهترین انتخاب است. کیبورد لپ تاپ Strix یک از راحت ترین کیبوردهایی نیست که ما در لپ تاپ های بازی تست کرده ایم. همچنین این لپ تاپ زیباترین نور RGB برای هر کلید که تاکنون دیده ایم را با انواعی از افکت ها ارائه می دهد. همچنین نوار رنگیی در اطراف صفحه کلید و لوگویی را بر روی درب این صفحه کلید مشاهده می کنید. بطور خلاصه: اگر از این لپ تاپ در بیرون استفاده کنید همه مردم متوجه آن می شوند.

البته که لپ تاپ Strix از درون هم عالی به نظر می رسد به این علت که برخی از بهترین فریم ریت هایی را که می توانید در لپ تاپ های 15 اینچ با چیپ های برتر Nvidia پیدا کنید را ارائه می دهد. شما می توانید بهترین بهره را از صفحه نمایش 300 هرتزی ببرید. و همچنین لپ تاپ Strix با انواع مختلفی از برنامه ها که به سفارشی سازی تجربه بازی شما کمک می کند ارائه می شود. می توانید رنگ پروفایل, تخصیص پهنای باند و چیزهای بیشتری را بر اساس نوع بازی خود شخصی سازی کنید.

ایسوس ROG STRIX SCAR 15

لپ تاپ ROG Strix Scar 15 یک لپ تاپ خیره کننده است. این لپ تاپ قوی و قابل حمل و دارای یک کیبورد سفارشی است.

 

بررسی بهترین لپ تاپ های بازی در سال 2021

7. ALIENWARE AREA-51M

 یک لپ تاپ بازی در کلاس دسکتاپ

در بررسی بهترین لپ تاپ های بازی در سال 2021 باید بگوییم که اگر هزینه و فضای میز شما مشکلی را ایجاد نمی کنند ممکن است که علاقمند به لپ تاپ ALINWARE AREA-51M شوید. این یک دسکتاپ در فرم لپ تاپ است. این پردازنده, کلاس دسکتاپ و یک پردازنده گرافیکی موبایل تمام قدرت را با یک صفحه نمایش 17 اینچ و یک کیبورد فول سایز را با هم تلفیق کرده تا عملکرد یک دسکتاپ را در یک شاسی قابل حمل ارائه دهد. کاربرانی که علاقه به کامپیوتر دارند از اینکه شما می توانید بسیاری از اجزا مانند پردازشگر, RAM و حافظه را بروزرسانی کنید از این لپ تاپ استقبال می کنند.

ALIENWARE AREA-51M

لپ تاپ Alenware Area -51m یک لپ تاپ با کارایی بالاست. و این بخاطر درون این  لپ تاپ نیست_ این لپ تاپ از کلاس دسکتاپ بهره می برد که برای کاربران قابل ارتقا است.

اگر به دنبال سیستم گیمینگ خوب هم هستید می توانید از مقاله سیستم گیمینیگ پیشنهادی از 10 تا 110 میلیون تومان، یک کامپیوتر گیمینگ راه اندازی کنید.

بررسی بهترین لپ تاپ های بازی در سال 2021

8. RAZER BLADE STEALTH 13

 یک لپ تاپ قوی برای بازی و گیمینیگ

در بررسی بهترین لپ تاپ های بازی در سال 2021 باید بگوییم که لپ تاپ Blade Stealth 13 با قدرتمندترین لپ تاپ های بازی فاصله زیادی دارد, اما این لپ تاپ از معدود لپ تاپ هایی است که با شاسی 13 اینچ ارائه می شود. لپ تاپ Stealth می تواند عناوین AAA را در رزولوشن بومی اجرا کند و با صفحه نمایش 120 هرتز ارائه شود, اما این لپ تاپ همچنین می تواند با  MacBook Pro مقایسه شود. می توانید از این لپ تاپ در جلسات و کلاس استفاده کنید و کسانی که این لپ تاپ را بصورت رهگذری می بینند نمی توانند تشخیص دهند که این یک لپ تاپ بازی است.

علاوه بر چیپ پرقدرت آن, لپ تاپ Stealth با کیبوردی رنگارنگ, ساختاری قوی و محکم و یک وب کم عالی ارائه می شود. اگر بدنبال لپ تاپی هستید که کوچک اما عالی باشد, لپ تاپ Stealth انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

RAZER BLADE STEALTH 13

لپ تاپ Blade Stealth یک اولترابوک 13 اینچ است که بعنوان یک لپ تاپ بازی برای شما عمل خواهد کرد. این لپ تاپ می تواند با کارت گرافیکی و رفرش ریت بالای صفحه نمایش  ارائه شود.

منبع: THE VERGE.COM

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید