بهترین آنتی ویروس های اندروید سال 2022

بهترین آنتی ویروس اندروید

بهترین آنتی ویروس اندروید 2022 کدام است؟ دانلود و نصب آنتی ویروس اندروید با لینک دانلود مستقیم ، در ادامه بهترین اپلیکیشن آنتی ویروس برای گوشی اندروید را معرفی میکنیم

به دنبال چند برنامه امنیتی رایگان برای محافظت از تلفن اندرویدی خود هستید؟ در اینجا بهترین برنامه های آنتی ویروس رایگان ما را انتخاب می کنیم.

هر کاربر ویندوز باید بداند ، بخوانید تا بدانید:     بازیابی فایل های پاک شده در ویندوز 11

1. آنتی ویروس رایگان بیت دیفندر

بهترین آنتی ویروس اندروید

گوشی های هوشمند دستگاه های بسیار شخصی هستند که حاوی اطلاعات خصوصی شما هستند. بنابراین، طبیعتاً لازم است در جهت ایمن و ایمن سازی این دستگاه ها گام بردارید. برنامه های آنتی ویروس اولین خط دفاعی شما در برابر حملات هک و ویروس هستند. با این حال، این برنامه‌ها معمولاً نسخه‌های پولی یا لایت نسخه پولی هستند. و، متأسفانه، برنامه‌های رایگان همیشه آن‌طور که وعده داده بودند کار نمی‌کنند. بنابراین، در اینجا چند برنامه آنتی‌ویروس دست‌چین شده  از بهترین آنتی ویروس اندروید که رایگان و بسیار مؤثر هستند، آورده شده است.

Bitdefender Antivirus Free یک برنامه آنتی ویروس سریع، سبک و قدرتمند است که از تلفن شما با استفاده از فناوری اسکن ابری بدون کاهش سرعت دستگاه شما محافظت می کند.

به طور خودکار هر برنامه جدیدی را که دانلود می‌کنید اسکن می‌کند و درصد بالایی از بدافزار را می‌گیرد. این برنامه همچنان در پس‌زمینه اجرا می‌شود و به اجرای اسکن‌ها بدون تداخل با عملکرد عادی موبایل کمک می‌کند.

اسکنر بدافزار موجود در برنامه همه برنامه‌هایی را که نصب می‌کنید بررسی می‌کند و همه خطرات را به‌طور خودکار تعمیر می‌کند. بهترین بخش در مورد آنتی ویروس رایگان بیت دیفندر این است که کاملاً ایمن است و در هر مرحله از شما مجوز می خواهد تا شما را از هر گونه اتفاق ناگوار نجات دهد.

Download: Bitdefender Antivirus Free

2. Sophos Intercept X

بهترین آنتی ویروس اندروید

Sophos یکی از پیشروترین برنامه‌های محافظت از بدافزار در بین بهترین آنتی ویروس اندروید است که تلفن شما را در برابر تهدیدات ویروس ایمن نگه می‌دارد. این برنامه به طور مداوم درصد محافظت قابل توجهی در تست های AV در مقایسه با بقیه بهترین ابزارهای امنیتی اندروید به دست آورده است.

Sophos ویژگی های کامل خود را به صورت رایگان و بدون تبلیغات و بدون تأثیر بر عملکرد و باتری دستگاه شما ارائه می دهد.

محافظت از بدافزار، فیلتر وب و جستجوگر پیوند را ارائه می دهد و به طور خودکار محتوای مخرب را مسدود می کند. علاوه بر این، این برنامه محافظت بالایی از رمزهای عبور شما ارائه می دهد، توصیه های امنیتی ارائه می دهد و بررسی های امنیتی را برای کدهای QR انجام می دهد.

Sophos به دنبال مجوز برای نظارت بر داده های دریافتی و شناسایی و توقف تهدیدات است. یکی دیگر از ویژگی های مفید این برنامه، امنیت Wi-Fi آن است که اتصالات Wi-Fi جدید را در تلفن شما رهگیری می کند و بررسی های امنیتی را در پس زمینه اجرا می کند.

Download: Sophos Intercept X

3.  Mobile Antivirus (آنتی ویروس موبایل)

بهترین آنتی ویروس اندروید

برنامه  Mobile Antivirus (آنتی ویروس موبایل ) اسکن عمیق با کیفیت حرفه ای در بین دیگر بهترین آنتی ویروس اندروید را ارائه می دهد. این رابط کاربری ساده و یک موتور آنتی ویروس سبک اما قوی دارد که گوشی شما را ایمن نگه می دارد. همچنین به شما پیشنهاد می‌کند که حافظه گوشی شما را پاکسازی کند و همچنین دارای یک پاک‌کننده ناخواسته قدرتمند است.

یکی از رایج‌ترین انواع ویروس‌ها، اسب تروجان است، مخصوصاً برای کسانی که برنامه‌هایی را از خارج از فروشگاه Play نصب می‌کنند. می تواند دستگاه های اندرویدی را تحت تاثیر قرار دهد و حذف آن چالش برانگیز است. آنتی ویروس موبایل این نوع ویروس را با سیستم پاکسازی قوی خود شناسایی و حذف می کند.

همچنین با ارائه یک فایروال ایمن برای شناسایی آخرین تهدیدها و حذف بدافزارها، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم و ویروس ها، حفاظت بلادرنگ را ارائه می دهد.

Download: Antivirus Mobile

4. Antivirus(آنتی ویروس)

بهترین آنتی ویروس اندروید

برنامه آنتی ویروس قول محافظت جامع در برابر بدافزارها، تروجان و سایر ویروس ها را می دهد. در شناسایی خطرات، ویروس‌ها، نرم‌افزارهای جاسوسی و برنامه‌های محافظت‌نشده که می‌توانند با سرقت اطلاعات شخصی شما آسیب‌های احتمالی ایجاد کنند، سریع عمل می‌کند.

این برنامه دارای قابلیت محافظت در زمان واقعی است که به محافظت از تلفن اندرویدی شما همیشه کمک می کند. در صورت نصب یک برنامه مخرب به شما اطلاع می دهد و پیشنهاد حذف و مسدود کردن برنامه را می دهد. این برنامه آنتی ویروس با قفل کردن برنامه های شما از طریق قفل پین، الگو و اثر انگشت از حریم خصوصی شما محافظت می کند.

برنامه آنتی ویروس همچنین به عنوان یک برنامه تمیز کردن دستگاه عمل می کند که حافظه را آزاد می کند و گوشی را بهینه می کند، اگرچه ممکن است همه این ویژگی ها واقعاً کمک کننده نباشند.

علاوه بر این، این برنامه دمای دستگاه را نیز کنترل می کند و در صورت داغ شدن بیش از حد دستگاه به شما هشدار می دهد.

Download: Antivirus

5. Traced Mobile Security

بهترین آنتی ویروس اندروید

Traced Mobile Security به شما امکان شناسایی بدافزار، محافظت در برابر فیشینگ و اسکنر حریم خصوصی برنامه را می دهد. این برنامه برای اسکن نیازی به ردیابی ندارد و بدون تبلیغات است. علاوه بر این، داده های خصوصی و تجاری شما را ایمن نگه می دارد.

این برنامه با شناسایی برنامه‌های مخرب، شبکه‌های Wi-Fi ناامن، لینک‌های فیشینگ، نرم‌افزار آسیب‌پذیر و هرگونه مشکلی در پیکربندی دستگاه شما، امنیت کامل گوشی را فراهم می‌کند.

Traced این ویژگی را دارد که ابزارهای جاسوسی، نرم افزارهای جاسوسی و هر برنامه دیگری را که ممکن است بدون اطلاع شما امنیت شما را به خطر بیندازد، شناسایی کند.

Download: Traced Mobile Security

6. آنتی ویروس امنیتی

بهترین آنتی ویروس اندروید

آنتی ویروس امنیتی به شما کمک می کند که ایمن بمانید و با هشدار در مورد مشکوک ها و پاک کردن ویروس ها، جاسوس افزارها و تروجان ها از حریم خصوصی شما محافظت می کند. امنیت موبایل، امنیت Wi-Fi و امنیت مرورگر را برای تشخیص هرگونه تهاجم تجزیه و تحلیل می کند.

این برنامه دارای ویژگی اضافی محافظت از داده های خصوصی شما، از جمله اطلاعات حساب بانکی و عکس ها، ایمن و محافظت از دستگاه شما است. هم امنیت آنتی ویروس محلی و هم از امنیت ابر پشتیبانی می کند.

این برنامه دارای ویژگی های اضافی برای تمیز کردن دستگاه است و فایل های ناخواسته، فایل های باقیمانده، برنامه های استفاده نشده و حافظه پنهان را حذف می کند.

Download: Security Antivirus

7. Smart Security

بهترین آنتی ویروس اندروید

Smart Security یکی دیگر از برنامه های آنتی ویروس مفید برای دستگاه های اندرویدی است که محافظت از تلفن همراه و همچنین تمیز کردن تلفن شما را فراهم می کند. مدافع آن ویروس‌های مختلف را در دستگاه اندرویدی شما اسکن و شناسایی می‌کند و به طور مداوم آسیب‌پذیری‌های تلفن و تهدیدات احتمالی را حتی زمانی که برنامه بسته است نظارت می‌کند.

این برنامه یک ویژگی تقویت کننده موبایل ارائه می دهد که فایل های ناخواسته، حافظه پنهان و سایر موارد ناخواسته را در تلفن شما پاک می کند. خنک‌کننده CPU آن به حذف برنامه‌ها، وظایف یا فرآیندهایی که ممکن است تلفن را درگیر کنند کمک می‌کند.

Download: Smart Security

با این برنامه های آنتی ویروس رایگان از گوشی اندرویدی خود محافظت کنید

اگرچه اخیراً گوشی‌های هوشمند بسیار ایمن شده‌اند، هنوز خطر آسیب‌دیدگی توسط بدافزارها و جاسوس‌افزارها وجود دارد. بسیاری از برنامه ها و صفحات وب دارای محتوای مخربی هستند که ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند و بر عملکرد آن تأثیر بگذارد.

برنامه های آنتی ویروس ذکر شده در بالا این خطرات را کاهش می دهند و سرعت دستگاه شما را افزایش می دهند. و با نظارت مداوم بر تلفن خود، این برنامه‌ها احتمال نقض امنیت و یا آلوده شدن به بدافزار را کاهش می‌دهند.

با این حال، مهم نیست که یک برنامه آنتی ویروس چقدر خوب است، همیشه خوب است که از تمام وب سایت ها و برنامه های ناشناخته دوری کنید و هرگز پیوندی را باز نکنید، مگر اینکه مطمئن باشید که کاملاً ایمن و ایمن است. این اقدام احتیاطی دستگاه شما را از انواع تهدیدات نجات می دهد.

منبع:    www.makeuseof.com

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید