بررسی گوشی موتورولا اج 40 نئو, قیمت و مشخصات فنی

موتورولا اج 40 نئو

بررسی گوشی موتورولا اج 40 نئو ,بررسی قیمت, طراحی, صفحه نمایش, دوربین, نرم افزار, سخت افزار, عمر باتری, سرعت شارژ و سایر ویژگی های این گوشی.

بررسی گوشی موتورولا اج 40 نئو, قیمت و مشخصات فنی

موتورولا که به خاطر دستگاه‌های پر از ویژگی‌هایش که تجربه اندرویدی تمیزی را ارائه می‌دهند، شهرت دارد و اخیراً موتورولا اج 40 نئو را معرفی کرده است . این دستگاه دارای صفحه نمایش منحنی چشمگیر و فرم فشرده است.

ما این فرصت را داشتیم تا این گوشی را مورد بررسی قرار دهیم و به نظر می رسد که این یک افزوده قانع کننده به بازار رو به رشد میان رده باشد. در این مقاله، تجربه آنباکسینگ خود را بررسی می کنیم و برداشت های اولیه خود را از این گوشی هوشمند هیجان انگیز به اشتراک می گذاریم.

آنباکسینگ

من برای اولین بار است که یک گوشی Moto را امتحان می کنم و واقعاً تحت تأثیر تعهد آنها به بسته بندی بدون پلاستیک هستم. حتی لفاف گوشی نیز از کاغذ ساخته شده است. من می‌توانم بگویم خیلی بهتر است که بسته‌بندی بدون پلاستیک را در زندگی واقعی پیاده‌سازی کنیم تا اینکه فقط در یک ویدیوی 10 دقیقه‌ای در طول رویداد بزرگ در مورد آن صحبت کنیم.

جعبه گشایی موتورولا اج 40 نئو

در داخل جعبه، خواهید دید:

  • موتورولا اج 40 نئو
  • شارژر سریع 68 واتی
  • کابل USB Type-C
  • کیس محافظ
  • پین اجکتور سیم کارت
  • راهنمای شروع سریع و کارت گارانتی

طراحی

موتورولا اج 40 نئو با نمایشگر منحنی 6.55 اینچی، یک اسکنر اثر انگشت در زیر خود دارد که با یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در مرکز قرار گرفته است. این گوشی با پشتی چرم گیاهی که زیبایی‌شناسی و دستگیره راحت را ارائه می‌کند، بسیار عالی است.

دکمه ها حس لامسه دارند و اسکنر اثر انگشت به خوبی کار می کند. بازخورد لمسی نیز چشمگیر است. در قسمت پشتی یک دوربین دوگانه به نمایش گذاشته شده است: دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و فوق عریض 13 مگاپیکسلی، در کنار فلاش LED.

این دستگاه همچنین دارای استاندارد IP68 است که به این معنی است که تا عمق 1.5 متری در آب شیرین به مدت 30 دقیقه در برابر آب مقاوم است و همچنین از گرد و غبار محافظت می کند. طبق گفته موتورولا، این گوشی سبک‌ترین گوشی هوشمند IP68 است که تاکنون وجود دارد.

بیشتر بخوانید: بررسی گوشی موتورولا اج 30 پرو , قیمت و مشخصات فنی

صفحه نمایش

موتورولا اج 40 نئو دارای صفحه نمایش منحنی 6.55 اینچی Full HD+ 10 بیتی pOLED با رفرش ریت 144 هرتز، HDR10+، نرخ نمونه برداری لمسی 360 هرتز و وضوح تصویر 2400 در 1080 پیکسل است.

جعبه گشایی موتورولا اج 40 نئو

پوشش DCI-P3 را ارائه می دهد و به حداکثر روشنایی 1300 نیت می رسد. صفحه نمایش واضح و پر جنب و جوش است و برای لذت بردن از رسانه، حتی در نور فضای باز، عالی است. صفحه نمایش لبه یک لمس منحصر به فرد اضافه می کند که چشم ها را به خود جلب می کند.

جعبه گشایی موتورولا اج 40 نئو

سخت افزار و عملکرد

موتورولا اج 40 نئو بر روی Dimensity 7030 SoC، همراه با حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR4X و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی اجرا می شود. با اندروید 13 از پیش بارگذاری شده است.

جعبه گشایی موتورولا اج 40 نئو

در استفاده روزانه، دستگاه به راحتی کار می کند و بازی های محبوبی مانند BGMI، Call of Duty و Real Racing را به راحتی انجام می دهد. با این حال، جلسات طولانی بازی ممکن است منجر به گرم شدن خفیف شود، البته نه به میزان نگران کننده.

امتیازات Geekbench 6 نشان دهنده عملکرد خوب است، با 1060 در تک هسته ای و 2500 در چند هسته ای.

دوربین

راه اندازی دوربین عقب دستگاه شامل یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS و یک لنز 13 مگاپیکسلی فوق عریض با میدان دید 120 درجه است. دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی از عکس های سلفی پشتیبانی می کند.

دوربین پشتی در نور خوب عملکرد مناسبی دارد، اما در نور کم با چالش هایی مواجه می شود، مانند دوربین سلفی. دوربین جلو در شرایط نوری مطلوب عملکرد خوبی دارد اما در نور کم جزئیات را از دست می دهد. به نظر می رسد این مشکلات مربوط به بهینه سازی باشد و به طور بالقوه می تواند با به روز رسانی نرم افزار توسط Moto حل شود.

نمونه عکس در شرایط نوری خوب:

تجربه نرم افزاری

تعهد موتورولا به یک تجربه نرم‌افزاری تمیز با اج 40 نئو که بر روی اندروید 13 اجرا می‌شود ادامه دارد. اگر عاشق اندروید استوک هستید، مطمئناً این گوشی را دوست خواهید داشت.

عمر باتری

موتورولا اج 40 نئو به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و از شارژ سریع 68 واتی پشتیبانی می کند. به گفته موتورولا، آداپتور برق 68 واتی ارائه شده می تواند باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را تنها در 15 دقیقه از خالی به 50 درصد شارژ کند. تا کنون، در تست اولیه، باتری حتی در هنگام استفاده از دستگاه با نرخ نوسازی 144 هرتز عملکرد تحسین برانگیزی داشته است. با این حال، آزمایشات بیشتر برای بررسی مناسب مورد نیاز است.

صدا

موتورولا اج 40 نئو دارای بلندگوهای استریو و پشتیبانی از Dolby Atmos است که کیفیت صدایی بلند و قوی ارائه می دهد.

تنوع رنگ

موتورولا اج 40 نئو در رنگ‌های PANTONE Black Beauty، PANTONE Soothing Sea و PANTONE Caneel Bay موجود است.

خلاصه مطلب

موتورولا اج 40 نئو روی کاغذ چشمگیر به نظر می رسد و انتظارات را در استفاده در دنیای واقعی برآورده می کند. اگر به دنبال یک گوشی هوشمند همه کاره و عالی هستید، این یک انتخاب عالی است، به خصوص برای صفحه نمایش منحنی جذاب آن. اگرچه ممکن است با استانداردهای بالا، علاقه مندان به دوربین را راضی نکند، اما به عنوان یک دستگاه همه کاره و قابل اعتماد عالی است.

منبع: GIZMOCHINA.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید