چرا باید گوشی ردمی نوت 11 پرو بخریم؟ مزایای ردمی نوت 11 پرو

مزایای ردمی نوت 11 پرو

آیا ردمی نوت 11 پرو ارزش خرید دارد ؟  مزایای ردمی نوت 11 پرو چیست؟ آیا باید گوشی ردمی نوت 11 پرو را بخریم یا نه؟ در ادامه میبینیم.

چرا باید گوشی ردمی نوت 11 پرو بخریم؟ مزایای ردمی نوت 11 پرو

بررسی  ردمی نوت 11 پرو 5G: یک جانشین شایسته یا فقط یک به روز رسانی 5G؟

مزایای ردمی نوت 11 پرو

 

مقدمه

مزایای ردمی نوت 11 پرو 5G : شیائومی مدت‌ هاست ثابت کرده است که یکی از بهترین تولیدکنندگان گوشی‌های مقرون‌ به‌ صرفه است و ویژگی‌ های پرچم‌ دار را برای برچسب‌ های قیمت مقرون به صرفه ارائه می‌کند. خوب، در اینجا ما ردمی نوت 11 پرو 5G را داریم که برای اثبات این گفته یک بار دیگر وارد شده است.

ردمی نوت 11 پرو 5G تنها یکی از سه گانه Note 11 Pro از Redmi است. دو مدل دیگر ردمی نوت 11 پرو و ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G هستند.

در حال حاضر، بله، قطعاً معایب خود را دارد و مطمئناً برای همه مناسب نیست، اما بسته به آنچه که به دنبال آن هستید، می‌تواند هم برای نیازهای شما و هم برای کیف پول شما مناسب باشد.

قیمت‌ های ردمی نوت 11 پرو 5G ممکن است متفاوت باشد، اما قیمت آن در ایالات متحده بین 330 تا 400 دلار و در اروپا بین 330 تا 400 یورو است. این در سه ترکیب رم/حافظه ذخیره سازی: 6/64 گیگابایت، 6/128 گیگابایت و 8/128 گیگابایت عرضه می شود.

اما به اندازه کافی در اطراف بوش تلاش کنیم، بیایید به این موضوع بپردازیم و ببینیم این گوشی مقرون به صرفه شیائومی چه چیزی را ارائه می دهد.

چرا باید گوشی ردمی نوت 11 پرو را خریداری کنیم

  • کیفیت صدای عالی برای مصرف رسانه
  • عمر باتری و سرعت شارژ عالی شارژر 67 واتی در جعبه
  • نمایشگر عالی دوربین اصلی خوب
  • طراحی تمیز و ساده
  • ذخیره سازی قابل افزایش

چرا نباید گوشی ردمی نوت 11 پرو را خریداری کنیم

  • کیفیت و تثبیت فیلم پایین
  • باگ دارد
  • اشکالات نسخه قدیمی اندروید
  • فقط 2 سال به روز رسانی نرم افزار Bloatware

قیمت: در حدود 7 میلیون تومان

همچنین می توانید مطالبی را در مورد نقد و بررسی گوشی شیائومی 12 پرو, قیمت و مشخصات فنی و بررسی گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو ، مشخصات فنی و قیمت مشاهده کنید.

طراحی و کیفیت صفحه نمایش گوشی ردمی نوت 11 پرو

مزایای ردمی نوت 11 پرو 5G : ردمی نوت 11 پرو 5G دقیقاً مانند نسل قبلی خود یکی از گوشی‌ های مقرون به صرفه‌تر است. ما به دیدن طرح های پر زرق و برق و ساخت های ارزان قیمت در این رنج قیمت عادت کرده ایم، اما اینجا اینطور نیست.

پنل پشتی از شیشه ساخته شده است، اگرچه می توانید به راحتی آن را با فلز اشتباه بگیرید. ظاهری تا حدودی مات دارد و در پنهان کردن اثر انگشت بسیار خوب عمل می کند. ردمی نوت 11 پرو 5G را در سه رنگ می‌بینید: خاکستری، سفید  و آبی، که همگی بسیار زیبا و شیک به نظر می‌رسند.

مزایای ردمی نوت 11 پرو

مزایای ردمی نوت 11 پرو 5G : تنها دکمه‌هایی که در ردمی نوت 11 پرو 5G پیدا می‌کنید، دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا در سمت راست هستند. هر دو در هنگام کلیک کردن، احساس واقعاً خوشایندی را از خود القا می کنند. به نوعی نرم هستند اما در عین حال به طور رضایت بخشی نیز کلیک می کنند. بله، من می دانم که این توصیف در مرز صدا است، خوب، عجیب است، اما چه می توانم بگویم – شیائومی همه دکمه های مناسب را برای من در اینجا فشار داده است.

در مورد دکمه‌ها، اسکنر اثر انگشت ردمی نوت 11 پرو 5G در دکمه پاور تعبیه شده است. من دقیقاً در مسابقه ای برای سریع ترین اسکنرهای اثرانگشت روی آن شرط نمی گذارم، اما به اندازه کافی خوب عمل می کند. شایان ذکر است که اگر روی دکمه روشن/خاموش کلیک کنید، به نظر می رسد کمی سریعتر از قرار دادن انگشت خود روی آن باشد.

Redmi Note 11 Pro 5G Review: a worthy successor or just a 5G update?

مزایای ردمی نوت 11 پرو 5G : از لحاظ درگاه‌ ها، جک هدفون 3.5 میلی‌متری در بالا وجود دارد. صبر کن! عجله نکنید حتی بهتر می شود! در پایین، سینی سیم کارت وجود دارد که هم اکنون دو برابر می شود؟ بله، یک اسلات کارت microSD! قطعاً امتیازهای اضافی برایر دمی نوت 11 پرو 5G وجود دارد که هم صدای سیمی و هم فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا را به جدول می‌آورد. اوه، بله، و پورت USB-C نیز وجود دارد.

از نظر محافظت، ردمی نوت 11 پرو 5G دارای گواهی IP53 است، به این معنی که تا حدودی در برابر گرد و غبار محافظت می شود و می تواند باران یا عرق را تحمل کند. شیشه ای که نمایشگر را می پوشاند Corning Gorilla Glass 5 است، اما من زیاد به آن وابسته نیستم.

اگر می‌خواهید بیشتر مراقب باشید، می‌توانید محافظ صفحه‌ نمایش پلاستیکی و قاب شفاف ظاهری محکم را که در جعبه ردمی نوت 11 پرو 5G عرضه می‌شود، نصب کنید. محافظ صفحه نمایش نصب نشده است، بنابراین باید خودتان این کار را انجام دهید.

در مورد آنچه در جعبه وجود دارد، ردمی نوت 11 پرو 5G همچنین دارای یک شارژر سریع 67 واتی است که به آن کمک می کند تا به سرعت شارژ شگفت انگیزی دست یابد که بعداً در بخش باتری این بررسی به آن اشاره خواهم کرد.

یکی از قوی ترین لباس های ردمی نوت 11 پرو 5G صفحه نمایش آن است. می‌تواند تا 120 هرتزرفرش ریت را افزایش دهد، یا اگر می‌خواهید مقدار قابل‌توجهی در باتری صرفه‌جویی کنید، می‌توانید آن را به ۶۰ هرتز کاهش دهید.

صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED DotDisplay با وضوح 2400 در 1080 پیکسل، رنگ ها، کنتراست و زوایای دید عالی را تولید می کند. دید در فضای باز صفحه نمایش به اندازه کافی مناسب بود، با توجه به اینکه من آن را در شرایط روشنایی روز آزمایش کردم. می‌توانستم آنچه را که روی صفحه است ببینم بدون اینکه به چشمانم فشار زیادی وارد شود.

در نهایت، در حالی که ردمی نوت 11 پرو 5G بدون شک یک گوشی بزرگ است، صفحه نمایش آن نیز همینطور است. به عبارت دیگر، نسبت نمایشگر به بدنه فضای کمی برای ناامیدی باقی می گذارد. بیشتر قاب ها از همه طرف نازک می مانند و قسمت پایینی کمی ضخیم است.

بررسی عملکرد و نرم افزار گوشی ردمی نوت 11 پرو

مزایای ردمی نوت 11 پرو 5G : در طول استفاده منظم، ردمی نوت 11 پرو 5G اسنپدراگون 695 و رم 6/8 گیگابایتی در حین پیمایش در رابط کاربری، عملکرد سریع و روانی را ارائه کردند. گشت و گذار در وب و تماشای رسانه ها نیز برای این گوشی مقرون به صرفه شیائومی یک ویژگی عالی بود.

از نظر بازی، ردمی نوت 11 پرو 5G می تواند عناوین سبک و تا حدودی سنگین را به خصوص در ترکیب با فناوری LiquidCool شیائومی کنترل کند. اگر می‌خواهید بازی‌های گرافیکی فشرده‌ تری انجام دهید، این گوشی مورد نظر شما نیست.

مزایای ردمی نوت 11 پرو

مزایای ردمی نوت 11 پرو 5G : در حال حاضر، ردمی نوت 11 پرو 5G دارای رابط کاربری MIUI 13 است. اکنون، پوسته اندروید شیائومی قطعا برای همه مناسب نیست. همانطور که گفته شد، در طول دو سال گذشته، کاربر پسندتر شده است. با این حال، پشت MIUI 13، اندروید 11 قرار دارد که در این مرحله کمی قدیمی به نظر می رسد.

از نظر به‌ روز رسانی‌های نرم‌ افزاری، می‌توانید انتظار دو به‌ روز رسانی اصلی اندروید را داشته باشید، که چندان زیاد نیست، به‌ویژه با توجه به اینکه با نسخه‌ای قدیمی شروع به کار کرده‌اید. به این ترتیب، آخرین نسخه تضمین شده اندرویدی که دریافت خواهید کرد احتمالاً اندروید 13 خواهد بود. پچ های امنیتی به مدت سه سال ادامه خواهند داشت.

Redmi Note 11 Pro 5G Review: a worthy successor or just a 5G update?

مزایای ردمی نوت 11 پرو 5G : تقریبا مثل این است که اندروید و iOS یک بچه دارند، و همراه با یک کیسه ترکیبی پر از هر دو ویژگی رابط کاربری است. یک مثال خوب از این مرکز کنترل است که به نظر می رسد کمی از هر دو جهان را گرفته است، و باید بگویم که من کمی طرفدار هستم.

با این حال، چیزی که تا به امروز ادامه دارد، حجم عظیمی از نرم افزارهای bloatware یا بدافزار است که همراه با تلفن همراه است. چرا bloatware وجود دارد؟ خوب، گاهی اوقات شرکت ها از این نوع تبلیغات به عنوان راهی برای کاهش قیمت گوشی استفاده می کنند و وقتی خریداران بالقوه به برگه مشخصات نگاه می کنند جذاب تر به نظر برسد.

بررسی دوربین گوشی ردمی نوت 11 پرو

مزایای ردمی نوت 11 پرو 5G : گوشی ردمی نوت 11 پرو دارای تنظیمات دوربین سه گانه در پشت است که شامل دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با سنسور HM2 سامسونگ، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است.

دوربین اصلی در ارائه تصاویر واضح با رنگ‌های زنده به خوبی عمل می‌کند، با این حال، اغلب تمایل به نوردهی بیش از حد دارد، که گاهی اوقات می‌تواند منجر به از بین رفتن جزئیات در هایلایت‌ ها شود و باعث شود که عکس جذاب به نظر برسد. البته، به راحتی می توان آن را به صورت دستی اصلاح کرد، اما نکته اینجاست که همیشه در موقعیت های point-and-shoot قابل اعتماد نیست.

حالت 108 مگاپیکسلی نیز وجود دارد که عکس‌هایی با جزئیات بسیار بالا را به شما ارائه می‌دهد که می‌توانید بدون از دست دادن جزئیات، آنها را بزرگنمایی کنید. در آزمایش من، نتایج چشمگیر بود. شما می توانید – بدون شک – افزایش عظیم کیفیت را بگویید. با این حال، یکی از مواردی که باید در نظر داشته باشید این است که برای استفاده کامل از این حالت، به مقدار مناسبی نور نیاز دارید.

از طرف دیگر، همانطور که انتظار دارید، دوربین فوق عریض، جزئیاتی مشابه نمونه اصلی ندارد. خوشبختانه، رنگ ها با دوربین اصلی سازگار به نظر می رسند، اگرچه نوردهی کمی تیره تر است زیرا دوربین فوق عریض به نور حساس نیست.

در مورد ماکرو 2 مگاپیکسلی، برخلاف دوربین‌ های ماکرو سایر گوشی‌ ها، ماکرو ردمی نوت 11 پرو 5G از نظر جزئیات و نمایش رنگ کار قابل تحسینی را انجام می‌دهد، بنابراین شیائومی برای این کار مناسب است.

دوربین جلو نیز عملکرد خوبی را ارائه می دهد. عکس‌ هایی که با این دوربین جمع‌آوری کردم تمیز بودند، و همینطور عکس‌ هایی که در حالت پرتره گرفتم. با این حال، یکی از مشکلاتی که من دارم، فقدان HDR بود، که می توانید آن را از پس زمینه منفجر شده پشت سرم ببینید.

حالا در منوی اپلیکیشن دوربین دکمه ای به نام هوش مصنوعی وجود دارد که از استفاده از آن خودداری می کنم. قرار بود صحنه را مشخص کند و تنظیمات را برای یک تصویر موفق به طور دقیق تنظیم کند، اما در طول آزمایش من این کار بسیار دشوار بود. ویژگی هوش مصنوعی اشباع بیش از حد و شرایط آفتابی سردرگم را برای برف اضافه کرد.

حالت شب، از طرف دیگر، با وجود اینکه فقط با اسنپر اصلی کار می کند، در سناریوهای کم نور کار شگفت انگیزی انجام داد. به جرأت می‌توانم بگویم، با توجه به محدوده قیمت گوشی، کمی تحت تأثیر عملکرد آن قرار گرفتم.

مزایای ردمی نوت 11 پرو

مزایای ردمی نوت 11 پرو 5G : یکی از ناامیدکننده‌ترین بخش‌های عملکرد گوشی، وجود اشکال خاص در هنگام عکاسی با دوربین‌ها بود. پس از چند عکس، تقریباً هر بار که می خواستم چند عکس بگیرم، برنامه دوربین فریز و خاموش می شد. امیدواریم شیائومی در آینده به این مشکل رسیدگی کند.

در حالی که گرفتن عکس با  ردمی نوت 11 پرو 5G  یک تجربه کلی خوب است، نمی توانم بگویم که این موضوع در مورد فیلمبرداری نیز صادق است. اول از همه، تنها حالت هایی که دارید 720p در 30 فریم در ثانیه و 1080p در 30 فریم در ثانیه است. حالا، اگر کیفیت بهتر بود، آن حالت ها خوب بودند. هم از نظر جزئیات و هم از نظر تثبیت، من نسبتاً ناامید شدم. یک لطف کوچک در فیلمبرداری با این گوشی، کیفیت خوب ضبط صدا است.

بررسی کیفیت صدای گوشی ردمی نوت 11 پرو

مزایای ردمی نوت 11 پرو 5G :  قطعا یکی از جنبه های بهتر ردمی نوت 11 پرو 5G  صدای این گوشی است. دو بلندگو وجود دارد یکی در پایین گوشی و دیگری در بالا. در واقع، قسمت بالای گوشی دارای دو گریل بلندگو است، بنابراین حتی اگر یکی از آنها را مسدود کنید، باز هم صدا از دیگری خارج می شود، که احتمال خراب شدن جلسات بینگ یوتیوب یا بازی شما را به حداقل می رساند.

جداسازی کانال از دو بلندگو نیز قابل توجه است. این احتمالاً همان چیزی است که شیائومی هنگام نامیدن بلندگوهای  ردمی نوت 11 پرو 5G “فوق العاده خطی” در مورد آن صحبت می کند.

خود صدا برای تماشای رسانه ها، به خصوص گفتار و برخی موسیقی های آوازی تر، واقعاً خوب است. با این حال، بیس این گوشی عملکرد مناسبی را ارائه نمی دهد، بنابراین من بلندگوی بلوتوث خود را با  ردمی نوت 11 پرو 5G  جایگزین نمی کنم. حجم نیز تا حدودی جا برای بهبود باقی می گذارد.

خوشبختانه، اگر می‌خواهید به موسیقی باس‌ های سنگین گوش دهید و یک جفت هدفون سیمی داشته باشید که می‌تواند چنین عملکردی را ارائه دهد، می‌توانید آن‌ها را وصل کنید. بله، جک 3.5 میلی‌متری هدفون هنوز اینجاست. 

با حرکت به سمت بخش لمسی در  ردمی نوت 11 پرو 5G، آنها قطعا بهترین نیستند، با این حال، احساس ارزانی در هنگام استفاده از گوشی به جای نمی گذارند. حداقل نه به اندازه سایر گوشی های مقرون به صرفه موجود در بازار.

بررسی عمر باتری و شارژ گوشی ردمی نوت 11 پرو

مزایای ردمی نوت 11 پرو 5G : باتری ردمی نوت 11 پرو 5G 5000 میلی آمپر ساعت است که تقریباً به اندازه ای است که در چنین گوشیی نیاز دارید. در یک سناریوی پرکاربرد مانند مرور، تماشای فیلم و فیلم، بازی، من نتوانستم آن را در یک روز به طور کامل تخلیه کنم. به طور کلی، گوشی با استفاده از من تقریباً دو روز دوام آورد.

اما حتی زمانی که به صدک های تک رقمی باتری رسیدید، فقط باید شارژر 67 واتی ارائه شده در جعبه را وصل کنید و مزایای ردمی نوت 11 پرو 5G : در کمترین زمان پر خواهد شد.

باتری ردمی نوت 11 پرو 5G 5000 میلی آمپر ساعت است که تقریباً به اندازه ای است که در چنین گوشیی نیاز دارید. در یک سناریوی پرکاربرد مانند مرور، تماشای فیلم و فیلم، بازی، من نتوانستم آن را در یک روز به طور کامل تخلیه کنم. به طور کلی، گوشی با استفاده از من تقریباً دو روز دوام آورد.

اما حتی زمانی که به صدک های تک رقمی باتری رسیدید، فقط باید شارژر 67 واتی ارائه شده در جعبه را وصل کنید و  ردمی نوت 11 پرو 5G در کمترین زمان پر خواهد شد. هر بار که آن را برای شارژ کردن رها می‌کردم تعجب می‌کردم و سپس برمی‌گشتم تا بررسی کنم که آیا باتری کافی در آن وجود دارد یا خیر.

مزایای ردمی نوت 11 پرو

بررسی رقبای گوشی ردمی نوت 11 پرو

مزایای ردمی نوت 11 پرو 5G : همانطور که به نظر می رسد  ردمی نوت 11 پرو 5G ، سلف آن – ردمی نوت 10 پرو – دارای بسیاری از ویژگی های عالی مانند صفحه نمایش AMOLED 120 هرتزی و سنسور دوربین اصلی سامسونگ HM2 108 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است. . به عبارت دیگر، با رفتن به مدل قبلی، به راحتی می توانید چند دلار پس انداز کنید.

جایگزین دیگر وان پلاس نورد CE 2 5G است که در صورت تمایل، تجربه اندرویدی تمیزتر و شبیه به وانیلی را ارائه می دهد. اگرچه، به خاطر داشته باشید که مقداری از رفرش ریت بالا را از دست می دهید و به جای 120 هرتز به 90 هرتز کاهش می یابد. شما همچنین یک اسپیکر تکی دریافت می کنید که نسبتاً ریز به نظر می رسد.

خلاصه مطلب

مزایای ردمی نوت 11 پرو 5G : بنابراین آیا باید ردمی نوت 11 پرو 5G را خریداری کنید؟ خوب، اگر از گوشی خود عمدتاً برای وبگردی و عکس گرفتن هر از چند گاهی استفاده می کنید، گزینه بسیار خوبی برای بررسی است. همچنین به لطف صفحه نمایش عالی و اسپیکرهای بسیار خوب، عمر باتری و تجربه تماشای رسانه عالی را دریافت خواهید کرد. بیایید جک 3.5 میلی متری صدا و اسلات کارت microSD را نیز فراموش نکنیم که امروزه نادر هستند.

پیش از این، نرم‌افزار MIUI شیائومی به‌عنوان یک دروازه بزرگ شناخته می‌شد و بسیاری از کاربران را از آزمایش گوشی هایشان باز می‌داشت، اما امروزه این دلیل کمتری است. پیمایش در منوها و استفاده از ویژگی های گوشی آسان تر و شهودی تر است.

با این حال، اگر گوشیی می‌خواهید که کیفیت ویدیوی خوبی تولید کند و بتواند از پس بازی‌های گرافیکی فشرده برآید، باید به گزینه‌های دیگری که وجود دارد نگاهی بیندازید.

مزایای گوشی ردمی نوت 11 پرو

  • کیفیت صدای عالی برای مصرف رسانه
  • عمر باتری و سرعت شارژ عالی شارژر 67 واتی در جعبه
  • نمایشگر عالی
  • دوربین اصلی خوب
  • طراحی تمیز و ساده
  • ذخیره سازی قابل افزایش

معایب گوشی ردمی نوت 11 پرو

  • کیفیت و تثبیت فیلم پایین
  • باگ دارد
  • اشکالات نسخه قدیمی اندروید
  • فقط 2 سال به روز رسانی نرم افزار Bloatware

منبع: PHONEARENA.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید