روش آخر از روش های مختلف تایپ کردن در اندروید روش دست خط است. به لطف Gboard حتی می توانید با دست خط خود در اندروید تایپ کنید. برای فعال کردن حالت، باید همان فرآیندی را که برای فعال کردن کد مورس در بالا انجام شد، دنبال کنید.

به Settings > System > Languages & input > On-screen keyboard > Gboard بروید . سپس روی Languages ضربه بزنید ، زبان فعلی‌تان را انتخاب کنید و در فهرست بلغزانید تاHandwriting را ببینید . آن را انتخاب کنید، سپس روی Done ضربه بزنید .

برای استفاده از این روش ورودی، Gboard را انتخاب کنید و روی نماد Globe ضربه بزنید تا به حالت دست‌نویس برسید . در پانل، می توانید کاراکترهای جداگانه بنویسید یا کل کلمه را بکشید. بعلاوه، اگر می خواهید از آن استفاده کنید، این ویژگی از خط شکسته نیز پشتیبانی می کند.

با این حال، دست خط با انگشتان شما می تواند خسته کننده باشد. برای یک تجربه تایپ عالی، باید به جای آن از یک قلم در گوشی هوشمند خود استفاده کنید.

در تلفن اندرویدی خود به روش های مختلف تایپ کنید

روش های مختلفی برای تایپ در اندروید وجود دارد. ممکن است انجام برخی از آنها دشوار باشد، مانند کد مورس، در حالی که برخی آسان تر هستند، مانند تایپ صوتی. خوبی این است که شما مجبور نیستید به یک روش محدود شوید. می توانید با هر روشی که آسانتر است شروع به تایپ کردن کنید.

منبع: MAKEUSEOF.COM