راهنمای خرید بهترین اسپیکرهای بلوتوثی 2021 بهمراه قیمت

راهنمای خرید بهترین اسپیکرهای بلوتوثی 2021

راهنمای خرید بهترین اسپیکرهای بلوتوثی 2021 بهمراه قیمت. معرفی بهترین اسپیکرهای بلوتوثی بهمراه قیمت, ویژگی ها و مزایا و معایب این اسپیکرها.

راهنمای خرید بهترین اسپیکرهای بلوتوثی 2021 بهمراه قیمت

راهنمای خرید بهترین اسپیکرهای بلوتوثی 2021

در مورد راهنمای خرید بهترین اسپیکرهای بلوتوثی 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که بهترین اسپیکرهای بلوتوثی در سال 2021 همگی سه ویژگی اصلی را در اختیار دارند: قابل حمل بودن, بادوام بودن و کیفیت صدای فوق العاده ای در انواع محیط ها ارائه می دهند. مطمئناً برخی از آنها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند, اما اگر می خواهند در لیست ما رتبه ای کسب کنند, حداقل باید در هر سه دسته ای که در بالا ذکر کردیم, برجسته شده و عملکرد خوبی را ارائه دهند. 

اما چرا در وهله اول به بلندگوی بلوتوث نیاز دارید؟ خوب, اگر می خواهید صدا در خانه با کیفیت بالا پخش شود, بلندگوهای قابل حمل که از دستگاه های شما موسیقی را از طریق بلوتوث پخش می کنند ایده خوبی را ارائه می دهند.

آنها همچنین گزینه های عالیی برای گوش دادن به موسیقی در خارج از خانه هستند, چه در بیرون از خانه باشید و یا اینکه در حال ورزش باشید و همچنین اینکه بخواهید که اسپیکری را در مکان هایی همانند پارک و یا ساحل بهمراه خود داشته باشید. اگر قصد سفر به ساحل را دارید, ممکن است بخواهید راهنمای ما را برای بهترین اسپیکرهای ضد آب نیز بررسی کنید.

بسیاری از بهترین اسپیکرهای قابل حمل که امروزه می توانید خریداری کنید چند منظوره هستند و همچنین ممکن است در کنار پخش صدا از ادغام دستیار صوتی نیز برخوردار باشند. دستیارهایی مانند Alexa ، Google Assistant و بیشتر در بلندگوهای بلوتوث تعبیه شده اند که ارزش آنها را بیشتر می کند. زیرا این بدان معناست که اسپیکرهای بی سیم شما می تواند به عنوان یک اسپیکر هوشمند عمل کند, که می تواند برای کنترل دستگاه های خانه هوشمند شما استفاده شود, یا می توانید از آن بخواهید با استفاده از دستورات صوتی موسیقی شما را پخش کند.

در واقع, جدیدترین افزودنی ما به این لیست و انتخاب جدید ما برای بهترین اسپیکر قابل حمل که می توانید در سال 2021 خریداری کنید, Sonos Roam است. این دستگاه می تواند به طور یکپارچه از Wi-Fi به بلوتوث تبدیل شود, در سیستم Sonos ادغام شود و از هر دوAmazon Alexa و Google Assistant استفاده می کند.

گفته می شود, اگر قصد نداشته باشید تا اسپیکر هوشمندی را خریداری کنید – به هر حال آنها برای همه مناسب نیستند. جی بی ال تعدادی اسپیکر غیر هوشمند تولید می کند-مانند JBL Flip 6 که به تازگی اعلام شده است-که وقتی نمی خواهید به شما گوش نمی دهد.

طیف وسیعی از اسپیکرهای قابل حمل بلوتوث برای انتخاب وجود دارد, به این معنی که ممکن است ندانید از کجا شروع کنید یا به دنبال چه چیزی باشید. خوشبختانه برای شما, ما تحقیق و آزمایش را انجام داده ایم, به این معنی که ما در موقعیت اصلی برای انتخاب بهترین بلندگوهای بلوتوثی هستیم که می توانید در سال 2021 خریداری کنید.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد راهنمای خرید بهترین شارژرهای دیواریبهترین قلم های لمسی گوشی و بهترین دسته های بازی 2021 مشاهده کنید.

بهترین اسپیکرهای بلوتوثی که می توانید خریداری کنید

1. اسپیکر بلوتوثی Sonos Roam

راهنمای خرید بهترین اسپیکرهای بلوتوثی 2021

ویژگی ها و مشخصات

وزن: 0.95 پوند (0.43 کیلوگرم)

عمر باتری: 10 ساعت

اتصال: Wi-Fi و بلوتوث 5

درایورها: یک توییتر, یک ووفر وسط

NFC: دارد

Aux-in: ندارد

شارژ USB: بله (USB-C)

چرا باید اسپیکر بلوتوثی Sonos Roam را خریداری کنیم

  • عملکرد صوتی قوی
  • طراحی قابل حمل

چرا نباید اسپیکر بلوتوثی Sonos Roam را خریداری کنیم

  • نسبتا گران
  • بیس می تواند بسیار زیاد باشد

اسپیکر بلوتوثی Sonos Roam انتخاب ما برای بهترین اسپیکر بلوتوث روی کره زمین است با صدای قدرتمند, طراحی مقاوم, ویژگی های اتصال عالی و کنترل خانه هوشمند و یا اسمارت هوم. عملکرد صوتی بیس دار آن, آنرا برای استفاده در خارج از خانه ایده آل می کند, در حالی که ویژگی هوشمند تغییر حالت خودکار به این معنی است که به راحتی در داخل خانه نیز استفاده می شود-هرچند ممکن است که مخاطبین صوتی علاقه زیادی به فرکانس های زیاد نداشته باشند.

 در ادامه Sonos Move, اسپیکر Sonos Roam دارای اتصال بلوتوث و Wi-Fi است, به این معنی که می تواند به عنوان اسپیکر قابل حمل و همچنین بخشی از سیستم Sonos چند اتاقه شما عمل کند-و با در اختیار داشتن دستیار Google و Alexa, قدرت این اسپیکر را دوچندان کند.

علی رغم قیمت (نسبتاً) پایین آن, عملکرد خوبی را ارائه می دهد. طراحی عالی آن به این معنی است که Sonos Roam در خانه شما عملکرد فوق العاده ای از خود نشان خواهد داد, و این در حالی است که ساختار مقاوم, ضد آب و ضد گرد و غبار و عمر باتری مناسب, آن را برای گوش دادن به موسیقی در خارج از خانه ایده آل می کند.

قیمت در سایت آمازون: 169 دلار

2. اسپیکر بلوتوثی Sonos Move

راهنمای خرید بهترین اسپیکرهای بلوتوثی 2021

ویژگی ها و مشخصات

وزن: 6.61 پوند (3 کیلوگرم)

عمر باتری: 10 ساعت

قابلیت اتصال: Wi-Fi (802.11 b/g/n ، 2.4 GHz و 5GHz) و بلوتوث 4.2 

درایورها: یک توییتر با صدای بلند, یک ووفر وسط, دو تقویت کننده دیجیتال Class-D 

NFC: ندارد

AUX-in: ندارد

شارژ USB: بله (USB-C و همراه با داک شارژ)

چرا باید اسپیکر بلوتوثی Sonos Move را خریداری کنیم

  • با شبکه بلندگوی Sonos خانگی ادغام می شود

چرا نباید اسپیکر بلوتوثی Sonos Move را خریداری کنیم

  • هنگام استفاده از بلوتوث از نظر ویژگی غنی نیست

در اینجا نکته ای در مورد Sonos Move وجود دارد-اینکه این اسپیکر بسیار خوب است, نه تنها ممکن است که آنرا بعنوان یک اسپیکر برای پارتی های خارج از خانه استفاده کنید, بلکه ممکن است که آنرا به عنوان اسپیکر بی سیم اصلی خود در خانه نیز در نظر بگیرید.

Sonos Move با دو درایور با کیفیت, یک برنامه عالی که پخش صدها منبع بی سیم را باز می کند, قابلیت چند اتاق و فناوری تنظیم صدا که خروجی را بر اساس محیط نزدیک بلندگو تنظیم می کند, فراتر از اسپیکر بلوتوث متوسط ​​شما طراحی شده است. این یک اسپیکر همه کاره است, اسپیکری که در کنار بقیه اسپیکرهای دیگر برای خانه طراحی شده است.

اما این یک اسپیکر کامل نیست- به دلیل مجموعه ویژگی های غنی آن, یک اسپیکر گران قیمت به حساب می آید و متأسفانه نمی توان از آن به عنوان یک اسپیکر برای سینمای خانگی استفاده کرد. اما اگر قصد هزینه کردن را دارید,  Sonos Move اسپیکری است که ارزش خرید را دارد.

قیمت در سایت آمازون: 599.01 دلار

3. اسپیکر بلوتوثی UE Boom 3

راهنمای خرید بهترین اسپیکرهای بلوتوثی 2021

ویژگی ها و مشخصات

وزن: 1.2 پوند

عمر باتری: 15 ساعت

محدوده بی سیم: 30+ فوت پاسخ فرکانس: 90Hz-20kHz

درایورها: دو درایور 1.75 اینچی و دو رادیاتور منفعل 1.75 اینچ در 3 اینچ

NFC: دارد

AUX-in: ندارد

 شارژ USB: بله

چرا باید اسپیکر بلوتوثی UE Boom 3 را خریداری کنیم

  • آی پی ریت ضد آب/ضد گرد و غبار 67
  • صدای قوی
  • طراحی مقاوم

چرا نباید اسپیکر بلوتوثی UE Boom 3 را خریداری کنیم

  • صدا می توانست شفاف تر باشد

در حالی که ما به اندازه UE Boom 2 تحت تأثیر UE Boom 3 قرار نگرفته بودیم, اما هنوز هم یکی از بهترین اسپیکرهای بلوتوثی است که می توان در سال 2021 خریداری کرد. این اسپیکر, حتی در بالاترین حجم صدا نیز عملکرد خوبی را از خود ارائه می دهد, همچنین این اسپیکر آنقدر سبک است که می توانید آنرا با خود به هرجایی که بخواهید حمل کنید و همچنین آنقدر محکم است که می توانید آنرا در یک کیسه غیر محافظ حمل کنید.

این دستگاه هم ضد آب و هم گرد و غبار است و همچنین دارای دکمه ای است که به شما این امکان را می دهد تا بدون اینکه به گوشی خود دست بزنید, پلی لیست مورد علاقه خود را انتخاب کنید .

مطمئناً اسپیکرهای قابل حمل بهتری وجود دارند, اما با قیمتی که برای همه نسبتاً مقرون به صرفه است, UE Boom 3 برای سومین سال متوالی مورد علاقه بسیاری از خریداران قرار گرفت.

Ultimate Ears اکنون به شما امکان می دهد UE Boom 3 خود را سفارشی کنید, بنابراین در مورد ترکیب رنگ و الگو گزینه های بیشتری در اختیار دارید.

قیمت در سایت آمازون: 149.99 دلار

4. اسپیکر بلوتوثی جی بی ال Flip 5

راهنمای خرید بهترین اسپیکرهای بلوتوثی 2021

ویژگی ها و مشخصات

وزن: 1.2 پوند

عمر باتری: 12 ساعت

محدوده بی سیم: N/AF

پاسخ فرکانس: 65 هرتز – 20 کیلوهرتز

درایورها: 40 میلی متر

NFC: ندارد

شماره نسخه بلوتوث: 4.2

AUX-in: ندارد

شارژ USB: ندارد

چرا باید اسپیکر بلوتوثی JBL Flip 5 را خریداری کنیم

  • صدای جذاب و سرگرم کننده
  • استفاده آسان

چرا نباید اسپیکر بلوتوثی JBL Flip 5 را خریداری کنیم

  • فاقد ورودی 3.5 میلی متری 
  • فاقد میکروفون برای تماس های هندزفری

اسپیکر بلوتوثی JBL Flip 5 ثابت می کند که بهترین بلندگوهای بلوتوث همیشه آنهایی نیستند که دارای چشمگیرترین مشخصات هستند.

Flip 5 JBL یک اسپیکر ساده با قابلیت پخش فقط با بلوتوث و ویژگی های متوسط ​​است, اما اگر می خواهید بلندگوی قابل حمل قویی در اختیار داشته باشید و بتوانید از کنترل صدا یا عملکرد تماس بدون دست صرف نظر کنید, ناامید نخواهید شد.

اسپیکر بلوتوث JBL به دلیل طراحی مرتب و IPX7 مناسب, قابل استفاده در خارج و داخل ساختمان است و از این رو به عنوان یک بلندگوی ایده آل در فضای باز نیز شناخته می شود – و قیمت آن 119.95 دلار / 119.99 پوند / 149.95 دلار استرالیا است که چندان گران نیست.

با طیف وسیعی از رنگهای سرد-از جمله camo print که چشم نواز است-اکنون تعداد محدودی از Eco Edition این اسپیکر وجود دارد که از 90٪ پلاستیک بازیافتی ساخته شده است, و این در حالی است که کل بسته بندی اسپیکر قابل حمل زیست تخریب پذیر است.

قیمت در سایت آمازون: 97.97 دلار

5. اسپیکر بلوتوثی Bose Home

راهنمای خرید بهترین اسپیکرهای بلوتوثی 2021

ویژگی ها و مشخصات

وزن: 2.4 پوند

عمر باتری: 12 ساعت

محدوده بی سیم: N/AF

پاسخ فرکانس: N/AD

درایورها: N/A

NFC: ندارد

شماره نسخه بلوتوث: 4.2

AUX-in: ندارد

شارژ USB: دارد

چرا باید اسپیکر بلوتوثی Bose Home را خریداری کنیم

  • طراحی عالی
  • صدای متعادل

چرا نباید اسپیکر بلوتوثی Bose Home را خریداری کنیم

  • برای آنچه که هست گران است
  • کمبود صدای بیس

در مورد راهنمای خرید بهترین اسپیکرهای بلوتوثی 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که بازار اسپیکرهای هوشمند قابل حمل در حال رونق است, با اسپیکر قابل حمل Bose Portable Home که در کنار اتصال بلوتوث هوشمند Google Assistant و Alexa را ارائه می دهد, بازار در حال رشد سریع است.

اسپیکر خانگی قابل حمل Bose اولین اسپیکر سازگار با فضای باز این برند نیست و دارای طراحی مینیمالیستی زرق و برق دار با استحکام مناسب آب و هوا, با ساختار سبک و دسته ای که به گوش دادن در حین حرکت کمک می کند است.

این کاملاً از مهارت صوتی Sonos Move یا ارزش پول UE Boom 3 و JBL Charge 4 برخوردار نیست – اما اگر عاشق صدای Bose و کیفیت ساخت هستید, این اسپیکر قابل حمل برای شما مناسب است.

قیمت در سایت آمازون: 399 دلار

6. اسپیکر بلوتوثی انکر Sound Flare 2

راهنمای خرید بهترین اسپیکرهای بلوتوثی 2021

ویژگی ها و مشخصات

وزن:1.29 پوند

عمر باتری: 12 ساعت

برد بی سیم: 20 متر/66 فوت

پاسخ فرکانس: N/AD

درایورها: دو درایور و رادیاتورهای منفعل

NFC: ندارد

Aux-in: ندارد

نسخه بلوتوث: N/A

ضد آب و هوا: IPX7

شارژ USB: ندارد

چرا باید اسپیکر بلوتوثی انکر Sound Flare 2 را خریداری کنیم

  • کیفیت صدای عالی
  • ویژگی بلندگو
  • IPX7 ضد آب

چرا نباید اسپیکر بلوتوثی انکر Sound Flare 2 را خریداری کنیم

  • فاقد جک آ یو ایکس 3.5 میلی متری

اسپیکر بلوتوثی انکر Sound Flare 2 بسیار عالی است و هر آنچه که شما از یک اسپیکر بلوتوثی را می خواهید به شما ارائه می دهد. طراحی خوب آن مناسب خانه است و ساختار ناهموار آن به شما امکان می دهد تا در ساحل و یا کنار استخر بتوانید از آن استفاده کنید. در حالی که فاقد دستیار صوتی داخلی است, اما صدا, کیفیت ساخت و برنامه عالی, آن را به یک ارزش عالی تبدیل می کند. 

در مقایسه با رقبا, Flare 2 در خانه بهتر جا می گیرد و بهتر از UE Wonderboom 2 به نظر می رسد. با این حال, UE ناهموارتر و کوچکتر است و باعث می شود که بتوان آن را در کیف یا کوله پشتی راحت تر قرار داد. کسانی که می خواهند بیس بیشتری داشته باشند, اما همچنان خواهان اسپیکری هستند که دارای نورپردازی مناسب باشد, باید نگاهی به JBL Pulse 4 بیندازند که صدای بلندتری را ارائه می دهد, تاثیر بیس بیشتری دارد و یک نورپردازی تمام عیاری را ارائه می دهد, و قیمتی دوبرابر را در اختیار دارد.

قیمت در سایت آمازون: 69 دلار

7. اسپیکر بلوتوثی UE Wonderboom 2

راهنمای خرید بهترین اسپیکرهای بلوتوثی 2021

ویژگی ها و مشخصات

وزن: 0.93 پوند

ابعاد: 104 95 95.3 میلی متر (H x D)

عمر باتری: تا 13 ساعت

محدوده بی سیم: 100 فوت (33 متر)

پاسخ فرکانس: 75 هرتز – 20 کیلو هرتز

درایورها: دو درایور فعال 40 میلی متری و دو 46.1 میلی متر در 65.2 میلی متر رادیاتورهای غیرفعال

NFC: ندارد

نسخه بلوتوث: N/A

Aux-in: ندارد

شارژ USB: ندارد

چرا باید اسپیکر بلوتوثیUE Wonderboom 2 را خریداری کنیم

  • صدایی عالی نسبت به اندازه آن
  • IP67 درجه ضد گرد و غبار/ضد آب
  • 30 درصد عمر باتری بهتر

چرا نباید اسپیکر بلوتوثی UE Wonderboom 2 را خریداری کنیم

  • صحنه صوتی محدود کننده

در مورد راهنمای خرید بهترین اسپیکرهای بلوتوثی 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که اسپیکر بلوتوثی UE Wonderboom 2 اصلی از همان ابتدا و به دلایل خوب در صدر لیست بهترین بلندگوهای ضد آب ما قرار داشت: صدای این اسپیکر, بسیار بیشتر از اندازه اش است و می تواند برای تقویت صدا با سایر بلندگوهای بلوتوث UE Wonderboom جفت شود.

و اگرچه UE Wonderboom 2 تقریباً شبیه به نسخه اصلی است, اما Ultimate Ears بسته بندی شده با ارتقاء هایی که Wonderboom 2 را حتی بهتر می کند ارائه می شود, مانند افزایش عمر باتری (30 compared در مقایسه با نسخه اصلی), پاسخ بهتر باس و ویژگی جدید Outdoor Boost که به اسپیکر حتی بیشتر از قبل کمک می کند.

UE Wonderboom 2 یک بلندگوی مقاوم و ضد آب فوق العاده است . اندازه کوچک آن به معنی صدای کوچک نیست ، اما اسپیکر بسیار بلند می شود و عالی به نظر می رسد. اگرچه نمی تواند با صدای باس بلندگوهای بزرگتر مانند UE Boom 3 یا Bose SoundLink Revolve مطابقت داشته باشد, اما باس بهبود یافته به موسیقی, گرما و شدت بیشتری می بخشد.

با این تفاصیر, UE Wonderboom 2 با 100 دلار / 90 پوند / 129 دلار استرالیا هنوز یکی از بهترین بلندگوهای ضد آب است که می توانید خریداری کنید – و گزینه پیشنهادی ما برای کسانی است که به دنبال آوردن بلندگوی خود به ساحل یا استخر هستند.

قیمت در سایت آمازون: 84.42 دلار

8. اسپیکر بلوتوثی جی بی ال Charge 5

راهنمای خرید بهترین اسپیکرهای بلوتوثی 2021

ویژگی ها و مشخصات

وزن: 2.11 پوند

ابعاد: 8.7 3. 3.76 3. 3.67 (W x D x H)

عمر باتری: تا 20 ساعت

محدوده بی سیم: 30 فوت (10 متر)

پاسخ فرکانس: 65Hz – 20kHz

رایورها: N/A

نسخه بلوتوث: 5.1

شارژ USB: دارد

NFC: ندارد

Aux-in: ندارد

چرا باید اسپیکر بلوتوثی JBL Charge 5 را خریداری کنیم

  • کیفیت صدای متعادل
  • بسیار بلند می شود
  • عمر طولانی باتری

چرا نباید اسپیکر بلوتوثی JBL Charge 5 را خریداری کنیم

  • زمان شارژ طولانی
  • فاقد جک Aux

آیا به دنبال بلندگوی قابل حمل هستید که بتواند تلفن شما را در حین پخش موسیقی شارژ کند؟ اسپیکر JBL Charge 5 جدیدی را که در سال 2021 راه اندازی شد و اکنون در سراسر جهان با قیمت 179 دلار / 159 پوند / 229 دلار استرالیا در دسترس است ، بررسی کنید.

از نظر ویژگی ها, جی بی ال Charge 5 در مقایسه با چیزی مانند JBL Pulse 4 نسبتاً اساسی است-که یک نورپردازی قابل تنظیم برای کاربران فراهم می کند-اما برای این نسل پنجم JBL در حالی که هنوز عمر باتری تمام روز را ارائه می دهد, کیفیت و حجم صدا را به طور فزاینده ای بهبود بخشیده است.

کنترل های فیزیکی با دکمه های کمی بالا در بالای بلندگو ثابت می مانند. دکمه هایی برای کنترل پخش, میزان صدا, قدرت, جفت شدن بلوتوث و “Party Boost” وجود دارد که میزان صدا را تا 11 افزایش می دهد.

در عقب, JBL Charge 5 دارای یک درگاه شارژ USB-C ضد آب و همچنین یک فلپ است که پورت USB-A را مخفی می کند و می تواند برای شارژ کردن گوشی هوشمند شما استفاده شود. شارژ 5 پشتیبانی از جک 3.5 میلی متری aux را از JBL Charge 4 کاهش می دهد, که برای برخی از افرادی که دستگاه های قدیمی دارند و می خواهند به هم متصل شوند, گزینه مناسبی نیست.

به طور کلی, JBL Charge 5 به نظر می رسد اسپیکر قابل حمل بزرگتر از آنچه به نظر می رسد باشد. این اسپیکر بدون اینکه در ولوم بالا مشکلی را ایجاد کند باس خوبی را ارائه می دهد.

قیمت در سایت آمازون: 179.95 دلار

9. اسپیکر بلوتوثی UE Hyperboom

راهنمای خرید بهترین اسپیکرهای بلوتوثی 2021

ویژگی ها و مشخصات

وزن:13 پوند

عمر باتری: 24 ساعت

محدوده بی سیم: تقریبا 150 فوت

پاسخ فرکانس: 45 – 20،000 هرتز

درایورها: N/A

NFC: دارد

Aux-in: N/A

شارژ USB: ندارد

چرا باید اسپیکر بلوتوثی UE Hyperboom را خریداری کنیم

  • صدای عالی
  • عملکرد اتصال دوگانه هوشمند
  • طراحی شیک

چرا نباید اسپیکر بلوتوثی UE Hyperboom را خریداری کنیم

  • نسبتا سنگین

در مورد راهنمای خرید بهترین اسپیکرهای بلوتوثی 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که اسپیکر بلوتوثی Ultimate Ears Hyperboom یک بلندگوی مهمانی قدرتمند است که فضای مهمانی را در داخل و خارج از خانه تضمین می کند. بزرگترین بلندگوی بلوتوث Ultimate Ears تا به امروز, اما همچنان طراحی شیک و محرمانه این شرکت را حفظ کرده و دو رادیو بلوتوث به آن اضافه می کند تا بتوانید بین دو گوشی به صورت یکپارچه جابجا شوید.

علی رغم مهمانی محور بودن (بخوانید: بسته بندی تعداد زیادی باس) ، همچنین صدایی بسیار متعادل ارائه می دهد. در اینجا هرگز این احساس را ندارید که در حال نواختن باس برای ایجاد یک مهمانی با هزینه سایر عناصر موسیقی هستید و تقریباً مهم نیست که چه چیزی را در موسیقی قرار می دهید, به این علت که یک تجربه دلپذیر را به دست می آورید.

از نظر ویژگی ها, برنامه Ultimate Ears به ​​شما امکان می دهد Hyperboom را به دیگر بلندگوهای UE متصل کرده و از آنها در کنار هم استفاده کنید, می توانید منبع صوتی را تغییر دهید و میزان صدا را تنظیم کنید و همچنین می توانید چهار لیست پخش مختلف در Amazon Music ، Deezer یا Spotify را انتخاب کنید. با نگه داشتن دکمه Play در سه ثانیه شروع می شود.

برای مهمانی های کوچک و بزرگ, این اسپیکر بلوتوثی یک انتخاب عالی است.

قیمت در سایت آمازون: 399.99 دلار

10. اسپیکر بلوتوثی سونی SRS- XB23

راهنمای خرید بهترین اسپیکرهای بلوتوثی 2021

ویژگی ها و مشخصات

وزن: 1.3 پوند

عمر باتری: تا 12 ساعت

محدوده بی سیم: 30 فوت

پاسخ فرکانس: 20-20.000 هرتز

درایورها: بلندگوی X-Balanced ، رادیاتورهای منفعل دوگانه

NFC: دارد

Aux-in: دارد

شارژ USB: ندارد

چرا باید اسپیکر بلوتوثی سونی SRS- XB23 را خریداری کنیم

  • کیفیت صدای خوب
  • درجه IP67 (ضد آب)
  • جفت شدن استریو و حالت مهمانی

چرا نباید اسپیکر بلوتوثی سونی SRS- XB23 را خریداری کنیم

  • پایین بودن میزان فرکانس صوتی

اسپیکر بلوتوثی سونی SRS- XB23 یک اسپیکر قابل حمل 99 دلاری (حدود 80 پوند / 150 دلار استرالیا) دارای استاندارد IP67 و عمر باتری 12 ساعت است.

از نظر عملکرد, این اسپیکر بدون اینکه صدای گوشخراشی داشته باشد می تواند تا حد زیادی بلند شود و رادیاتورهای غیرفعال به بیس کمک می کند تا واضح تر از هر مدل قبلی سونی به نظر برسد. این به این دلیل است که XB23 از بلوتوث 5 استفاده می کند و از سه کد اصلی پشتیبانی می کند – SBC ، AAC و LDAC, که آخرین مورد را در دستگاه های اندرویدی جدیدتر یافته و بسیار عالی به نظر من رسیده است. در فضای باز از استحکام این اسپیکر بلوتوث سونی لذت خواهید برد.

قیمت در سایت آمازون: 98 دلار

11. اسپیکر بلوتوثی Bang & Olufsen Beosound A1 (نسل دوم)

راهنمای خرید بهترین اسپیکرهای بلوتوثی 2021

ویژگی ها و مشخصات

وزن: 1.2 پوند

عمر باتری:: 18 ساعت

برد بی سیم: 30 متر (100 فوت)

پاسخ فرکانس: 55-20.000 هرتز

درایورها: N/A

شارژ USB: دارای USB-C

NFC: ندارد

Aux-in: ندارد

چرا باید اسپیکر بلوتوثی Bang & Olufsen Beosound A1 را خریداری کنیم

  • کیفیت صدای واضح
  • طراحی سبک

چرا نباید اسپیکر بلوتوثی Bang & Olufsen Beosound A1 را خریداری کنیم

  • پشتیبانی ناقص از Alexa
  • پیدا کردن دکمه ها دشوار است

در مورد راهنمای خرید بهترین اسپیکرهای بلوتوثی 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که از نظر ظاهری اسپیکر بلوتوثی Bang & Olufsen Beosound A1 (نسل دوم), تقریباً شبیه به A1 اصلی است و یک اسپیکر جذاب و بسیار قابل حمل بلوتوث است که از پشتیبانی Alexa (که ظاهراً ایراد دارد) برخوردار است.

در نهایت, ما تحت تأثیر B&O Beosound A1 قرار گرفتیم. پیشرفت قابل ملاحظه ای نسبت به نسخه قبلی, عمر باتری بهتر و ضد آب بودن وجود دارد, و با این وجود ما چندان مطمئن نیستیم که چقدر دوست داریم آن را به خارج از خانه ببریم.

Beosound A1 با صدای شفاف و طراحی شیک, هنوز نمونه خوبی از این است که چرا شهرت خوب Bang & Olufsen مقدم بر آن است.

قیمت در سایت آمازون: 199.99 دلار

12. اسپیکر بلوتوثی Urbanista Beisbane

راهنمای خرید بهترین اسپیکرهای بلوتوثی 2021

ویژگی ها و مشخصات

وزن: 1.5 پوند

عمر باتری: 10 ساعت

محدوده بی سیم: 30 متر (100 فوت)

پاسخ فرکانس: 80-20.000 هرتز

درایورها: 2 x 52 میلی متر

NFC: ندارد

Aux-in: ندارد

شارژ USB: ندارد

چرا باید اسپیکر بلوتوثی Urbanista Beisbane را خریداری کنیم

  • عملکرد صوتی عالی
  • جفت شدن با اسپیکر دوم

چرا نباید اسپیکر بلوتوثی Urbanista Beisbane را خریداری کنیم

  • می توانست محکم تر باشد
  • قابلیت چشمگیری ندارد
  • اسپیکر بلوتوثی

ممکن است هیجان انگیز به نظر نرسد, اما در پشت ظاهر این اسپیکر, یک بلندگوی بلوتوث قدرتمند نهفته است. با صدای بلند و غنی, افزایش قیمت مناسب برای خانه هر کسی ، دارای عمر باتری خوب و گزینه ای برای ترکیب آن با بریزبن دیگری برای صدای استریو واقعی است.

 در این اسپیکر کیفیت صدای بهتری یافت می شود, اما قیمت آن بسیار بیشتر است. روی هم رفته, این بلندگوی میان رده می تواند برای کسانی که خواهان راحتی گوش دادن به اسپیکرهای بی سیم هستند بدون کاهش سطح صدا, انتخاب عالی باشد.

قیمت در سایت آمازون: 89.99 دلار

13. اسپیکر بلوتوثی 1MORE Portable BT Speaker

راهنمای خرید بهترین اسپیکرهای بلوتوثی 2021

ویژگی ها و مشخصات

وزن: 268 گرم

عمر باتری: 12 ساعت

محدوده بی سیم: N/AF

پاسخ فرکانس: N/AD

درایورها: N/A

NFC: ندارد

Aux-in: دارد

شارژ USB: دارد

چرا باید اسپیکر بلوتوثی 1MORE Portable BT Speaker را خریداری کنیم

  • کیفیت صدای عالی نسبت به اندازه
  • پاسخ بیس تاثیرگذار در حجم کم

چرا نباید اسپیکر بلوتوثی 1MORE Portable BT Speaker را خریداری کنیم

  • امتیاز IPX4 محدود
  • مدت عمر باتری متوسط

اسپیکر قابل حمل 1MORE BT نسبت به قیمت عالی به نظر می رسد. دارای میزان قابل توجهی بیس در حجم کم است اما در حجم های بالاتر کاهش می یابد.

این بلندگوی بلوتوث برای حرفه ای های مسافرت که کیفیت صدای بهتر, بلندگوی بلند و مقاومت در برابر آب را می خواهند خوب است, اما کسانی که می خواهند اسپیکر مقاوم تری داشته باشند باید به دنبال چیز دیگری باشند – با در اختیار داشتن IPX4, اسپیکر شما هرگز خیس نخواهد شد.

قیمت در سایت آمازون: 69 دلار

نحوه انتخاب اسپیکر بلوتوثی

در مورد راهنمای خرید بهترین اسپیکرهای بلوتوثی 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که این روزها تعداد زیادی بلندگوی بلوتوث جدید در بازار وجود دارد که تشخیص اینکه به کدام مورد نیاز دارید دشوار است. با این حال, بسیاری از ویژگی های خاص وجود دارد که باید به آنها توجه کنید.

اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که کجا می خواهید از بلندگوی بلوتوث جدید خود استفاده کنید. برخی از اسپیکرهای قابل حمل با در نظر داشتن دوام ساخته شده اند و دارای بدنه لاستیکی هستند تا از آسیب ناشی از قطرات و طراحی های سبک جلوگیری کنند تا حمل و نقل آنها آسان شود.

برای افزایش دوام, بسیاری از بلندگوهای بلوتوث دارای طراحی ضد آب و ضد گرد و غبار هستند – اگر می خواهید بلندگوی قابل حمل خود را به بیرون ببرید, به دنبال رتبه IPX4 یا بالاتر باشید.

البته, شما می توانید به طور مطلق از بلندگوی قابل حمل جدید بلوتوث خود فقط در داخل خانه خود استفاده کنید – و این بدان معناست که می توانید طیف وسیع تری از طرح ها را انتخاب کنید که با دکوراسیون شما عالی به نظر برسند.

همچنین باید نحوه استفاده از بلندگوی قابل حمل جدید خود را در نظر بگیرید. اگر اهل مهمانی هستید, ممکن است توانایی اتصال دو بلندگو به یکدیگر یا بلندگو با جفت شدن چند نقطه ای را داشته باشید که به شما امکان می دهد چندین دستگاه را همزمان متصل کنید.

با هر بلندگوی بلوتوث, عمر باتری, کیفیت صدا و قابلیت اتصال ویژگی هایی هستند که نمی خواهید از آنها غافل شوید. مطمئناً می توان برخی از امتیازات را برای مدلهای مقرون به صرفه قائل شد, اما ما تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا هنگام ایجاد لیست بالا ، این موارد را در نهایت توجه قرار دهیم.

بهترین برندهای اسپیکر بلوتوث چه هستند؟

در مورد راهنمای خرید بهترین اسپیکرهای بلوتوثی 2021 بهمراه قیمت باید بگوییم که اگر می خواهید فاصله بین داخل و خارج را پر کنید, اسپیکرهای بلوتوث Sonos عالی هستند, به این علت که توانایی تشکیل بخشی از یک سیستم چند اتاقه وسیع تر را ارائه می دهند و می توانید مطمئن باشید که آنها نیز فوق العاده به نظر می رسند.

JBL بخاطر ساخت اسپیکرهای مقاوم و بیرونی با قیمت مناسب مشهور است و خط تولید اسپیکرهای مخصوص مهمانی آن حتی با نمایش های نور داخلی نیز همراه است.

اگر عایق رطوبتی در اولویت قرار دارد, به دنبال مدلهای Ultimate Ears باشید, که طرح های رنگارنگ و سرگرم کننده را با بدنه های مستحکم ترکیب می کند – بسیاری از آنها می توانند در استخر غوطه ور شوند.

اگر می خواهید ترکیبی از طراحی شیک و صدایی عالی داشته باشید, مارک های پیشرفته صوتی مانند Bose و Bang & Olufsen را در نظر بگیرید-اما برای قیمتهای نسبتاً بالا آماده باشید. اگر می خواهید در هزینه خود صرفه جویی کنید, Urbanista ، Tribit و Anker بلندگوهای درخشانی ارائه می دهند که قیمت بالایی نیز ندارند.

آیا به دنبال چیز بیشتری می گردید؟

بسیاری از سبک های بلندگو برای انتخاب وجود دارد – به همین دلیل ما راهنماهای زیادی را در مورد بهترین بلندگوهایی که می توانید در سال 2021 خریداری کنید جمع آوری کرده ایم.

آیا به دنبال چند بلندگوی صوتی با کیفیت بالا هستید تا با دستگاه ضبط خود همراه شوید؟ بهترین بلندگوهای استریو را بررسی کنید. از صدای ضعیف تلویزیون خود خسته شده اید؟ یکی از بهترین soundbar یا اسپیکرهای Dolby Atmos را امتحان کنید.

اگر به بلندگوهایی نیاز دارید که می توانید همه جا ببرید, مطمئن شوید که بهترین بلندگوهای ضد آب را مشاهده کرده اید یا اگر به دنبال دستگاه های صوتی چند اتاقه هستید, راهنمای ما را برای بهترین اسپیکرهای بی سیم بخوانید.

برای کنترل کامل خانه هوشمند خود, روی یکی از بهترین بلندگوهای هوشمند سرمایه گذاری کنید که مجهز به دستیار Google ، Amazon Alexa یا Siri داخلی است.

منبع: TECHRADAR.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید