بررسی تبلت هواوی میت پد 11 _ بهترین تبلت 2021

بررسی تبلت هواوی میت پد 11

بررسی تبلت هواوی میت پد 11. مزیت ها و معایب این تبلت و همچنین بررسی طراحی, صفحه نمایش, سخت افزار, سیستم عامل و سایر ویژگی های این تبلت.

بررسی تبلت هواوی میت پد 11

بررسی تبلت هواوی میت پد 11

بازار تبلت ها در سال 2021 گرم شده است.  با توجه به افزایش تقاضا برای کلاس های آنلاین, تبلت های قابل حمل بار دیگر در کانون توجه قرار گرفته اند.

در مورد بررسی تبلت هواوی میت پد 11 باید بگوییم که قبل از همه گیری این ویروس, بسیاری از ما اهمیت چندانی به جایگزین های تبلت های آیپد گران قیمت نمی دادیم. اما در سال 2021, می بینیم که تولید کنندگانی همانند شیائومی و هواوی روی خط تولید تبلت خود تمرکز مجدد کرده اند و انتظار می رود که تولید کنندگانی مانند ریلمی نیز برای ما شگفتی ایجاد کنند. حتی لنوو, یک تولید کننده با سابقه در صنعت تولید تبلت نیز، با تبلت Yoga و Xiaoxin Pads مقرون به صرفه خود به میدان رقابت بازگشت.

اما امروز از اینکه یک مدل شگفت انگیز دیگر, یعنی هواوی میت 11 را به شما نشان دهیم هیجان زده هستیم. در مدت زمان محدود تجربه خود, باید اعتراف کنم که این تبلت,حتی بیشتر از تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 2021 شگفت انگیز است. و مهمتر از همه اینکه, تقریباً با همان قیمت تبلت Xiaoxin Pad Pro به فروش می رسد! بنابراین با قیمت زیر 500 یورو دقیقاً چه چیزی ارائه می دهد؟

بررسی تبلت هواوی میت پد 11

طراحی و صفحه نمایش

تبلت هواوی میت پد 11, دارای صفحه نمایش 10.95 اینچی است که از  تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 2021 قابل حمل تر است. این دستگاه باریک 7.25 میلی متر و وزن آن حدود 485 گرم است. این تبلت به یک مجله فشرده است و می تواند به راحتی در کوله پشتی قرار گیرد. حتی اگر آن را برای سفرهای طولانی خود حمل می کنید, هیچگونه مشکلی برای شما بوجود نخواهد آورد.

بررسی تبلت هواوی میت پد 11

صفحه نمایش ال سی دی 11 اینچی دارای رزولوشن 2K است و از رفرش ریت 120 هرتز پشتیبانی می کند, که با قیمتی که این تبلت در اختیار دارد ویژگی خوبی به حساب می آید. تا کنون ما فقط iPad iPad Pro ، Samsung Galaxy S7 Pro و MatePad 11 را مشاهده کرده ایم که دارای رفرش ریت بالای 120 هرتز هستند. اما اگر قیمت دو محصول دیگر را بررسی کرده باشید, در نهایت متوجه خواهید شد که تبلت میت پد 11 چقدر خاص است. اگرچه از صفحه نمایش LCD برخوردار است, اما کیفیت صفحه نمایش عالی به نظر می رسد. در آزمایشات داخلی متوجه شدیم که 98.6 درصد از رنگ های sRGB و 91.7 درصد از گستره DCI-P3 را پوشش می دهد. در مقایسه با تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 2021 , میت پد 11 قابل حمل تر است, که گرافیک دقیق تری را با همان وضوح ارائه می دهد.

بررسی تبلت هواوی میت پد 11

قطعا صدا در MatePad 11 غافلگیر کننده است. دارای 4 بلندگو برای تولید صدای استریو است که توسط Harman Kardon تنظیم شده است. به نظر می رسد بسیار بهتر از یک گوشی هوشمند و مطمئناً بهتر از سایر تبلت هایی است که می توانید با این قیمت خریداری کنید.

بررسی تبلت هواوی میت پد 11

به ظاهر آن نگاه کنید, قاب تبلت از فلز ساخته شده است در حالی که در قاب پشتی از پلاستیک استفاده شده است. با این حال, هنوز می توانیم کیفیت ساخت عالی تبلت را احساس کنیم.

بررسی تبلت هواوی میت پد 11

سخت افزار و عملکرد

در مورد عملکرد تبلت هواوی میت پد 11 باید بگوییم که میت پد 11 مجهز به چیپست اسنپ دراگون 865 است که بهترین چیپست اندرویدی از سال 2020 است. حتی در حال حاضر, اگرچه کمی ضعیف تر از اسنپ دراگون 870 مورد استفاده در تلبت لنوو Xiaoxin Pad Pro است, اما هنوز هم یکی از قوی ترین چیپست ها با طراحی حرارتی عالی و مصرف برق خوب به حساب می آید. با توجه به نتایج بنچمارک هایی که اجرا کردیم, می توان دریافت که میت پد 11 تقریباً عملکردی مشابه گوشی های پرچمدار سال 2020 دارد. بنابراین ما واقعاً مشتاقانه منتظر عملکرد آن در بازی های سنگین تر بودیم.

بررسی تبلت هواوی میت پد 11

خب, در آزمایش بازی ما, PUBG Mobile هیچ مشکلی برای تبلت ایجاد نکرد. به طور پایدار در بهترین سطحی که می توانستیم در بازی به آن دسترسی داشته باشیم اجرا شد.

با این حال, در بازی های سنگین تر مانند Genshin Impact و Nimian Legend, این تبلت هنوز به نظر نمی رسد که در قدرت کامل خود باشد. اما به لطف استراتژی GPU نسبتاً محافظه کارانه, این تبلت عملکرد حرارتی فوق العاده ای داشت که بسیار بهتر از اکثر گوشی های هوشمند بود. در همین حال, مصرف برق کمتر نیز نشان می دهد که ممکن است عملکرد باتری خوبی داشته باشد. بعداً ما جزئیات بیشتری را به شما نشان خواهیم داد.

بررسی تبلت هواوی میت پد 11

در بازی های تیراندازی مانند ACE Force که می تواند تا 120 فریم بر ثانیه اجرا شود, بدون شک میت پد 11 یکی از بهترین دستگاه ها برای لذت بردن از یک تجربه بازی عالی است.

بررسی تبلت هواوی میت پد 11

سیستم عامل Harmony

در مورد بررسی تبلت هواوی میت پد 11 باید بگوییم که به علت در اختیار داشتن سیستم عامل Harmony , میت پد 11, تنوع بیشتری نسبت به یک تبلت سنتی را ارائه می دهد. قبلاً یک تبلت, یک محصول انتقالی بین گوشی هوشمند و یک نوت بوک بود. با این حال, از آنجا که اکثر تبلت ها نرم افزار مشابهی را برای گوشی های هوشمند اجرا می کردند, آنها را شبیه یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش بزرگتر کرد. اکثر برندها به سادگی به این فکر می کنند که چگونه تبلت خود را مانند یک نوت بوک جلوه دهند. اما در میت پد 11, بدون شک هواوی با نرم افزار خود خلاقیت بیشتری داشت.

بررسی تبلت هواوی میت پد 11

بیایید نگاهی عمیق تر به سیستم عامل Harmony که میت پد 11 آنرا ارائه می دهد بیندازیم. رابط کاربری بهینه شده واقعاً لذت بخش است, به ویژه هنگامی که همه محتویات را از طریق صفحه نمایش 120 هرتز مشاهده می کنیم. سرعت باز کردن برنامه نیز با انیمیشن های بسیار روان بسیار سریع است. برخی از شما ممکن است نگران سازگاری سیستم عامل Harmony باشید. خب, البته, برنامه های Google به دلایلی که به خوبی شناخته شده است در میت پد 11 در دسترس نیستند. با این حال, علاوه بر گالری برنامه Huawei, شما مجاز به نصب سایر برنامه های اندروید از طریق فایل های نصب APK هستید.

بررسی تبلت هواوی میت پد 11

سیستم عامل Harmony در حال حاضر, بهترین سیستم عامل گوشی های هوشمند برای همکاری چند دستگاه است. بنابراین تعجب آور نیست که میت پد دارای سیستم عامل Harmony سازگار با چند دستگاه است. اگر می خواهید با گوشی هوشمندی ارتباط برقرار کنید, کاربران می توانند با یک کلیک, یک نمایش لحظه ای از گوشی هوشمند را دریافت کنند. و به طرز شگفت انگیزی, تأخیر تقریبا غیرقابل تصور است. تقریباً تمام عملیات گوشی های هوشمند در میت پد فعال هستند و حتی می توانید فایل ها را بین دو دستگاه بکشید. این امر کارایی انتقال داده را بسیار بهبود بخشیده و میت پد را به یک مرکز پردازش داده تبدیل کرده است.

بررسی تبلت هواوی میت پد 11

بعنوان مثال, می توانید از گوشی هوشمند متصل شده برای جمع آوری داده ها مانند ضبط یا جستجوی تصاویر با کیفیت بالا یا حتی ضبط صدای افراد مهم صحبت کنید. و سپس می توانید همه آنها را در میت پد سازماندهی کنید. می توانید بلافاصله عکس را از گوشی به دفترچه یادداشت تبلت بکشید و حتی از ویژگی ورودی صوتی آن برای تبدیل ضبط به متن استفاده کنید. به این ترتیب, شما به راحتی می توانید یک گزارش ساده یا یادداشت کاری ایجاد کنید. اما لطفاً توجه داشته باشید که این ویژگی همکاری مناسب فقط با گوشی های هواوی در دسترس است.

بررسی تبلت هواوی میت پد 11

اگر می خواهید تبلت با کامپیوتر شخصی کار کند, سیستم عامل Harmony به طور خلاقانه سه حالت کار را برای عملکرد یکپارچه روی پلتفرم ارائه می دهد. ابتدا در حالت توسعه می توانید تبلت را به عنوان صفحه نمایش گسترده بی سیم برای کامپیوتر تنظیم کنید. یا فقط با کپی کردن صفحه کامپیوتر, تبلت را به یک صفحه طرح تبدیل کنید. با HUAWEI M-Pencil, می توانید محتویات کامپیوتر را روی تبلت خود بکشید, علامت گذاری کرده و به راحتی به اشتراک بگذارید. حالت سوم حالت اشتراک گذاری است که در آن کامپیوتر و تبلت به طور مستقل کار می کنند اما یک مجموعه واحد از صفحه کلید و ماوس را به اشتراک می گذارند.

بررسی تبلت هواوی میت پد 11

این حالت, واقعا مرزهای کامپیوتر و تبلت را می شکند, می توانید از یک صفحه کلید و ماوس برای کنترل هر دو دستگاه خود استفاده کنید و با کشیدن و رها کردن آزادانه فایل ها بین آنها, به انتقال داده های بین سیستمی دست پیدا کنید. هر کاری که روی یک دستگاه انجام شده است می تواند به راحتی به دستگاه دیگر کشیده شود و کاربران می توانند فرایندهای کار را در تبلت, از کامپوتر به تبلت و یا تبلت به کامپیوتر دیگر را همزمان انجام دهند.

بررسی تبلت هواوی میت پد 11

بمنظور کارآمدتر کردن کارهای چند منظوره ای هواوی یک ویژگی چند پنجره ای هوشمند برای سری میت پد ایجاد کرده است. با استفاده از ویژگی چند پنجره ای, کاربران می توانند حداکثر 4 برنامه را همزمان با استفاده از 2 پنجره شناور و نمای تقسیم صفحه باز کنند.

علاوه بر این, برای استفاده کامل از نمایش افقی, ویژگی جالب دیگری به نام ضرب کننده برنامه وجود دارد. این به شما امکان می دهد وظایف دوگانه را در برنامه باز کنید, اما هر یک از آنها را می توان به طور مستقل اجرا کرد.

هنگامیکه به ویژگی های چند پنجره ای و چندگانه برنامه عادت کردید, کل تجربه بسیار لذت بخش تر از قبل می شود. به ویژه هنگامی که از جابجایی بین برنامه ها در تبلت خسته شده اید, باید لذت عملکرد روان با حالت چند کاره در گوشی را درک کنید.

بررسی تبلت هواوی میت پد 11

قلم استایلوس

حالا بیایید در مورد قلم رسمی, جدیدترین مداد HUAWEI M-Pencil صحبت کنیم. این مداد مانند یک مداد واقعی است که ما روی کاغذ از آن استفاده می کنیم, نه تنها به دلیل سبک بودن, بلکه به دلیل گرفتن راحت آن.

بررسی تبلت هواوی میت پد 11

هواووی بر این ادعاست که آخرین راه حل Penkit آنها می تواند تاخیر نوشتن را تا 2 میلی ثانیه کاهش دهد. خب, سخت است که بگوییم این درست است یا نه, اما ما از تاخیر کم آن راضی بودیم. هواوی همچنین HUAWEI Penkit را برای توسعه دهندگان برنامه باز کرده است. بنابراین مطمئن شوید که برنامه طراحی روزانه شما از بهینه سازی HUAWEI Penkit پشتیبانی می کند یا خیر. با این اوصاف, M Pencil تقریبا بهترین قلم با تاخیر کم است که من در یک تبلت غیر اپل استفاده کرده ام.

بررسی تبلت هواوی میت پد 11

بررسی تبلت هواوی میت پد 11

عمر باتری

در مورد عملکرد باتری تبلت, بسیار بهتر از آن چیزی است که انتظار داشتیم. به خصوص در مقایسه با تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 2021, تبلت میت پد 11 پس از اجرای استاندارد تست عمر باتری, هنوز حدود 20 درصد از قدرت خود را دارد.

بررسی تبلت هواوی میت پد 11

خلاصه مطلب

در بررسی تبلت لنوو XiaoxinPad Pro 2021, پیش بینی کردیم که تبلت های رقابتی بیشتری در نیمه دوم سال 2021 عرضه خواهند شد. اما ما واقعاً انتظار تعجب از هواوی را نداشتیم. از آنجا که اکثر تولیدکنندگان تبلت بر سخت افزار تبلت ها تمرکز می کنند, هواوی در این میان بسیار به چشم می خورد, زیرا سعی می کند با شبیه سازی MatePad به یک تبلت واقعی و کارآمد در سطح نرم افزار, تجربه کاربر را بهبود بخشد. بنابراین در میت پد 11, اگرچه نسخه اولیه سیستم عامل Harmony را اجرا می کند, اما از قبل می توانیم پتانسیل آن را مشاهده کنیم, به ویژه در مورد همکاری چند دستگاهی.

بررسی تبلت هواوی میت پد 11

خب, این همه چیز در مورد تبلت هواوی میت پد 11 بود که مورد بررسی قرار دادیم که احتمالا بهترین تبلتی است که می توانید با این رنج قیمت پیدا کنید.

منبع: GIZMOCHINA.COM

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید