راهنمای خرید بهترین دسته های بازی 2021

راهنمای خرید بهترین دسته های بازی 2021

راهنمای خرید بهترین دسته های بازی 2021. معرفی بهترین دسته های بازی, جوی استیک و گیم پد 2021. قیمت, ویژگی ها و مشخصات و مزایای این دسته های بازی.

راهنمای خرید بهترین دسته های بازی 2021

راهنمای خرید بهترین دسته های بازی 2021

در مورد راهنمای خرید بهترین دسته های بازی 2021 باید بگوییم که دسته های بازی کنترل کننده های بازی هستند که با یک استیک طراحی شده اند (بسته به نوع بازی) که معمولاً هدف یا حرکت شخصیت را در صورت لزوم با یک یا چند دکمه برای ورودی اضافی کنترل می کند. این نوع کنترل کننده ها زمانی بسیار رایج بودند زیرا می توانند کنترل و انعطاف پذیری زیادی را ارائه دهند. اگرچه انواع دیگر کنترلرها رایج شده اند, اما هنوز هم برای برخی از بازی ها عالی هستند.

هنگام در نظر گرفتن دسته بازی برای بازی های کامپیوتری خود, می خواهید بدانید که حرکات آن چقدر دقیق است و همچنین می خواهید بدانید که چه گزینه هایی با تعداد دکمه های مناسب برای تعامل با طیف گسترده ای از بازی ها بدون نیاز به وسایل جانبی اضافی وجود دارند. اگر می خواهید کنترل های شبیه سازی پرواز فوق العاده واقعی در اختیار داشته باشید, باید یک گزینه کنترل پرواز با کامپیوتر شخصی را در نظر بگیرید, اگرچه برخی از این جوی استیک ها که در اینجا نشان داده شده است ممکن است برای بازیهای ساده تر پرواز مفید باشد.

ما بهترین دسته های بازی کامپیوتر زیر را در سال 2021 به دلیل کنترل های دقیق و حساس آنها برای گیم پلی واکنشگرا انتخاب کرده ایم. آنها همچنین دارای حداقل 12 دکمه قابل برنامه ریزی و یک ماشه هستند که برای استفاده در پروازهای رزمی و بازیهای “mecha” ایده آل هستند. ثبات در حین بازی نیز مهم است, بنابراین همه این انتخاب ها دارای پایه های بزرگ و محکمی هستند که آنها را در حین بازی ثابت نگه می دارد. در نهایت, این دسته های بازی همه دستگاه های plug-and-play هستند که برای استفاده از آنها نیازی به نصب نرم افزار ندارید اگرچه نرم افزارهای اختیاری ارائه شده با بسیاری از آنها مطمئناً گزینه های بیشتری را برای تنظیمات سفارشی در اختیار شما قرار می دهند.

همچنین می توانید مطالبی را نیز در مورد بهترین هدفون های مخصوص بازی و موسیقی و بهترین دوربین های عکاسی DSLR مشاهده کنید.

بهترین مدل های دسته بازی کامپیوتر 2021

دسته بازی کامپیوتر Logitech Extreme 3D Pro

راهنمای خرید بهترین دسته های بازی 2021

تقریبا همه چیز در مورد این دسته های بازی براق به خوبی طراحی شده است و واضح است که این انتخابها برای بازی آسان و استفاده عمومی از رایانه شخصی ایجاد شده است. این دسته بازی به خوبی ساخته شده است, اگرچه بدیهی است که برای یک کاربر راست دست طراحی شده باشد. دارای حساسیت پیچشی همراه با کنترل جهت و قالب راحتی است که به شما امکان می دهد مدت زمان بیشتری بازی کنید و گیم پلی خود را با دقت بالا هدایت کنید.

این گزینه دارای 12 دکمه است که برای اکثر بازی ها بیش از حد کافی است و به شما امکان می دهد هر کدام را با دستورات ساده یا ماکروهای پیچیده برنامه ریزی کنید. این طراحی, بازی با دسته بازی را برای شما آسان کرده و نیازی به ماوس یا صفحه کلید که ممکن است میز شما را به هم بریزد, از بین می برد. حتی یک سوئیچ هشت جهته که برای نماهای کابین خلبان POV ایده آل است و یک کنترل کننده دریچه گاز کوچک که برای شبیه سازهای پرواز مناسب است, در این دسته بازی وجود دارد. دکمه ماشه بسیار حساس است بنابراین می توانید به راحتی با حریف خود را زیر آتش بگیرید و به مسلسل ببندید و یا وقت خود را به کشتارهای بی نقص اختصاص دهید.

قیمت: در حدود یک میلیون تومان

دسته بازی کامپیوتر Thrustmaster T.Flight Hotas 4

راهنمای خرید بهترین دسته های بازی 2021

در مورد راهنمای خرید بهترین دسته های بازی 2021 باید بگوییم که اگرچه این مدل کمی ساده است, اما همه چیز را که در یک دسته بازی کامپیوتر که به آن احتیاج دارید نیز دارد. این دسته به خوبی با طراحی ارگونومیک ساخته شده است که دست شما را راحت نگه می دارد, علاوه بر این, این دسته به خوبی واکنشگرا است, بنابراین شما کنترل دقیقی بر بازی خود دارید. در حالی که ماشه آن خاص نیست, اما چهار دکمه در دسترس شماست که می توانید به دلخواه آنها برنامه ریزی کنید. 12 دکمه اضافی در پایه وجود دارد, به همراه یک سوئیچ که به شما امکان می دهد آنها را در موقعیت چپ دست یا راست دست تنظیم کنید. هت باتن نسبتاً ساده است, اما به خوبی کار می کند و کنترل POV را در بازی مورد علاقه خود به شما می دهد.

این دسته بازی همچنین شامل یک کنترل گاز ساده است که می توانید با انگشت شست خود از آن استفاده کنید, اما مانند ماشه آن به اندازه یک کنترل کننده گاز تمام دسته حساس یا دقیق نیست. با این حال, این بدان معنا نیست که عملکرد رضایت بخشی ندارد. پایه این دسته بازی با دسته های لاستیکی در قسمت زیرین سنگین است تا در حین استفاده در جای خود بماند و تکان نخورد. به طور کلی این یک دسته بازی عالی و مستقیم است که برای کاربران معمولی گزینه ای عالی است.

قیمت: در حدود 5 میلیون تومان

دسته بازی کامپیوتر Satitek X52 Pro Flight Control

راهنمای خرید بهترین دسته های بازی 2021

چیزهای زیادی در مورد این دسته بازی وجود دارد, اما ویژگی های آن بسیار بیشتر از آن چیزی است که بسیاری از گیمرهای کامپیوتری احتمالاً در یک دستگاه کنترل به دنبال آن هستند. دسته در پنج حالت قابل تنظیم است که می تواند سبک خاصی را در اختیار داشته باشد به همراه دسته بازیی که نه تنها ورودی چند جهته دارد بلکه شامل ویژگی های پیچشی و قفل سکان است و این در صورتی است که ترجیح می دهید کنترل های سنتی تر بدون پیچاندن داشته باشید. تعداد زیادی دکمه و کلید روی این جوی استیک و حتی بیشتر روی ماژول رانش موجود وجود دارد.

این ماژول پیشرفته, حتی یک صفحه نمایش ال سی دی را ادغام می کند که می توانید از آن برای تنظیم تقریبا 300 فرمان و گزینه های مختلف قابل برنامه ریزی بر اساس میل خود استفاده کنید. همه این قابلیت های دسته بازی گرد هم می آیند تا کنترل و عملکرد بی سابقه ای را برای علاقه مندان به گیمر یا شبیه سازی فراهم کنند. با این حال, این سطح کنترل قیمت نسبتاً بالایی دارد و بسیاری از گزینه ها می تواند بسیار زیاد باشد, بنابراین اگرچه برای استفاده اختصاصی مناسب است, اما مطمئناً برای بازیکنان معمولی دسته خاصی نیست.

قیمت: در حدود 5 میلیون تومان

دسته بازی کامپیوتر CH Products Fighterstick

راهنمای خرید بهترین دسته های بازی 2021

در مورد راهنمای خرید بهترین دسته های بازی 2021 باید بگوییم که اگرچه چیزهای زیادی برای دوست داشتن این دسته بازی PC وجود دارد,  اما چند ویژگی اضافی آن را بسیار بهتر می کند. این دستگاه به خوبی ساخته شده و محکم است و دارای پایه ای محکم برای جلسات بازی طولانی است, اما مطمئناً مدلهای دیگری نیز وجود دارند که ممکن است با استفاده دقیق از آنها حرکت نکرده و تغییر نکند. این دسته بازی با دکمه های زیادی از جمله سوئیچ POV هشت جهته و سه هت باتن 4 جهته برای کنترل کلی عالی طراحی شده است. این دکمه در کل به اندازه برخی از جوی استیک های دیگر در بازار وجود ندارد و آنها عمدتا به صورت هت باتن روی خود دسته ظاهر می شوند.

این یک دسته بازی عالی است که استفاده از آن آسان است, اما بهتر است در قسمت پایه کمی بزرگتر باشد و دکمه ها و کنترل های بیشتری برای استفاده موثر از دو دست داشته باشد. اگرچه یک چرخ دریچه گاز در کنار آن وجود دارد, اما به اندازه ورودی دریچه گاز جداگانه که می تواند کنترل بسیار حساس تری را ارائه دهد, موثر نیست. اگر با استفاده از سوئیچ های کلاه برای ورودی (و نه دکمه های استاندارد) راحت هستید, این یک انتخاب عالی است, اما فاقد برخی از گزینه های دیگر مدل های موجود در بازار است.

قیمت: در حدود 3 میلیون تومان

دسته بازی کامپیوتر Thrustmaster T.16000M FCS Hotas

راهنمای خرید بهترین دسته های بازی 2021

اگر فقط یک گزینه بسیار ساده و آسان برای استفاده می خواهیدع پس به این گیم پد نگاهی خوب بیندازید. در حالی که ممکن است به اندازه برخی از مدل های موجود در بازار سفارشی سازی یا سایر ویژگی ها را نداشته باشد, اما هنوز هم انتخاب خوبی است. استفاده از جوی استیک به راحتی با 12 دکمه قابل برنامه ریزی و قابلیت تغییر به راحتی بین دو تنظیم برنامه ریزی شده متفاوت است. دسته راحت است و می تواند به راحتی بچرخد و حرکت کند, اگرچه به اندازه برخی مدل های دیگر مانند Logitech Extreme 3D Pro دقیق نیست.

اگر قصد دارید از دسته بازی خود برای برخی از شبیه سازهای پرواز و سایر بازی ها استفاده کنید, این گزینه خوبی است زیرا شامل اهرم رانشی است که استفاده از آن آسان است و به راحتی در پایه بزرگ و پایدار تعبیه شده است. این دسته بازی حتی می تواند با پلی استیشن 3 کار کند, هرچند که به طور قطع به عنوان کنترلر PC طراحی شده است. اگرچه ممکن است که این یک دسته بازی نوآورانه نباشد, اما یک گزینه محکم است که قطعاً باید در نظر بگیرید.

قیمت: در حدود 4 میلیون تومان

راهنمای خرید

در مورد راهنمای خرید بهترین دسته های بازی 2021 باید بگوییم که انواع مختلفی از دسته های بازی بر اساس کنسولی که می خواهید کنترل را در آن ایجاد کنید وجود دارد. به عنوان مثال, هنگامی که از پلی استیشن استفاده می کنید, دسته بازی, در درون جعبه ارائه می شود. بنابراین, نمی توانید از آن با کنسول ایکس باکس یا نسخه دیگری از پلی استیشن استفاده کنید. به طور مشابه, هنگامی که می خواهید بازی هایی را بر روی کامپیوتر خود انجام دهید ، باید یک دسته بازی سازگار با کامپیوتر شخصی خریداری کنید.

اما طبق معمول, انتخاب مناسب ترین کنترلر کار آسانی نیست. اگر با مشاهده تعداد بی پایان کنترلرهای دسته بازی موجود در بازار متعجب می شوید, این شوکه کننده نخواهد بود. به همین دلیل است که ما لیست کاملی از عوامل را که بر اساس آنها می توانید بهترین دسته بازی کامپیوتر را در دست بگیرید, گردآوری کرده ایم.

چه عواملی را باید برای داشتن بهترین دسته بازی کامپیوتر در نظر بگیرید؟

نوع دسته بازی

اولین چیزی که باید انتخاب کنید نوع دسته بازی برای کامپیوتر شما است. اگر فقط در کامپیوتر بازی می کنید, می توانید از هر دسته بازی کامپیوتر استفاده کنید. اما, اگر می خواهید یک کنسول بازی دیگر را با کامپیوتر ادغام کنید, باید بررسی کنید که آیا دسته بازی با کنسول بازی غیر بومی سازگار است یا خیر. علاوه بر این, جوی استیک ها به دو شکل در دسترس هستند – میله های کنترل پرواز با اتصال پایه ثابت و جوی استیک دستی. اطمینان حاصل کنید که مناسب ترین نوع را بر اساس راحتی خود انتخاب کرده اید.

بازی ها را در نظر بگیرید

برخی از کنترلرهای جوی استیک را می توان برای انجام هر بازی استفاده کرد. در عین حال, چند محصول وجود دارد که فقط با برخی از بازی های ویدیویی سازگار است. بنابراین, قبل از ادامه کار, باید دو عامل مهم را بدانید – آیا به جوی استیک برای بازی نیاز دارد یا خیر و آیا نوع کنترلر با بازی سازگار است. همچنین, مطمئن شوید که تعداد مناسب دسته بازی مورد نیاز برای انجام بازی را دریافت می کنید.

گزینه های اتصال

شما نمی توانید دسته بازی PC را با سیستم ادغام کنید مگر اینکه اتصال مناسبی برقرار کرده باشید. برای این منظور, اکثر دسته های بازی, دارای کابل USB هستند که توسط اکثر پورت های ورودی/خروجی موجود در کامپیوتر پشتیبانی می شود. با این حال, اگر کابل دسته بلزی دارای پورت متفاوتی نسبت به کامپیوتر شما باشد, باید از آداپتور HDMI استفاده کنید.

همچنین, اگر در حال انتخاب جوی استیک های دستی هستید, می توانید به دنبال گزینه های اتصال بی سیم باشید. چندین کنترل کننده را می توان از طریق بلوتوث کار کرد, که باعث خرابی سیم کشی و حذف محدودیت های فاصله می شود.

برنامه های دسته بازی

یکی از مهمترین مواردی که باید به آن توجه کنید ویژگی های جوی استیک است. به عنوان مثال, میله های کنترل پرواز دارای دریچه گاز برای کاربردهای رانش هستند, در حالی که کنترلرهای دستی فاقد این ویژگی هستند. به طور مشابه, دکمه های نویگیشن را روی جوی استیک های دستی دریافت خواهید کرد. اما اگر کنترل کننده های پرواز را در اختیار دارید, نویگیشن باید با استفاده از خود دسته انجام شود.

راحتی استفاده

شما مبلغ بسیار خوبی را برای خرید دسته بازی هزینه خواهید کرد. بنابراین, شما باید اطمینان حاصل کنید که کنترل کننده آسان است و احساس پیچیدگی نمی کند. این به شما کمک می کند بدون هیچ مانعی بر سیستم نویگیشن کامپیوتر مسلط شوید. همچنین دکمه های کنترلی که برای بازی استفاده می شود باید در دسترس شما باشد. به این ترتیب مجبور نخواهید بود وقت خود را برای یافتن دکمه یا کلید برای هر اقدامی تلف کنید.

چرا استفاده از یک دسته بازی کامپیوتر از اهمیت خاصی برخوردار است؟

در مورد راهنمای خرید بهترین دسته های بازی 2021 باید بگوییم که قبل از خرید دسته بازی و یا جوی استیک, باید بدانید که دستگاه از چه راههایی برای شما مفید خواهد بود. در این بخش, ما مزایای اصلی استفاده از کنترلر کامپیوتر جوی استیک را بیان کرده ایم. کنترل کننده می تواند به شما در انجام بازی ها در کامپیوتر بدون استفاده از صفحه کلید کمک کند. جوی استیک های کنترل پرواز برای انجام بازی های سطح بالا, عمدتا بازی های اکشن مناسب هستند. حتی می توانید جوی استیک را طوری برنامه ریزی کنید که بتوان از آن به عنوان ماوس موقت استفاده کرد. اکثر جوی استیک های کنترل پرواز دارای گزینه های کنترل بیشماری برای حرکت بین صفحات و برنامه های کامپیوتر شما هستند. از آنجا که یک دسته بازی چنین عملکردهای مهمی را انجام می دهد, بهتر است مناسب ترین محصول را از بازار تهیه کنید.

خلاصه مطلب

برخی از دسته های بازی عملکردهای قابل برنامه ریزی بیشتری نسبت به بقیه دارند. به عنوان مثال, در چند محصول, اتصال دسته به پایه سست تر است, در حالی که در برخی دیگر, کمی محدود است. با ویژگی های بسیار متنوع, انتخاب یکی از آنها می تواند دلهره آور باشد. اما از آنجا که ما عوامل قابل اعتماد برای انتخاب بهترین دسته بازی کامپیوتر را مورد بحث قرار داده ایم, لازم نیست با هیچ مانعی روبرو شوید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که راهنمای ما را به دقت دنبال کنید, بدون اینکه یک نکته را برای خرید بهترین دسته بازی کامپیوتر از دست بدهید.

سوالات رایج دسته بازی کامپیوتر

سوال: آیا می توان از دسته بازی بجای ماوس استفاده کرد؟

پاسخ: بله, امکان استفاده از جوی استیک به عنوان ماوس وجود دارد. ابتدا باید USB جوی استیک را به کامپیوتر خود وصل کرده و سپس برنامه را نصب کنید. در برنامه, می توانید عملکردهای مختلف کلیدی را به دکمه های دسته بازی اضافه کنید. حتی می توانید عملکرد کلیدی را مطابق کار تغییر دهید.

سوال: آیا دسته بازی بلوتوثی ارزش خریدن را دارد؟

پاسخ: بله, در واقع, دسته بازی بلوتوث شگفت انگیز است. به عنوان مثال, فرض کنید می خواهید یک بازی ویدیویی را از روی نیمکت دور از کامپیوتر انجام دهید. در چنین مواردی, نمی توانید USB را وصل کنید. به همین دلیل است که شما به دسته بازی بلوتوثی احتیاج دارید, هنگامی که کنسول و کنترلرها از طریق بلوتوث متصل می شوند, می توانید از آن استفاده کنید.

سوال: آیا همه بازی ها را می توان با یک دسته بازی کرد؟

پاسخ: بر اساس بازی های ویدئویی, باید بهترین جوی استیک را تهیه کنید. معمولاً از کنترلر برای بازیهای رانندگی سنگین و پرواز استفاده می شود که دارای اقدامات زیادی در آن است. هنگامی که دسته های مختلف کنترلر را مرور می کنید, می توانید اطلاعات کافی در مورد انواع بازی هایی که می توانید با جوی استیک انجام دهید را مشاهده کنید.

سوال: آیا دسته بازی نیاز به باتری دارد؟

پاسخ: خیر, برای تغذیه جوی استیک و استفاده از آن به عنوان کنترل کننده کامپیوتر, نیازی به باتری نخواهید داشت. اتصال یا از طریق کابل USB یا بلوتوث انجام می شود.

منبع: LATIMES.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید