تصاویر جدید گلکسی نوت 20 اولترا ، طراحی آن را به وضوح نشان می دهد

گلکسی نوت 20 اولترا

گوشی گلکسی نوت 20 اولترا به زودی با قیمت نجومی و طراحی منحصر به فرد به همراه نمایشگر بسیار بزرگ و مشخصات فنی قدرتمند رونمایی می‌شود اما امروز تصاویر رندر گلکسی نوت 20 اولترا به دست آمده که در ادامه به همراه سایر مشخصات فنی بررسی می‌کنیم.

مطابق با CAD مبتنی و رندرهای به دست آمده استیو همستروففر و چندین گزارش قبلی مطبوعاتی گلکسی نوت 20 اولترا آخرین تصاویر رندر این گوشی به دست رسیده که طراحی را کاملا به وضوح نشان می‌دهد.

طبق پیش بینی ها ، دوربین 108 مگاپیکسلی است که احتمالاً از گلکسی S20 Ultra قرض گرفته شده است. اگرچه برای تمرکز روی کیفیت و سودمندی بر روی خروجی ، شرکت کره جنوبی این بار در نظر دارد زوم دیجیتالی را به 50 برابر و نه 100 برابر بزرگنمایی فضایی محدود کند.

این باید همراه با لنز بزرگنمایی بزرگتر پریسکوپی 13 مگاپیکسلی باشد تا اجرای 48 مگاپیکسلی که در اوایل سال جاری مورد استفاده قرار گرفت. احتمالاً از بزرگنمایی نوری 5 برابر پشتیبانی خواهد شد ، اما مشخصات دقیق هنوز نشت نشده است.

گلکسی نوت 20 اولترا

گوشی گلکسی نوت 20 اولترا

طبق گزارش‌ها ، در تکمیل قسمت سمت چپ ماژول دوربین یک لنز با زاویه دید 12 مگاپیکسلی با زاویه دید فوق العاده است که مانند دوربین اصلی احتمالاً از سری Galaxy S20 گرفته شده است.

در کنار دوربین‌های یاد شده ، یک فلش LED که در گوشه بالا سمت راست ماژول قرار دارد و آنچه به نظر می‌رسد یک سیستم فوکوس لیزری است. سامسونگ در اوایل سال جاری با حسگر 108 مگاپیکسلی با مشکلات فوکوس اتوماتیک روبرو بوده و امیدوار است که با گلکسی نوت 20 اولترا جلوی آن‌ها را بگیرد.

تصاویر گلکسی نوت 20 اولترا

پیش بینی می‌شود سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا به دو رنگ – مشکی و مسی وارد بازار شود. این مجموعه خاص از رندرهای مطبوعاتی ، دومی را به نمایش می‌گذارد ، که بنا بر گزارش‌ها در اواخر سال جاری میلادی به عنوان Mystic مسی به بازار عرضه می‌شود.

مانند سامسونگ اخیر پرچم‌داران اپل و گوگل ، ظاهرا سامسونگ تصمیم به اتمام مات روی این تلفن هوشمند گرفته است. این بدان معناست که دستگاه باید احساس زیبایی در دست داشته و کمتر در معرض اثر انگشت باشد.

این بسته با یک قاب استیل ضد زنگ در همان رنگ ترکیب شده است که در قسمت سمت راست دارای کلید چرخشی و پاور است. همانطور که قبلاً انتظار می‌رفت قلم S Pen مطابق نیز وجود دارد.

گلکسی نوت 20 اولترا

مشخصات ، اطلاعیه ، تاریخ انتشار سامسونگ گلکسی نوت 20 اولترا

علاوه بر همه موارد ذکر شده ، انتظار می‌رود گلکسی نوت 20 اولترا تراشه اسنپدراگون 865 پلاس را در آمریکای شمالی ، چین و کره جنوبی و اگزینوس 992 منتشر نشده در اروپا و سایر بازارهای بین المللی ارائه دهد.

همچنین پیش بینی می‌شود رم 12 گیگابایتی و 128 گیگابایت حافظه داخلی به صورت استاندارد باشد. سامسونگ احتمالاً اولین نسخه UI 2.5 را خواهد داشت که مبتنی بر اندروید 10 خواهد بود ، اگرچه بروزرسانی برای اندروید 11 و One UI 3.0 در اواخر سال پیش بینی شده است.

گوشی گلکسی نوت 20 اولترا باید در یک رویداد Unpacked در چهارشنبه 5 آگوست ، در کنار گلکسی نوت 20 استاندارد رسمی ‌شود. پیش بینی می‌شود پیش فروش هر دو گوشی اندکی پس از انتشار نسخه نهایی اواخر آگوست یا اوایل سپتامبر (اواسط شهریور ماه)

همچنین انتظار می‌رود Galaxy Fold 2 ب مانند Galaxy Z Flip 5G ،در این رویداد ظاهر شود. با این حال بعید است که این دستگاه‌ها تا سال 2021 به بازار وارد شوند.

همچنین بخوانید: گوشی گلکسی نوت 20 اولترا به دوربین 108 مگاپیکسلی مجهز می شود.

منبع: PHONEARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید