بهترین چت ربات های اندرویدی با لینک مستقیم دانلود

بهترین چت ربات های اندرویدی

اگر می خواهید خود را با یک چت بات در اندروید سرگرم کنید، این همراهان و دستیاران هوش مصنوعی را امتحان کنید. در این مقاله بهترین چت ربات های اندرویدی که همراه با لینک مستقیم دانلود هستن را به شما معرفی می کنیم.

بهترین چت ربات های اندرویدی با لینک مستقیم دانلود

بهترین چت ربات های اندرویدی

افزایش ربات‌ های چت در دسترس عموم به این معنی است که هیچ کمبودی در ربات‌ های هوش مصنوعی برای انتخاب وجود ندارد. در واقع، بیشتر در مورد انتخاب جالب ترین و مفیدترین ربات ها است.

در اینجا نگاهی داریم به بهترین چت ربات های اندرویدی که شما را با قابلیت های هوش مصنوعی خود درگیر می کند.

بیشتر بخوانید: بهترین اپلیکیشن های اندروید در Google Play Store بهمراه لینک مستقیم دانلود

1. ChatGPT

OpenAI برنامه اندروید ChatGPT خود را در ژوئیه 2023 راه اندازی کرد و کاربران گوشی های هوشمند اندرویدی را که نمی خواهند از نسخه مرورگر استفاده کنند به راحتی قابل دسترسی است.

برای استفاده از ربات چت، باید با حساب کاربری گوگل، اپل یا ایمیل خود وارد شوید. این به برنامه امکان می‌دهد سابقه شما را در دستگاه‌های مختلفی که در آنها به سیستم وارد شده‌اید همگام‌ سازی کند.

این برنامه دارای یک رابط مینیمالیستی است که به محض ورود به سیستم، ربات چت را باز می‌کند. در اینجا می‌توانید از آن درخواست ارسال کنید یا از آن سؤال بپرسید. همچنین می‌توانید چت‌های جدید را باز کنید، تنظیمات و کنترل‌های داده خود را مرور کنید و سابقه خود را مرور کنید.

اگر به دنبال یک ربات چت پیشرفته هستید که بتواند محتوای متنی تولید کند، ChatGPTکه یکی از بهترین چت ربات های اندرویدی است یک گزینه عالی است. با این حال، وقتی نوبت به انجام بازی می رسد، کمی محدودتر است.

دانلود: ChatGPT (رایگان، اشتراک در دسترس)

2. هوش مصنوعی بینگ

می‌توانید با اپلیکیشن جستجوی استاندارد بینگ به چت ربات هوش مصنوعی بینگ که گزینه دوم بهترین چت ربات های اندرویدی است دسترسی پیدا کنید. به سادگی برنامه Bing را باز کرده و تب Chat را انتخاب کنید .

می‌توانید بدون ورود به حساب مایکروسافت خود از چت بات استفاده کنید، اما تعداد جستجوهای موجود محدود است. ورود به حساب مایکروسافت به شما امکان می دهد جستجوها و درخواست های بیشتری را انجام دهید.

هوش مصنوعی بینگ به طور خاص برای جستجو سفارشی شده است و نقل قول های مفیدی را به پاسخ های خود اضافه می کند. این به شما کمک می کند تا پاسخ های آن را بررسی کنید.

همچنین به شما امکان دسترسی به مدل‌های جدیدتر هوش مصنوعی را در مقایسه با برخی ربات‌های دیگر می‌دهد. هنگام شروع یک چت، می‌توانید با ضربه زدن روی کلید، از GPT-4 استفاده کنید. با این حال، این ممکن است پاسخ ها را کند کند.

اگر از هوش مصنوعی Bing بر روی دسکتاپ خود نیز استفاده می کنید، می توانید سابقه چت خود را در همه دستگاه ها ردیابی کنید.

با ادغام بیش از یک مدل، Bing AI یکی از همه کاره ترین چت ربات هایی است که می توانید در اندروید پیدا کنید. از DALL-E برای ایجاد تصاویر، ChatGPT برای تولید محتوای متنی و مدل Prometheus مایکروسافت برای ایجاد نتایج استفاده می‌کند.

دانلود: بینگ (رایگان)

3. Replika

ربات چت هوش مصنوعی Replika که گزینه سوم بهترین چت ربات های اندرویدی است یک چت ربات اجتماعی تر است که کاربرانی را هدف قرار می دهد که می خواهند دوست دیجیتالی ایجاد کنند.

ربات از طریق مکالمات و جلساتی که در آن تجربیات روزانه خود را ضبط می کنید، در مورد شما می آموزد. سپس می تواند آنچه را که در مکالمات آینده آموخته است به خاطر بیاورد.

Replika با به دست آوردن تجربه و سطوح کار می کند ، با نشان هایی که بر اساس نحوه مشاهده Replika شما از شخصیت شما، اعطا می شود. با ورودی منظم، هوشمندتر می شود و در مکالمات پاسخ های واقعی تری می دهد. حتی گاهی اوقات پیامی بدون درخواست برای شما ارسال می‌کند تا تجربه‌ای را که دوستی به شما پیام می‌دهد تکرار کند.

در حالی که می توانید از ربات چت به صورت رایگان استفاده کنید، یک اشتراک نیز در دسترس است. این حالت‌های چت، بازی‌ها و سفارشی‌سازی بیشتر را باز می‌کند.

دانلود: Replika (رایگان، اشتراک و خریدهای درون برنامه ای موجود است)

4. Anima

برنامه Anima  که گزینه چهارم بهترین چت ربات های اندرویدی است شبیه Replika است، اما شما می‌توانید در ابتدا شخصیت چت بات خود را تنظیم کنید و به شخصی‌ سازی هوش مصنوعی بر اساس نیازها و خواسته‌ های خود کمک کنید. همچنین می‌توانید پنج مورد از سرگرمی‌ها یا علاقه‌های برتر خود را به Anima بگویید و اگر چیزهایی برای صحبت در شما تمام شد، گفتگو را به سمت آنها هدایت می‌کند.

علاوه بر تغییر شخصیت انیما، می توانید ظاهر، جنسیت و حتی وضعیت رابطه آن را نیز تغییر دهید. برای تغییر وضعیت رابطه از دوستان به شرکای رمانتیک، باید به اشتراک ممتاز ارتقا دهید.

مهارت مکالمه انیما به خوبی توسعه یافته است. Anima از شما سوالاتی می پرسد و می خواهد شما را بشناسد (و به هوش مصنوعی کمک کند تا باهوش تر شود) به جای اینکه فقط در هنگام صحبت با شما پاسخ دهد.

این برنامه به شما امکان می دهد یک چت معمولی را باز کنید یا بازی های کوچکی مانند چیزهای بی اهمیت را وارد کنید.

دانلود: Anima (رایگان، اشتراک در دسترس است)

5. Snapchat My AI

بهترین چت ربات های اندرویدی

اسنپ ​​چت که گزینه نهایی بهترین چت ربات های اندرویدی  است دارای یک ربات چت هوش مصنوعی است که در برنامه تعبیه شده است. در حالی که هوش مصنوعی من برای اولین بار به عنوان یک ویژگی +Snapchat راه اندازی شد، اکنون در دسترس کاربران رایگان این برنامه است.

این ربات چت که توسط ChatGPT پشتیبانی می‌شود، با ویژگی‌های اسنپ چت نیز کار می‌کند تا تجربه‌ای منحصربه‌فرد را ارائه دهد. برای مثال، اگر مکان خود را با اسنپ چت به اشتراک گذاشته اید، می تواند مکان های نزدیک را برای بررسی پیشنهاد دهد.

مجموعه ای از کارهای مفید Snapchat My AI می تواند انجام دهد ، از جمله حل مسائل ریاضی. همچنین می توانید چت ربات هوش مصنوعی من را در اسنپ چت سفارشی کنید تا تنظیمات شخصی خود را برآورده کند.

اما ربات چت نیز بسیار در حال پیشرفت است و گهگاه توانایی های خود را بیش از حد برآورد می کند یا حقایق را اشتباه می گیرد.

با این حال، اگر قبلاً از Snapchat استفاده می‌کنید، این یک راه راحت برای استفاده از قدرت مدل‌های زبان بزرگ بدون نیاز به دانلود برنامه جدید است.

دانلود: Snapchat (رایگان، اشتراک در دسترس)

چت بات ها می توانند سرگرم کننده باشند

با افزایش محبوبیت چت بات ها، صنعت توسعه آن ها را کند نخواهد کرد.

همچنین به نظر می رسد نمونه های مختلفی وجود دارد، از ابزارهای مفید گرفته تا هوش مصنوعی با هدف ارائه یک همراه مجازی. همانطور که هوش مصنوعی پیشرفته تر می شود، مطمئناً این چت بات ها در طول زمان متقاعد کننده تر و سرگرم کننده تر می شوند.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید