نحوه استفاده از فیس تایم در اندروید _ راهنمای 2021

نحوه استفاده از فیس تایم در اندروید

چگونه استفاده از فیس تایم در اندروید استفاده کنیم. نحوه به اشتراک گذاری لینک فیس تایم با کاربران اندروید و نحوه استفاده از فیس تایم در ویندوز.

نحوه استفاده از فیس تایم در اندروید

نحوه استفاده از فیس تایم در اندروید

نحوه استفاده از فیس تایم در اندروید

در مورد نحوه استفاده از فیس تایم در اندروید باید بگوییم که اپل تمایل به این دارد تا اپلیکیشن های خود را منحصر به آیفون و آیپد کند تا از تصمیم کاربرانش برای سوئیچ کردن به اندروید جلوگیری کند. بعنوان مثال, به همین دلیل است که اپل هرگز iMessage را به اندروید وارد نمی کند.

با iOS 15 اپل در این سیاست کمی آسوده خاطرتر شده است: کاربران فیس تایم قادر به این هستند تا با دوستان و خانواده خود در گوشی های اندروید, کامپیوترهای با سیستم عامل ویندوز و یا هر دستگاه دیگری که از مرورگر استفاده می کند, چت کنند.

همراه با رمزگذاری انتها به انتها, اپلیکیشن جدید فیس تایم در iOS 15 از SharePlay پشتیبانی می کند. که بدین معنی است که کاربران می توانند موسیقی, ویدئو, لینک ها و سایر موارد رسانه ای دیگر را با مخاطبین خود به اشتراک بگذارند. فکر نمی کنیم که کاربران اندروید این آپشن را در اختیار داشته باشند تا به اپلیکیشن های اپل از طریق فیس تایم دسترسی داشته باشند, اما اپلیکیشن های غیر بومی باید در این مورد کاربرد داشته باشند.

اگر گوشی آیفونی را در اختیار ندارید, نمی توانید از طریق فیس تایم تماسی را برقرار کنید. هنوز هم, در صورتیکه شخصی بخواهد در مراحل اول گام بردارد, شما را در چگونگی به اشتراک گذاشتن پیوند FaceTime از iPhone یا iPad راهنمایی خواهیم کرد. سپس, برایتان توضیح خواهیم داد که چگونه از لینک فیس تایم در اندروید و یا ویندوز استفاده کنید.

در اینجا اینکه چگونه زمانیکه شما iOS 15 و یا iOS 15 beta را دانلود کردید سیستم لینک جدید فیس تایم کار می کند را مشاهده می کنید.

  • اینها بهترین گوشی های اندروید هستند
  • و بهترین اپلیکیشن های اندروید
  • 6 چیزی که ممکن است شما در مورد WWDC 2021 از دست داده باشید

نحوه استفاده از فیس تایم در اندروید

نحوه به اشتراک گذاری لینک فیس تایم با کاربران اندروید

در مورد نحوه استفاده از فیس تایم در اندروید باید بگوییم که بمنظور به اشتراک گذاری لینک فیس تایم, باید در گوشی خود iOS 15 و یا iPadOS 15 را نصب کرده باشید. اگر آنها را از قبل در اختیار ندارید, می توانید چک کنید که آیا آیفون و یا آیپد شما با iOS 15 سازگار هستند یا خیر. در حال حاضر تنها توسعه دهنده بتا در دسترس است, اما اپل باید بتای عمومیی را نیز با اپلیکیشن جدید فیس تایم در جولای منتشر و عرضه کند.

پس از انجام این کار, فیس تایم را باز کنید. دقیقا در قسمت بالای اپلیکیشن باید Create Link را ببینید. بر روی آن بزنید و منوی دیگری با این آپشن ها ظاهر می شود:

  • اسمی را اضافه کنید: به لینک اسمی قابل تشخیص همانند Chat with Mom و یا 9am meeting را بدهید, بدین طریق مردم متوجه می شوند که این نام درستی است.
  • مقصد را به اشتراک بگذارید: شما آپشن های پیشنهادی را برای جایی که قصد دارید تا لینکتان را ارسال کنید را مشاهده می کنید که شامل Apple Messages و AirDrop, ایمیل و یا سایر اپلیکیشن های پیام رسان همانند واتساپ می شود.
  • لینک را کپی کنید: اگر ترجیح می دهید که لینکتان را بصورت دستی با بسیاری دیگر از مردم به اشتراک بگذارید, انجام این عمل لینک را به کلیپ بورد گوشی شما اضافه می کند.

تنها با زدن چند ضربه, می توانید لینک خود را با هر شخصی که دوست دارید از طریف اپلیکیشن پیام رسان در چت های دو نفره و یا ایمیل برای چت های گروهی به اشتراک بگذارید. بسیار واضح و روشن است. هم اکنون برای اندروید.

نحوه استفاده از فیس تایم در اندروید

نحوه استفاده از فیس تایم در اندروید و یا ویندوز

زمانیکه که در گوشی آیفون شما, دوستان و همکلاسی های شما لینکی را برای شما ارسال کردند, بر روی آن بزنید. انجام این عمل شما را به مرورگر دیفالت خواهد برد که در اینجا از شما خواسته می شود تا نام خود را بمنظور ورود به گفتگو وارد کنید. نام خود را وارد کنید و Continue را بزنید.

با انجام این کار, شما به تماس فیس تایم ملحق می شوید! آپشن هایی را در آنجا از جمله بستن صدا, مخفی کردن ویدئو, سوئیچ کردن مابین دوربین عقب و سلفی و یا تماسی گرفتن را می بینید. بعنوان میزبان در گوشی های آیفون و یا آیپد چنین آپشن های مشابهی را مشاهده نخواهید کرد, اما به اندازه کافی کاربردی هستند.

منبع: TECHRADAR.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید