بهترین اپلیکیشن های موبایل برای افزایش بهره وری

X-plore گزینه نهایی بهترین اپلیکیشن های موبایل برای افزایش بهره وری یک کاوشگر فایل دو صفحه ای است که دو پوشه به طور همزمان نمایش داده می شود و به شما امکان می دهد به سرعت کپی و از یک صفحه به صفحه دیگر منتقل کنید. نکته برجسته برنامه مدیریت فایل، رابط کاربری بسیار قابل تنظیم آن است.

این برنامه همچنین یک نمای نقشه دیسک از کل درایو گوشی شما را به صورت گرافیکی ارائه می دهد و به هر فایل اجازه می دهد بر اساس اندازه مرتب شود، بنابراین می توانید بررسی کنید که چه چیزی بیشترین فضای درایو را اشغال می کند. از مشاهده و مدیریت فایل‌ها در کارت SD، USB OTG و فضای ذخیره‌سازی ابری مانند Google Drive، OneDrive، Dropbox و غیره پشتیبانی می‌کند.

از ویژگی های مدیریت فایل این برنامه می توان به مشاهده، تغییر نام، اشتراک گذاری، کپی کردن، مخفی کردن و فشرده سازی فایل ها اشاره کرد. همچنین می توانید با استفاده از LAN، FTP، SSH، Wi-Fi و DLNA از طریق برنامه، فایل ها را بین دستگاه ها انتقال دهید.

دانلود : Android

با این اپلیکیشن های موبایلی سازنده و کارآمد باشید

با استفاده از اپلیکیشن های بهره وری ذکر شده در بالا می توانید در تکمیل پروژه های خود و دستیابی به اهداف خود کارآمدتر و سازماندهی شده باشید. این برنامه ها می توانند به شما کمک کنند برنامه های روزانه آشفته خود را به اهداف واقعی تر و قابل دستیابی تقسیم کنید.

هنگامی که اولویت های خود را به ترتیب تنظیم کردید و برنامه ای قابل مدیریت ایجاد کردید، پیگیری برنامه های بهره وری بسیار آسان خواهد شد. با معرفی اخیر ابزارها و برنامه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، می‌توانید برنامه‌های بهره‌وری بیشتری را که از فناوری هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کنند، بررسی کنید.

منبع: MAKEUSEOF.COM