بهترین اپلیکیشن های فیلتر چهره با لینک مستقیم دانلود

بهترین اپلیکیشن های فیلتر چهره برای گوشی های iOS و اندروید به شما کمک می‌کنند در کمترین زمان به یک سلفی بی‌عیب و نقص برسید.

بهترین اپلیکیشن های فیلتر چهره با لینک مستقیم دانلود

بهترین اپلیکیشن های فیلتر چهره

وقتی نوبت به گرفتن سلفی می رسد، همه می خواهند بهترین چهره خود را به نمایش بگذارند. این امر به ویژه زمانی صادق است که قصد دارید عکس خود را در اینستاگرام آپلود کنید. مطمئناً، بسیاری از دوربین‌ های گوشی‌ های هوشمند می‌توانند به دوربین‌ های سنتی کمک کنند. با این حال، یک دوربین خوب به تنهایی اغلب برای ارائه عکس های بی نقص کافی نیست.

خوشبختانه، اپلیکیشن‌ های فیلتر چهره به شما کمک می‌کنند تا عکس سلفی خود را ارتقا دهید و حتی در روزهای بد، بی‌عیب به نظر برسید. اگر می‌خواهید در سلفی‌ های خود عالی به نظر برسید، در اینجا بهترین اپلیکیشن های فیلتر چهره برای اندروید و آیفون وجود دارد که می‌توانید همین الان دانلود کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین اپلیکیشن های هوش مصنوعی با لینک مستقیم دانلود

1. Facetune

بهترین اپلیکیشن های فیلتر چهره

از سلفی اخیر خود راضی نیستید؟ نگران نباشید. با Facetune که اولین گزینه بهترین اپلیکیشن های فیلتر چهره است می توانید عکس های سلفی خود را به یک عکس کاملا مدرن و جدید تبدیل کنید. این برنامه از هوش مصنوعی استفاده کرده و آن را به طور کامل در بر گرفته است و هوش مصنوعی در اکثر ویژگی های آن ادغام شده است.

این برنامه ویرایشگر سلفی هزاران فیلتر زیبایی و رنگ رایگان و ابزارهای آسان برای استفاده را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد ویژگی های صورت خود را بهبود بخشید. این شامل کانتور کردن فک ها، تغییر رنگ مو، بزرگ کردن چشم ها، رام کردن ابروها و غیره است. اگر بخواهید سلفی خود را با یک ضربه کاملا تغییر دهید، ویژگی AI Selfies بسیار چشمگیر است.

همه این گزینه ها در پایین صفحه نمایش شما را در یک لحظه بهتر می کنند. این برنامه همچنین با برخی از ابزارهای ویرایش پیشرفته مانند تغییر منابع نور در سلفی شما ارائه می شود که آن را به یکی از بهترین اپلیکیشن های فیلتر چهره تبدیل می کند.

علاوه بر تمام آن ویژگی‌ های تقویت‌ کننده سلفی، می‌توانید آواتارهای تولید شده توسط هوش مصنوعی را از سلفی‌ های خود ایجاد کنید و می‌توانید پس‌ زمینه‌ های آن‌ها را حذف یا جایگزین کنید. و گویی این کافی نیست، شما همچنین می توانید ویدیوهای خود را در Facetune ویرایش کنید.

لینک دانلود: iOS | Android

2. Snapchat

بهترین اپلیکیشن های فیلتر چهره

در حالی که اسنپ چت دومین گزینه بهترین اپلیکیشن های فیلتر چهره, به شما امکان می دهد با دوستان خود چت کنید و استوری ها را به اشتراک بگذارید، اکثر مردم از آن برای گرفتن سلفی استفاده می کنند. این برنامه به دلیل داشتن لنزهای منحصر به فرد و جلوه های فیلتر صورت آنقدر محبوب شد که مرتباً تغییر می کند.

چیزی منحصر به فرد می خواهید؟ شما می توانید با تغییر تنظیمات مختلف، فیلترهای چهره خود را در اسنپ چت ایجاد کنید. این برنامه همچنین به شما امکان می دهد از فیلترهای دیگر ایجاد شده توسط کاربران دیگر استفاده کنید، به همین دلیل است که یکی از بهترین برنامه های فیلتر موجود است.

علاوه بر فیلترهای چهره، اسنپ چت همچنین دارای پوشش های متنی، Bitmoji و لنزهای جهانی است که می توانید آنها را به عنوان آخرین جزئیات به عکس های خود اضافه کنید.

لینک دانلود: iOS | Android

3. Retrica

 

بهترین اپلیکیشن های فیلتر چهره

Retrica گزینه سوم بهترین اپلیکیشن های فیلتر چهره, برنامه رویایی برای افرادی است که نمی توانند از یک دوربین قدیمی خوب لذت ببرند . این برنامه بیش از 190 فیلتر و افکت منحصربه‌فرد، از جمله فیلترهای پولی، ارائه می‌دهد که می‌توانید قبل از گرفتن عکس، پیش‌نمایش آن‌ها را مشاهده کنید. با استفاده از ابزارهای ساده و آسان، می‌توانید به سلفی‌های خود، دانه‌بندی، تاری، رنگ‌بندی، نسبت و دیگر ویژگی‌های سبک قدیمی را اضافه کنید.

اگر در انتخاب سلفی برای پست کردن مشکل دارید، آن عکس‌ها را ترکیب کنید و با Retrica به یک کلاژ تبدیل کنید. این یک برنامه فیلتر دوربین بسیار همه کاره است که شما را ناامید نخواهد کرد.

لینک دانلود: iOS | Android

4. AirBrush

بهترین اپلیکیشن های فیلتر چهره

با این برنامه فیلتر چهره با عیوب خود خداحافظی کنید. AirBrush گزینه چهارم بهترین اپلیکیشن های فیلتر چهره, تمامی ویژگی هایی که با آن می توانید به یک سلفی ایده آل برسید را در بر دارد. این برنامه دارای ابزارهای ویرایش زمان واقعی است که به شما امکان می دهد قبل از گرفتن عکس، ویژگی های خود را بهبود ببخشید. دارای یک پاک کننده لک، سفید کننده دندان، روشن کننده چشم، لاغر کننده بدن و موارد دیگر به همراه برخی ابزارهای هوش مصنوعی مشابه ابزارهای Facetune است.

اگر روز خوبی نداشته اید، AirBrush دارای برخی فیلترهای اصلاح رنگ و آرایش طبیعی است که می تواند به شما در تغییر عکس سلفی خود کمک کند. گزینه های زیادی برای کاوش در AirBrush وجود دارد که شما را برای مدتی درگیر می کند.

لینک دانلود:  iOS | Android

5. Cymera

بهترین اپلیکیشن های فیلتر چهره

اگر به دنبال یک اپلیکیشن فیلتر چهره با رابط کاربری زیبا هستید، نگاهی به Cymera پنجمین گزینه بهترین اپلیکیشن های فیلتر چهره بیندازید. این برنامه دارای تمام ابزارهای ضروری برای ایجاد ظاهری عالی است. با فیلترهای بی‌درنگ دوربین زیبایی، حتی قبل از ضربه زدن روی دکمه عکاسی، چهره بی‌نقص خود را خواهید دید.

افکت هایی برای صاف کردن پوست، گزینه هایی برای پاک کردن حلقه های تیره، برچسب هایی برای افزودن به مو و آرایش و فیلترهای زیبایی برای تغییر چهره برهنه شما وجود دارد. علاوه بر این، می‌توانید لنزهای دوربین منحصربه‌فرد را برای ارتقای عکس‌ های خود امتحان کنید.
لینک دانلود:  iOS | Android

6. VSCO

بهترین اپلیکیشن های فیلتر چهره

VSCO گزینه ششم بهترین اپلیکیشن های فیلتر چهره, یکی از محبوب ترین برنامه های ویرایشگر عکس در iOS و اندروید است. این برنامه مجموعه ای از فیلترهای خیره کننده را ارائه می دهد که سلفی های شما را به سطح دیگری می برد.

15 ایستگاه از پیش تنظیم رایگان وجود دارد که می توانید آنها را با یک اسلایدر ساده تنظیم کنید و همچنین می توانید موارد بیشتری را از کتابخانه بیش از 200 فیلتر خریداری کنید. ابزارهای ویرایش آسان به شما امکان می دهند رنگ ها، روشنایی، نوردهی، وضوح، دما و موارد دیگر را تغییر دهید و بازی کنید.

لینک دانلود: iOS | Android

7. SelfieCity

بهترین اپلیکیشن های فیلتر چهره

SelfieCity گزینه هفتم بهترین اپلیکیشن های فیلتر چهره, دارای ویژگی های جالبی است که آن را از برنامه های فیلتر چهره معمولی متمایز می کند. فیلترهای این اپلیکیشن که به نام شهرهای مختلف نامگذاری شده‌اند، سعی می‌کنند زیبایی و شخصیت هر مکان را به تصویر بکشند. سپس، یک ویژگی زیباسازی بلادرنگ وجود دارد که به شما امکان می دهد صورت خود را لاغر کرده و پوست خود را صاف کنید.

همچنین دارای جلوه های AR زنده، برچسب ها و کلاژهای سلفی است. همچنین سه عملکرد مفید دوربین را ارائه می دهد: تغییر شکل هوشمند، پولاروید و لنز چشم ماهی.

لینک دانلود:  iOS | Android

8. A Color Story

بهترین اپلیکیشن های فیلتر چهره

با بیش از 400 فیلتر رایگان و پولی که توسط عکاسان برتر طراحی شده اند، A Color Story گزینه هشتم بهترین اپلیکیشن های فیلتر چهره, یک سلفی تازه با رنگ های برجسته برای شما به ارمغان می آورد. این برنامه دارای بیش از 20 ابزار ویرایش پیشرفته رایگان از جمله HSL و curves است. علاوه بر این، برخی از بهترین فیلترها را برای عکس های شما ارائه می دهد.

همچنین دارای بیش از 120 افکت متحرک از جمله افکت های پولی است تا سلفی شما را به یک عکس عالی تبدیل کند. شما این اختیار را دارید که برای ایجاد یک فیلتر منحصر به فرد، رنگ ها را تغییر دهید و بازی کنید. و اگر از شاهکار خود راضی هستید، می توانید فیلترهای سفارشی را از ویرایش های خود ذخیره کنید.

لینک دانلود:  iOS | Android

9. Perfect365

در نهایت می توانید سلفی های بی عیب و نقص بگیرید که حتی وقتی آرایش نمی کنید، فالوورهای بیشتری در اینستاگرام برای شما به ارمغان می آورد Perfect365 گزینه نهم بهترین اپلیکیشن های فیلتر چهره, صدها پیش تنظیم دارد که تنها با یک ضربه چهره شما را متحول می کند.

همچنین می توانید ظاهر خود را سفارشی کنید و استایل خود را با 20 ابزار آرایش و زیبایی نشان دهید. به خودتان رژ لب مجازی، آستر، سایه، ریمل و موارد دیگر بدهید. این برنامه همچنین به شما امکان می دهد ویژگی های صورت خود را تقویت کرده و شکل دهید تا آن ظاهر عالی را داشته باشید.

آیا از رنگ موهایتان خسته شده اید؟ Perfect365 شما را با گزینه ای برای تغییر مدل مو و رنگ مو پوشانده است. این یک جواهر از یک برنامه فیلتر برای خانم ها است.

لینک دانلود:  iOS | Android

10. YouCam Perfect

بهترین اپلیکیشن های فیلتر چهره

هنگامی که می خواهید سلفی های بی نقصی داشته باشید، YouCam Perfect گزینه نهایی بهترین اپلیکیشن های فیلتر چهره, به شما کمک می کند تا آنها را بدست آورید. این برنامه به شما امکان می دهد عکس بگیرید و سپس ویژگی زیبایی خودکار ظاهر شما را بهبود می بخشد. این به راحتی یکی از بهترین برنامه های فیلتر موجود است.

YouCam Perfect لکه ها و چین و چروک ها را ماسک می کند، پوست را صاف می کند، دندان ها را سفید می کند و تنها با یک ضربه به صورت شما شکل می دهد. همچنین دارای گزینه بزرگ کردن چشم ها و رفع پف زیر چشم، همراه با برخی ویژگی های خلاقانه هوش مصنوعی است. علاوه بر این، تعداد زیادی فیلتر دوربین رایگان و پولی، جلوه‌های عکس، برچسب‌ها و قاب‌ ها وجود دارد که سلفی شما را به یک شاهکار تبدیل می‌کند.

لینک دانلود: iOS | Android

با اپلیکیشن فیلتر چهره برای عکس های سلفی، تصویری عالی داشته باشید

این اپلیکیشن‌ های فیلتر چهره به شما کمک می‌کنند حتی زمانی که احساس خوبی ندارید، سلفی‌های عالی بگیرید. آنها فیلترهای شگفت انگیز، برچسب ها و ویژگی های زیباسازی خودکار را ارائه می دهند تا شما را بی عیب و نقص جلوه دهند و بهترین خود باشید.

اگر احساس تنبلی برای آرایش کردن دارید یا فقط می خواهید بازی سلفی خود را ارتقا دهید، آنها را امتحان کنید.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید